Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.07.05, 22:06   #1 (linkki)
tyttö05
(Vierailija)

Auttakaa...

Auttakaa, jos joku tietää! Jos aconilla tulee haamu viiva niin tarkoittaako se että on raskaana vai pitääkö viivan olla yhtä tumma kuin kontrolliviivan?
  Vastaa viestiin

13.07.05, 22:09   #2 (linkki)
*E*
(Vierailija)

Re: Auttakaa...

Viivan värillä ei sinänsä ole väliä. Haaleakin viiva on positiivinen.
  Vastaa viestiin
14.07.05, 12:25   #3 (linkki)
e
(Vierailija)

niin.. kunhan se tulee oikean ajan puitteissa. eli kymmenen minuutin (muistaakseni) sisällä testauksesta. sen yli jos menee, niin ei välttämättä pidä paikkaansa!
  Vastaa viestiin
15.07.05, 22:09   #4 (linkki)
tyttö05
(Vierailija)

testi näytti vähän yli kolmen min. jälkeen haamu, mutta ohjeissa lukee, että viivan tulee olla joko yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli viivan, että se tarkoittaa plussaa...?
  Vastaa viestiin
15.07.05, 22:17   #5 (linkki)
ovistikkuko
(Vierailija)

Teitkö varmasti aconin raskaustestin etkä ovulaatiotestiä? Nimittäin kuulostaa aivan aconin ovulaatiotestiltä, jonka ohjeissa todetaan että kun testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva niin ovulaatio tapahtuu todennäköisesti 24-36 tunnin kuluessa...
  Vastaa viestiin
15.07.05, 22:25   #6 (linkki)
tyttö05
(Vierailija)

Kauheeta kun pelästyin... Onneks säästin pakkauksen, jonka ostin apteeksista. Siinä lukee herkkä raskaustesti 10 mlu/ml (ultra pregnancy test) kyllä se ihan oikea raskaustesti oli.
  Vastaa viestiin
15.07.05, 22:36   #7 (linkki)
ovistikkuko
(Vierailija)

Sorry, ei ollut tarkoitus pelästyttää. Hyvä että oli siis oikea testi kyseessä! :)
  Vastaa viestiin
15.07.05, 22:50   #8 (linkki)
tyttö05
(Vierailija)

Ei se mitään. Mä vaan olen tällänen heikkopää, et mietin koko ajan et teinkö testin oikein jne. On mulla aika vahvat tuntemukset siitä, että olen raskaana oli jo ennen ku testasin, mut en kai vaan halua vielä juhlia liikaa etten tipu korkealta ja lujaa... ; )
  Vastaa viestiin
16.07.05, 10:06   #9 (linkki)
ovistikkuko
(Vierailija)

Tuli mieleen, että ethän ole saanut testin mukana vahingossa ovistestin ohjeita. Nimittäin mulla on molempia testejä ja katsoin äsken niin aconin ovistesteissä tosiaan pätee tuo vahvemman tai yhtävahvan viivan sääntö mutta aconin raskaustestin ohjeessä lukee näin: ""Positiivinen tulos: Tulos on positiivinen, jos näkyviin tulee kaksi väriraitaa (control ja test). Tulos on positiivinen myös siinä tapauksessa, että test väriraita on control raitaa haaleampi. ..."" Siinä lukee myös että testi saattaa reagoida väärällä plussalla jos käyttää HCG-hormonia sisältäviä lääkkeitä. Mutta jos siis sulla on menkat jo myöhässä kyllä se viiva on plussa, viivan vahvuudella ei ole väliä. :)

Vastaa viestiin
16.07.05, 10:19   #10 (linkki)
tyttö05
(Vierailija)

Kyllä ohjeen yläosassa luki, että raskaustesti. Ehkä sain jonkun viallisen ohjeen sillä soitin siihen numeroon, joka löytyy paketin kyljestä ja sieltäkin sanottiin, että se on plussa tummuudella ei ole väliä. Vähän vaan ihmeellistä et ne ohjeet on niin tulkinnanvarasia.

Kiitos kuitenkin paljon neuvoista sulle!!! :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku