Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.07.05, 09:03   #1 (linkki)
Pinja-81
(Vierailija)

Vihdoin PLUSSA!!!!

Heippa!!!

Ehdin jo moneen ketjuun kirjoittamaankin, mutta laitan vielä tännekin, että PLUSSASIN 16.7!!!! Todella monien pettymysten jälkeen! Eli haluan vaan kertoa että älkää menettäkö toivoanne, kyllä se tärppi voi tulla pitkänkin odotuksen jälkeen, itsellä meni vuosi ja monet kuukautiset kun kierto on niin lyhyt!

Plussatuulia muillekin!!!!
  Vastaa viestiin

18.07.05, 14:05   #2 (linkki)
Neitsyt80
(Vierailija)

Re: Vihdoin PLUSSA!!!!

En olekaan aiemmin sun juttuihin törmänny...mitenkäs lyhyt kierto sulla oli? Mulla on n. 22 päivää ja ainakin viime kierrossa ovis (tai ainaki ovislimat) oli vasta kp 18. Viittisitkö valottaa vähän sun tilannetta enemmän? Huolestuttaa vähän toi oma kierto, mut ku yritystä vasta pari kk takana niin en vielä panikoi.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 14:57   #3 (linkki)
Dreamer
(Vierailija)

Onnea Pinja!!
  Vastaa viestiin
18.07.05, 15:19   #4 (linkki)
*
(Vierailija)

Neitsyt80:lle. Jos kierto on 22 päivää ja ovis kp 18 niin luteaalivaihe on auttamatta liian lyhyt (siis aika oviksesta menkkoihin). Sen tulisi olla vähintään 10 päivää, normaali on n. 14 päivää. Tai sitten ovat olleet jotain muita limoja ja oviksesi onkin ollut jo siellä kp 8 tienoilla...
  Vastaa viestiin
18.07.05, 18:55   #5 (linkki)
Neitsyt80
(Vierailija)

Kiitti * vastauksesta, tiedostan kyllä että jos tosiaan ne oli ovislimat niin sit täytyy jotain tehdä luteaalivaiheen pidentämiseksi, ilmeisesti silloin saa jotain hormoneita?? Pitänee seurata vielä pari kk ja jos ei ole vielä tärpännyt ja limat (ainoat mitä oon tähän mennessä bongannu ovislimoiksi) tulee tosiaan jatkossakin noin myöhään niin pitänee ostaa ovistikkuja ja varmistua et millonka se ovulaatio on, mikäli ovuloin ollenkaan.
  Vastaa viestiin
19.07.05, 08:35   #6 (linkki)
Pinja-81
(Vierailija)

Moi Neitsyt80!

Mulla oli kierto 24-26 päivää ja kun ehdin jo käydä tutkimuksissa meinasi lääkäri että mulla on aika lyhyt kierto ja se voi hankaloittaa raskautta. Mä bongasin ovistikkuun viivan joka kerta kun tein 12 kp. Edellisessä kierrossa sain Pregnyl piikin 12 kp kun kävin just silloin ultrassa ja näkyi munasolu, no siitä ei kierrosta ei vielä tärpänny mutta seuraavasta kumminkin!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku