Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.07.05, 11:19   #1 (linkki)
Minna
(Vierailija)

Mielipiteitä!

Moikka,

Mulla on täällä asia, josta olen vähän huolissaan/hämillään. Eli syön pillereitä ja viime levy meni vähän piloille kun jäi muutama pilsu vahingossa ottamatta. Menkat kuitenkin tuli suht normisti eikä siis mitään hätää. Aloitin uuden levyn ja nyt oviksen aikoihin oireet alkoivat. Eli tissit ihan sika kipeet ja mahassa menkkamainen olo. Mitäs jos nyt olenkin raskaana ja olen popsinut pillereitä koko levyllisen? Oireet on tällä kertaa ihka oikeita.
  Vastaa viestiin

18.07.05, 11:36   #2 (linkki)
........
(Vierailija)

Re: Mielipiteitä!

tämä palsta on nimeltään ""vauvahaaveet""...
ehkä löydät vastauksia paremmin :kunto ja terveys- naistentaudit ,tai klinikalla palstoilta, siellä juttuja ehkäsystä yms.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 11:49   #3 (linkki)
ap
(Vierailija)

No sori kauheesti. Minäkin kuulun kyllä haaveilijoihin.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 12:12   #4 (linkki)
**
(Vierailija)

Ja siis pillereitä syödessähän ei ovulaatiota edes tapahdu, joten tuskin on oireitakaan..Minipillerit sitten asia erikseen.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 12:21   #5 (linkki)
Päivi
(Vierailija)

No kuinkas sitten selittyy pillereiden käyttäjien vahinkoraskaudet? Minun lähipiirissäni näitä on muutama.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:18   #6 (linkki)
¨
(Vierailija)

Ja nyt liityt niihin itsekin. Aika huolimatonta porukkaa...
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:25   #7 (linkki)
inkku
(Vierailija)

Hei!

Jos todella epäilet olevasi raskaana, niin tee ihmeellä raskaustesti. Pillereistä huolimatta voi todellakin tulla raskaaksi! Pillereiden vaikutuksista sikiöön minulla ei ole mitään tietoa, mutta neuvolastahan sitä tietoa saa enemmän, jos oletkin raskaana.

Tee testi heti ja jos olet raskaana, ota yhteyttä neuvolaan tai johonkin lääkäriin!!! Onnea matkaan!
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:29   #8 (linkki)
viima
(Vierailija)

Jos on raskaana ja syö e-pillereitä ei niistä ole haittaa sikiölle. Tee testi niin selviää oletko.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:29   #9 (linkki)
ööö
(Vierailija)

ja syöt pillereitä samalla. menikö herne nenuun?
  Vastaa viestiin
18.07.05, 13:35   #10 (linkki)
ap
(Vierailija)

Kiitos inkku ja viima rohkaisevista sanoista, täytyy testata todellakin. Hyvä tietää ettei pillereistä kuitenkaan ole haittaa jos olen raskaana.

t.Minna
  Vastaa viestiin
18.07.05, 14:56   #11 (linkki)
**
(Vierailija)

Siis...Jos syö e-pillereitä säännöllisesti unohtamatta ottaa yhtäkään pilleriä kierron aikana, niin silloin ehkäisyteho lähentelee 97%, vai jopa vieläkin varmempaa, joten todella huono tuuri, jos silti ehkäisy pettää. E-pillerin tarkoituksena on estää munasolun irtoaminen, eli ovulaatio. Jos taas on unohtanut otta pillerin tai useamman, on siltikin erittäin pieni mahd. olla raskaana. Ja lääkärin mielipide on, että vaikka tietämättä raskaudesta popsii pillereitä, ei ole vahinkoa sikiölle.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku