Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.07.05, 11:25   #1 (linkki)
sivullinen
(Vierailija)

vauvakuumeen oireet?

Hallitseeko teillä vauvakuume jo jokapäiväistä arkea? Miten se ilmenee ja koska teistä menee jo friikkiyden puolelle?

Olen huolissani ystävästäni, jolla vauvakuume on huimissa lukemissa ja pelkään hänen mielenterveytensä pettävän, jos ei kohta ala tärpätä. Kaikki on vaan niin vaaleanpunaista vauvannuttua...
  Vastaa viestiin

22.07.05, 13:44   #2 (linkki)
Dreamer
(Vierailija)

Re: vauvakuumeen oireet?

Selaileppas vähän näitä juttuja täällä, niin huomaat varmaan, että kyllä se joillakin vaikuttaa jokapäiväiseen elämään. Itsellä kyllä vielä eläminen sujuu normaalisti, kuumeella höystettynä. ;)
  Vastaa viestiin
22.07.05, 14:02   #3 (linkki)
al
(Vierailija)

No täytyy kyllä sanoa että kuume voi mennä ylikin... Itselläni on näin käynyt! Oikein ahdistaa kun mielessä ei ole mikään muu kun lapsi, lastenhuone, vanhemmuus... Minulla on ollut vauvis ties kuinka monta vuotta, mutta nyt kun se on tosiaan ajankohtaista (lopetin siis kk sitten ehkäisyn) niin järki menee! Tuntuu ikuisuudelta odottaa aina seuraavaa ovulaatioita ja raskaustesti tekisi mieli tehdä joka päivä jos vaikka.......

Haluaisin ostaa kaikkea jo valmiiksi ja sisustaa huoneen jne jne kun ei millään pystyisi olla tekemättä mitään ja vaan odottaa. Alan melkein itkeä kun näenkin vauvan!

Ei ole edes kivaa enää tällanen. :( Mutta jos vaikka piankin tärppäisi niin helpottaisi vähän! :)

Vastaa viestiin
22.07.05, 14:39   #4 (linkki)
Taustailija
(Vierailija)

Mulla se ilmenee lähes jokapäiväisenä alakulona ja joskus surunakin :( Yritystä pian vuosi ja toivo luomuraskauteen jokseenkin mennyt, enää ei edes osaa uskoa et se voiskin tapahtua ja ehkä piankin... Ei se kivaa ole aina olla suruissaan, joten parasta kai vaan keskittyä muihin asiohin ja keksiä kivaa tekemistä.

Positiivinen vauviskuume on ihan ok mun mielestä, sillon ainakin ollaan iloisia. Sinänsä tämä asia on niin henkilökohtainen, ettei kaverit siihen oikeen voi vaikuttaa. Paras vaan olla ymmärtäväinen ja tukea niin hyvässä kuin pahassakin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku