| |  | | |
06.07.05, 10:35
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | kesäyrittäjät 9
ollaanpas me ahkeria kirjottelijoita kun taas tuli 100 täyteen, nyt ei kerkee kirjottaa.. vaihteeksi ois töissä hommia...
| |
| | |
06.07.05, 11:09
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: kesäyrittäjät 9
Yhdeksäs ketju lähtee jo, hieno juttu!
Pakko oli tulla tänne kurkkaamaan, kun tänään aloitin viimeisen pillerilaatan ja jotenkin tuo yrityksen aloitus on siitä syystä pyörinyt erityisesti mielessä... Toisaalta tuntuu hienolta ja malttamattomalta, toisaalta vähän pelottaa. Mutta mukavaa kuitenkin, että tänne asti on päästy, joskus alkuvuodesta tuntui ettei sitä yritystä saa ikinä aloitettua :) Ja onhan se tosiaan niinkin, että yrityksen aloituksesta voi mennä raskautumiseen vaikka kuinka kauan. Jotenkin vaan kun niin monet tutut on tulleet raskaaksi ensimmäisestä tai toisesta kierrosta sitä tuppaa ajattelemaan, että kyllä meilläkin pian tärppää. Pitäisi varautua myös siihen, että niin ei käy...
Tylsä juttu, Suomen kesä näyttää parhaat puolensa ja mies on töissä :( Onneksi ehdittiin viime viikonloppuna nauttia helteestä mökillä pari päivää. Tänään ajateltiin illalla mennä johonkin piknikille, ostetaan mansikoita ja istuskellaan ja nautitaan kesästä :)
Pitääpä minunkin noita nimiasioita kommentoida. Meillä on jo vuosikausia ollut mielessä pojan nimi, josta molemmat pidetään tosi paljon ja joka luultavasti sitten pojalle annettaisiin. Se ei ole suomalainen nimi, mutta hyvin suomalaiseen suuhun sopiva ja sen nimisiä poikia löytyy suomesta kyllä. Nimi alkaa M:llä. Tytölle on vaikeampi keksiä nimeä, mutta haluasin ehkä jonkun vähän erikoisemman nimen. Pidän kyllä myös joistain vähän 'vanhanaikaisista' nimistä, kuten Aino, Venla. Pitääpä sitten miettiä jos vaikka tytön joskus saamme...
Mukavaa hellepäivää!
| |
| | |
06.07.05, 20:14
|
#3 (linkki)
Kah, uusi ketju! Ollaan me vaan ahkeria, eikö sitä joskus huhtikuussa aloiteltu kirjoittamaan?? Äkkiä menee tää aika, vaikee uskoo että meilläkin menossa jo toinen yrityskierros.
Tällä haavaa ei paljoa uutisoitavaa, ovis oli siis 3 päivää sit ja nyt vaan odotellaan....ja odotellaan. Ei ainakaan vielä tässä vaiheessa jännitä enkä silleen kuulostele olotilaani, varmaan sit tossa ens viikon lopulla rupee olemaan jo toisenlaiset tunnelmat...*wirn*
kaksonen/26/29/vko27-2005
Rosa/24/ 26/vk o 27-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Dreamer/25/29/vko28-200 5
Athene/27/28/vko 27-2005
f/24/27/n.vko 30-2005
äityli/27/26/n. vko 33-2005
Tinnu/24/27/vko26
ellinoora/27/28/vko 28
Eme/25/30/vko27
Annette/26/30/vko 30
Ava/26/27/vko 29
Unna/24/25/vko25
Nipsu/25/29/vko28
Kopsasin tuohon nyt ton meidän listan, päivittäkää, mikäli siinä nyt jotain päivitettävää on. Unnan juttuja kävin lukemassa tuolta ""uusista elleistä"" ja taitaa olla jännäilypäivät käsillä? Mikä siellä nyt on tilanne?:) | |
| | |
06.07.05, 20:48
|
#4 (linkki)
Kyllä joo,
loppuviikosta ois testin paikka =D
Tänään jo tuntui että menkat alkais, mut ei sentään! | |
| | |
07.07.05, 11:10
|
#5 (linkki)
Nam mikä kesä! Vähän toista kuin viime kesä. Mikäs tässä on lasta yrittäessä.
Ovulaatio siis iha hollilla. Tein tikutusta eilen ja toissapäivänä. Tiistaina oli haaleita viivoja ja eilen lähes yhtä paksut ja eilen aamulla sitten hoidettiin puuhastelu puoli. Joten kaiketi pitäisi olla jännäilyn mahdollisuudet.
Olen tuntenut ovelaa nipistelyä alavatsassa vähän niin kuin kuukautisten aikaan mutta ei varsinaista kivun tunnetta.
Mitäs mieltä olette siitä jos eilen sattui tärppäämään ja tulin juoneeksi 3 siideriä illalla. Onkohan siitä haittaa esim. mahdolliselle munarakkulan kiinnittymiselle? Eikös sitä sanota niin että normaalia elämää edetään kunnes menkat jää tulematta ja raskaustesti näyttää plussaa? Näin minä ajattelin edetä...
| |
| | |
07.07.05, 11:26
|
#6 (linkki)
normaalia elämää vaan kaksonen, ei kai sitä voi koko aikaa liikoja jännätä...
vitsi mulla on kyllä systeemit ihan sekasin, en suosittele hormoniehkäisyn lopettamista kesken kierron kenellekään, viime viikolla oli vähän niinkuin menkat ja nyt tiputtelee taas! ja enpä ole tällaisia alavatsatuntemuksia tuntenut vuosikausiin, kaikki menkkakivut hävisi kyllä hormoniehkäisyn kansas täysin. tiedä häntä sitten onko nyt menkat vai ovis vai jotain pielessä.. huhhuijjaa. rinnat on paisuneet kuin pullataikina ja seksi tuntuu myös ihan erilaiselta... on kuin olisi uusi ihminen, kun on vuosikausia hormonihuuruissa elänyt. ihmeellistä.
| |
| | |
07.07.05, 12:13
|
#7 (linkki)
No voihan peeveli sanon minä! Kävin just vessassa ja tuli vähän vaaleenpunasta!!! Kp 23 menossa eli nyt on kyllä kierrot ihan päin peeveliä!!!! Limoista päätellen ovis ois ollu la/su, joten taitaa nuo mun limatki vaan leikitellä mun kaa, voi kökkö tana kele!!!:( Oon nyt vähän järkyttyny joo, ku en oottanu menkkoja alkavaks ennenku korkeintaan ens viikon lopulla. No voihan hö... ei oo edes mitään suojia täällä ja istun nyt paprut pöksyissä. No tuo jo vähän naurattaa...
Ehkä pitää täs rauhassa kattoo että onko tää oikeesti nyt menkkoja vai onko tää jotain muuta välitiputtelua...
Hassua ku ajattelin ton ellinooran tekstin jälkeen just naputella tänne että ku mullaki on pillereiden jälkeen paisunu rinnat niin että mies on 7. taivaassa ja nyt sit sai ihan muuta murehdittavaa. Toisaalta ihmettelin ku itkeä tihuuttelin eilen ja tänään (aamulla siis mies sanoi puhelimessa jotain mukamaste väärää ja eilen elokuvaa kattellessa) että kävi kyl mielessä että joko PMS-oireet alko näin aikasin, mut sit ku ei oo ollu mitään mahaoireita niin äh...turhaampa tätä nyt jahkaa.:/
Mitä me tästä siis opimmekaan: MIKÄÄN EI OLE VARMAA KUIN ETTÄ KAIKKI ON EPÄVARMAA varsinkaan pillereiden lopetuksen jälkeen!:S
| |
| | |
07.07.05, 12:21
|
#8 (linkki)
Tsemppiä Tinnu!
Ainakin sun viesti sai mun sympatiat sun puolelle. Toivotaan kaikki elimet ristissä että se oli vain välitiputtelua, ei ne voi olla vielä menkat!
Tuo naisen herkkyys on sitten ärsyttävää. Itsekin vollotan ihan typeristä asioista, ja joskus työmatkalla jos tulee joku nätti biisi radiosta niin alan siitäkin jo itkemään niin että silmät on vaan sumeena että hyvä kun tien petkat erottuu. Joo mutta kannustus rutistuksia täältä Tinnulle!
| |
| | |
07.07.05, 13:16
|
#9 (linkki)
Tinnu, minä myös myötäelän nuo ""kiertosekoilusi"" täysin, joten en voi muuta kuin toivottaa sinulle paljon tsemppiä!! Ja samat toivotukset ellinooralle. On se vaan kumma, kun tämän elämän ilman hormonaalista ehkäisyä pitäisi olla maailman luonnollisin olotila, mutta ei se aina siltä tunnu... minulla siis menossa jo kp 46, ja nyt alkaa tuntua, että saisi ne menkat vihdoin jo alkaa!!
Viime yönä sekstailtiin miehen kanssa ihan huoletta luomuna, sillä eipä ole pelkoa, että tässä pääsisi raskautumaan. Ja nyt olisi ihan sama, vaikka raskaaksi tulisinkin, sillä heinäkuussahan meillä oli tarkoitus yritys aloittaa. Ja nyt ei päästä aloittamaan, kun tämä kierto vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... aargh! Anteeksi tilitys, nyt meinaa vaan kärsivällisyys pikku hiljaa vähetä.
No, lähden taas pihalle remppaamaan, niin siinäpä ne kiertosekoilut hetkeksi taas unohtuu. Upeaa, aurinkoista kesäpäivää kaikille!
| |
| | |
07.07.05, 16:02
|
#10 (linkki)
tänään ollu tosi hiljaista töissä... oon lisäksi ollu melkein koko päivän yksin (eipä sillä että alakerran tietokoneella nä präävistä hemmoista paljon seuraksi olis). No siispä... surffailin kaikilla mahdollisilla vauva-aiheisilla sivuilla ja suunnittelin lapselle nimeä (pojalle en meinannu keksiä, melkein kaikista tuli joku entinen luokkakaveri tms. mieleen) mm. Helmi Lea/Leila Linnea olis hyvä, en vaan tiedä kuinka hyvin menee miehelle läpi tuo ehdotus? Ei sentään oo ihan mikään meri-kukka kesä-heinä talvi-vilja virtanen (ei sillä että noissa mitään pahaa mut joskus kuulostaa hauskalta tietyt yhdistelmät)
erehdyin sit surffaileen myös johonkin keskos- sivuille ja aloin hulluna yksikseni täällä vollottamaan. Piti heti lähtee WC:hen siistiytymään et jos joku vaikka tulee .... onkohan ihan tervettä...
kauheeta muuten toi Lontoon juttu...
jee. kello 16, vois lähtee vaikka töistäkin...
| |
| | |
07.07.05, 19:18
|
#11 (linkki)
Kyllä siinä kuulkaas kävi niin, että menkat alko. Eli tässä kierrossa kp23 muttui kp1:ksi (viimeks kierto oli se 44 pv). No siinä mielessä ihan ok, että tää rupee olemaan likemmäs sitä mun ns. oikeeta kiertoa ja vuoto muistuttaa vanhaa kunnon niagaraa sen viime kierron tuhruttelun sijaan.;) Varmaan parempi ettei enää sit laske päiviä saati tarkastele noita limoja, kun ei ainakaan tässä vaiheessa voi niistä päätellä yhtikäs mitään. Eli täytyy vaan tasaisen varmasti puksutella parin päivän väliin ja ei kun uutta yritystä kehiin!
| |
| | |
07.07.05, 19:38
|
#12 (linkki)
Täällä taas muutaman päivän poissaolon jälkeen. Rilen tein suoer pitkän päivän töissä, 6-22, eli yhteensä 16h tuli työskenneltyä. Melko naatti olin kahden vuoron jälkeen. Tänään ois yöksi lähtö reilun tunnin päästä.
Käytiin tänään miehen kanssa palauttelemassa mieheni mummolaan mm. vanhoja maitopäniköitä (olivat häissä lainassa ja niissä oli koivunoksia), maksettiin häiden ruokalasku jne. Hääkuvien koevedoksia oon myös ihastellut moneen kertaan. Vielä kun saisi häiden kuvaajalta filmit teetettäväksi, mutta hän lähti heti häiden jälkeen viikon lomalle, että täytyy vielä pari päivää ootella.
Vauvelia puuhasteltiin eilen ja niin pirun hyvältä tuntui... Nyt jää puuhastelut varmaan vähän vähemmälle, kun oon neljä seuraavaa yötä töissä.
Meillä on miehen kanssa nimi valmiina tytölle. Itseasiassa siinä on kaikkiaan kolme nimeä, joista ensimmäinen on mieheni mummon nimi, toinen mieheni toisen mummon nimi ja viimeinen minun mummoni ristimänimi. Uskaltaiskohan sen paljastaa... hmmm.... Monille en ole nimeä paljastanut, mutta muutamille ja sitten tietysti joku tunnistaa... Kaikki nimistä on nättejä ja myös nykyään jonkin verran käytössä. Pojan nimen kanssa meillä sitten teettääkin tuskaa. Mikään ei tunnu käyvän miehelle. Minä tykkäisin mm. Elias-nimestä, mies ei. Seuraava vaihtoehto ois esim. Aaro, ei käy... Ainoa, mistä voidaan edes keskustella, on Santeri, jonka minä taas mielummin muuttaisin Aleksanteriksi (se tytön viimeinen nimi on Alexandra).
No, mutta pitää lähteä vielä hommailemaan jotain. Jossain vaiheessa pitäisi nuo miljoonat lahjatkin saada olohuoneesta paikoilleen kaappeihin ja hyllyille...
Rosa
Nauttikaahan näistä mahtavista kesäpäivistä siippojenne kanssa täysin siemauksin!!!
| |
| | |
08.07.05, 08:40
|
#13 (linkki)
Rosa /24/ 26/vk o 27-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Dreamer/25/29/vko28-2005
Athene/27/28/vko 27-2005
f/24/27/n.vko 30-2005
Tinnu/24/27/vko28
ellinoora/27/28/vko 28
Eme/25/30/vko27
Annette/26/30/vko 30
Ava/26/27/vko 29
Unna/24/25/vko25
Nipsu/25/29/vko28
Muutin listaan uuden yritysviikon, eli ollaan samoissa viikoissa Dreamerin, ellinooran ja Nipsun kanssa. Avasta, Annettesta ja Nipsusta ei ole muuten vähään aikaan kuulunut, missä luuraatte? Tainnu lomat vähän supistaa tätä porukkaa...
Kehittelin tässä aamulla teoriaa näistä mun sekoilusta (mun ku pitää aina saada joku tolkku asioihin;) : elikkä viime kierto oli 44 päivää, mikä olisi tuplasti tämä kierto. Viimeiset kaksi pillerilaattaa söin pötköön, niin josko se eka kierto olisi ollut 2x mun tavallinen kierto?=) Nojoo, huumorillahan minä, vaikka saattaahan siinä pikkasen itua ollakin? En näköjään vieläkään suostu uskomaan että mulla ilman mitään syytä nää kierrot sekoilis, kun ei kerta koskaan aiemminkaan oo sitä tehny, oon kai vähän itsepäinen!;)
Nyt vaan naurattaa meiän petipuuhat kun ekka kierrossa ollaan puuhailtu liian aikasin ja viime kierrossa sitten liian myöhään.=) Tai siis ollaanhan sitä koko ajan oltu vällyjen välissä, mutta vähän tehostetummin noiden oletettujen ovisten aikaan. Nyt siis aattelen et no nuo kaks kiertoo oli vaan semmosta harjottelua, et no nyt tää on vasta se oikee eka yrityskierto, et no NYT nää kierrot rupee menemään niinku mennä pitää ja nyt voi olla jo mahikset tärppiin.....Juu, naurakaa vaan, hulluhan minä olen!=) Didadadaa, ei paljon jaksa murheet painaa näin kesähelteillä.... | |
| | |
08.07.05, 10:17
|
#14 (linkki)
ihan oikeesti, on tää outoa kun on kroppa niin sekaisin!muistanko oikein kun joku valitteli tärinäkipua tässä taannoin, olen ihan järkyttynyt kun en meinannut pyörän satulassa pysyä tänä aamuna kun jokainen kuoppa sattui ihan sairaasti! mitä se nyt sitten tarkoittaakin, ovista, menkkoja, mitä??? aarrgh...
eli sympatiat kaikille ""itseään etsiville"" :) tunne itsesi ja kroppasi- projektin puolesta, nimim. ylä- ja alapää eriparia
| |
| | |
08.07.05, 12:41
|
#15 (linkki)
Niin Tinnu, voihan tuossa sun teoriassa kierron pituudesta tosiaan olla jotain perää...
Minäkin tuossa huhtikuussa pidin kuukauden tauon pillereissä ja sillon kyllä sain kokea sen, että kropalla tosiaan kestää aikansa totutella pillerittömään elämään. Oli jos jonkinlaisia alavatsakipuja, rinnat oli kipeät ja turvoksissa ja kierto venyi 34 -päiväiseksi. Olen aikaisemminkin 'pilleriurani' aikana pitänyt taukoja pillereissä, mutta koskaan aikaisemmin ei ole moisia oireita ollut... tai ehkä niihin kaikkiin tuntemuksiin tulee vaan kiinnitettyä niin paljon huomiota nykyään. Mutta koskaan ei pilleritauon aikana ole kiertokaan venähtänyt pidemmäksi paitsi siis nyt huhtikuussa.
Nyt olen taas toukokuusta asti syönyt pillereitä, iho kun rupesi menemään pilsujen lopetuksen jälkeen niin huonoksi että katsoin parhaaksi aloittaa pillerit uudestaan. Nyt kyllä jännittää, että miten käy kun tämän vikan pillerilaatansaansyötyä loppuun... lasken jo kyllä innoissani päiviä; enää 18 pilleriä jäljellä! | |
| | |
08.07.05, 15:23
|
#16 (linkki)
todellakin, tulee vaan mieleen, että kamalaa miten keinotekoisia aineita sitä on vuosikausia tullut itseensä pumpattua kun ""vieroitusoireet"" on tällaisia! kärsivällisyyttä vaan peliin täytyisi jaksaa laittaa...
aurinkoista ja unelmien täyttämää viikonloppua kaikille!
| |
| | |
08.07.05, 15:43
|
#17 (linkki)
tästä on ollu aiemminkin keskustelua mutta tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen että oletteko alkaneet syömään jotain foolihappojuttuja. Syön kyllä näin kesällä paljon salaattia ja harvoin syön muuta kuin ruisleipää niin saankohan sitä tarpeeksi vai pitäiskö alkaa varmuuden vuoksi napsimaan. Ostin joskus maaliskuussa kalsiumtabletteja (lääkäri suositteli) ja muistin syödä niitä ehkä n. viikon :-), pitäis varmaan kaivaa se purkki jostain jos ei oo muutossa hävinny
viikonloppuja kaikille! mennään mökille rentoutumaan, toivottavasti on hyvät säät. Sain kaverilta vinon pinon Anna yms. lehtiä viime kuukausilta ja eilen tulleet kodin kuvalehti ja joku näyte seiskakin odottavat lukijaansa :-) ja jos hyvä tuuri käy niin voi olla että ollaan mökillä ihan kahdestaan niin ei tarvi ihan pelkkään lukemiseen tyytyä :-)
aurinkoista viikonloppua T: lukutoukka f-rouva
| |
| | |
08.07.05, 16:32
|
#18 (linkki)
Rosa /24/ 26/vk o 27-2005
Valo/27/27/vko33-2005
Dreamer/25/29/vko28-2005
Athene/27/28/vko 30
f/24/27/n.vko 30-2005
Tinnu/24/27/vko28
ellinoora/27/28/vko 28
Eme/25/30/vko27
Annette/26/30/vko 30
Ava/26/27/vko 29
Unna/24/25/vko25
Nipsu/25/29/vko28
Jippii, vihdoinkin kp 1! Eihän tuo edellinen kierto kestänytkään kuin sen 46 päivää... joten päivittelin vähän summamutikassa tuohon oman seuraavan ovisviikkoni. Nyt siis vihdoinkin ensimmäinen yrityskierto menossa! :)
| |
| | |
08.07.05, 17:34
|
#19 (linkki)
Terve taas minunkin puolestani.
Mulla on tänään viimeinen pilleri tästä laatasta ja menkkojen jälkeen alkaakin viimeinen laatta.
Se on kurjaa kun kroppa on sekaisin, otan osaa ja toivon selkeyttä kaikille. Saa nähdä miten mulla sitten.
No en oo nyt kerennyt pillereitä syömään kuin 6kk. Mutta katsotaan sitten. Viimeksi söin pillereitä ennen esikoista ja puoli vuotta olin syömättä ennen lapsen yritystä. En muista että mulla olis ollut mitään ihmeellisiä tuntemuksia. Mutta siitä on aikaakin niin paljon. Jännittää nyt että onko kierrot ihan sekaisin vai mitä. Yleensä olleet säännölliset. Se näkee nyt näiden pillereiden jälkeen mikä on homman nimi. Tekisi mieli jo lopettaa niiden syönti tähän ja katsella kiertoa vähän aikaa kortsun kanssa, mutta syödään nyt noi viimeisetkin pois. Joten kaikki siis ennallaan=).
Ihanaa ilmaa tosiaan ollut. Joo nyt täällä pikkutyypit alkaa villiintymään, joten tähän loppuu minun koneella oloni ja painumme ulos reihumaan, ettei kohta ole täällä tupen rapinat=) kun äiti hermostuu.
Plussaa ja kaikkea muutakin positiivista teidän kesäänne!=)
| |
| | |
08.07.05, 18:24
|
#20 (linkki)
Onnittelut Athenelle kp1:stä! *ojentaa ruusupuskan* Juu, on sitä tosiaan oltu välillä aika pihalla näissä kiertoasioissa, mut eiköhän se tästä ajan kanssa.:)
Nyt taas ku laskeskelin mahdollisesti tulevaa ovista, niin eiköhän se taas satu niin että ei päästä ukon kanssa näkemään! Eli luultavammin ei sit tässäkään kierrossa tulla plussaamaan, mutta eipä se mitään->alunperin tarkoitus olikin aloitella vasta elokuussa joten siinä mielessä tää on ihan hyvä että pääseepä kierrot hiukan tasoittumaan. Sitä vaan ihmettelee et miten tää aika onki menny näin äkkiä...ei tahdo ymmärtää, ei.
Mutta joo, mä lähen nyt partsille naukkailemaan siideriä ja nauttimaan kauniista kesäillasta, joten oikein ihanaa viikonloppua kaikille! Toivon mukaan huomenna pääsee biitsille!!!=)
| |
| | |
08.07.05, 22:08
|
#21 (linkki)
Hei pitkästä aikaan!
Oltiin viikko reissussa Jäämerenrannalla ja kotiuduttiin muutama tunti sitten. Oli heti pakko tulla käymään täällä. Reissu meni mukavasti, vaikka taisin jo aikasemmin mainita, että oviksen piti ainakin kaikkien laskujen mukaan olla keskiviikkona, joten yritys jäi väliin, koska oltiin kavereiden kanssa samassa mökissä. Eikä nyt puskaankaan viittitty mennä vaikkei kyllä hyttysiäkään olisi ollut häiritsemässä :)
No toisaalta mulla ei kyllä ollut sen kummempia ovistuntemuksia, joten jos kierto venyy niin saattaahan se ovis olla vielä tuloillaan, teoriassa....
Mutta reissu oli kiva, vaikka yritys nyt sitten taitaa tässä kierrossa jäädä väliin. Ehkä ihan hyvä lepuuttaa odotuksia.
Onnittelut Rosalle ja f:lle häiden johdosta, vaikka onhan siitä jo aikaa.
Minä lähden purkamaan kamoja!
| |
| | |
08.07.05, 23:02
|
#22 (linkki)
Heippa.
Mä en meinaa pysyä nahoissani, tärisen ja olen ihan sekaisin. Tein juuri testin, johon tuli kaksi viivaa... Niin se menee, kaikkea ei voi suunnitella. Meidänhän piti siirtää vauvan teko yrityksiä tuonnemmaksi.
Ihanaa oli kuitenkin se mitä mieheni sanoi, kun vein sille testin silmien eteen. Se sanoi hymyssä suin, että näinhän sen alunperin pitikin mennä. Ollaan kuitenkin realisteja huomenaamulla teen vielä varmistustestin. Mut aika mieletöntä...
Ollaan kuitenkin onnellisia, jos vauvan on nyt tarkoitus tulla niin sitten se on hyvä näin, juuri nyt :).
Niin ja vielä myöhästyneet onnittelut tuoreille kesän rouville. Kesähäät ovat aina niin ihanan tunnelmallisia.
Nyt täytyis mennä suihkuun ja nukkumaan, kun huomen olis työpäivä. Tosin kuinkahan on ton nukkumisen suhteen, voi olla että on liian täpinöissään nukkuakseen.
| |
| | |
08.07.05, 23:21
|
#23 (linkki)
Sunny, hurjasti onnea sinulle plussasta!!! Niinpä, elämällä on kyllä kaikenlaisia yllätyksiä matkassaan, eikä niitä voi aina arvata eikä etukäteen suunnitella. :) Teille on sitten maalisvauva tulossa, vai mitä?
Näin sitä saatiin kolmas plussaaja meidän ketjuun. Ja täältä perästä tullaan jokainen vuorollaan, vai mitä siskot! :)
| |
| | |
08.07.05, 23:32
|
#24 (linkki)
Kiitos Athene. Maalisvauveli se kaiken järjen mukaan olis, jos vaan loppuun asti ""mukana roikkuu"", ettei tule mitään pettymyksiä. Mullahan kp. oli jo jotain 45 kieppeillä ja olin tehnyt kaksi negaa aikaisemmin. No, huomenna tosiaan teen vielä uuden, mutta eiköhän se totta ole. Viiva ei ollut edes mikään ihan hailu.
Toivotaan tosiaan että mahdollisimman moni plussailis tuota pikaa... | |
| | |
09.07.05, 00:30
|
#25 (linkki)
Voi että Sunny, paljon onnea plussasta!!!! Arvaamattomia on nämä kohtalon käänteet!=) Eiköhän se plussa sieltä huomennakin pärähdä tikkuun!!!
| |
| | | | |