Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.11.06, 13:24   #26 (linkki)
mie
(Vierailija)

Taitaa miehesi itse pettää, jos on sitä mieltä, että kaikki naiset pettää. Yleensähän se syyllisyys pettämisestä heitetään toisen harteille. Ja muutenkin jos hän ei halua kun yhden TODISTETUSTI oman lapsen ja itselläsi on haave useammasta, pakkaa jo tavarasi. Kyllä sinulle vielä oikea mies löytyy, jonka kanssa tehdä lapsia ja mennä avioon :) Onnea ja voimia ihan hirmusesti!
  Vastaa viestiin
07.11.06, 15:52   #27 (linkki)
ehjä elämä
(Vierailija)

Olen todella pahoillani,että olet törmännyt elämässäsi moiseen hirviöön!Oman asunnon hankkiminen ja suhteen lopettaminen ovat ainoat oikeat ratkaisut tuossa tilanteessa!

Ansaitset paljon parempaa!
  Vastaa viestiin
08.11.06, 22:12   #28 (linkki)
jOANNA
(Vierailija)

onnea MATKAAN!

quote]

Kaiken keskustelun ja väännön jälkeen olen vakuuttunut etten halua lasta hänen kanssaan. En myöskään näe mitään syytä jatkaa suhdetta luottamuksen täysin mentyä ja koska en hänen kanssaan tule koskaan saamaan haaveilemaani lasta. Onneksi tuo asia selvisi nyt eikä liian myöhään.[/quote]

Hienoa, tuntuu varmasti surulliselta mutta ajttele että asia tuli esille jo nyt eikä vasta sitten kun mukana olisi ollut jo pieni lapsi jakamassa kärsimystä!

Kyllä sulle vielä Onni kääntyy!
  Vastaa viestiin
09.11.06, 16:15   #29 (linkki)
uusi elämä
(Vierailija)

Uskomaton epäluottamuslause puolisoltasi! Kas, kun hän ei vaadi sinua joka kuukausi käymään sukupuolitautitesteissä...

Vastaa viestiin
09.11.06, 17:02   #30 (linkki)
Pinja
(Vierailija)

Hei,

Olen kaikkien muiden kanssa samaa mieltä siitä, että isyystestin vaatiminen voi varmasti tuntua suurelta loukkaukselta. Sitten ajattelin asiaa toisin päin; nainen voi aina olla 100% varma siitä, että lapsi on hänen omansa. Miehellä eivät asiat ole näin.

Mielestäni isyystestin vaatimista voisi verrata avioehtoon. Eihän avioehtoakaan laadita sen takia, että epäiltäisiin, että kumppani on vain rahojen perässä. Jos tällainen epäilys on, niin on parempi olla menemättä lainkaan naimisiin. Samoin, jos epäilee toista uskottomuudesta, niin on parempi olla hankkimatta lasta lainkaan.

MUTTA jokainen järkevä ihminen kuitenkin laatii avioehdon varmuuden vuoksi. Koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan. Ja kukapa ei avioehtoon suostuisi, jos on puhtaita jauhoja pussissa. Miksei siis isyystestiäkin voisi tehdä ns. varmuuden vuoksi? Tosin, mistäpä sen sitten tietää haluaako mies isyystestin varmuuden vuoksi vai epäilyksen takia? Nii-i. :/

Musta on myös outoa, että mies on valmis lykkäämään häitä VAIN sen takia, että joutuu silloin itse MAKSAMAAN testistä. Jos asia on hänelle niin tärkeää, niin eiköhän siitä muutaman satasen (tai mitä lie) voi pulittaakin...

Ehkä siis loppujen lopuksi ap teki oikein ratkaisun. Tsemppiä. :)
  Vastaa viestiin
10.11.06, 12:37   #31 (linkki)
..
(Vierailija)

No jaa, mun mielestä kyllä avioehto ja isyystesti ovat täysin eri asioista, eikä niitä voi verrata keskenään. Useinhan avioehto tehdään sen takia, että jos toisella on olemassa suuri omaisuus jo ennestään, tai tulossa on iso perintö, suljetaan toinen sen ulkopuolelle. Ihan vain sen takia, että jos ero tulee, voi hommat olla riitaisia eikä ainakaan noista sitten tarvitse tapella.
Mutta isyystesti.. Jos pariskunta elää koko ajan ns.normaalisti yhdessä, ei testille pitäisi olla mitään perusteita. Eihän se muusta kerro kuin siitä, että epäilee toisen käyvä vieraissa. Ja tuo, että ap:n miehen (vai joko on ex?) mielestä 99,9% naisista pettää on aikamoista yleistystä ja lukukin yläkanttiin. Ylipäätään mielestäni ajatus siitä, että ei voisi rakastaa lasta ennen kuin näkee paperista, että se on varmasti omaa geenipohjaa, on mielestä outo, jollei jopa sairas.
Tsemppiä ap:lle uuteen ja parempaan elämään!
  Vastaa viestiin
17.03.10, 13:10   #32 (linkki)
a-k-i
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Testi murhe Näytä viesti
Miehen kanssa tuli puheeksi perheenlisäys. Mies sanoi ettei hän tunnustaisi haaveilemaani vauvaa omakseen ilman isyystestiä. Tarkoituksemme oli mennä naimisiin keväällä, mutta miehen kuultua ettei testi olekkaan enää silloin ilmainen hän haluaa siirtää häät mahdollisen vauvan syntymän jälkeen. Hän ei mielestään epäilisi minua uskottomuudesta, vaan haluaisi testin varmuuden vuoksi.

Miksi siis haluta testi, jos ei epäilisi minun käyvän vieraissa? Mies selittää asiaa sanomalla rakastavansa mahdollista vauvaa enemmän verikokeen kerrottua hänen olevan isä ja kohtelevansa lasta muutoin vain minun lapsenani. Kuinka rakkaus voi tulla isyystestin kylkiäisenä? Minulle vaatimus testistä tarkoittaa suurta epäluottamusta minua kohtaan, mielestäni testiä ei tarvita ilman epäilystä asiasta.

Tein saman kuin miehesi, eli sanoin kihlatulleni että kun kerran testi on ilmainen niin voihan sen tehdä. Kihlattuni kyllä totesi, että aikamioinen epäluottamyslause on, koska hän ei minua petä.
Mutta sanoi että ookoo sitten. Ja tehtiin, - ja olen lapsen isä. Se siitä. Nyt elämme eteenpäin.
Nainen voisi niellä ylpeytensä ja testi tehdään. Se on helpoin tie. Sama pätee avioehtoihin. Ei todellakaan kannata mennä naimisiin iilman avioehtoa. Historia on näyttänyt, että elämä muuttuu, olkoon se sitten kuinka ruusuista tahansa häitten kynnyksellä. Eli siitäkään ei pidä
loukkaantua jos mies haluaa avioehdon. Etsiköön sitten toisen miehen jos ei käy.
  Vastaa viestiin
17.03.10, 13:25   #33 (linkki)
trollielli
(Vierailija)

Provohan tuo viestisi on, mutta silti sanon että minun puolestani tuollainen mies saa painua niin kauas kuin pippuri kasvaa ja vähän pidemmällekin.
  Vastaa viestiin
17.03.10, 15:43   #34 (linkki)
pikana
(Vierailija)

Nosta AP ÄKKIÄ kytkintä moisen k****pään kohdatessasi! Tommosen geenejä ei kannata tähän maailmaan monistaa yhtään enempää!

Ei paljon vaadi löytää parempi kuin tuo "miehesi"
  Vastaa viestiin
17.03.10, 16:27   #35 (linkki)
Mollipolli
(Vierailija)

Mitä lie APlle kuuluu? tästä on jo aika pitkä aika...jos käyt täällä kerro ihmeessä miten asiat menivät loppujen lopuksi.
  Vastaa viestiin
19.04.10, 23:29   #36 (linkki)
lapseton NAAAINEN
(Vierailija)

häh en tajuu??

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja a-k-i Näytä viesti
Tein saman kuin miehesi, eli sanoin kihlatulleni että kun kerran testi on ilmainen niin voihan sen tehdä. Kihlattuni kyllä totesi, että aikamioinen epäluottamyslause on, koska hän ei minua petä.
Mutta sanoi että ookoo sitten. Ja tehtiin, - ja olen lapsen isä. Se siitä. Nyt elämme eteenpäin.
Nainen voisi niellä ylpeytensä ja testi tehdään. Se on helpoin tie. Sama pätee avioehtoihin. Ei todellakaan kannata mennä naimisiin iilman avioehtoa. Historia on näyttänyt, että elämä muuttuu, olkoon se sitten kuinka ruusuista tahansa häitten kynnyksellä. Eli siitäkään ei pidä
loukkaantua jos mies haluaa avioehdon. Etsiköön sitten toisen miehen jos ei käy.

En minäkään oikein ymmärrä miksei voi tehdä isyystestiä. Eikä mielestäni ole mitenkään sairasta sitä vaatia. Jos joskus hankin lapsia poikaystäväni kanssa ja hän haluaa testin niin kyllähän se minulle sopii. Ei haittaa yhtään :D
  Vastaa viestiin
06.06.11, 09:25   #37 (linkki)
Miehen oikeus
(Vierailija)

Isyystestiin kaikki

Kaikki syntyneet lapset pitäisi isyystestata normaalina terveystoimena Suomessa. Eihän naisella voi olla yksitään oikeus tietää lapsestaan. Feministinaiset yrittävät omia lapset itselleen ilman perusteita. Varkokaa näitä naisia miehet.
  Vastaa viestiin
05.07.11, 03:23   #38 (linkki)
ei ymmärrä ei
(Vierailija)

No kyllä mua ainakin jäisi nakertamaan se, että äijä haluaisi isyystestin tehdä. Ettei luottaisi siihen, että lapsi todellakin on hänen. Typerää jaaritella, että 'luotan sinuun, ettet ole pettänyt, mutta silti haluan testin'.

Jotenkin tuntuu, että ihmiset nykyaikana on ihan naurettavia ja jotenkin ihan hulluja. Jos lapsi saisi joskus vanhempana tietää, että iskä on halunnut isyystestin, niin varmasti olisi aikamoinen järkytys.

Kukin tietysti tyylillään, muta en usko, että tuollainen liitto voi olla onnellinen. Varmistellaan kaikki asiat viimisen päälle. Siitähän nuo avioehdot sunmuut kertoo, ettei toiseen ihmiseen luoteta pätkän vertaa. Aika karsealta kuullostaa tuollaiset ukot.
  Vastaa viestiin
05.07.11, 20:42   #39 (linkki)
testimestari
(Vierailija)

testi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja entäs toisinpäin? Näytä viesti
Eikös sitä pitäis jotenki testata myös miehen uskollisuus? Niitähän on olemassa testejä, jotka kertoo, onko mies käyny vieraissa. Vaadi tällaista!!
Ai niinku se että ku mies tulee yöllä kotiin, laittaa sen alasti istumaan pesuvatiin. Jos pallit kelluu, on käyny vieraissa :)
  Vastaa viestiin
05.07.11, 20:48   #40 (linkki)
testimestari
(Vierailija)

kakspiippunen juttu

Miehellä on sinänsä ihan perusteltu syy epäillä naisia, mutta: on päästävä menneisyydestä eroon eikä syyttää uusia naisia entisen uskottomuudesta. Eli pääkoppa kuntoon ennen uusia suhteita ja uusia lapsia. Ehkä mies tarvitsee aikaa.

Toisaalta jos kumpikin haluaa testin niin ei ainakaan tule ikinä riitaa kenen lapsi on. Nimittäin jokaisessa suhteessa tulee huonojakin aikoja, ja riidellään, ja epäkypsää riitelyä tietysti on kun aletaan syyllistämään tai epäilemään toista, tai nainen alkaa viittailemaan ettei lapsi ehkä olekaan miehen. Testin tekemällä ei ainakaan lapsiparka joudu tulilinjalle.

Joka tapauksessa ap voisi miettiä omaa ylpeyttään, onko se tärkeämpää kuin tämän miehen kanssa yhteiselämä - siis onko mies muuten kelpo kunnon mies, vaikka onkin omituinen päähänpinttymä. Vai, onko miehessä enemmänkin niitä aihioita ettei tulevaisuus näytä pitkälle.

Kukaan ei ole täydellinen, unelmamiestä tuskin löydät. Jos löydät, unelmat tuppaa alkaa karsiutumaan viiden vuoden kuluttua. Ja silloinkin on taas mietittävä onko ne epätäydellisyydet niin pahoja että eroon haluaa. Kannattaa myös muistaa ettei itsekään ole täydellinen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku