Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.07.05, 18:47   #1 (linkki)
tytti
(Vierailija)

vauvako yksin ??

rakkaat ihmiset olen umpikujassa...tulin raskaaksi ehkäisyn petettyä ja nyt mietin mitä tekisin. poikaystäväni ei halua vauvaa, hän perustelee sen sillä kun ollaan vielä opiskelijoita eikä oo työpaikkoja eikä rahaakaan liikaa. minä taas olisin valmis vauvan pitämään. meillä on seurustelua takana 2 vuotta ja olen 22. empä ole vielä äidilleni ketonut, tuskin innostuisi asiasta, paasaa etten saa tehdä samaa virhettä kun hän, tehdä nuorena lapsia ilman kunnon koulutusta ja jäädä sitten yksinhuoltajaksi. hei yksinäiset äidit tai seurustelevat, kertokaa minulle miten olette raskausajan ja vauvan kanssa pärjänneet...?
  Vastaa viestiin

08.07.05, 19:03   #2 (linkki)
kukkis
(Vierailija)

Re: vauvako yksin ??

Voi olla että saat tuolla odottajien puolella enemmän vastauksia, kun esität siellä kysymyksesi. Lyhyesti ja ytimekkäästi kuuntele sydäntäsi. Asioilla on tapana järjestyä =)!
  Vastaa viestiin
20.07.05, 00:46   #3 (linkki)
äiti25w
(Vierailija)

hei!
sain ekan lapseni 15w eli olin silloin 9-luokalla vaikka on ollut vaikeata on ollut yksin hoitaa lasta kun vanhemmat heitti ulos talosta ja poikakaveri otti jalähti kun kuulivat että olin raskaana.. mutta silti olen iloinen etten tehnyt aborttia sillä oma prinsessani on ollut kaiken sen arvoinen.. ja nykyään olen onnellisesti naimisissa ja 4lapsen äiti..
  Vastaa viestiin
20.07.05, 09:53   #4 (linkki)
Kuuntele itseäsi
(Vierailija)

On totta, että lapsi on myös poikaystäväsi, mutta yritä päättää tästä yksin. Katkeruus poikaystävääsi kohtaan voi kasvaa valtavaksi, jos päädyt keskeytykseen ja kadut myöhemmin. Omasta lapsesta ei ole kokemusta, mutta tuosta katkeruudesta on.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku