| |  | | |
30.06.05, 11:12
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Toiveikkaat 14
Ja juttu jatkuu.. :)
| |
| | |
30.06.05, 13:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Toiveikkaat 14
Täytyypä korkata tämä uusi ketju. Todella masentava sää ulkona, Helsingissä ainakin tulee vettä kuin saavista kaataen. No, joku meteorologi onneksi ennusti, että viikonlopusta eteenpäin pitäisi olla parempaa ilmaa. Toivotaan niin!
Ai niin, mä sain eilen postissa Lasten kirjakerhon mainoksen, siis ihan henk.koht. nimellä. Vähän ihmetyttää, mikä niillä on osoitelähteenä. Vähän turha tilailla mitään kirjoja tässä vaiheessa.
| |
| | |
30.06.05, 17:32
|
#3 (linkki)
Toivoa sopii, että huomisesta alkaen on parempaa ilmaa, kun mulla on viimeinen työpäivä (kahteen viikkoon). Ah, mää täällä oon hehkutellu jo koko päivän huomenna iltapäivästä alkavaa lomaa!! :) :) Nii, mua muuten näkyy täällä loman aikana aika vähän sit, et älkää turhaan ihmetelkö mihin oon hävinny.. :)
| |
| | |
01.07.05, 10:35
|
#4 (linkki)
Voi, että mä olen kateellinen lomailijoille... Mun täytyisi vielä jaksaa tasan neljä viikkoa, sitten se autuus koittaa mullekin.
Eilen juteltiin vakavasti lapsen hankkimisesta ja onneksi ollaan edelleen samoilla linjoilla. Sovittiin, että yritetään ihan rauhassa ensi kevääseen ja sitten haetaan apua, jos mitään ei kuulu. Voi olla tosin, että oviksia tikuttelen vähän aikaisemmin.
Toinen asia, mitä olen tässä pohtinut, on rahojen riittäminen lapsen saannin jälkeen. Haluaisin olla kotona lapsen kanssa pari vuotta ja ihanteellista olisi, jos mies voisi olla vielä sen jälkeen vuoden. Rahat eivät vain millään riitä. Siksi olenkin miettinyt, että jos nyt hankkisi kakkostyön ennen raskautumista ja pistäsi kaikki rahat säästöön... Sillä saisi ainakin muutaman kuukauden ""ostettua itselle lisäaikaa"". Tuet 10 kk jälkeen ovat naurettavia, paitsi yksinhuoltajille. Mielestäni on erittäin hyvä, että Suomessa tuetaan erilaisia ihmisryhmiä, mutta joskus tuntuu ettei ne tuet osu koskaan tavallisen pienituloisen tielle...
Kesälomaa ja plussia odotellessa :)
| |
| | |
01.07.05, 14:48
|
#5 (linkki)
Jep, hyvää lomaa mulle ja palataan astialle viimeistään 2viikon päästä! Moikka! Ja voikaa ""paksusti""! :)
| |
| | |
02.07.05, 22:04
|
#6 (linkki)
Heissan kaikille tasapuolisesti!
Yritin tässä jo pari iltaa kirjoittaa, mut sonera ei antanu lähettää sitä vaan koko yhteys tänne hävisi...mutta enpä liene ainut kelle sonera on tehnyt tepposet.
Niin se aika vaan kuluu...kolme kuukautta on jo siitä, kun tämän ketjun alkuun pistin...hieno homma et täällä kuitenkin ihmiset viitsivät ja haluavat käydä. Kiva saada tänne vähän uuttakin verta, joten tervetuloa vaan joukkoon kirjavaan Maria ja Julia.
Joo jos kertaisin sitten vähän minäkin...eli minä ja mieheni ollaan molemmat 28v...ehkäisy jätettiin pois huhtikuun alussa...siitä lähtien on menty tulee jos on tullakseen meiningillä...hermotkin tuppasi tuossa välissä menemään, kun kiertoni venyi aivan mahdottomiin...niinkuin pidempään täällä kirjoittaneet tietävätkin...enkä nyt sit yhtään tiedä et minkälaiseen tässä kierrossa mennään...saas kattoo nyt mitä tuleman pitää...mitäs muuta...niin asustellaan täällä aika liki pääkaupunkia...joiden kymmenien kilometrien päässä...uudessa itse rakennetussa omakotitalossa....siinä kai ne tärkeimmät...
Eipä ole tainnu sitten meistä alkuperäisistä vielä kukaan plussannut...Tessako se oli joka aika myöhäisessä vaiheessa kirjoitti kun sit melkein heti plussaskin...joten nyt tytöt olis aika jo jonkun muunkin...eiks jeh...taidat olla sinä Maria sit seuraavaa jos menee noin et uudet tulokkaat aloittavat nuo tämän ketjun plussaukset...toivottavasti sitten muut perässä...
Mitäs muuta ihmsille kuuluu...kesä meneillään ja lomat alkavat häämöttää aika monilla...Joanna on jo sitten kuukauden päivät lomailla...mites koiranpentu jakselee?
Ja Vipellä alkoi loma...hienoo...toivottavasti säät pysyvät hyvinä...sääennusteiden mukaan ens viikko näyttäis aika lupaavalta...ainakin niiiden silmissä jotka lomalla ovat.
Joo ku puhuin silloin lääkäriin menosta et saisin kiertoni järkeviin uomiinsa...niin se sitten siitä...lekurini oli just jäänyt kesälomalle, kun menin aikaa varaamaan...tulee vasta elokuussa takaisin...blääh...ei taida siis meikäläisen kierrot tasaantua vähään aikaan ellei sitten luonto hoida hommaansa...ku en millään viitsi uudelle lääkärille aikaa varata...joten se siitä...katsotaan kuin huimiin lukuihin nyt päästään...blääh...
| |
| | |
03.07.05, 10:54
|
#7 (linkki)
Kiva kuulla sustakin Rölli pitkästä aikaa! Harmi, ettei kiertosi ole vieläkään tasoittunut, toivottavasti edistystä tapahtuu piakkoin. Onko siitä tosiaan jo kolme kuukautta, kun tää ketju perustettiin?! Hitsi vieköön, kun aika menee nopeesti!
Juu, täällä on tosiaan jo kuukauden päivät lomailtu ja vielä on reilu kuukausi jäljellä. Tuntuu vaan, ettei oo mitään saanu aikaiseksi, kun tuo pentu vie kaiken ajan. Se on muuten mäyräkoiran pentu, en muista oonko tullu sitä maininneeksi. Se ei nimittäin millään tahdo olla yksin, tai kyllä nyt jo menee vähän paremmin. Just nyt se nukkuu sikeesti yksin pihalla, mitä se ei oo vielä ikinä tehny. Ja eilen se oli reippaasti pari tuntia yksin. Tänään on sitten luvassa suuri yksinolon koitos, kun mennään rippijuhliin ja sen pitäis olla ainakin semmoset kolme tuntia yksin... No eiköhän se siitä...
Mä oon jo vähä niinkuin menettäny toivoni tähän luomuraskautumiseen. En enää ees voi kuvitella, miltä tuntuis saada plussa ja olla raskaana.... Kaikki toivo on nyt laitettu hoitoihin, joihin pääsemistä tässä ootellaan. Eka tapaaminen pitäis olla kolmen kuukauden sisällä... Mutta onneksi nyt on kesä ja hienot ilmat ja iloinen koiranpentu, niin voi ees vähäksi aikaa ""unohtaa"" tän vauvajutun... niinpä niin... helpommin sanottu kuin tehty...
| |
| | |
03.07.05, 22:28
|
#8 (linkki)
Moi,
Meikäkin on täällä jo lomatunnelmissa, mutta täytyy muutama rivi silti sutaista. Rölli, kiva kuulla sustakin :) Järkyttävää kyllä, miten nopsaan aika on mennyt siitä, kun Rölli tämän keskustelun avas...
Joanna, voimia ja tsemppiä niihin hoitoihin! En osaa itse edes kuvitella tunteitasi pitkän yrittämisen jälkeen. Toivottavasti pääsette pian ekaan tapaamiseen. Varmaan tosiaan hyvä, että saat sen koiran kanssa muuta ajateltavaa.
Mulla on viime päivinä monta kertaa ollut oma keskenmenoni mielessä. Olen ajatellut, miten asiat olis eri tavalla, jos keskenmenoa ei olis ollut. Esim. että elokuussa oisin jäänyt äitiyslomalle :( Luulin jo päässeeni tästä yli, mutta kyllä välillä meinaa tulla vedet silmiin.
| |
| | |
04.07.05, 00:34
|
#9 (linkki)
Heissan!!
Juup, eipä haittaisi jos plussaisi, mutta kyllä tässä on jo niin ""monta"" kiertoa menty (nyt 7 menossa), että tuntuu ettei se ihan helpolla tärppää... Voihan siis olla, että viihdyn näillä palstoilla vielä pitkän tovin. Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitsisi, vaan voitais kaikki siirtyä seuraavaan vaiheeseen...
Ihana kesä!!!! Tästä, jos mistä saa niin paljon uutta energiaa!!! Välillä tuntuu, ettei pitäisi niin paljoa laskeskella päiviä ja toivoa, mutta hankalaahan se on siihen vaikuttaa...
Näiden erittäin sekavien ajatusten myötä nukkumaan, ja uutta päivää odottelemaan... Plussia!!
| |
| | |
04.07.05, 12:07
|
#10 (linkki)
Heissan!
Täällä taas, vaikkakin aika pikaisesti...töissä kun olen...
Joo kyllä olen vakuuttuneesti sitä mieltä, että kolme kuukautta ollaan jo kirjoiteltu...huhtikuun alussa tämän ketjun kun mielestäni aloitin...niin se aika vaan tuntuu juoksevan eteenpäin..vaikka kyllähän se välillä mateleekin...varsinkin silloin kun odottaa menkkoja tai ennemminkin sitä ettei niitä alkaisi...no nämä osotukset ovat kyllä minulla olleet todella vähissä...mutta ehkäpä sitten vielä joskus minullakin kierto pysähtyy inhimillisiin lukuihin...
En ollut minä ainakaan kuullut Joanna ennen koirasi rotua..mahtaa olla todella pieni ja ihana pentu...pienikokoinen kun on rotukin..lämmöllä voin vain ajatella niitä aikoja kun meidän turilas oli pieni...no joo onhan tässäkin ajassa ja hetkessä omat hyvät puolensa...aikansa kutakin...
Joo tuntuu meillä itse kullakin olevan omat huolensa...toivottavasti Joanna sinun huolesi loppuvat, kun saat hoidot käyntiin tai ainahan tietenkin parempi olisi jos tärppi tulisikin jo ennen sitä....pidän peukkuja ja iloista mielialaa sinulle tämän asian suhteen...kyllä se siitä...
Kesälomat tuntuu pukkaavan yhdellä sun toisella...meilläkin töissä tuntuu väki senkun aina vaan vähenevän...no eipä ainakaan ole minkäänlaista tunkua mihinkään suuntaan...rauha maassa...
Jaahas mitäs sitä sitten vielä...Niin *E* piti sanomani, että onhan nuo sinun ajatuksesi ihan luonnollisia, kun ottaa huomioon et nyt yritätte tosissaan...uskon kuitenkin et kyllä se oma vaavi vielä sinullekin suodaan...elämä ei voi olla niin julma ettemme me omia vaaveja saisi...kaikki aikanaan...ja hymyille kohti tulevaa...positiivia ajatuksia vaan kaikille...
| |
| | |
04.07.05, 17:36
|
#11 (linkki)
Ajattelin taas tulla piipahtamaan, kun on sopiva väli...täällä näyttää nykyään olevan aikasta hiljaista..liekö johtuu ulkona vallitsevasta kauniista ja lämpöisestä ilmasta sekä mahdollisista kesälomista...
Missäs luuraavat Nikola ja Jenni? Antakaahan kuulua itsestänne....kiinnostaa tietää et mikä tilanne Nikolalla on, kun tuntui kärsivän kanssani näistä ylipitkistä kierrosta...joko olet saanut apua ongelmaan?
Ja mitäs Jenni? Taustailua näytät edelleen jatkavan...oletteko harkinneet jatkotoimenpiteitä, kun teillähän tuo yritysaika alkaa olla jo aikasta pitkä...vai tjot-menetelmälläkö aiotte edelleen jatkaa?
Ja Nanako e joutui jättämään yrityksen joksikin aikaa...kuis nyt silleen pääs käymään? Utelias kun olen niin malta olla kysymättä et mikä tuollaisen pakollisen tauon aikaansaa? Ei tietenkään ole pakko kertoa, jos siltä tuntuu.
Mitäs muille kuuluu? Missä vaiheessa kukakin on menossa? Onkos jollain jännät paikat käsillä?
Jaahas alkaa sitten MM-kisat lähestyä...aikooko joku mennä katsomaan paikan päälle vai riittääkö pelkkä tv:stä katselu?
Itse en ole kauhean kiinnostunut koko kisoista. Tottakai sitä aina jotain tulee katsottua, mutta jos on jotain tärkeää tekemistä tai muuten mielekästä niin voin yhtä hyvin jättää väliinkin.
Joo no mut eikai tässä sen kummempaa ollut, kuhan nyt vaan halusin jotain kirjoittaa. Itse tässä edelleen ihmettelen et mihin kiertoihin tässä kierrossa päästään...katsotaan nyt...nyt mennään kp 30...mikä kierto on niin how knows... | |
| | |
04.07.05, 17:37
|
#12 (linkki)
Hmm..näytti olevan lopussa hiukan kirjoitusvirheitä....hyvä englannin kielen taitaja taas yllätti.....gröhöm...
| |
| | |
04.07.05, 18:40
|
#13 (linkki)
Rölli täällä ollu vauhdissa :) Istuskelin tossa partsilla lukemassa, mutta tuli niin hiki, että piti tulla vähän sisälle jäähdyttelemään.
Sen verran täytyy omalta kohdalta tarkentaa, että me siis siirryttiin kans tjot-osastolle. Turhaannuin jossain vaiheessa koko lapsiasiasta ja aloin jo epäillä, haluanko edes lapsia. Katsotaan nyt, mitä tuleman pitää. Nyt on jotain kp10 menossa.
Röllin tavoin olen minäkin vähän utelias kuulemaan lisävalaistusta Nanan tilanteeseen. Ymmärrän toki, ettei täälläkään välttämättä halua kaikkea kertoilla.
| |
| | |
05.07.05, 09:18
|
#14 (linkki)
Heippahdus!
Täällä jälleen parin viikon loman jälkeen istuskellaan työmaalla ja hommia riittää. Ihan pikaisesti nyt kuitenkin piipahdan täälläkin, sillehän aina riittää aikaa... ;) Kiva kuulla Röllistä taas. Kyllä aika tosiaan rientää kun kolme kuukautta jo ollaan täällä ajatuksia jaettu. Minäpä ilmoittaudun nyt sitten ""akuutiksi"" jännääjäksi. Täällä mennään kp 29 /30-32. Eli tämän viikon aikana jotain pitäisi tapahtua tai mieluummin olla tapahtumatta. Juuh eipä tässä nyt enempiä, palaillaan.
| |
| | |
05.07.05, 12:16
|
#15 (linkki)
Kirjoitin äsken viestin, mutta ""naps"" vaan ja se katosi?!?! Huhuu? Se jäi kyllä pahasti kesken, mutta odotellaan jos se vaikka on matkalla tänne. Kirjoittelen myöhemmin uudestaan jos sitä ei ala kuulua ;)
| |
| | |
05.07.05, 12:57
|
#16 (linkki)
Soneran maailma on välillä ihmeellinen. Odottelen täällä innolla Jennin kuulumisia :)
Ja Niinulle ovat peukut pystyssä. Kovasti plussaonnea!!
| |
| | |
05.07.05, 19:57
|
#17 (linkki)
Ei viestiä näytä kuuluneen :(
Jenni taustailee edelleen, koska hirveästi ei kerrottavaa ole, kun en kroppaani kuulostele ja kalenteria tuijottele. Mutta sen verran olen jyvällä, et ovis oli viime viikolla :) Pitäisi tuo pääkoppa saada jotenkin delegoitua, koska muistan että meillä Joannan kanssa on kierrot olleet aina samoissa ja Joannahan viime viikolla oviksestaan kirjoitteli eli eiköhän se olllut täälläkin ;) Teidän kuulumisia käyn täällä säännöllisesti kurkkimassa, joten hengessä ollaan edelleen mukana =)
Jaa, että jatkotoimenpiteitä... Onhan tuota yritystä takana jo 31 kiertoa, siis 2 vuotta 7 kk, mutta ei olla suunniteltu mitään tekevämme asian eteen. Lapsettomuushoitoihin et tahdo mennä eikä mieskään niiden kannattaja ole joten näin sinnitellään eteenpäin. Lujasti uskon siihen, että jos lapsi ei luonnollisesti tule, niin sitten sitä ei ole meille tarkoitettu. Mutta sitä vastaan minullla ei tietenkään ole mitään jos joku muu tahtoo hoitoihin mennä. Tämä on vain meidän ratkaisumme. Täytyy siis elää sen kanssa.
Ja vaikka täällä taustalla vähän lymyilenkin, niin se vauvakuume ei silti ole kadonnut mihinkään. Sydämeni pohjasta edelleen toivon meillekin sitä pientä nyyttiä. Mutta ajatus ei enää ole vain koko ajan päällimmäisenä mielessä, tuolla takaraivossa se silti kolkuttelee :) Ja foolihappoakin popsin edelleen =)
Muuten tänne ei kuulu sen kummempia. Pihaa laitellessa on lähes koko kesä mennyt, eikä loppua näy ;)
Joku uusi tulokaskin oli muistaakseni liittynyt taas joukkoomme, tervetuloa!! Nöyrä anteeksipyyntöni, en muista nimeäsi :( Jospa teen nopean kertauksen itsestäni: minä 26, mies 29, yhdessä 8 vuotta, asuttu uudessa omakotitalossa pian vuosi, lapsen yritystä takana siis reilut 2,5 vuotta, välillä yritetty enemmän tosissaan (ovistestit, kalenterin tuijotus) ja välillä vähän rennommin. Nyt menossa TJOT-systeemi :)
Aurinkoisen helteisiä plussantäyteisiä kesäpäiviä kaikille toiveikkaille !!!!! | |
| | |
06.07.05, 09:16
|
#18 (linkki)
Taas täällä!
Tajusin juuri et täällä töissä on helppo välillä livahtaa koneelle kuulostelemaan teidän mietteitä ja tietenkin aina välillä vuodattamaan myös omia...hih..
Kiva kuulla Jennista ja Niinusta.
Niinulle pidetään peukkuja pystyssä ja jos vaikka pitäis vielä varpaatkin, jotta saatais ensimmäinen plussa mittariin alkuperäisillekin. Pidähän meidät ajantasalla, kun tiedät enemmän.
Joo jotain tollaista Jenni muistelinkin. Siis sitä ettette halua mihinkään hoitoihin mennä. Ymmärrän hyvin kantanne vaan enpä tiedä mikä tulee olemaan minun kantani mikäli noinkin pitkälle joudutaan asian suhteen menemään. Mutta sen näkee sitten, mielipide ehtii muuttua vielä monta kertaa. JA niinkuin sanoitkin niin se on jokaisen aivan henkilökohtainen asia päättää miten toimia ja kuinka pitkälle hoitojen suhteen mennä. Ketään en todellakaan halua tuomita päätöksiensä suhteen.
Mutta missäs luuhaa, Nikola?! Olisi kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Annahan kuulua itsestäsi. NIKOLAAA!!!
Joo nyt kesä sitten tuli toden teolla ja lämpöä piisaa. Eilenkin oli koko iltapäivän ja illan hurjan lämmin. Eipä tarvi ainakaan lämpötilan suhteen tällä hetkellä ulkomaille lähteä niin lämmin täällä etelässä ainakin on. Mikä ei ole yhtään huono asia. Tuleepahan rakennettua taloaan ulkoakin päin eteenpäin, huono puoli siinä on ettei malta tehdä sisähommia loppuun asti. Puolensa siis kummassakin.
Oma kiertoni on edelleen hakusessa...en osaa yhtään arvata et mihin kiertoni tällä kertaa menee. Nyt ollaan menossa kp 31 ellen väärin muista. Se tässä hommassa kyllä ärsyttää, kun ei viitsi laittaa mitään kovin vaaleita housuja jalkaan. Lähinnä siis sen takia et jos pääsis yllättämään täti kurvaamalla tuhatta ja sataa pihaan ilman varoituksia. Ei ole kyllä ollut tapana, mutta mistä sitä ikinä tietää mitä elimistössäni tapahtuu...kun kierrotkin on mitä on. Kyllä tämä naisen elämä on sitten monimutkaista. Ainakin pillereiden lopettamisen jälkeen.
Jaahas mähän aloin taas satuja kirjoittamaan, joten ehkäpä on nyt syytä lopettaa...ja jos sonera nyt päättää olla tän lähettämättä niin tää suuttuu.....see you!
| |
| | |
06.07.05, 11:24
|
#19 (linkki)
Moi!!
Vähän aikaa malttaa olla koneella, vaikka ulkona onkin mitä ihanin kesäilma!!! Ainahan on vaarana palaa, eikä se olisi kovin mukavaa :)
Rölli, minkälaiset kierrot sulla on ollut? Kuulun itsekin näihin vaihtelevien kiertojen ryhmään 28-44. Tämä on mielestäni outoa, koska pillereiden lopettamisestakin on puolitoista vuotta. No, jokainen meistä on erilainen... En siis ole ollut ilman ehkäisyä kun nyt reilu puoli vuotta, hormoneihin vain kyllästyin aikasemmin ja ehkäisy hoidettiin muiden keinojen avulla.
Kohta voisi olla ovisaika, mutta onneksi on ollut sen verran puuhaa, ettei ole tarvinnut koko aikaa seurailla ja laskeskella. Toivottavasti ei vain mene ohi näiden kesäolojen takia...
Jep, paljon tsemppiä Niinulle!!! Toivottavasti saadaan plussauutisia!!!
| |
| | |
06.07.05, 12:31
|
#20 (linkki)
No mun kierto ovat aivan omaa lukuaan....edelliset ja ainoat pillereiden lopetuksen jälkeen ovat olleet 51 ja 60...oli mulla silloin joskus nuoruudessakin yli 30 kierto, muttei koskaan kivunnut noin huomiin lukemiin kuin nyt...eli siis pillerit lopetin helmikuussa...käsittämätöntä...lääkäriin aioin tämän asian suhteen mennä, mut ku omaääkärini on kesälomalla ja tulee vasta elokuussa takaisin enkä millään viitsis uudellekaan mennä, joten taidan vaan kiltisti odottaa..
| |
| | |
06.07.05, 12:33
|
#21 (linkki)
Eiku taisihan mulla olla silloin heti pillereiden lopetuksen jälkeen yhdet ennen noita huimia lukuja....blääh....aikasta turhauttavaa sanon minä..
| |
| | |
06.07.05, 12:40
|
#22 (linkki)
Vaikkei tuo kai niin tavatonta välttämättä ole, kun enhän ole vielä ollut kovin kauaa ilman pillereitä...niitä ku ehdin kuitenkin syödä n. 9 vuotta...kai se vaan aikansa ottaa et elimistö palaa takaisin ruotuunsa...
Hei muuten tytöt...huomasitteko...alan olla jollainlailla sinut tämän typerän kiertoni kanssa...en ole enää niin ärsyyntynyt asiasta....ehkäpä alan kasvaa...ainakin henkisellä tasolla...nimenomaan henkisellä (pituutta minulle ei kaivata enää senttiäkään lisää)...pitkä kun olen...teki ehkä sittenkin ihan hyvää tuulettaa päätään jonkin aikaa...
Aikaa taas on jonkin aikaa täällä roikkua, kun teen sellaista työtä jossa joudun aina välillä hetken aikaa odottamaan, että voin siirtyä seuraavaan työvaiheeseen...labrassa ku olen jonkin aikaa töissä...ihan kivaa hommaa..ei siinä mitään...kaikki vaan tuntuvat olevan parasta aikaa lomalla tai ei ihan kaikki, mutta todella monet kuitenkin...
Hih...*E*...minä taas täällä yksinäni höpöttelen, kun ei teitä muita mestoilla näy....:-)....oikea hölö-täti...ja nyt ei ole edes Jenniä täällä kanssani höyryämässä...no ihan tervettä ottaa välillä vähän etäisyyttä...puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä... | |
| | |
06.07.05, 12:55
|
#23 (linkki)
No hyvä, että täällä riittää helteistä huolimatta elämää. Kiitos Rölli :)
Mä tulin tuossa miehen kanssa hetki sitten parinkymmenen kilsan pyörälenkiltä. Ja näemmä hyvään aikaan oltiinkin liikkeellä, koska täällä sataa nyt vettä. Me ollaan nyt muutamana päivänä käyty heti aamusta (= lähtö n. klo 11)vetämässä se sama lenkki. Ollaan siis oltu varsin ahkeria :) Kohta nappaan kirjan käteen ja siirryn parvekkeelle lueskelemaan. Siinä on kiva istuskella sateesta huolimatta. Oon varsinainen kirjatoukka. Ihanaa, kun nyt kesällä on aikaa ahmia vaikka mitä kirjoja!
| |
| | |
06.07.05, 14:13
|
#24 (linkki)
Mä tyykkään kanssa lueskella. Varsinkin nyt kesällä on ihana köllötellä pihalla ja lukea jotain hömppää. Se huono puoli tuossa minun lukemisessani on, että iltaisin ei tahdo malttaa ryhtyä nukkumaan kun on uppoutunut johonkin hyvään kirjaan. Noh, aamulla se sitten saattaa kostautua. Onneksi näin valoisaan aikaa ei tunne itseään aamuisin niin väsyneeksi. Talvella oon aina aamulla puolikuollut, kun pitää nousta ylös. On ihanaa kun Rölli on tullut jälleen ilostuttamaan meitä tänne aktiivisella kirjoittelullaan! Aina on jotain uutta ilmestynyt kun tänne tulee kurkkaamaan. Kiva kiva. | |
| | |
06.07.05, 15:30
|
#25 (linkki)
Niinu, vähän sama vika täällä, että hyvästä kirjasta on iltaisin vaikea irtaantua :)
| |
| | | | |