Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.09.07, 13:45   #1 (linkki)
Leeniliini
(Vierailija)

Ovulaatiokivun tuntevat+ovistestejä käyttäneet

Mites teillä jotka ootte ovistestejä käyttäneet, onko ovulaatiokipu tuntunut ennen vai jälkeen tikun näyttämän ovishuipun? Vai kenties samana päivänä? Kipu kun voi kuulemma tuntua jo munasolun kasvuvaiheessa tai sit irtoamishetkellä.

Yksilöllisiä juttujahan nää taitaa olla, mut silti kiinnostaa. Itse en ole vielä ovista testeiilä bongannut, mutta voi olla että jos ei kohta ala tärppiä kuulumaan, niin vois yrittää tarkentaa tuota irtoamisajankohtaa ja tähdätä yritykset ehkä sopivampaan saumaan.
  Vastaa viestiin

11.09.07, 16:43   #2 (linkki)
Fanny.
(Vierailija)

Mulla on monesti ollut niin,että suurimmasta kipuilusta ja limailusta on mennyt pari päivää,ennenkun testi näyttää plussaa.Ja munahan sitten irtoaa n. parin päivän kuluttua plussasta!Eli eivät mene tuntemukset ja testi yksiin!
  Vastaa viestiin
12.09.07, 14:26   #3 (linkki)
Minulla näin
(Vierailija)

Samaan aikaan kuin suurin kipuhuippukin, on plussa pärähtänyt ovistestiin.
  Vastaa viestiin
18.10.07, 14:24   #4 (linkki)
upupup
(Vierailija)

lisää vastaksia!
  Vastaa viestiin
09.05.08, 08:42   #5 (linkki)
samana päivänä
(Vierailija)

Vanha ketju mutta nostetaan tämäkin. :)

Pari kk olen ovista tikuttanut ja kumpanakin päivänä olen saanut testiin tumman punaisen viivan aamulla ja oviskivut illalla.
  Vastaa viestiin
10.05.08, 17:59   #6 (linkki)
Lumikukka''
(Vierailija)

Kerran olen tikuttanut ja en siinä kierrossa kipuillut lainkaan. Mutta tikut näyttivät ovista kaksi päivää limojen jälkeen.
  Vastaa viestiin
10.05.08, 17:59   #7 (linkki)
Lumikukka''
(Vierailija)

Mielenkiintoinen ketju, lisää vastauksia!
  Vastaa viestiin
10.06.08, 22:45   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
olen tänään tikuttanut vahvan tuloksen ovistestissä ja nyt illalla on alkanut tuntua nippailuja. limat on myös varsin kirkkaat ja limaiset.
  Vastaa viestiin
11.06.08, 09:26   #9 (linkki)
ohdakkeenkukka - töissä
(Vierailija)

Mulla on ollut oviskipuilua nyt viikon verran, olin aivan varma että ovis meni kolmisen päivää sitten, mutta eilenillalla vasta tulikin "limatulppa", eli ovis on vasta tulollaan kohtapuoliin ja hedelmälliset päivät juuri nyt.
Testailen tässä kierrossa, mutta mulla näyttää aina jonkinlaista viivaa, kolme päivää ollut vahvempaa viivaa muttei selkeetä plussaa. Kaipa sekin sieltä sitten kohta tulee :}
  Vastaa viestiin
11.06.08, 14:00   #10 (linkki)
minäkin vastaan
(Vierailija)

Mulla tulee vuoto aina 14 vrk kivun ja limojen jälkeen, joten eiköhän ovis ole niiden aikaan, kun luteaalivaihe on tuo normaali 14 vrk.
  Vastaa viestiin
11.06.08, 15:18   #11 (linkki)
Niimi
(Vierailija)

Mulla alkaa säryt/limat noin viikkoa ennen ovista. Limat/säryt lisääntyy joka päivä, kunnes testiin tulee +. Seuraavana päivänä yleensä runsas limailu loppuu kuin seinään eli ovis on loppu!
  Vastaa viestiin
23.06.08, 12:19   #12 (linkki)
kääröntoivoja
(Vierailija)

oma kokemus

eka kerran kokemus ovistikusta (digi) viime vko jo kokonaan limoja, ti limaklöntti, jossa rusehtava viiru. Kipuja torstaista lähtien. Mittasin ovista jo kp8 lähtien..Limat lisääntyi radikaalisti viikonlopun joka päivänä, erit. lauantaina oli myös pupuiluhalut korkeella..eilen näytti plussaa ovistesti, ja kivut on paikallistuneet vas. puolelle ja sattuu lujaa!! Nyt, maanantaina,testi näytti edelleen plussaa, limaa on edelleen ja kipuja enemmän kuin minään muuna päivänä. La oli menkkamaisia kipuja koko vatsassa, nyt toispuoleista ja nipistelevää. Luulisin, että ekat kivut oli kypsymiskipuja, nää on irtoamiskipuja, ja jatkuu ehkä vielä keltarauhaskipuna..mut oon onnellinen..puuhailua ollut eilen ja kolme pv sitten..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku