| |  | |
29.07.05, 16:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | testigalluppi
pistetään tänne galluppia pystyyn kun odottajien puolelle ei saa mennä! loukkaantuvat!
- montako testiä teit?
-mikä merkki
-monesko kp. antoi +.aa
-oliko testeissä eroja? jos oli niin millaisia?
saitko mahdollisesti negaa, vaikka olitkin jo raskaana?
t.jo yhden lapsen äitee... | |
| | |
29.07.05, 19:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: testigalluppi
Gallup taitaa siltikin kuulua tuonne odottajien puolelle, mikäli oikein ymmärsin kysymyksesi. Täällä haaveilijoissa ei liene vastauksia tulevan, koska palsta on nimeomaan vauvasta haaveleville ja vauvaa yrittäville. Miksi ihmeessä siis gallup tänne???
| |
| | |
29.07.05, 20:05
|
#3 (linkki)
mannalle...
käyppäs tsiikan testigalluppia vai milla nimellä se kulki odottajien puolella.lue vastaukset läpi, niin tiedät.
heiltä ei voi kysyä!!! sillä he närkästyvät!
| |
| | |
29.07.05, 23:44
|
#4 (linkki)
No huh huh, olivatpa vetäneet herneet nenään viattomasta kysymyksestä. Uskon, että täälläkin jokunen jo plussannut vierailee ja saat joiltakin kysymyksiisi vastauksen.
Itselläni kierto vaihtelee hirveästi, joten en taida olla oikein oiva esimerkki, mutta vastailen kuitenkin.
Toisella testillä plussasin. Kp 51 testi näytti plussaa, vielä 41 se näytti miinusta. Kiertoni on vaihdellut kp 35-59 välillä. Merkki oli Acon.
Olen aikaisemminkin plussannut; tammikuussa. Silloin tein testin Predictor testillä. Testi näytti plussaa 2 kk edellisistä menkoista. Eroja ei muuta kuin, että Aconit näyttää viivoja ja Predictor palloja =) Ja Aconit on herkempiä, josta johtuen ehkä testi näytti viikkoa aikaisemmin plussan kuin viime kerralla. Toivottavasti vain tällä kerralla pikkuinen jaksaa loppuun asti.
Mutta pää pystyyn ""minä itte"", äläkä välitä tyhmistä kommenteista.
| |
| | |
30.07.05, 08:33
|
#5 (linkki)
Näin aluksi täytyy kommentoida tuota hälyä joka nousi odottajien puolella kysymyksestä eli onhan se totta mistä moni siellä sanoi eli sitten kun menkat on myöhässä oikeasti, kannataa tehdä testi. Ei kannata hätiköidä. Jos on raskaana, niin kyllä se plussa testiin ilmestyy. Liian aikaisin tehdyllä testillä menettää hermot ja paljon rahaa. Raskausoireet ovat hyvin paljon menkkaoireiden kaltaisia ja niiden erottaminen on vaikeaa. Kannattaa vain odottaa että menkat ovat reilusti myöhässä ja oireita alkaa ilmaantua.
Ymmärrän kyllä niitä joiden kierto on pitkä ja epäsäännöllinen. Testin teko tuo jotain varmuutta epävarmuuteen ja jos odottaminen käy mielenterveyden päälle niin voihan niitä testejä tehdä vaikka joka päivä
Ja tottahan se on, että helppo minun on sanoa, koska olen raskaana.
Itse voin kysymyksiin vastata eli Tein kaksi testiä: kp29/25-28 tein halvan predictor(?) testin joita saa marketeista. Ajattelin että menkat ovat niin vähän myöhässä, että en menetä kovinkaan suurta omaisuutta vaikka mitään ei näkyisikään. Kahta viivaahan se näytti kuitenkin heti. Tein vielä päivemmällä apteekin oman testi, koska ajattelin että marketin testi oli jotenkin virheellinen, mutta plussaahan sekin näytti. Testit päällepäin näyttivät samalle. Muistaakseni apteekin oma näytti tuloksen nopeammin, mutta oli kalliimpi.
Kaupoissa ja apteekeissä myytävät testit ovat aika tarkkoja ja näyttävät jo pienestäkin hormonimäärästä positiivisen raskauksen. Acon 10 r-testiä on joskus moitittu sen liiasta herkkyydestä eli se näyttää raskauden jo hyvin hyvin hyvin alkuvaiheessa, jolloin alkuraskauden keskenmenoriski on hyvin hyvin suuri. Tällöin tulee liian aikaisia positiivisia tuloksia, jotka muuttuvat herkästi negaksi ja karvaaksi pettymykseksi.
| |
| | |
30.07.05, 10:25
|
#6 (linkki)
kiitos kerttuli sulle. tällaisia vastauksia haeskelinkin.
onnea sulle +.sta ja toivon <3 :lla, että sulla menee kaikki viimeiseen asti hyvin.
sitten turhille touhottajille! en koskaan ole testaillut ennekuin kk.t reilusti myöhässä, siis viikkoja! kas kun kiertokaan ei ihan säännöllinen ole!
| |
| | |
31.07.05, 15:30
|
#7 (linkki)
Huh, tulipas paha mieli kun luin tuota ketjua odottajien puolelta. Enpä viitsinyt aivan loppuun saakka edes lukea. Enpä taida itse viitsiä odottajien puolelle siirtyäkään jos minulle joskus niin onnellisesti käy, että raskaaksi tulen. Sitä en ymmärrä, että miksi ihmeessä niiden tarvitsee mennä lukemaan viestiketjuja, jotka niitä ärsyttävät. Ne, joilla ei ole yhtään ystävälisyyttä ja avuliaisuutta voisivat pysytellä niissä omissa tammimaha, helmiäiti jne.ketjuissaan jos noin paljon ei-raskaana olevien kysymykset ärsyttää. No, olihan joukossa sentään mukaviakin vastauksia.
Kyllä minä olen jo monen yrityskierron lopulla tehnyt testin. MUn mielestä ne eivät ole nykyisin kovin kalliita varsinkin jos netistä tilaa. Tässä kierrossa on kuukautiset odotettavissa keskiviikosta eteenpäin, ja olen ajatelut tehdä testin jo perjantaina, vaikkei eivät kuukautiset edes vielä ole silloin myöhässä. Lauantaina minun on kuitenkin viimeistään testattava, koska jollei nytkään tärpännyt, niin lauantaina nautin alkoholia kun on festrariviikonloppu. Toki voisin odottaa testin kanssa lauantai aamuun, mutta toisaalta otan mielummin sekä positiiviset että negatiiviset uutiset hieman aiemmin kuin juuri ennen rokkeihin lähtöä.
Eipä tämä nyt vastannut kysymykseen, mutta halusinpa jotain sanoa kun kävi ärsyttämään tuo joidenkin asenne odottajien puolella. Jotenkin sitä haluaisi ajatella että äitiys, vasta tulevakin kasvattaisi empatiaa ja ymmärrystä, mutta eihän se tietenkään niin ole.
| |
| | |
31.07.05, 15:44
|
#8 (linkki)
Häh, miksiköhän tää ketju ei noussut ylös viestini jälkeen... Katsotaas nouseeko nyt.
| |
| | | | |