Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.07.05, 13:07   #1 (linkki)
sydämeen koskee
(Vierailija)

Enkelin äity

Mun esikoiseni LA olisi ollut näinä päivinä, mutta sain viime talvena keskenmenon, enkä ole onnistunut uudelleen tulemaan raskaaksi..
Nyt nämä päivät tuntuvat tuskallisilta, kun ajattelee että meilläkin voisi olla jo oma vauva! Tuskaa nähdä odottavia äitejä saati vauvoja missään. Vieläpä tv:ssä pyörinyt se sokeri-mainos ""meille tulee vauva""..
Vieläpä kun kaikki tutut/ystävät/sukulaiset hehkuttelevat omia raskauksiaan/lapsiaan ja jotkut, vauvakuumeestamme ja km:sta tietämättömät, jopa kyselevät että ""eikö teidänkin olisi aika hankkia lapsia, lapset ovat ihania"", niin tämä tuntuu vielä pahemmalta..
Puhumattakaan siitä että asuinalueellamme/pihapiirissämme on paljon lapsiperheitä.
Mieheni ei ymmärrä tätä suruani, on vain sitä mieltä ""ei sellaisia pidä miettiä, kyllä meilläkin joskus lapsi on"". Ikävää kun meillä nyt vieläpä sellainen tilanne että vauvantekoyritykset toistaiseksi katkolla.. uusi raskaus varmasti, peloista huolimatta, lohduttaisi.
Onko muita joilla sama tuska sydämessä? kiitos vastaajille..
  Vastaa viestiin

18.07.05, 13:48   #2 (linkki)
kyllä
(Vierailija)

Re: Enkelin äity

Kyllä on paljon, joilla ei sitä lasta toiveista ja odotuksista huolimatta ole. Myös keskenmenon kokeneita lapsettomia on paljon, toivottavasti saat vastauksia.

Voi olla, että Lapsettomuuspalstalle ovat paljon siirtyneet pitempään yrittäneet ja keskenmenoja kokeneet.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 14:48   #3 (linkki)
kyllä
(Vierailija)

Kyllä on paljon, joilla ei sitä lasta toiveista ja odotuksista huolimatta ole. Myös keskenmenon kokeneita lapsettomia on paljon, toivottavasti saat vastauksia.

Voi olla, että Lapsettomuuspalstalle ovat paljon siirtyneet pitempään yrittäneet ja keskenmenoja kokeneet.
  Vastaa viestiin
18.07.05, 15:19   #4 (linkki)
Eemelinna
(Vierailija)

Hienoa kaikesta huolimatta, että muistat oman Enkelisi! Voisitko kertoa tutuillesi rehellisesti tästä menetyksestänne? Jaksamista ja uusia vauvoja toivoo pienen tytön äiti
  Vastaa viestiin
27.07.05, 16:16   #5 (linkki)
dooris
(Vierailija)

Kermit ketjussa on paljon km:n kokeneita.Itsekin olen kokenut tuulimunan kaksi kertaa viime vuonna, mutta nyt onnistuneesti ja onnellisesti raskaana.
Käypä kermit ketjua kurkkaamassa!
  Vastaa viestiin
27.07.05, 20:11   #6 (linkki)
Kerttuli
(Vierailija)

Itse olen miettinyt ihan samaa. Mulla olis ollut la ens kuussa, joten olen miettinyt, että tässä kuussa sitä olisin jäänyt äitiyslomalle... :-( Tuttavapariskunnalla on la ens kuussa, joten on tuntunut pahalta seurata hänen vatsansa kasvua, miettien, että niin se mullakin olis tommonen.

Mutta koska itse en voinut asialle mitään ja suurimman surun mentyä aloimme yrittää uudelleen. Nyt en malta uskoa todeksi, mutta viime sunnuntaina tein positiivisen raskaustestin. Nyt vain toivotaan, että tällä kertaa menis kaikki hyvin.

Voimia sinulle ja toivotaan, että se plussa näkyisi joskus myös sinun testissäsi uudelleen!
  Vastaa viestiin
27.07.05, 21:44   #7 (linkki)
Katsu
(Vierailija)

heippa,

tulin vaan toteamaan, että myös mua todella ärsyttää se sokerimainos. Mulla on juuri parhaillaan menossa toipuminen kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Tää on kyllä tosi rankkaa... Oltais niin haluttu vauvaa :(.

Toivottavasti pian päästäis yrittämään uudestaan... Voimia sulle oikein paljon, uskoisin itse reagoivani samoin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku