Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.07.05, 14:47   #1 (linkki)
ihmettelen
(Vierailija)

onko vastaavaa?

onko kellään ollut pitkät kierrot, siis todella pitkät yli 60pv ja olisi tullutkin raskaaksi?

tottahan on että silloin ovulaatiokin tapahtuu myöhemmin, joten positiivinen testi tulee vasta myöhään.

jos on kokemusta, niin olisin kiitollinen tietämään missä vaiheessa kiertoa plussasitte?

itselläni on pieni epäilys olla raskaana.kierto on pitkä tein 2vk sitten testin, joka oli negatiivinen, mutta testailen uudelleen.

yleensä menkkakipuina arat rinnat,nipistelyä,ärtyisyyttä...

nyt ei mitään sellaista...väsyttää, ruokahalu kasvaa, paha olla, turvottaa, pää kipee ym, jota ei normaalisti ole.

olisi mukava jos vastaatte.
  Vastaa viestiin

17.07.05, 03:24   #2 (linkki)
höpsö
(Vierailija)

Re: onko vastaavaa?

Mulla oli myös pitkät ja epäsäännöllset kierrot, varmaan kans jotain 60 pv ja ylikin (nyt syön toista kiertoa terolutteja, ainakin ekassa kierrossa menkat tuli heti viimeisen tabletin jälkeen). Talvella olin kuitenkin raskaana mut se päättyi km:oon.. :( Eli ennen plussaamista mulla oli viimeiset menkat 26.11., ja muistaakseni tammikuun puolessa välissä testi näytti vielä negaa mut kun menkkoja ei alkanu kuulumaan, testasin plussan helmikuun alussa.
Oireina mulla oli kans väsy, ruokahalun lisääntyminen, arat rinnat... joten luulen että voisit olla raskaana!:) Kannattaa tosiaan testailla uudestaan jos menkkoja ei kuulu ja oireet jatkuu, toivotaan että plussa tulee!! :)
  Vastaa viestiin
17.07.05, 19:16   #3 (linkki)
pk
(Vierailija)

Täällä yksi pitkäkiertolainen! Tulin raskaaksi hyvinkin pitkässä kierrossa. Ovuloin n. kp 45 ja testi näytti plussaa vasta, kun kierto oli 65 päivää. Vieressä nyt öhkii 4-kk pikkuvesseli :) Olin jo kyllä ehtinyt menettää toivoni kyseisessä kierrossa, joten plussa yllätys oli ikimuistoinen (yritystä yli vuosi tällöin takana.

Oireesi ovat lupaavia. Mulla oli vielä tajuton palelu, lämmöt olivat yli 37.4 C. Se oli eka oire, josta aloin epäillä.

Plussaa sulle!!

Vastaa viestiin
17.07.05, 20:39   #4 (linkki)
ap
(Vierailija)

minäkin plussasin kp.65 ensimmäiseltä 11v.sitten! tein testejä useita...ja aina neg.
oireina oli huono olo ja huippaus silloin. ja ei niitä oikein muista kun on niin kauan.
saapas nähdä..viikolla testaan...

muutkin saa vastata...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku