Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.08.07, 17:41   #1 (linkki)
mokasinko?
(Vierailija)

Masturbointi ja keskenmeno

Voiko masturbointi aiheuttaa tai edesauttaa keskenmenoa alku viikoilla? Sorry, suorapuheisuuteni, mutta rynkytin itseäni tyynyä vasten viikolla 5 ja seuraavana päivänä meni kesken? Tää on vaivannut mieltäni. Toivottavasti saan asiallisia kommentteja.
  Vastaa viestiin

25.08.07, 18:31   #2 (linkki)
makus
(Vierailija)

Jostakin luin että keskenmeno saattaa käynnistyä(kohtu alkaa supistelemaan) orgasmista mutta orgasmi ei voi aiheuttaa keskenmenoa. Joten älä syytä itseäsi missään nimessä. Muutenkaan keskenmenoa ei voi itse mitenkään aiheuttaa. Jaksamisia!
  Vastaa viestiin
26.08.07, 19:31   #3 (linkki)
?????????
(Vierailija)

Kuulostaa kyllä aika kornilta "rynkytin itseäni tyynyä vasten"
  Vastaa viestiin
26.08.07, 19:40   #4 (linkki)
olisiko provo
(Vierailija)

mieheni käy joskus täällä kirjoittamassa tuon tyylisiä juttuja, hänestä hauskaa
  Vastaa viestiin
26.08.07, 20:58   #5 (linkki)
mokasinko?
(Vierailija)

Niin kuulostaakin kornilta, mutta kirjoitin suoraan ja pyysinkin anteeksi suorapuheisuuttani. Eli siis masturboin, kun olin varhaisilla viikoilla raskaana. Seuraavana päivänä meni kesken. Ei ole provosointia. Vaivaa vaan mieltä. Ei tuota juttua voi kauniimmilla sanoilla kertoa. Nimettömänä voi kirjoittaa suoraan. Tuntuu pahalta, jos itse on jollain tapaa voinut aiheuttaa km:n.
  Vastaa viestiin
26.08.07, 21:25   #6 (linkki)
makus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olisiko provo
No on sulla siinä tapauksessa aika uskomattoman typerä mies.
  Vastaa viestiin
26.08.07, 21:50   #7 (linkki)
alkwhfepqf
(Vierailija)

Hei ap,

Mihin tarvittaisiin abortteja, jos raskauden voisi keskeyttää esim. masturboimalla? Ikävä yhteensattuma oli todellakin vain sattumaa. Omasta vartalostaan saa nauttia raskaana ollessakin, tosin harkintaa kannattaa käyttää (esim. ettei sisään työnnä likaisia sormia -koskee myös partneria- tai ettei tee mitään niin rajua, mikä ei tunnu hyvälle).

Olen pahoillani keskenmenostasi!
  Vastaa viestiin
27.08.07, 14:00   #8 (linkki)
Ei oo todellista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja makus
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olisiko provo
No on sulla siinä tapauksessa aika uskomattoman typerä mies.

Kiesus sentään, ihan kuin täällä ei olisi tarpeeksi muutenkin asiattomuuksia ja sekopäitä. Jos kerran tiedät meiehsi lukeutuvat näihin älykääpiöihin, ei ole sitten tullut mieleesi "keskustella" herra Aikuisen Lapsen kanssa asiasta? Vai onko sinusta ko. kätös normaalia ja hyväksyttävää?
  Vastaa viestiin
20.12.10, 10:17   #9 (linkki)
Pian äiti
(Vierailija)

Keskenmenot

Yleensä hyvin alkanutta ja tervettä raskautta ei saa kesken millään ihan pikkujutuilla. Jos saisi, niin tuskinpa abortteja tarvitsisi lainkaan tehdä (minusta näin itse vauvan menettäneenä niitä ei pitäisi muutenkaan tehdä). Masturbointi ei ole raskaana olevilta mitenkään kiellettyä. Jos raskautesi meni kesken viikolla 5, se olisi mitä todennäköisimmin mennyt kesken joka tapauksessa. Yli 50% raskauksista menee kesken ennen viikkoa 10. Lähes aina niissä on mukana joku kehityshäiriö, joko vauvassa tai istukassa. Keskenmeno on surullinen mutta hyvin yleinen ilmiö. Naiset eivät yleensä puhu keskenmenoista, ne ovat tabu. Vasta kun on itse kokenut keskenmenon ja puhunut siitä, ihmiset ovat alkaneet sanoa: "Joo, meilläkin oli niin ja niin monta keskenmenoa ennen kuin tämä lapsi tuli..."
  Vastaa viestiin
29.12.10, 23:07   #10 (linkki)
Yksitoista
(Vierailija)

Rv8

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pian äiti Näytä viesti
Yleensä hyvin alkanutta ja tervettä raskautta ei saa kesken millään ihan pikkujutuilla. Jos saisi, niin tuskinpa abortteja tarvitsisi lainkaan tehdä (minusta näin itse vauvan menettäneenä niitä ei pitäisi muutenkaan tehdä). Masturbointi ei ole raskaana olevilta mitenkään kiellettyä. Jos raskautesi meni kesken viikolla 5, se olisi mitä todennäköisimmin mennyt kesken joka tapauksessa. Yli 50% raskauksista menee kesken ennen viikkoa 10. Lähes aina niissä on mukana joku kehityshäiriö, joko vauvassa tai istukassa. Keskenmeno on surullinen mutta hyvin yleinen ilmiö. Naiset eivät yleensä puhu keskenmenoista, ne ovat tabu. Vasta kun on itse kokenut keskenmenon ja puhunut siitä, ihmiset ovat alkaneet sanoa: "Joo, meilläkin oli niin ja niin monta keskenmenoa ennen kuin tämä lapsi tuli..."

Minä koin myös menetyksen keskenmenona rv8 mutta en silti voi kuvitella tuomitsevani heitä (kanssasisariani)jotka tekevät abortin
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku