| |  | | |
12.07.05, 09:20
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Tahkoojat74
Hehee...öhöm, on tainnut helle sekoittaa pään. Siis tässä uusi ketju!!
Kyllä on lämmin, ihanaa. Mutta kyllä, Sanelma, loppuviikoksi on luvattu jo sateista. Meinaako se Kastehelmen ennustus lomansa aloituksesta päteä???
Itse en pistä pahakseni pientä viilennystä kunhan ei koko kesää jatku.
ON: ihmeellistä. Kp10 ja limoja ekan kerran tänä aamuna (sori vaan...) Jos viimeksi ovis oli kp20 niin kroppahan on ihan sekaisin???
| |
| | |
12.07.05, 09:34
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Tahkoojat74
Heh... Keijukainen, toi oli aika hyvä. Eipä ole ennentapahtunutkaan :))
Niin, Tiitu, ei tässä muuta odoteta kuin menkkoja. Ultrassahan kävin ja toimintaa munasarjoissa ei ollut näkyvissä. Eli ainoa jännitysmomentti on, että alkaako ne menkat teroilla vai ilman. Ens kiertoon sitten ekaa kertaa clomit. Jos hyvin sattuu niin taitaa olla mahdollisen oviksen aika juuri meidän lomareissulla, että aika passeli aika olis.
| |
| | |
12.07.05, 09:44
|
#3 (linkki)
Joo, Sanelma, kyllä nauratti toi oma sekoilu.Toivotaan että ne menkat alkaa ilman teroja, että kroppa pelittäis. Tietenkin siis toivotaan ensisijaisesti ettei ne menkat ala yhdeksään kuukauteen...ya know :-)
Huomenna on miehen synttärit. Meillä olis tarkoitus mennä syömään, mietin sitä Vltavaa, niinkuin sitä Tsekin matkaa silmälläpitäen, onko kukaan käynyt? Pöytävarauksia eivät ota joten voi olla että pöytää joutuu jonottamaan. Aika myöhäänhän me mennään, huomiseksi on luvattu toistaikseksi kesän kuuminta päivää, yli 30 astetta ainakin Helsinkiin. Joten sitä joutuu kyllä pulahtamaan uimaan kun töistä pääsee ja vasta sitten alkaa harkita ruokailua :-)
Tiitu, musta noi iltauimiset on ihan parhaita! Olen muutenkin sellainen ilta-ihminen, rakastan kesäiltoja, ensisijaisesti loppukesän iltoja! Eilenkään en malttanut mennä nukkumaan vaan oltiin kissojen kanssa ulkona yhteentoista ja sitten vielä haaveilen partsilla puolisen tuntia sitä ihanaa rauhaa ja kattelin kukkia (horsmaa ja päivänkakkaraa kasvaa valtavasti).
Nyt huomaa että se ihana loppukesän ""autere"" alkaa tulla. Taivas muuttuu tummemman siniseksi jne. Ei sitä osaa selittää, sen vaan tuntee. Jos jaksaisin odottaa, pitäisin lomani varmaan elo-syyskuun vaihteessa!!!
Joudun muuten alkaa taas tikuttamaan aikaisin näiden limojen takia...
| |
| | |
12.07.05, 09:58
|
#4 (linkki)
No kyllähän se taitaa tytöt niin mennä, että kun mä jään lomille, kelit huononee :( Otin perjantainkin jo vapaata, en jaksa enää homehtua täällä. Poistun maasta sitten viikon päästä, joten ehkä se paistaa sitten viikon taas mahtavasti!
Mä olen käynyt Vltavassa syömässä. Jouduttiin odottamaan pöytää n. 30 min (3 hlöä), mutta se meni mukavasti baarissa. Itse ruokailupuoli on tosi pieni, mutta saatiin onneksi ikkunapöytä, josta oli kiva katsella kun ihmiset kipittävät rautatieasemalle. Ruokapuoli sijaitsee 2.krs. Ruoka oli hyvää, joskin lista on aika suppea. Mutta kyllä mä löydän aina listalta kuin listalta syötävää ja yleensä aina hyvää. Ei tule mieleen heti mitään, missä ruoka olisi ollut pahaa (paitsi Tahkon Sokos Hotellin savulohipasta, joka oli niin suolaista, että oksat pois - pilasi koko ruuan).
Mun miehellä on 30v synttärit elokuun alussa. Nyt kaivataan tosiaan vinkkejä, että mitähän hänelle keksisi.. Jos rahaa olisi kuin roskaa, niin ei olisi ongelmaa. Aamulla postin mukana (posti tuli jo 8.00 - ihme juttu!) tuli mainos kuumailmapallo-lennoista. Sellainen voisi olla kiva.. Mies varmaan toivoi jotain isoja bileitä, jossa olisi paljon tuttujen bändejä soittamassa mutta en yksinkertaisesti saanut aikaiseksi järjestää mitään. Eikä ollut rahaakaan. Mietin, että voimme tietysti pitää synttärit myöhässä elokuun lopussakin - tyyliin avoimet ovet ja grilli kuumana. Mutta pitää nyt katsella. Saattaa olla, että olemme lomalla jossain tien päällä synttäreiden aikaan, joten eihän siinä tarvitse sitten turhia kärvistellä. Meillä on ensi viikolla vuosipäivä, pitäisi siihenkin jotain keksiä..
| |
| | |
12.07.05, 10:48
|
#5 (linkki)
Menkkoja odotellessa täälläkin. Teoreettiset mahdollisuudet muuhunkin olisi, mutta kroppa on kyllä ollut niin omituinen etten uskalla mitään toivoa. Toivon salaa vaan ;) Viikonloppuna jo vois pärähtää, viimeistään ensi viikon alkupuolella. Tietty haaveilin jo siitä kuinka mahtavaa olisikaan laittaa hääpäivän (19.7.) kunniaksi tikku kahdella viivalla pakettiin! Mutta, mutta realismi iskee ja mieli on valmistautunut tulvaan, tampoonit kulkee jo mukana.
Synttärilahja/ylläri -ideat on aina yhtä vaikeita, paitsi jos on paljon rahaa käytettävänä. Mulla tuppaa lahjat aina olemaan jotain miehen harrastuksiin liittyvää, sit lisäks yllärinä jotain sänkykammari yllätystä. Kerran ystävänpäivänä muotoilin värkkikarvoituksen sydämen muotoiseksi, muut pois ja vientiä oli ;)
Miehen kolmekymppisiks järjestin ""yllätys"" bileet, tiesi siis, että bileet on tulossa, muttei sitä ketä on kutsuttu ja sainkin paikalle pari hänen hyvää ystäväänsä, jotka asuvat kaukana ja he näkevät ""joskusjajouluna"". Tykkäsi kovin.
Kuumailmapallolento olis tosi hienoa! Viime kesänä olisin halunnut järjestää sen miehelle yllätyksenä Hämeenlinnassa, mutta hinta oli niin kova ettei mulla ollut siihen tsäänssejä. Muistaakseni 130€ per hlö.
Jes, otin riskin kun aloitan loman samaan aikaan kuin Kastehelmi ;) Mehän poistutaan maastakin samaan aikaan, joten jää nähtäväksi paistaako mun lomani aikana täällä lainkaan, kiitti vaan Kastis! ;)))
| |
| | |
12.07.05, 11:08
|
#6 (linkki)
Minkäs mä sille voin, että olen sellainen huonon ilman lintu.. :) Tai no, en mä itse asiassa edes ole, se vain tuntuu kovin usein menevän niin, että kun olisi mahdollisuus nauttia kelistä, niin ei.. Esim. päivän paistaa, illalla ei kun pääsee töistä (nyt on ollut poikkeuksellista), arkena paistaa ja viikonloput (vapaalla) sataa.. Ja jos olen kipeä, niin keli on yleensä ihan ok. Hoh hoijaa, mikähän karma mullakin sitten.
Keijukainen, piti vielä kommentoida sitä kun mietit elimisöäsi. Noita limojahan voi tulla tosi monta päivää ennen ovista. Mullakin taisi tulla jo kp10 kun ovis oli mitä todennäköisemmin vasta kp16. En ole tikuttanut niin ihan sata varma en ole, mutta kovasti siis siltä tuntui..
Julian järjestämät ylläribileet kuulostivat hyviltä. Miehen puolen ""kaverit"" vain ovat sellaisia, etten osaa niistä kutsuisi millään omaan himaan. Nyt olen ollut jotenkin tajuttoman aikaansaamaton ja laiska, enkä ole järjestänyt mitään. Tietysti tuo kesälomakin hieman sekoittaa, eli ei ole yhtään varmaan, ollaanko edes maisemissa. Lahjakin pitäisi keksiä, mutta ei ole mitään hajua että mitä keksisi. Miehen ""harrastukseen"" liittyvät tuotteet (rummut) kun ovat niin sairaan kalliita ja tavallaan tylsiä, ettei ole varaa. Hmm.. jotain pitää kehittää. Yritän saada meidän matkaseurasta jotain irti, jos järjestettäisiin jo vkoa etukäteen jotkut todelliset yllärit ulkomailla :)
| |
| | |
12.07.05, 11:11
|
#7 (linkki)
PQ sitten Julia! Toivotaan että hääpäiväyllätys olisi täydellinen!
Mä täällä pähkin kun miehen synttärit on huomenna, että pitäisikö sitä päräyttää Tammerfestiin ja tulla illalla junalla pois? Vika juna lähtee 23.07 joten ehtishän siellä olemaan...
Sisko menee miehensä kanssa sinne joten olisi juhlijoita. Toinen vaihtoehto on sitten täällä syöminen, kiitos Kastehelmi Vltava-infosta. Katsoin listaa netistä ja hyvältä näytti vaikka olikin tosiaan aika suppea. S-etukortilla saa pullon punkkua hintaan 16,60... ;-) Aika hyvä porkkana.
Olet varmaan Julia ollut siellä Tammerfestissä, millainen on, kannattaako mennä vaikka yhdeksi päiväksi vaan?
Noi lahjaideat on tosiaan vaikeita. Tykkäiskö miehesi hypätä benjiä? Jotain tollasta extremeä se saisi tietysti olla 30-vuotisten kunniaksi mutta toki se vaatii sitä pääomaa aika lailla. Tylsää... | |
| | |
12.07.05, 11:14
|
#8 (linkki)
Kastehelmi, noista limoista. Nyt tulee sitten eritetekstiä: mulla niitä alkaa tulla jo yleensä viikkoa ennen ovista. Viimeksi alkoi siis kp14 ja ovis oli kp 20. Hmm..nyt siis vois olla ovis jo kp17. Ei hitto, mistä tästä ottaa selvää!!??
Toisaalta mun kierrot on ollut just tota 31-34 pv joten kp17 ovis ei olis mitenkään erikoinen...
Kyllä mahajuilinnatkin on sitä luokkaa että jotain siellä tapahtuu...
| |
| | |
12.07.05, 11:15
|
#9 (linkki)
Aamupäivää!
G: Pehmokauhut ihan ok, kuten Vihollinen vuoteessani, tai Käsi joka kehtoa keinuttaa, vanhoja mutta voisin katsoo ne vieläkin. Mut horror leffat ei nappaa.
Ihmeiden aika ei oo ohi, sain palkankorotuksen tänään:=). Yks mun esimies tuli sanoo, et mä olen ollut niin esimerkillinen, oma-aloitteinen jne....että olen ansainnut sen!! Lämmitti kyllä mieltä!!
| |
| | |
12.07.05, 11:26
|
#10 (linkki)
Hyvä Sari! Onnittelut palkankorotuksesta! Ja tuli vielä bossin aloitteesta, hienoa! Kyllä se aina lämmittää mieltä.
| |
| | |
12.07.05, 11:42
|
#11 (linkki)
Mun kokemukseni mukaan limat tulee ja tulee... ja sitten vasta on ovis käsillä. Näin ainakin mulla on toiminut, tikuilla ""tarkistettuna"".
Sarille onneks olkoon palkankorotuksesta, mahtaa tuntua erityisen kivalta kun tulee noin yllättäen.
Keijukainen, oon ollut joka vuosi Tammerfesteillä ja tykkään kyllä. Useimmiten näin viikolla en ole vielä kerinnyt rientoihin mukaan, kuten en huomennakaan, vaan oon ollut viikonlopun ns. pääkonserteissa. Mulla on ollut tapana olla siellä ihan selvinpäin ja nauttia täysillä musiikista.
Kato netistä (löytyy ohjelmat joka päivälle kellonaikoineen ja hintoineen) mitä siä on tarjolla tänään, niin tiedät vähän et onko mitään sua / teitä kiinnostavaa.
| |
| | |
12.07.05, 11:59
|
#12 (linkki)
Onnea Sarille palkankorotuksesta! Hino homma!
Tammerfesteistä; mähän olen Mansesta kotoisin ja käynyt joka vuosi siellä, suosittelen todella! Tosiaan netistä löytyy tarkemmin ohjelmaa, mutta ihan kiva on olla vain jossain terassillakin, on paljon porukkaa liikenteessä. Tänä vuonnakin suuntaan sinne lauantaina, Julian kanssa varmaan sitten törmäillään, muistetaan se tahkooja-merkki:) | |
| | |
12.07.05, 12:50
|
#13 (linkki)
Onnittelut Sarille palkankorotuksesta. On aina hinoa, että korotusaloite tulee esimiehen toimesta. Mä taas jouduin kärttämään lisää liksaa aika kauan (eli ihan liian kauan), mutta sitten kun sitä lopulta sain, oli korotus ihan ok (n. 15%). Hieman toista kuin tes-korotukset..
Lisää ottaisin silti mieluusti :)
Tuosta benji-hypystä. Mies on käynyt Suomessa hyppäämässä sen Suomen (vai oliko se pohjoismaiden?) korkeimman. Lisäksi etelässä on tullut harrastettua jos jonkinlaista benjiä, tai oikeastaan katapulttia, eli on siis ammuttu maasta taivaalle. Niiden turvallisuustasolla se on aikamoinen uskallus sekin :) Jotain pitäisi silti keksiä. Josko se tästä loman alkupäivien aikana muotoutuisi ajatukseksi..
Ihan järkyttävä väsymys iski taas. Töiden jälkeen pitäisi käydä hakemassa saapuneet aurinkolasit (voimakkuuksilla). Siitä se kesä sitten alkaa. Ajattelin myös ostaa epilaattorin, sillä en jaksa näin kuumalla olla koko ajan käsittelemässä sääriä, ettei joku piikki törötä suuntaan tai toiseen.
| |
| | |
12.07.05, 13:13
|
#14 (linkki)
Tiitu,
ikäväkseni mun tän kesän Tammerfestailu saattaa olla aika vähissä :(
Huomenna ehkä ehtisin, torstaina en (oon talkoissa) ja perjantaina kun pääsen töistä, niin meidän kummipoika (10v) tulee kylään ja on koko viikonlopun.
Sunnuntaina olis tarkotus aloittaa loma ja lähteä viikoksi mökille. Joten tiukkaa tekee. Olishan siellä tietty päiväsaikaan lapsillekin sopivaa ohjelmaa ja bändejä olis iltasellakin semmosia, joista poika tykkää (Negative jne.), mutta äitinsä on aika nihkeä moisen suhteen. Enkä itsekään halua poikaa viedä sinne kovin myöhään pyörimään ja katteleen känniläisiä. Noh, katsotaan mihin tie vie. Kummipoika tahtoo kovasti keilaamaan, joten se ainakin hänelle järjestetään.
Kuinkas korkeelta benjitä hypätään korkeimmillaan, muistatko Kastehelmi? Mää hyppäsin muistaakseni 63 metristä.
Katselin muuten viikonloppuna Hkissä, että siellä lenteli niitä kuumailmapalloja aika paljon. Hesari oli taivaalla.
Laittelen töissä hommia jo siihen malliin, että ei jää perjantaille (viimeinen työpv ennen lomaa) mitään isoja juttuja. Hinoa.
| |
| | |
12.07.05, 13:16
|
#15 (linkki)
No niin, tilasin nyt niitä mammaksin testejä vaihteeksi. 10 testiä oli 10 E. Ajattelin että jos sen tikutuksen aloittaisi nyt vähän aikaisemmin kun oireet viittaa siihen suuntaan. Jos tulisi vaihteeksi 31 pv kierto (sitten ei osuisi siihen reissuun...)
Jätetään nyt Tammerfest väliin. Ei siellä huomenna oikein ole mitään kauheen kiinnostavaa musiikillisesti, toki olis kiva mennä vaan fiilistelemään mutta perilläoloaika olis niin minimaalinen kun ei voi yöpyä ja junaliput maksaa suhteessa aika tavalla. Sovittiin että mennään lomalla sitten Särkäniemeen ;-)
Huomiseksi sovin miehen parhaan kaverin ja hänen tyttöystävänsä kanssa ""yllätysbileet"" miehelle. Vien siis miehen sovitulle treffipaikalle jossa tapaamme, siitä mennään uimaan (mereen, jaiks!!) ja sitten stadin terasseille ja syömään jonnekin. Prahan liput annan sitten lahjaksi, saa nähdä mitä tykkää. | |
| | |
12.07.05, 13:27
|
#16 (linkki)
Keijukainen, eikö sun mies tiedä siitä Prahan reissusta vai annatko lahjaksi niinkuin taloudelliselta puolelta? Ihan varmasti tykkää, oli lahja kumpi tahansa. Minä ainakin olisi intona!
Julia, en muista sitä benjin korkeutta.. Yli 100 m se muistaakseni oli. Kovasti ne sitä mainosti että korkein benji jne. No, se on sellainen hurjapää että eipä se hänestä tuntunut juuri miltään :)
Mulla on enää 2 aamua, joten vikoja hommia olen tässä itsekin jo tehnyt. Torstaina saa sitten laittaa suurimmat keskeneräiset työt nippuun, sillä kesätyöntekijä tulee tähän mun paikalle istumaan.
| |
| | |
12.07.05, 13:40
|
#17 (linkki)
Heissan kaikille!
Ja Sarille tosiaan onnittelut palkankorotuksesta!!! Siitä saa täällä meillä vain nähdä unta, vaikka olisi kuinka oma-aloitteinen tai hyvä tahansa. Tosin vuosittain maksellaan vähän bonuksia hyvästä työstä kaikille, mutta eipä sekään hulluna lämmitä. Miten niin kateellinen :)
Täällä meidän perälläkin on tosi hyvä ilma. Mites Suru, onko sielläkin hyvä ilma?? Olen vähän alkanut epäillä, että olen käsittänyt väärin missä Suru asustaa. Oletan, että vaikka P-Suomessa asunkin, olen vähän etelämpänä. Tämä meidän kaupunki ei ole nimittäin vielä virallista poronhoitoaluetta...
Kastis: En ole tikuttanut kun ihan alkukierrosta huvikseni, että mitä tikut näyttävät. Oisko ollut jotain kp 5 tms nerokasta. Silloin sain jo tummemman viivan kuin kontrolli ja nakkasin tikut mäkeen. (siis tiedän kyllä, että oli hölmöä, mutta halusin nähdä, mitä ne näyttävät, toivoin tietysti puhdasta negaa) Voi olla, että jos olisin silti alkanut tikuttaa esim kp 11 eteenpäin niin olisin voinut saadakin jotakin järkevää niistä irti. Ehkä kokeilen seuraavassa kierrossa. Nyt oli siis eka clomeilla.
Se minituhrutus loppu siihen eiliseen ja nyt nipistelee nännejä ja mahaa. Voihan se tietty olla, että ovis oli tosi myöhään ja nämä hämyoireet tulisivat siitä. Esim kp 22-23? No, seksiä on ollut joka päivä (punastus, mutta mies on aina aika aktiivinen tällä saralla, enkä minäkään sitä inhoa...), joten sille sama, mutta sehän tietäisi menkkojen viipymistä vielä melkein pari viikkoa, jos (tai kun) tärppiä ei ole tullut. Huoh. Mene ja tiedä.
Nyt on siis kp 25, kuten Sanelmallakin. Mitä luulette, milloin aikaisintaan kannattaa testata (kaapissa saveoneja), jotta olisi edes realistinen mahku saada jotakin näkyviin? Siis olettaen, että ovis oli esim. kp 17? Ne taitavat olla herkkyydeltään 20. Samoja testejä luultavasti kuin mammaksit.
Julialle tsemppiä!
Ja hyviä kelejä tasapuolisesti ympäri maan!
| |
| | |
12.07.05, 13:49
|
#18 (linkki)
Siirappi, ekassa raskaudessani testasin juuri sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa ja heti pärähti vahvat viivat. Tokassa raskaudessa tein testin kans heti kun olis pitänyt alkaa, mutta tällä kertaa viiva oli todella haalea ja teinkin muutaman varmistus testin (yhteensä kolme!) ja vasta menkkojen ollessa neljä pv myöhässä näkyi tikussa selkeät viivat. Tämän perusteella itse en testaisi ennen kuin menkkojen oletettuna alkamispäivänä. En aikaisemmin. Mutta säähän saat tehdä just niin kuin susta tuntuu :))
Mun oli nyt pakko kaivaa allakka laukusta ja tsekata kiertopäiväni, se on 25/yleensä n.30. Viimekshän menkat yllättivät täydellisesti jo kp 25, mutta silloin mulla olikin inssiä varten ovis pakotettu jo kp 14 kieppeille, kun normaalisti se on kp16-17. Tästä kierrosta odotan siis tuota normaalia noin 30 päivää, vähän päälle.
Sanelma ja Siirappi kuinka pitkä kierto teillä olikaan yleensä? Onko jo jännityspäivät meneillään?
| |
| | |
12.07.05, 13:59
|
#19 (linkki)
Siirappi, mä testaisin sinuna vasta kp32, sillä periaatteessa kp17 oviksella kierrosta pitäisi tulla 31. Mulla luteaalivaihe on yleensä 13 vrk ihanne 14 vrk:n sijasta, joten mulla hyökkäys alkaa hieman oletettua aikaisemmin. Toivottavasti muuten ensi kierrossa ovistikut näyttävät sulla oikein, kyllähän sekin toisi vähän helpotusta tuohon kierron pituuden mietintää. Älä aloita testaamista kuitenkaan ennen kuin kp11 tms, ei tule turhaan niitä alkukierron liian tummia viivoja :) Jospa ne clomit ehtisi siinä välissä laittamaan elimistö uuteen uskoon.
| |
| | |
12.07.05, 14:08
|
#20 (linkki)
Kiitos Julia ja Kastehelmi. En oikein tiedä, mikä minun kiertoni pituus on. Sehän se tässä ankeaa onkin. Teroilla se oli 26-28, viime kierto ruhtinaalliset 22...sitä ennen siis 60 ja yli. Ehkä tuo 31 voisi olla hyvä testipäivä. Ei huvita oikein joka päivä testata negaakaan, vaikka lopputulos olisikin sitä oikeastikin. Eli kp 31 koittaa siis ensi maanantaina (tai aikaisintaan kp 30 eli sunnuntaina) jos menkat eivät yllätä ennen sitä. Ilmineeraan sitten tietenkin, mitä näkyi :)
Taidan kokeilla tikkuja ensi kierrossa. Olisihan se tosi mukavaa, jos ne toimisivat. Kiitos vinkistä!
| |
| | |
12.07.05, 14:09
|
#21 (linkki)
Kastehelmi, ei tiedä mies siitä reissusta. Tulee siis täysin yllätyksenä. Uskon että tykkää!! Sisko ja sen mies ovat siellä sitten samaan aikaan ja jatkavat vielä Puolaan.
Ajattelin että annan lahjan vasta kahden kesken kotona kun ollaan tultu illanvietosta.
Siirappi, voin omasta kokemuksesta sanoa että suosittelen testausta todella vasta kun menkat on reilusti myöhässä! Siis ihan siksi että mullakin on ollu myöhässä reilusti ja kummiskin on vaan kierrot venyneet. Se nega on kamala pettymys :(
| |
| | |
12.07.05, 14:13
|
#22 (linkki)
Kiitos Julia ja Kastehelmi. En oikein tiedä, mikä minun kiertoni pituus on. Sehän se tässä ankeaa onkin. Teroilla se oli 26-28, viime kierto ruhtinaalliset 22...sitä ennen siis 60 ja yli. Ehkä tuo 32 voisi olla hyvä testipäivä. Ei huvita oikein joka päivä testata negaakaan, vaikka lopputulos olisikin sitä oikeastikin. Eli kp 32 koittaa siis ensi tiistaina jos menkat eivät yllätä ennen sitä. Ilmineeraan sitten tietenkin, mitä näkyi :)
Taidan kokeilla tikkuja ensi kierrossa. Olisihan se tosi mukavaa, jos ne toimisivat. Kiitos vinkistä!
| |
| | |
12.07.05, 14:15
|
#23 (linkki)
Hassua. Tulipa tuo viesti kahteen kertaan. Huomasin kämmänneeni nuo kiertopäivät (siis sekoitin kp 31 ja 32) ja tein korjauksen, mutta ilmeisesti painelin lähetystä, kun karkasi käsistä. No, tuo viimeinen viesti on kuitenkin se oikea :)
| |
| | |
12.07.05, 14:20
|
#24 (linkki)
Sarille onnittelut! Saman tänä vuonna kokeneena tiedän, että mukavalta tuntuu.
Mullahan kierrot on siis viimeisten kuukausien aikana olleet 28-33 ja sitten tämä edellinen kierto 47. Että ota tuosta nyt selvää. Gyne käski aloittaa terot, jos kierto uhkaa venyä yli 30 päiväiseksi. Eli viikon päästä tiistaina (kp 32) aloitan ne mikäli menkat ei ala. Vai pitäisköhän aloittaa jo ma (kp 31)? Jos mekat alkais viimeistään maanantaina, ehtisin jo ensi kierrossa seuranta ultraan. Jos alkavat myöhemmin, ollaan just ulkomailla sopivina ultrapäivinä. No seuraavassa sitten.
| |
| | |
12.07.05, 14:37
|
#25 (linkki)
Keijukainen, tuohan on sitten mahtava ylläri! Jos ei mies ilahdu, niin mä voin lähteä mukaan :))
Siirappi, voihan sitä varmaan testata jo aikaisemminkin, mutta jos se ovis olisi ollut vaikka kp17 niin kyllä se on sitten hyvä vähän odotella. Eikä tosiaan tarvitse turhia negoja tuijotella, jos niikseen tulee. Itse olen testannut tässä vuoden aikana 3 kertaa. Yhden kerran oli pakko, kun kierto jäi yllättävän lyhyeksi (27, mulla oli silloin koko ajan n. 32-34) ja vuoto oli tosi vähäistä - siinä kierrossa ei kyllä ollut sitten ovistakaan, tajusin myöhemmin. Toiset 2 kertaa olen testannut nyt inssien jälkeen, kun käytössä oli luget eli mulla vuoto ei alkaisi ennen kuin luget lopettaa. Tylsiähän ne negat ovat. Yritän välttää testaamista aina niin kauan kuin mahdollista ja muuten viime aikoina kierto on ollut 29(-31) joten hyvin ovat alkeneet ajallaan. | |
| | | | |