Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.05.08, 19:18   #26 (linkki)
tuleva äiti
(Vierailija)

hei, täälläkin tuleva äiti vm.89, eli 19v., tuleva isä vm.87. aina on ollut haaveissa saada lapset nuorena, ja vaikka seurustelua meillä vasta vähän aikaa takana, tuntuu silti kaikki oikealta. ammatit on, säännölliset tulot ja tarkoitus myös koulutusta jatkaa sitten kun aika on sopiva. meidän tilanteemme voi ulkopuolisen silmissä vaikuttaa oudolta, asumme tällä hetkellä vielä eri paikkakunnillakin. silti toivomme kovasti lasta, ja aloitimme vastikään yrittämisen, -jospa onni soisi meitäkin :)
sehän on selvää, että pienokaisen kanssa arki ole aina helppoa, kaikkea muuta, mutta myös väsymyksen keskelle mahtuu varmasti niitä pieniä iloja jotka auttavat jaksamaan arjessa. ei saa pitää itsestäänselvyytenä sitäkään, että lapsia voisi saada, ja siinäkin on yksi syy miksi tahdomme nuorina lapsia. olemme molemmat aina haaveilleet suurperheestä ja lapset ovat olleet aina lähellä sydäntä.

toivon onnea kaikille pienokaisten vanhemmille ja tuleville vanhemmille, sekä niille jotka yrittävät tulla raskaaksi.
  Vastaa viestiin
15.05.08, 10:34   #27 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
minä odotin ensimmäisen kerran 19v, mutta sain keskenmenon. seuraavana vuonna tulin uudelleen raskaaksi, poika kohta 5v. pojan täyttäessä 2 vuotta (olin yh) aloin seurustelemaan miehen kanssa joka oli 19v ja itse olin silloin 23v ja meillä yhteinen tyttö, joka on 1v9kk ja ihan on mies kypsä isäksi. nyt mies on 22v ja minä 26v
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku