| |  | | |
23.04.08, 07:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Ajatuksista yritykseen 49
Lumikukka 27+30 Y10/07
mminttu 21+23 Y10/07
Mimona
Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 29+31 Y03/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07
Rosa78 29+32 Y05/07 +01/08
Saana 25+29 Y11/07 +02/08
Sade81 26+28 Y06/07 +03/08
Brogan 25+28 Y06/07 +03/08
minisun 25+27 Y9/07 +04/08
| |
| | |
23.04.08, 07:39
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jep, kiireet väheni kerralla tältä viikolta. Poika parka! Oli se vihainen itelleen.
| |
| | |
23.04.08, 07:42
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
mminttu 16-17.4
Lumikukka 31.5. ->
Helkkari, saa taas testailla liian aikaisin... Tulee nega, en kuitenkaan siihen usko ja istun vapunkin kuivin suin. Menkat alkaa sitten sunnuntaina. :)
| |
| | |
23.04.08, 09:28
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Turhaa tietoa aamun piristykseksi.. :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200804237557843_uu.shtml
| |
| | |
23.04.08, 13:27
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2007
|
Anna, tosi mielenkiintoisen artikkelin bongasit..tosin tuntuu aika uskomattomalta..mutta nyt sitten vaan suunnittelemaan ruokavaliota ;) enkä ymmärrä sitäkään miksi toimisi vain esikoisen kohdalla..
*puhaltelee valtavan kokoisia plussatuulia ja -pilviä*
| |
| | |
23.04.08, 16:54
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lumikukka 27+30 Y10/07
mminttu 21+23 Y10/07
Mimona 23+23 Y12/07
Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 29+31 Y03/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07
Rosa78 29+32 Y05/07 +01/08
Saana 25+29 Y11/07 +02/08
Sade81 26+28 Y06/07 +03/08
Brogan 25+28 Y06/07 +03/08
minisun 25+27 Y9/07 +04/08
Juu eikun ruokavaliota suunnittelemaan ens viikoks kun ovis on sillon..en kyl osaa päättää että kumman enemmän haluisin pojan vai tytön..hmm..;)..eiköhän se oo ihan sama.. Ootan jo innolla kumpaan se tulis iskään vai äiskään..tai sit molempia..toivottavasti ei peri meiltä itsepäisyyttä,huh ;)
Lumpparil sattuu sit jännäyspäivä just vapun aatoks! voi nenä..No toivottavasti se plussa sujahtaa jo tikkuun enne sitä niin ei tartte sitten enää ootella:)
Lähen huomenis matkoille ja ilmaannun ens viikol viimestään..Hyviä vkl:ja jo näin etukäteen:) | |
| | |
23.04.08, 22:09
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Argh, täällä on tapeltu miehen kanssa jo monta päivää eikä loppua näy. Selkääkin särkee ihan vimmatusti, samoin mahaa. Voi vitsit. Pinna on tosi kireällä kun kivistää. Lähdenkin huomenna kaverille yöksi ja vapun aikaan pitemmälle lomalle YKSIN. Miettiköön täällä omiaan.
| |
| | |
23.04.08, 22:41
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lumis, halitus rähinästä. Ei ole kiva tapella, toivottavasti saatte pian selvitettyä riidan!
Ja voi sun veljeä.. :(
Tiedän tunteen Lumppari, mulla on jännäyspäivä kans toi 31.5... heh, istutaan sitten tahoillamme kuivin suin kun ei kuitenkaan uskalla ottaa mitään... Vaikka kyllä mä siihen testiin uskon omalta osaltani jos se tosiaan tuolloin näyttää negaa.
Mulla on mega peukutukset sulle!!! bd bd bd
| |
| | |
24.04.08, 07:05
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hetken jo mietin, mutta meinaatta varmaan 31.4 sitä jännäyspäivää. Mä jo mietin, että onko Lumikselle tullu täti kylään ja laitoit seuraavan kierron, mut ajatuskatko se vaan onneksi vissiin oli tullu kyläileen :) Mä kävin Pimmua peukuttaan tuolla toisella puolella, toivottavasti ois tärpännyt! Ois niin ihanaa saada kaikki tuonne odottajiin. Eli jättisuuret peukalot tännekin vilautan.
Onkos kellään mitään oireita? Mun oireet oli sillon, mikä tuli tosi aikasin, että vollotin kattoessani sitä maikkarin K-70 finaalia :) Mä en oikeasti ikinä itke mistään, joten jälkeenpäin ajateltuna ton oli pakko liittyä siihen. Ja mitäs muuta, tissit tuli kipeiksi ja mua paleli koko ajan.
Ja Lumppari, koittakaa saada sovittua miehen kans. Ei oo kiva viettää vappua erillään, varsinkaan jos jää vähä kränä päälle :S
| |
| | |
24.04.08, 07:39
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sattuipa sopivasti Erica! Juuh, eiköhän jännäillä kumminkin jo 30.4.... ;)
Ei me vappua vietetä erillään, lähden heti vapun jälkeen. Jännää, ensimmäistä kertaa lentokoneeseen.
Ei oireita. Ellei tämä kipu ja kiukku ole oire. Yöllä heräsin ja nousin ylös asti kun niin särki. Vali vali. En ole kipeänä ollenkaan miellyttävä ihminen. Voitte vetää induktionuolen siihen, että kukahan meillä on sitä riitaa haastanut viime päivinä...
| |
| | |
24.04.08, 07:45
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ja vielä siitä testaamisesta... Tavallaan kyllä uskon siihen negaan, en pidä yhtään toiveita yllä plussasta enää sen jälkeen. Siltikään en uskalla täysillä heittäytyä moraalittomaan elämään ihan kaiken varalta... Uutenavuonna oli vastaava tilanne... Testasin aamulla ja nega tuli - silti uskalsin vain hyvin niukasti siemailla viiniä. Ja menkat alkoi sitten seuraavana päivänä pirskeistä kotiin ajellessa. Hyvä hyvä.
| |
| | |
24.04.08, 10:18
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juu, 30.4 siis ;)
Mulla oli mukamas oireita mutta nyt ei tunnu oikeastaan miltään paitsi että huimaa ja päätä särkee, niin ja nenä on ollut vähän tukkoinen (voi oikeesti johtua myös siitepölystä vaikken allergikko olekaan)...Kaipa nämä voisi olla oireita jos oikein haluaa uskoa siihen ;)
Mulla oli tosi kovaa tunteumusta tuolla kohdun alueella 4 päivää oviksen, eli nyt maanantaina. Tulen ihan hysteeriskeksi kun ajattelen että se oikeesti ois voinu olla kiinnittymiskipua..Mutta suojelen itseäni ja jankutan ittelleni kokoajan etteä jotain muuta se oli. Piste.
Menispäs tää aika nopeasti...
Peukut pystyssä että meillä molemmilla nyt onnais! :) | |
| | |
24.04.08, 10:19
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Perhanan kirjoitusvirhepaholaiset...hmph.
| |
| | |
24.04.08, 11:42
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei teillähän on jo nyt jännää! Mä vieläkin odotan näitä mun epäonnistuneita menkkojani. Uskohan tässä oikeesti menee. pah :( noh viimeks pitkä kierto oli 48 päivää, saa nähä päästäänkö nytkin samaan.
Mahan möyrintään on varmaan liikkeellä. Täällä kans maha kipeillyt enempi ja vähempi viimosen viikon. Melkeen menee jo hermo ku koko ajan johonkin koskee. Luulin jo niitä menkkakivuiks mutta missä veri?
Mekin päästään vihdoin vapun jälkeen sinne häämatkalle. Vähän mietityttää pitkä lentomatka mutta eiköhän sekin mene ku nukkuu ja kattelee leffoja. Tiiättekö muuten, mitä elektroniikkaa koneessa saa käyttää? Saako läppäriä? mp3-soitinta? Just lennelly koneilla kauheesti mutta täytyy myöntää etten tiiä....
Toivottavasti hei teillä tärppää molemmilla lumis ja Erica!Kun itellä asiat ei edisty niin osaa kyllä sitten olla onnellinen kun joillakin kävis tuuri ja onni. hhmhmmm haaveilee plussatestin tekemisestä.......haluun kans! | |
| | |
24.04.08, 13:10
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minnepäin olette lähdössä häämatkalle minttu? Ja *nolottaa kun ei tiedä* mutta joko menitte naimisiin vai onko suuri päivä vielä edessäpäin?
Plussataan kaikki kolme yhes koos viikon päästä, eikös juu? Ja Pimmullahan on samaan aikaan jännät paikat, mikäli olen laskuissa perillä.
| |
| | |
24.04.08, 13:19
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
kolmisen viikkoa sitten päräytettiin avioliiton satamaan (miks se muuten on satama?) Ja Thaimaahan pitäs suunnata hurjalle ostosreissulle :D Noh jos keskittyis toisiinsa ja ottais pari hierontaa niin tämä leidi on tyytyväinen. Mihis päin ite lennät?
| |
| | |
24.04.08, 15:32
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onnea mmintulle Rouviintumisen johdosta!! :) <3 Ihanaa Thaimaaseen, se on niiiiiiiiin paratiisi!! :)
Juu, meitä on sitten 3 jännäämässä ensi viikolla! Jotenkin olin ihan unohtanut Pimmun kun olen ihan varma että nyt heillä natsaa. :)
Mega peuktukset meille kaikille!! bd
| |
| | |
26.04.08, 18:26
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hmmm... Mulla vois olla oireitakin. Selkää särkee (okei, se voi johtua jostain muustakin), alamahaa särkee, mielialat vaihtelee, kiukkua ilmassa... Itkin vuolaasti katsoessani Koiralle kotia, vaikka siinä ei edes ollut mitään traagista. Okei, sekin voi johtua vaikka mistä. Rintoja vähän särkee. Ihan hyvin voi olla PMS:ää kaikki. Päätä on särkenyt myös monta päivää. Niin, ja toki lyhytpinnaisuus voi johtua noista kaikista kipupisteistäkin ;)
Mikä on mintun tilanne? Sain vasta määräykset Finnairin käsimatkatavaroista, niissä ei mielestäni mainittu mitään elektroniikasta. Voin vielä tarkistaa.
| |
| | |
27.04.08, 14:01
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulostaa Lumis lupaavalta :) Niinku kaikki tiedämme liiankin hyvin niin ne oireet voi johtua mistä vaan, mutta sillai jalat maan pinnalla toiveillaan, että jos jos.. :) Vappuaattoon on pitkä aika, eikös olekin.
| |
| | |
27.04.08, 16:32
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
täällä mennään kp 45 ti 46. Odottavan aika on pitkä :( paska fiilis. Kauhee vauvakuume ja ärsyttää et kuitenkin ne menkat tulee ihan kohta ja on sitten siellä lomalla vaivana. Ja kun oviksen piti jo olla nyt...blaah. Ehkä sitten puolen vuoden päästä mäkin vihdoin raskautuisin.
Mut lumiksella tosi hyviä oireita! Mäkin pillitin luukusta lukaali ohjelmassa ihan kauheesti ja luulin et no niin nyt ne alkaa mutta eipähän oo punasta näkynyt.
| |
| | |
27.04.08, 19:37
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Okei, luukusta lukaali on vielä mystisempi ohjelma itkeskellä :) Oletko tehnyt minttu uutta testiä? Inhottavaa kyllä kun noin venyy!
| |
| | |
28.04.08, 08:29
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
en oo tehny. En viittis enää niitä negoja katella. Mielummin odottaisin ne menkat. Tosin toi vappuhan on tulossa ja varmaan pitäs kuitenkin varmistaa vielä ennen ku alkaa kittaamaan margaritoja naamaan. Saa nähä miten vaivaudun. Toivottavasti alkaa valumaan jo ennen keskiviikkoa. Kun ei kerta mitään oireita ole niin en usko että raskaana olisin.
Mutta Lumis! Sulla on enää HYVIN vähän aikaa plussaukseen. Jännittää sun puolesta! Niin ja Ericankin pitäis testailla. Meinasitteko heti keskiviikko aamusta pissiä tikkuun vai`??
| |
| | |
28.04.08, 09:32
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sama homma, mieluummin oottelis niitä menkkoja. Mutta pakko testata, kun on taas noita menoja tiedossa. Keskiviikkoaamuna juu. Eilen tuli ihan satavarma tunne siitä, että ei tässäkään kierrossa ole tärpännyt. Masentaa ja olo on turhautunut. Mutta nähdäänpä nyt miten menee.
| |
| | |
28.04.08, 12:03
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2008
|
Täällähän alkaa olla jännäysajat käsillä:) peukut pystössä vappuylläreille!!
Synkeän synkkä maanantai päivä eikä oikein jaksais mitään tehdä..prooh..mut eikai se auta ku ottaa itteään niskasta *mars* :) Ovista alan pongaileen tänään eli jotain jännää tällekin päivää silti..
| |
| | |
28.04.08, 20:09
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Masentaa ihan kamalasti... Ei sieltä plussaa tule.
| |
| | | | |