Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.07.05, 14:30   #1 (linkki)
säde
(Vierailija)

milloin oma kierto

Hei,

...vauvahaaveita sitten vuodenvaihteesta alkaen. Nyt tekisinkin vertailevaa tiedustelua, että kuinka kauan teillä kesti oman kierron palautuminen pillereiden poisjättämisestä? Eli koska tuli omat menkat noin keskimäärin? Kiitos jo etukäteen! Ja tsemppiä yrittäjille!!!
  Vastaa viestiin

22.07.05, 17:51   #2 (linkki)
sinna
(Vierailija)

Re: milloin oma kierto

Yhet menkat tuli noin 2 kuukautta tyhjennysvuodon jälkeen ja seuraavat puolen vuoden päästä pillereiden lopettamisesta. Jatkosta ei vielä tietoa...
  Vastaa viestiin
22.07.05, 18:20   #3 (linkki)
Miiru
(Vierailija)

Minulla tuli ihan normaalisti kp28. Lopetin pillerit jotain pari vuotta sitten ja yhtään kiertoa ei ole tähän mennessä jäänyt välistä (ikävä kyllä, sillä lasta on yritetty n. 1,5v). Kierrot vaihtelivat aluksi kyllä ekana vuonna 26-36 (tosin silloin sattui kaikkea ikävää, kuten läheisen ihmisen kuolema yms), mutta nykyään tasoittuneet jo 27-30 päivään.
  Vastaa viestiin
22.07.05, 20:46   #4 (linkki)
Evita
(Vierailija)

Mulla tuli parit ekat kuukautiset jotain kp45 tms.. Ja sitten kyllä pitenivät. En enää kunnolla muista. Mutta itselläni ei ennen pillereitäkään ollut kovin säännölliset. Vaikka nyt syön clomifenia, kierrot ovat silti suht pitkiä (varmaan sitten mulle ihan luonnollista). Jotenkaan eivät kuitenkaan ole palanneet samanlaisiksi pillereiden lopettamisen jälkeen (siitä aikaa yli 2v).
  Vastaa viestiin
24.07.05, 11:36   #5 (linkki)
Pai
(Vierailija)

Ensimmäiset luomumenkat alkoivat 11 kk pillereiden jättämisen jälkeen. Pillereitä ehdin syödä yhteen menoon 11 vuotta.
  Vastaa viestiin
25.07.05, 12:12   #6 (linkki)
marianne
(Vierailija)

Minulla kierto säilyi ensin pari kuukautta pillereiden lopettamisen jälkeen normaalina, kunnes sitten se venyi niin että menkat olivat vain joka toinen kuukausi. Eli tosi pitkä kierto! Lopetin pillerit viime vuoden heinäkuussa ja marraskuusta alkoivat pitkät kierrot.

En ehtinyt mennä lääkäriin vielä hakemaan kierrotasauslääkitystä, sillä tulin raskaaksi. :-) Eli todella pitkästä kierrostakin voi tulla raskaaksi; toisin kuin monet usein väittää. Nyt on rv 12+1. :-)

Plussaonnea kaikille!
  Vastaa viestiin
25.07.05, 16:40   #7 (linkki)
Siiri
(Vierailija)

Moi

Mulla eka kierto oli 32 päivää ja sen jälkeen jokainen kierto 27-28 päivää. Eli tasaantu oikeestaan ihan heti. Olin syöny 7 vuotta pillereitä.

Tsemppiä yritykseen.
  Vastaa viestiin
25.07.05, 19:29   #8 (linkki)
Dreamer
(Vierailija)

Mulla menossa 3.luomukierto ja menkat tulivat heti ihan normaalisti. Tosin vuoto vähän piteni.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku