Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.12.07, 14:15   #201 (linkki)
minisun..
(Vierailija)

Tännepä on tullut paaaljon tekstiä muutaman päivän aikana.ONNEA hirveästi Miisa ja VilmaAurora!:)Tulee itsekin hyvälle tuulelle ja tulee olo että kyllä me muutkin vielä onnistutaan:)
Mä olen nähnyt viikonlopun aikana ihan liikaa ihania lapsia ja mulla on ihan hirveä vauvakuume!
Miisa:Tetanus-rokotteesta tai muistakaan ns.tavallisista rokotteista ei ole todettu olevan mitään vaaraa sikiölle mutta suositus on että raskaana oleviin ei pistetä rokotteita vaikka mitään vaaraa ei niistä olekaan.Hätätapauksissa raskaana olevillekin voidaan pistää rokote,esim.jos tulisi veritapaturma niin b-hepatiittirokote voidaan pistää tai jos astuisi likaiseen naulaan eikä tetanus olisi voimassa niin se pistettäisiin jne..Ja se voi olla että raskaushormoni ei ole vielä näkynyt verikokeessa kun kävit siellä,koska aikaisemmassa raskaudessa et saanut tavalliseen kotitestiin viivaa,ethän?Niin se voi olla että hormonia erittyy sulla alkuvaiheessa jotenkin niin vähäsen että se ei ole vielä näkynyt siellä.Toi hormonitason nousuhan on hyvin yksilöllistä.
  Vastaa viestiin
02.12.07, 14:17   #202 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Voi hitsi, kaksi plussaa! Onneksi olkoon molemmille!!! Minäkin tahtoisin sinne elokuun pinoon, oottakaa mua :)

Ja pahoittelut toki Lauralle ja Maijuliinille tädin tulosta. On se vaan kova kolaus aina (no mullahan nyt vasta eka yk, mutta esikoisen odottelun odottelu on vielä hyvin muistissa)

Kukas seuraavaksi jännäilee?
  Vastaa viestiin
02.12.07, 15:57   #203 (linkki)
VilmaAurora
(Vierailija)

Tänne onkin tullut paljon tekstiä!

Päivitänpä ekaksi tätä listaa:

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 24+26 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Jenninen 20+25 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07 tyttö 11/04
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 24+27 TJOT 11/07 tyttö 09/04
Laura77 30+30 11/07
Amilda79 28+25, TJOT12/07
Lydia 28+31 12/07 (ehkä...)

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07 poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07 poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007

Laitoin itsenikin marraskuussa plussanneeksi, vaikka testin teinkin joulukuun puolella.

Mä toivon koko sydämestäni että te muutkin liitytte ensi syksyn mahakerhoon pian!! :)

Voi Maijuliini, varmasti on tosi kurja fiilis tällä hetkellä... Tsemppiä kovasti! * rutistus* Samoin toivotaan et Lauralla olisi kyse kiinnittymisvuodosta, aika erikoiseltahan tuo tuntuu et menkat jo noin nopeasti alkavat. Toisaalta kierron tasoittuminen voi viedä aikansa. Mä olen edelleen niin äimistynyt, että näin nopeasti pillerien lopettamisen jälkeen tärppäsi. Olin aika varma, et mun kohdalla kestää ainakin puoli vuotta ennen kuin niiden vaikutus häviää...

Kiitos, Amilda, maljan nostamisesta! ;-) Kuulostaa siltä, et oli mukava ilta!

Mites kaikilla viikonloppu meni?

Päivittäkääpäs jännäilylistaa, niin tiedetään ketä jännätään ja peukutetaan seuraavaksi! :) Mä mielelläni vielä täällä edelleen roikun kaikkien kuulumisia seuraamassa ja jännäilemässä jos vaan sopii?

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
  Vastaa viestiin
02.12.07, 18:45   #204 (linkki)
Amilda79
(Vierailija)

Hengissä ollaan ja krapulaa vietellään... Olipahan kiva ilta eilen ja sen tuntee!!!
Nyt en jaksa kommentoida sen kummemmin mitään, mut palailen taas huomenna linjoille. Tää palaa takasin tonne miehen kaikkuun, kun sekin on tullut taas kotiin :D

Mutta hei 4 plussaa marraskuussa!!!!! Se jos joku innostaa meitä muitakin ;)
  Vastaa viestiin
02.12.07, 21:19   #205 (linkki)
Miisa*
(Vierailija)

Minisun: En saanut testiin viivaa esikosta. tosin, en nyt sitten enää testannutkaan, kun olin saanut sen labratuloksen. Mutta pari viikkoa olivat myöhässä, eikä testissä näkynyt.

Nyt sain apteekin testiin plussan, mutta en labratestiin =) Siksi ihmetyttää, että testi nyt näytti plussan niin pian, mutta viimeksi ei. Enköhän kuitenkin raskaana ole, eikä ole kyse mistään ovulaatiosta.
  Vastaa viestiin
02.12.07, 21:23   #206 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Onnea Miisa ja VilmaAurora plussauksesta!!!
  Vastaa viestiin
02.12.07, 22:50   #207 (linkki)
Jenninen
(Vierailija)

nopsaa kerkeen käymään onnittelemassa miisaa ja vilmaAuroraa!!! ihanaa... mulla oli jotenkin koko ajan semmonen tunne et vilmaAurora on raskaana!!

nyt meiltä muutto ohi mut oma netti tulee vasta kahden viikon päästä joten aika harvoin täällä kerkeän piipahtamassa :/
  Vastaa viestiin
03.12.07, 08:16   #208 (linkki)
minisun..
(Vierailija)

Huomenta vaan..Työmotivaatio on taas hukassa..Huhuu..Tulin sitten tänne hetkeksi aikaa kuluttamaan..:)Miisa:Luin juuri lab.keskuksen kirjasta et raskaudenaikainen hcg-pitoisuus on korkeimmillaan rv 7-12 aikana.Mikä raskausviikko sulla nyt olisikaan?Kyllä sä raskaana olet,mutta voithan sä tietenkin kysyä et jos saisit uuden lähetteen labraan.Tuskin se mikään ongelma olis jos haluat sillä vielä varmistaa..
  Vastaa viestiin
03.12.07, 09:47   #209 (linkki)
VilmaAurora
(Vierailija)

Huomenta!

Niin ja kiitos kovasti kaikille onnitteluista! Kirjoittelin eilen niin kiireellä, että puolet jäi sanomatta mitä piti.

Mites viikko on alkanut?
  Vastaa viestiin
03.12.07, 10:18   #210 (linkki)
Amilda79
(Vierailija)

Onpas ollut viilkas viikonloppu meillä... Hyvä niin!!!! Nyt avaan meille kyllä uuden ketjun, joten tervetuloa sinneniiii....
  Vastaa viestiin
13.06.08, 20:52   #211 (linkki)
nnomi
(Vierailija)

Paljonko ultraan vienti makssaa kääpiövillakoiralle?

Hei! voisiko kukaan keroa kuinka paljon maksaa viedä koira ultraan täällä eteläisessä suomessa(Lahti)? Olisi kiva tietää noin suunnilleen! Ja jos joku tietää vielä jonkun paikan lahdeasta joka oli suht halpa olisin kiitollinen teidosta:> kiitos jo etukäteen:D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku