Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.01.08, 07:47   #26 (linkki)
eteläsuomenyrittäjä
(Vierailija)

Alkoihan ne menkat taas... enkä mä saanu kerättyä vielä rohkeutta lääkäriin menoon. Mutta huomenna kyllä soitan sinne koska kivut on taas niin hirveän kovat että ei meinaan oikeen jaksaa. kiitos taas kaikille vastanneille apu on aina tarpeen!
  Vastaa viestiin
18.01.08, 11:26   #27 (linkki)
eteläsuomenyrittäj ä
(Vierailija)

lääkärissä käyty

Nyt sain sitten vihdosta viimein käytyä sielä lääkärissä... Lääkäri määräsi hieman vahvempia särkylääkkeitä seuraavia menkkoja varten ja sanoi että jos niillä ei kivut katoa niin sitten uudelleen lääkäriin ja aloitetaan tutkimukset.
  Vastaa viestiin
23.01.08, 16:30   #28 (linkki)
TiinuLiinu_80
(Vierailija)

Sanotaan että keskiverto raskautumisaika on vuosi ja me kuulutaan tohon kastiin,meillä meni tasan vuosi. Oltiin just menossa verikokeisiin,jossa multa olis otettu jotai hormoniarvoja menkkakierron keskivaiheilta ja loppuvaiheilta, mutta oottelin pari kuukautta niitä menkkoja et pääsis verokokeisiin, ja sitte lopulta uskalsin testata ku ois jo kolmannet menkat pitäny alkaa, ni raskaana! Ite järkeilin et sen verran paniikki raskautumisesta hellitti ku päästiin tutkimukset aloittaan, että raskaus alkoi..kukaanhan ei tiedä loppujen perästä et miks just sillon napsahti. Stressasin oikeesti tosi paljon, et ehkä stressin helpotus laukas muutakin kun miehen vehkeen mun sisälle, tiedä häntä. Mulla oli tosi sekava kuukautiskierto, et siks en heti alkanu testaileen, ku yhet menkat myöhäs, mulla kiertojen pituus vaihteli 14-50 päivää... Tää mun kokemus mut ei tarkota tosiaan et "älä stressaa ni heti napsahtaa!!"
  Vastaa viestiin
09.07.08, 14:02   #29 (linkki)
mege79
(Vierailija)

Mites toi gynekologinen tarkastus

Jos haluaa yrittää lasta, pitääkö ennen yrittämistä käydä gynekologin tutkimuksessa? En oo aiemmin käyny kuin pillereiden saantia varten. Vai onko se vaan niin et pillerit jätetään veks ja odotellaan, ja jos ei ala tapahtuu mitään niin sitten on gynekäynti paikallaan?
  Vastaa viestiin
09.07.08, 15:02   #30 (linkki)
nips ja naps
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eteläsuomenyrittäj ä
Nyt sain sitten vihdosta viimein käytyä sielä lääkärissä... Lääkäri määräsi hieman vahvempia särkylääkkeitä seuraavia menkkoja varten ja sanoi että jos niillä ei kivut katoa niin sitten uudelleen lääkäriin ja aloitetaan tutkimukset.
Olipas omituinen lääkärissä käynti, ettei vaan olisi ollut terveyskeskuksen omalääkäri? Kannattaisi todella panostaa ja käydä ihan gynellä. Tiesithän että ibuprofeenia sisältävät särkylääkkeet saattavat estää ovulaation??!!
  Vastaa viestiin
10.07.08, 08:30   #31 (linkki)
kiinnostunut taustailija
(Vierailija)

Miten alkuperäisellä, eteläsuomenyrittäjällä, menee? Menittekö tutkimuksiin vai natsasiko sitä ennen?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku