Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.07.05, 18:00   #1 (linkki)
Tintti
(Vierailija)

Yhdyntäkipua munasarjassa?

Eilen yhdynnässä tunsin erikoista kipua toisen munasarjan tienoilla. Siis kipu johtui selvästi yhdynnästä, ihan kuin mies olisi jotenkin tökkinyt sitä kipukohtaa. Periaatteessa voisi ehkä kuulua ovikseen, mutta kun on jo kp 28, niin tuskinpa sentään. Raskausoireenakin kuulostaisi aika kummalta. Muutoin pientä nispistelyä lukuunottamatta munikset ovat ok. Eli onko kellään kokemusta vastaavasta saati selitystä sille?
  Vastaa viestiin

15.07.05, 10:17   #2 (linkki)
Evita
(Vierailija)

Re: Yhdyntäkipua munasarjassa?

Mulla on joskus ollut juuri tuollaista kun kuvailit, mutta en tiedä miksi. Siis useammissakin kierroissa. En muista missä vaiheessa kiertoa, varmaan loppukierrossa tai jonkin verran ennen (mulla aika pitkät kierrot). Siis kokemusta on, mutta ei selitystä..
  Vastaa viestiin
15.07.05, 13:55   #3 (linkki)
melli
(Vierailija)

mulla oli kanssa tuota joku aika sitten,sillon paljastu syyksi kysta munasarjassa. nyt alkoi uudelleen joku päivä sitten pahempana ja epäilempä että sama homma taas..gynelle olen varannut ajan taas...
  Vastaa viestiin
15.07.05, 14:05   #4 (linkki)
hepsku
(Vierailija)

Moikka! Minulla kanssa aina joskus kipua yhdynnässä ja juuri kunasarjojen tienoilla, ja syynä on kystat ja endo-epäilyt. Parin viikon päästä kystaleikkaukseen..(poistuvat yleensä itsestään).
  Vastaa viestiin
15.07.05, 14:41   #5 (linkki)
kätilö
(Vierailija)

Sama juttu, mutta olen pitänyt tuota aina normaalina. Onhan monilla ovulaation aikana kovempia kipuja kuin synnytyksessä konsanaan kun munarakkaula kypsyy. Rakastelu lienee oikein hyvä relaksointikeino.Ovulaation aikaa ei monikaan osaa päätellä. Se ei aina mene niin kuin oppikirjoissa sanotaan.
  Vastaa viestiin
15.07.05, 19:30   #6 (linkki)
Evita
(Vierailija)

Minäkin olen ajatellut, että jotenkin liittyy ovulaatioon. Tai kiertoon muuten. Ja ultrassa olen lähiaikoina käynyt niin monta kertaa, että luulisi, että olisi löytynyt jotain, jos se jostakin erityisesti johtuisi. Ja aika kauankin sitä on ollut, silloin tällöin. Ja kipu ei kuitenkaan todellakaan tunnu joka kerta. Muistaakseni joskus sekin aristi samalla tavalla, kun lääkäri vatsan päältä paineli.
  Vastaa viestiin
15.07.05, 20:49   #7 (linkki)
Tintti
(Vierailija)

Ultrassa minäkin olen käynyt viimeksi kaksi viikkoa sitten eikä endoakaan kaiken järjen mukaan pitäisi olla. Ei ainakaan ole mitään ""muuta"" oiretta eikä mitään syytä sitä epäillä. Kipu on muuten jo hävinnyt. Eli sitä tuntui vain silloin yhtenä päivänä. Voihan se oviskin tulla tosi myöhään, ehkä...
Tai sitten pitäisi lopettaa kaikkien vihlomisten ja nippailujen kuulostelu :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku