| |  | | |
27.07.05, 00:04
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | poikavauvaa
Löytyykö täältä poikavauvan yrittäjiä? ÄLKÄÄ TUOMITKO!!! Tärkeää on minulle, että lapsi on terve ja tietenkin tyttö olisi yhtä rakastettu ja toivottu.
Mutta silti täällä olisi tahto hieman enemmän poikalapseen. Omasta syystä. Onko vanhan kansan niksejä? Muuta kuin, että poika-kromosomit ovat nopeampia ja juoksentelee enemmän juuri ovulaation aikaan, ei ennen.
| |
| | |
27.07.05, 07:09
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: poikavauvaa
Poikasiittiöt eivät ole kuulema niin kestäviä, kuin tyttösiittiöt. Koittakaa siis ajoittaa yhdynnät oviksen tietämille!
Mikään taehan se tosin ei pojan saamiseksi ole, 50/50 mahdollisuushan siinä aina on ;)
| |
| | |
27.07.05, 09:53
|
#3 (linkki)
Niin, poikiahan syntyy vähän enemmän kuin tyttöjä, joten tilastot ovat puolellanne. Mutta mitään kikkoja asian varmistamiseksi ei taida olla... Onnea kuitenkin yrityksessä.
| |
| | |
27.07.05, 10:02
|
#4 (linkki)
Pistä kirves sängyn alle ;o)
| |
| | |
27.07.05, 11:44
|
#5 (linkki)
tai vasara tai ihan mikä vaan työkalu!
| |
| | |
27.07.05, 15:20
|
#6 (linkki)
Vanhakansa sanoo, että tytöt tulee ensin ja pojat jäljessä. Eli tyttösimpat ensin pois ja sitten hommiin. Tiedä sitten pitääkö paikkaansa.
Meille tuli poika vaikka ei sen erilaisemmin sekstattu kuin muutenkaan.
| |
| | |
27.07.05, 17:03
|
#7 (linkki)
Kiitti vastauksista. Mitä tarkoitat että tyttösimpat ensin pois? Kuulostipa tyhmältä...
| |
| | |
27.07.05, 18:33
|
#8 (linkki)
Luin jostain hiirillä tehdyn testin tuloksia tästä aiheesta.. Jotenkin näin se meni, että emolle syötettiin suolaista ruokaa ovulaatioaikaan ja näin ollen poikasiittiöt elivät normaalia pitempään. Suola muutti siis kohdun kemiallista ympäristöä jotenkin poikasiittiöille suotuisemmaksi. Tästä voisi päätellä että makean syönti taas vaikuttaisi päinvastoin, mutta siitä ei ollut näyttöä.
Eli jos uskoo kirveen sängyn alla auttavan poikalasten saamiseen, niin voihan sitä sitten ovulaatioaikaan syödä vaikka metwurstia ja suolapähkinöitä ja jättää sokeriset herkut syömättä ;)
| |
| | |
27.07.05, 18:56
|
#9 (linkki)
Siis että ensin vaikka mies masturpoi ja tytöt tulevat pois tieltä ja sitten itse asiaan ja pojat tulevat sitten perässä.
Mutta kuten täällä todettiin, että varmaan yhtä todennäköistä kun jos pitää kirvestä sängynalla. | |
| | |
27.07.05, 20:06
|
#10 (linkki)
Poika siittiöt ovat nopeampia ja elävät vähemmän aikaa eli yhdyntä kannattaisi ajoittaa mahdollismman lähelle ovulaatiota. Jos mies masturboi ja sitten hommiin, niin eiköhän sieltä tule pois kumpaisiakin ja siinä ""oikeassa"" latingissa on sitten myöskin kumpaisiakin, näin minun maalaisjärki sanoo. :) Ja ihan peräkkäisinä päivinä ei muutenkaan kannattaisi sekstailla, kun niitä siittiöitä ei välttämättä ehdi valmistua riittäviä määriä.
Joku muistikuva on, että poikaa yritettäessä naisen olisi hyvä saada orgasmi, muuttaa jotenkin emättimen liman ph:ta poikasiittiöille edullisemmaksi.
Saako udella, miksi poika olisi tervetulleempi?
Onnea yritykseen! :)
| |
| | |
27.07.05, 20:31
|
#11 (linkki)
Niin kyllähän se niin on ettei sitä voi asennoilla tai muilla taioilla/uskomuksilla ""tehdä"" poikaa tai tyttöä.
On aikoja, että syntyy paljon tyttöjä ja sitten taas poikia. Kun olin omaa poikaa synnyttämässä niin sinä aikana syntyi vain pari tyttöä ja muut olivat poikia. Ja silloin syntyi paljon vauvoja ja siis melki kaikki kantoivat nyytissään poikavauvaa.
Se on niin tuuria, että kumpi tulee, mutta oli se tyttö tahi poika kaikki vauvat ne ovat yhtä ihania.
| |
| | |
27.07.05, 23:09
|
#12 (linkki)
Kuten sanoin jo aiemmin, mulla ei siis ole tyttöjä tietenkään mitään vastaan. Sisarukset on vaan kaikki saanut tähän asti vaan tyttöjä, yht. 9kpl, että poikakin sukuun olisi tervetullut. Itse olen näitä tyttölapsukaisia hoidellut, että jotenkin kai kaipaa niitä sinisiä nuttuja ja jalkapalloja prinsessojen sijaan. Mutta se tulee mikä on tullakseen, kunhan mietin ja ainahan sitä voi yrittää kikkailla, vaikka seistä päällänsä jos uskoo sen auttavan. illanjatkoja!
| |
| | |
28.07.05, 06:58
|
#13 (linkki)
Meilläkin oli tilanne sellainen, että suvussa/miehen sisaruksilla pelkästään tyttöjä ja siksi poikaa toivoimme ja pojan saimmekin! :) Miehen sisarukset on kyllä osoittaneet selkeitä kateuden tms. merkkejä pojastamme ja tietenkin se kohdistuu minuun ""vieraaseen"" ihmisen.
Kolmisenkymmentä vuotta vanhassa lääkärikirjassa oli jonkun professori Shettlesin ohjeet poikavauvaa yrittäesä seuraavat; 1. Yhdyntä tulee ajoittaa mahdollisimman tarkasti ovulaation ajankohtaan. 2. Juuri ennen yhdyntää emätin huuhdotaan ruokasuolaliuoksella. 3. Ei sukupuoliyhdyntöjä kuukautisten ensimmäisen päivän ja munasolun irtoamisen välisenä aikana.
Tyttöä toivottaessa ohjeet oli: 1. Ei sukupuoliyhdyntöjä pariin kolmeen päivään ennen ovulaatiota. 2. Juuri ennen viimeistä yhdyntää emätin huuhdellaan happamella liuoksella. 3. Naisen tulee välttää orgasmia, koska orgasmi lisää emäksisten aineiden lisääntymistä. 4. Kun mies saavuttaa orgasmin, hänen tulee pyrkiä sijoittamaan siemensyöksy emättimen etuosaa.
| |
| | |
28.07.05, 07:47
|
#14 (linkki)
Mitä on tuossa edellisessä viestissä mainittu ""hapan liuos""?
| |
| | |
28.07.05, 09:05
|
#15 (linkki)
Käykö sitruunamehu? :)
| |
| | |
28.07.05, 14:52
|
#16 (linkki)
Voi herrantähden mitä ohjeita!!!!!!!!! Ja aikooko joku ihan tosissaan kokeilla, kun kyselee happamista liuoksista??? Kannattaisko nyt kuitenkin vielä miettiä onko sillä sukupuolella oikeesti niin kamalasti merkitystä. Ehkä pitäis jättää lapset tekemättä, jos se on noin tärkeää. Jos lapsi ei sitten huuhteluista ja konsteista huolimatta ole toivottua sukupuolta, niin mitäs sitten? Varmaan suurin osa huomaa, et se syntynyt lapsi on sittenkin se oikea, mutta entäs ne nuijat jotka ei älyä?
Kyselee täällä vaan nainen, jonka äiti toivoi poikaa ja varsin selvästi sen muisti AINA kertoa ja käyttäytymisellään osoittaa.
| |
| | |
28.07.05, 16:07
|
#17 (linkki)
Just niin! Luulisi tollanen poikien ihannointi olevan ja ""ei se ole mies eikä mikään, jolla ei oo poikaa"" asenne olevan hiukka vanhanaikaista ja sovinistista. Kuulostaa ihan Kiinan tai Intian meiningiltä. Eipä tollaset ihmiset tartteis lapsia saadakaan, voi sitä tyttöressukkaa, joka joutuu syntymään tuollaseen perheeseen, jossa ajatellaan, että poika on se ainoa oikea. Ja jos tuollanen ihminen sitten saakin sen kallisarvoisen poikalapsen, siitä se varmasti kasvaa oikea itsekeskeinen ja ärsyttävä maailman napa ja pikku kuningas!!
Toivon todella, että tuollaset ihmiset jäisivät lapsettomiksi. Lapsettomuudesta kärsiviä kun on niin paljon, meille saisi tulla tyttö (tai poika) vauva vaikka heti!
| |
| | |
28.07.05, 16:15
|
#18 (linkki)
äidinkulta, kuules, kukaan nykyaikana ainaskaan tuskin alkaa sitruunamehuja ym. tyrkkäämään alapäähänsä. Että elä pelästy, erilaisia kulopuheita ja vanhoja keinoja tässä vaan mietitään. =) Ja alkuperäinenhän kirjoittaa että tyttö ON YHTÄ TERVETULLUT KUIN poika. Älähän pelästy äidinkulta!
| |
| | |
28.07.05, 18:43
|
#19 (linkki)
Vuosia sitten Tiede-lehdessä oli juttu, että kun hedelmöittymisen aikana oleskelee kuumassa ilmastossa, on suurempi todennnäköisyys saada poikavauva. En muista tarkalleen oliko ""tutkimus"" tehty pohjoismaalaisille ihmisille, vaiko koko maapallon laajuisesti.
Juttu on jäänyt mieleeni, koska tuon artikkelin ilmestymisen aikoihin eräs ystäväni tuli raskaaksi häämatkalla Thaimaassa. 9 kk jälkeen heille syntyi poikavauva..
Eli eikun petipuuhiin heti seuraavana hellepäivänä ;)
(Itse olen miettinyt, pitäisikö tilata matka Grönlantiin, jos käänteisesti kylmässä oleskellessa hedelmöittyykin tyttöjä..)
| |
| | |
28.07.05, 22:20
|
#20 (linkki)
Ensiksikin närkästyneille:
Tyttö on aivan yhtätervetullut meille kuin poika. Mutta kai sitä nyt saa haaveilla toisesta sukupuolesta jos haluaa, koska niitä nyt on kuitenkin ne kaksi vaihtoehtoa! Ärsyttää tollaset jeesustelut, että nykyaikana ei saa sanallakaan hiiskua kumpi olisi vanhempien haaveissa, aivan kuin olisi maailman suurin synti. Heti mollataan huonoiksi vanhemmiksi ja toivotaan lapsettomuutta, voi jeesus! Luulenpa kuule, että tuli meille joskus tyttö tai poika ihan yhtä lailla saa kaikkien huomion ja hellyyden ja myös kurin ja kasvatuksen. Ei se nyt liity tähän ollenkaan. Ette voineet ymmärtää viestistäni, että halutaan vain poika ja tyttö joutuu lastenkotiin (kuin Kiinassa...), huh huh!
Se yhdynnän välttäminen menkkojen jälkeen ennen ovista on jo liian myöhäistä...
Pululle: Siis Suomen ilmastossa
kuuma/trooppinen = sauna :)
| |
| | |
28.07.05, 22:31
|
#21 (linkki)
Aivan kyllä haaveilla saa ja vaikka joku muuta väittää, niin kyllä sitä jollain tavalla aina toivoo. Ei se pahasta ole ja jokaista vauvaa tyttöä/poikaa kyllä rakastetaan.
Se vain on niin luontoäidistä kiinni. Toisille tulee 5 tyttöä eikä yhtään poikaa ja toisille taas 5 poikaa eikä yhtään tyttöä.
Vaikka kyllä ainakin miehet sen pojan haluaa, vaikka tyttö heille yhtö rakas. Olen ainakin tehnyt tuollaisen havainnon, kun mieheni työntää poikaamme kärryissä niin kyllä toiset miehet joilla vain tyttöjä katsovat vähän kaihoisasti.
Mulle on ollut rakas tuo tuhiseva pörröpää aivan samoin kuin olisi ollut pieni prinsessa.
Toinen meillä haaveissa ja minä tietenkin toivon tyttöä vaikka poika yhtä tervetullut. Rakkautta riittää.
| |
| | |
29.07.05, 09:57
|
#22 (linkki)
Olen kuullut sellaistakin et mies haluaa tyttären kun tytöt keskimäärin selviytyy elämässä paremmin. Jos pojasta tulee jotenkin surkea niin se on pahempi juttu. Tytöillä on enemmän tilaa olla oma itsensä.
Meille on tulossa tyttö ja mun mies sanoi että ei siitä saa mikään nössö tulla! Hmmm ... mitähän sanoisi pojasta, taitaisi olla vielä enemmän ""vaatimuksia""
| |
| | |
29.07.05, 10:17
|
#23 (linkki)
haluan tytön, koska en olen kyllästynyt miesten passaamiseen. Tytöstä on MINULLE enemmän seuraa :-)
Pojat ovat monesti tuppisuita tai tietokonenörttejä. Tätini toivoi aina tyttöä, mutta sai vain poikia. Onneksi toinen poika on sentään sosiaalinen eikä tuppisuu niin hänestä on seuraa. Minut täti ""adoptoi"" vähän niinkuin tyttärekseen.
Minä en halua pelkkiä poikia tuijottamaan telkkaria, hotkaisemaan tekemäni ruoat ilman kiitos tai murahtamaan jotain vastaukseksi kysymyksiini.
Tulipas vaahdottua... | |
| | |
29.07.05, 10:30
|
#24 (linkki)
Piti vielä lisätä että tyttö suuremmalla todennäköisyydellä huolehtii meistä (isästä ja minusta) kun ollaan vanhoja. Vaikka ei kai tällaisia sais miettiä kun vauva on vasta masussa ...
| |
| | |
29.07.05, 11:01
|
#25 (linkki)
No tuo tuppisuu ja tietokonenörtti...ei kaikista tule, sehän riippuu virikkeistä mitä lapselle annetaan. Jos lapsi ei saa muta tekemistä kuin tietokoneen tai muun pelikonsolin, eihän hän voi oikein muusta innostua.
Vanhemmilla on suuri rooli saada lapsi innostumaan erilaisista asioista. Toki lapsi innostuu siitä mistä haluaa ja vanhemmat eivät saa sitten tuomita lapsen omia harrastus toiveita.
En ainakaan ota paineita pojastani tässä vaiheessa. Tarjoan hänelle paljon virikkeitä ja muiden lasten seuraa.
Kyllä pojasta on äidille yhtäpaljon seuraa kuin tytöstäkin. Olen ainakin TODELLA onnellinen omasta pojastani.
| |
| | | | |