Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.04.08, 12:57   #1 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Tahkoojat 195

"Mukava" tasaluku vois tuoda vähän onnea ketjuun, eiks jeh!
  Vastaa viestiin

29.04.08, 13:06   #2 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Ööh, ei mitään asiaa. Aamupäivä meni verkkokoulutuksessa ja kohta pitäis lähteä käymään TAYSissa (starttikäynti uuteen hoitoon). Että tässäpä se työpäivä sitten tänään menikin.

Mollyn akupunktio kuulosti mielenkiintoiselta. Hienoa kun jaksat kokeilla tuotakin!

Mä alan olla omalta osaltani jotenkin uupunut kaikkeen uuteen mitä vois kokeilla tähän ongelmaan. Ei vaan oikein löydy enää energiaa kokeilla mitään uutta. Vähän siis luovuttaja fiilis. Että jos ei tuun niin sitten ei tuu. Mitä vähemmän täytyy ajatella koko asiaa niin sitä parempi. Nämä kaksi viikkoa ilman tabuja, on olleet kyllä tosi tervetulleet tämän rumban keskellä.

Joku kyseli leipomuksista. Illalla leipomuksena on se brownie-piiras, jonka ohjekin on teillä jaossa. Banaania täytteeksi. Nyt olen valmiiksi kypsytellyt banskut, ettei käy niin kuin viimeksi, että vähän raa'ahkot banaanit kovettuivat uunissa ihan kamaliksi. Anopilta saadaan munkkeja, joten niitä ei tarvitse itse alkaa väsäämään. Hyvä niin.

Mannalla huomenna jännät paikat. Toivottelen rohkeutta testaukseen! Sillähän se piina loppuu ;)
  Vastaa viestiin
29.04.08, 13:10   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Mannalle oikein paljon tsemppiä piinailuun ja testaamiseen (when ever that is)! Peukut on niiiin pystyssä.

Mollyn akupunktiokokemus kuulosti hyvältä ja tehokkaalta! Kyllä mä ainakin vakaasti uskon, että se auttaa tukemaan ivf:ää.

Olen unohtanut kiittää Sanelmaa kuvista! Tosi hienoja keppihevosia olit tehnyt, ihan kuin kaupasta ostetut. Ja tytöt näyttivät niin onnellisilta lahjoineen :)

Mä olen vähän pettynyt, kun täällä ei ilmeisesti juhlita vappuaattona lainkaan, ja meillä taitaa peräti olla kielikurssi silloin illalla. Tylsää. Olin jo varautunut, että juhlitaan silloin illalla, mutta ei me sitä kurssia oikein voida skipata. Plääh. No täytyy sitten juhlia vappupäivänä. Meidän piti mennä brunssille puistoon, mutta vesisadetta on luvattu, joten eiköhän me vaan tehdä hyvää ruokaa ja paistella munkkeja kotosalla.

Porukka on pudonnut jonnekin. Missä Emmi, Peppi, Kastis? Anskusta kuuluu aina välillä, mutta harvoin. Huhuu!
  Vastaa viestiin
29.04.08, 15:38   #4 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Tervehdys pitkästä aikaa! Elossa ollaan ja hyvin voidaan, on vain tullut tehtyä töitä niin urakalla etten ole tänne ”ehtinyt”. Lisäksi muutimme super-moderniin avokonttoriin, jossa minkäänlaista näkösuojaa ei ole. Kk:n sisään uusi muutto, lopulliselle paikalle, joten ehkä sitten saan vähän enemmän yksityisyyttä.

Täällä on varmaan tapahtunut vaikka mitä, en ole yhtään kärryillä, mutta tasaisesti peukkuja joka suuntaan. Mikäli oikein parista vikasta viestistä ymmärsin on Mannalla jännät paikat – erikoispeukut siis sinne.

Olen onnistunut aika hyvin vieroittamaan itseni täältä, kiitos avokonttorin, työmatkojen yms. Ja muutenkin nämä asiat tuntuvat aina vaan kaukaisemmilta.

Miehen valmistujaisbileet olivat ja menivät. Hauskaa oli. Päiväosuudessa oli 7 lasta yhtä aikaa, ikähaarukka 3 kk- 6 vuotta. En voi sanoin kuvailla, kuinka onnellinen olin, kun tuo revohka lähti ;) Edes 3 kk ikäinen ei herättänyt mitään suurempia sympatioita. Toki hän oli ihan suloinen ja hyvin käyttäytyvä (= ei itkenyt), mutta eipä juuri muuta.. Muutama vieras, joka ei ollut meillä käynyt ennen, sanoi, että hyvinhän tänne mahtuisi kolmaskin perheenjäsen, kun tilaa meille kahdelle on n. 80m2. Sanoin siihen kyselijöille, että ei sitä kolmatta tule. Ja kun utelut vaan jatkuivat, että miksei, niin sanoin etten voi saada lapsia, ainakaan luomuna. Voi elämä niitä ilmeitä. Ihmiset menivät ihan vaikeiksi, eivät tienneet mitä sanoa, olihan siinä sääliäkin seassa. Ehkä eivät osaa tosiaan ajatella, että voivat tuntea jonkun, joka ei saa lapsia. No, pointti on ehkä kuitenkin se, että itsestä tuntuu nykyään jo erittäin luonnolliselta sanoa se, eikä ne hetkelliset sääli-ilmeetkään tunnu missään. Kaipa sitä siis faktat on aika pitkälti hyväksytty.

Annulle piti sanomani, että älä suotta mieti niitä lapan jälkeisiä kipuja, joita mulla oli. Juttelin leikkauskertomuksesta ja patologin lausunnosta sukulaislekurin kanssa, joka katseli papereita tarkemmin ja kertoi, että multa on poistettu esim. kohdunkannattimen juosteet, voihin kiinnikkeitä helposti tulisi. Nyt ei niitä ollut, mutta eipä enää tulekaan. Ja samalla mulle oli tehty tosi isot poltot kaiken mikroskooppisenkin endon taltuttamiseksi. Että todella iso operaatio, jonka pitäisi pitää paikkoja puhtaana nyt huomattavasti pidempään vaikka alkutilannekin ennen lapaa oli ”hyvä”. Tällä lekurilla on itselläänkin endo mutta silti 2 luomulasta on tullut kuin tilauksesta. Eli aina sekin mahdollisuus on olemassa ;)

Lapan ja kemiallisen jälkikäynti oli täysin naurettava. Gynenä oli aikaisemmin yksityisellä lapsettomuusklinikalla Hgissä toiminut naisgyne, joka oli niin epäempaattinen että oksat pois. Kyseli vaan kovasti mun kivuista, kun katsoi, että olin ollut työterveyslääkärillä syksyllä 2007 kipujen takia kun mulla epäiltiin sitä umpparia. Heh, sanoin että nyt ei ole siitä kyse, vaan lapan jälkitarkastuksesta. Ja edelleen vaan inttää kivuista. Loppujen lopuksi totesi, että ”ei nämä sun kivut ainakaan endosta johdu”. Juu, ja kipujahan ei siis ollut. Huh, mikä puoskari. No, löytyi kuitenkin oireeton, leikkauksesta saakka piillyt virtsis, ilmeisesti katetrista johtuva. On kuulemma yleistä. Nyt sekin on hoidettu pois, joten kaikki ok.

Jaahas, pitää alkaa valmistautua tästä hierontaan, sitten autokaupoille. Ollaan käyty katsomassa talojakin. Isompaa asuntoa, vain meille kahdelle ;)

Iloista vappua ja muutenkin ihanaa kevättä. Tulen taas kurkkaamaan kuulumisia kun ehdin.
Mannalle vielä peukut!

Vastaa viestiin
29.04.08, 19:10   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Moi!
Ekaks Mannalle tsemppaukset ja isot peukutukset huomiselle! Meillä ei tosiaan isompia vappusuunnitelmia, mulla on pientä flunssanpoikasta ja mieskin on töissä aattona ainakin 9 asti.
Tuli mieleen Kastis kun puhuit noista kivuista, niin mulle tuli viime viikolla yks yö alavatsa aivan tajuttoman kipeäksi. Olis voinu veikata just umpparia, mutta kun sekin on 10 vuotta sitten leikattu, eikä oo ees menkkojen aika. Mä olin ihan tuskissani ja vielä seuraavana päivänä alavatsa oli tosi herkkä ja arka. Kävin työterveyslääkärillä ja arvelivat, että josko olis joku kysta puhjennut.? No, tiedä häntä, kivut onneks loppui ja sen jälkeen ei oo ollut mitään.
No, joo nyt täytyy mennä ottamaan pyykit pois narulta, tänään on kyllä ollut aivan mahtava ilma, ihan kuin kesä!
Kirjoitellaan ja Mannalle vielä tsemppejä!
  Vastaa viestiin
29.04.08, 21:53   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Kiitos vain kaikille tsempeistä, mutta eipä taida auttaa. Eilen menin nukkumaan itkunsekaisin tuntein ja aamulla pelko oli muuttunut todeksi; menkkakivut ja pientä vuotoa "Lugesotkun" seassa. Tämä on nyt tässä, sen tiedän. Menkkakivut on jatkunut koko päivän ja olen ottanut ParaTabsia muutaman kerran päivän aikana. Mieli on surullinen, pettynyt. Huomenna testaan sen negan ja tulen sen tänne kertomaan. Ei tässä ole oikeasti mitään filiksiä enää onnistumisen suhteen, kun kaikki oireet ja kuvitelman katosivat jo eilen illalla ja tilalle tuli vahvat menkkoireet, pieni vuoto ja mielialamylläkkä. Nyt ei irtoa enempää; mutta kiitos teille ihanille, että jaksatte olla tukena koko rumban ajan.

Palaan myöhemmin mukaan ruotuun, katson tämän pelin nyt loppuun ja sitten ehkä nousen kohti uutta; toivottavasti.
  Vastaa viestiin
29.04.08, 22:59   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2006
Iltoja

Täällä ollaan mukana hengessä. Kiireistä on ollu ( ihan hyvä niin ) ja jotenkin oon kyllä ihan tietoisesti pysytelly poissa koneen äärestä. Vähän uusia harrastuksia ja sen sellaista. Kevät aurinko saa mukavasti mieltä virkeemmäksi. Mun tilanne ei muuttunut mikskään. Eli toinenkin testi oli nega. Vuoto oli ihan super vähäistä, mut kai siihen voi olla ihan tyytyväinen. Nyt oon koittanu bongata ovista.. Kahtena päivänä saanu tikkuun haalean viivan. Mutta aika epätoivoista tuntuu tämäkin olevan. Nyt kuitenkin menossa kp 17. Pitänee olla jossain vaiheessa yhteydessä klinikkaan et mitä tuumaavat siellä.

Mannalle vielä tsempitykset. Mulle ainakin sanottiin, että pieni vuoto on hyvin yleistä hoidoista alkaneissa raskauksista. Peukut on täällä pystyssä.. Ja jos tulos on se ikävämpi, nouset(te) varmasti kohti uutta..

Nyt ois aika laahustaa kohti makkaria.. NukkuMatti riuhtoo jo hihasta.. Jaksaa huomenna juhlistaa Vappua, kun nukkuu kunnolla =)
  Vastaa viestiin
30.04.08, 09:28   #8 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Mannalle POKS! Kävi miten kävi!

Eli kuumeisesti odotellaan kuulumisia... Voi olla että ehdin vasta vähän myöhemmin linjoille uudestaan. Enää ei varmaan tarvitse peukutella kun lopputulos sulla on jo varmasti tiedossa :) Mulla oli muuten kans crinonen (vastaa lugeja) kanssa pientä hailakanvaaleanpunaista vuotoa ennen plussaa elokuussa ja olin aivan satavarma negasta, joten mä elän tässä Mannan puolesta toiveikkaana edelleen.

Kiirettä pukkaa joten palaan muihin asioihin ja Kastiksenkin viestiä kommentoimaan myöhemmin.
  Vastaa viestiin
30.04.08, 09:39   #9 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Huomenia!
Manna on ajatuksissa heti. Surullinen sun viesti mutta tosiaan minäkään en vielä suostu negaan uskomaan ennen testiä. Pientä vuotoa kun voi olla. Ymmärrän kyllä sen että itsellä vetää mielen matalaksi koska tää koko rumba on hurjaa vuoristorataa ja tunnemylläkkää. *Halaa*

No Kastis, onhan teillä se kolmaskin perheenjäsen - kissa :)
  Vastaa viestiin
30.04.08, 09:57   #10 (linkki)

Vappuaaton huomenta!

Mannan tilannetta täällä jännityksellä odotellaan. Mollyn ja Keijun tavoin minäkin olen edelleen toiveikas, kunnes toisin todistetaan :) Tsemppiiiii!

Pepille on pitänyt jo kauan sanoa, että ei kai sitä ovista tarvita mihinkään vaikka pas tehtäisiinkin luonnolliseen kiertoon. Ovishan vaan tuottaa sen munasolun, jota ei pasissa tietty tarvita, kun alkio on jo olemassa. Lääkkeellisessä pasissa mun ymmärtääkseni se zumenon aiheuttaa, että ovista ei luonnollisesti tule, vaan ovariot ovat lepotilassa. Muutenhan siinä kai piilisi se riski, että tulee raskaaksi sekä luonnollisesti että alkion siirrosta samalla kertaa. Eli ehkä sulle tehdään pas luonnolliseen kiertoon juuri siksi, ettet ovuloi. En tiettykään ole mikään ekspertti näissä asioissa, joten tämä on vain spekulaatiota :)

Jatkan täällä vuodepotilaana oloa. Sunnuntaina alkaneet kivut ovat menneet aika pahaksi, kävely ja vessassakäyminen ovat tuskaa. Ilmeisesti kohtu painaa suolistoa tms. Mies on onneksi kultainen ja hoivaa, mutta itseä alkaa ahdistamaan tämä olotila, kun ei voi oikein tehdä mitään. Tärkeintä kuitenkin, että pikkuisilla olisi kaikki hyvin.

Meinasin toivotella jo hyvää vappua, mutta tiettykin täytyy vielä roikkua täällä linjoilla odottelemassa Mannan kuulumisia, vapuntoivotukset siis myöhemmin :)
  Vastaa viestiin
30.04.08, 10:05   #11 (linkki)

Höh Manna! :( Mäkään en ennen negaa kyl suostu uskomaan, että ei tärpännyt. Haleja sinne tunteiden vuoristorataan..

Meikä täällä niistää ja aivastelee. Yhyy, pää on ihan dukossa. :/ Wappu on ihan pilalla.. Noh, ei kai sentään.. Tabua naamaan vaan.. Heh. Ei sentään oo enää kuumetta. Eilen oli sitäkin.

Kiva kun olit Kastis päässyt linjoille taas. Olit saanut osaksesi vaivautunutta muminaa ja sääliviä katseita, huoh. Ton takia mää en ees halua ihmisille sanoa suoraan, ettei ole mahdollista saada lapsia. Vaikkei ihmiset olekaan kovin hienotunteisia kysellessään, niin tyydyn silti toteamaan, että eipä ole luoja vielä nähnyt tarpeelliseksi. Enivei, hienoa että kaikki on nyt ok, vaikka pönttö lääkäri olikin jälkitarkastuksessa. Jännä että virtsis voi olla oireeton.

Tiitu, toivottavasti supistelut helpottaa. Saikku tietysti aina tekee poikaa, varsinkin näillä keleillä.

Ei sit kai muuta ku hauskaa vappua kaikille!!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 10:06   #12 (linkki)

Nasuppi, sun kivut kuulostaa tosi kurjalta.. :( Tsemppiä sinne!! Onneksi on ihana mies paijaamassa.
  Vastaa viestiin
30.04.08, 11:25   #13 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Vappuaaton tervehdys!

Kiirettä pitää töissä ja sehän sopii mulle. Aika kuluu siivillä.

Mannan uutisia sydän syrjällään täällä odotellaan... Valitettavan hyvin me kaikki kehomme jo tunnetaan, mutta toivotaan että tällä kertaa elämä yllättää. Tsempit anyways.

Zumenonin päätarkoitus on kasvattaa limistä. Jos ei luonnollisessa kierrossa ovuloi, ei myöskään limis lähden kasvamaan ja tällöin alkiolla ei ole mitään mihin kohdussa tarttua. Eli kyllä se ovis tarvitaan jos luonnolliseen kiertoon PAS tehdään. Näin olen ainakin ymmärtänyt.

Mukavaa vappua kaikille! Palaan linjoille viimeistään maanantaina.

Vastaa viestiin
30.04.08, 11:27   #14 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Ai niin, piti vielä kirjata toivomus, että kaikilla tulevilla mammoilla kivut ja supparit hellittäis ja että kaikilla pienokaisilla olis turvalliset ja hyvät oltavat massuissa. Joten ottakaahan rauhallisesti!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 11:50   #15 (linkki)

Kiitos Sanelma korjauksesta, ajattelinkin, että voin olla väärässä :) Mulla vaan luki papereissa pas-kierron ekassa ultrassa, että "ovariot lepotilassa", niin ajattelin että näin kuuluukin olla.

Voisikohan tämä Mannan hiljaisuus tietää hyvää..? Voimahalit joka tapauksessa!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 13:46   #16 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Äh, olin ihan varma että Manna olisi piipahtanut tässä välissä. Sorry Manna, me ollaan varmaan ärsyttäviä kun ollaan tällaisia...

Sitä munkin piti kommentoida Kastikselle, että ääääk noita kyselijöitä. Mä alan olemaan kyllä toisaalta sinut tämän asian kanssa, just silleen että tiettyjen ihmisten kanssa pystyn puhumaan asiasta ihan kasvotustenkin, mikä ei aikaisemmin onnistunut. Voin kuvitella, että toisaalta koska olet sinut asian kanssa niin on voinut tuntua aika kutkuttavaltakin katsoa kyselijän vaivautuneita ilmeitä - mitäs kyseli! Ja jos (joku) lapsettomuustaipaleen alussa on itse mennyt vaikeaksi niin tällä tavalla roolit vaihtuukin jossain vaiheessa. Uskon näin käyvän monelle, itse on ikään kuin siinä prosessissa.

Sanelma pohti juttuja, ja toisaalta itsekin olen ylpeä reippaasta omasta itsestäni kun yritän ja kokeilen eri vaihtoehtoja (akupunktio, IVF...) mutta toisaalta taas ajattelen kuten sinäkin, että eihän tästä kuitenkaan mitään tuu, mutta tuleepahan kokeiltua, ei tarvii jossitella. Ja hyvin meillä on näinkin. Seuraavaksi ajatuksissa siintää se adoptiovaihtoehto. Että ihan tuuliviirifiilikset :) Tää on tätä skitsoilua :)

Vippe, pikaista paranemista nyt, hop hop, vappuaatto häämöttää, hih. Toivottavasti olo kohenee vielä iltaa kohti. Paljon jotain nasolinia ja droppia. Tekisikö skumppa hyvää sitten illemmalla, tai viimeistään huomenna? :)

Keijulle kiitos ihanasta kesäisestä kuvasta, oli hauska!

Nasupille jaksamisia kipujen kanssa, voih. Toivottavasti on ohimenevää. Onneksi sulla on tosiaan kulta paijaamassa ja passaamassa. Miehelle varmasti uusi kokemus tuntea itseään vähän avuttomaksi kun ei voi ottaa sitä kipua itselleen vaikka varmaan mielellään jakaisi sen sun kanssa jos olosi siitä kohenisi. Kuitenkin niin yhteinen asia tuo raskaus. Mites siellä muuten sujuu? Kielikursseille olette ilmeisesti ilmoittautuneet, hauskaa! Oletteko aloittaneet opiskelut jo, joko alkaa sujumaan? Musta tuo kieli kuulostaa niin hassulta :)

Tiitullekin tsemppiä ja lepoa myös. Hyvä kun sait saikkua, ei kun otat rauhassa. Missä se kuva muuten viipyy? ;)

Jaahas. Ei voi muuta kun odotella meidän Mannaa linjoille ja toivoa että uutiset on hyvät. Haleja sinne ihanainen, voi olla mieltä myllertävä päivä, oli lopputulos kumpi tahansa.

Vastaa viestiin
30.04.08, 14:06   #17 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Juoruan heti tällekin puolelle, että Aniliinille syntynyt tyttö!

Ja piti tulla kiittämään teidän kaikkien viesteistä mm. siihen akupunktioon liittyen, oli kiva saada kommenttia sähköpostitsekin, onhan se jännä juttu.

Manna vaan pyörii mielessä koko ajan.
  Vastaa viestiin
30.04.08, 16:05   #18 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Puhdas nega. Tein testin aika viileällä fiiliksellä äsken, enkä tarvinnut siihen edes ponnisteluja. Olen itkenyt tämän asian toissailtana ja eilen, nyt totesin vain itsekseni, että asia on näin. Miehen kanssa asia on jaettu eilen ja halattu oloa paremmaksi, puolin ja toisin. Tultiin siihen lohduttavaan lopputulokseen, että kyllä me vielä jaksamme odottaa ja yrittää. Kokopäivän on tuhrullut, kipuillut ja vielä kunnon pänsärky siihen päälle. Otin heti Burana 600 testin jälkeen.
Nyt alan tietty spekuloimaan kaikkea; miksi ei onnistunut jne. Samalla hiipii se pelko, että jos "aina" käy näin, eikä "ikinä" onnistu; hirvea pessimistisyys puskee läpi, vaikka eilen oltiin toiveikkaana jo uuden siirron suhteen. Tämä asa täytyy nyt käsitellä, lusia menkat ja ottaa perjantaina yhteys polille. Kaippa se yksi välikierto tulee ja sitten yritys Pas:ssiin. Mua lohduttaa ne pakkaskaverit, vaikka tiedän, ettei kaikille jää todellakaan niitä, mutta koen olevani kyllä tosi onnekas, jos pästään niitä siirtämään vielä.

Nyt lähden hakemaan pullon kuohuvaa; vaikka sitä kilistetään vapun kunniaksi, niin samalla olkoot se päätös tälle ensimmäiselle kunnon epäonnistumiselle.

Tmä on niin raivostuttavan omanapainen viesti, mutta sallinnette sen. Kommentoin kyllä seuraavassa jo muitakin, sillä olette tärkeitä.

Aniliinille ja perheelle ISOT onnittelut tytöstä!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 16:12   #19 (linkki)

Pahus Manna! Voimia ja halauksia. Onneksi PAS siintää tulevaisuudessa, tsemppiä siihen!

Aniliinille mahtavat onnittelut täältäkin!!

Nyt Vapun viettoon. TSAU!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 16:18   #20 (linkki)

Manna, halaan sua niin lujasti virtuaalisesti. Voi kun tuli paha mieli teidän puolesta. Onneksi itse tunnut olevat asian kanssa sinut ja toivottavasti pystyt nauttimaan tästä illasta?

Meillä kävi ihan samalla tavalla ivf-tuoresiirrossa. Vuoto alkoi ennen testipäivää lugeista huolimatta. Olin ehtinyt itkeä asiaa jo ennen sitä ja ensimmäisen tuhrun tullessa itkin ja surin asiaa koko yön, vaikka ei tullut vielä kunnon vuotoa ja sitten surin vielä vähän seuraavana päivänäkin, kun vuoto alkoi kunnolla. Oli se rankkaa, mutta pakkasukot lohduttivat.

Manna, ei siis kannata huolestua siitä, että nyt ei tärpännyt, eihän meilläkään. Siitä huolimatta heti ensimmäinen pas toi meille tuplaonnen. Ei siis kannata menettää toivoa!

Voimia oikein kovasti teille molemmille. Toivottavasti teille tulee kaikesta huolimatta ihana vappu rakkaiden ystävien kanssa!
  Vastaa viestiin
30.04.08, 16:38   #21 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Voi Manna Manna :( Kylläpä tuli minullekin tosi surku fiilis ja paha mieli teidän puolesta. Ahdistus sentään. Olen niin niin pahoillani :( Onneksi teillä on tosiaan ihanan miehesi kanssa toisenne. Ole surullinen, itkeä saa. Uskon, että nousette tuosta ja kuten jo itsekin kirjoitit, niin katse ja ainakin ajatukset on melkein nyt jo lähitulevaisuudessa ja pakkasbebet tuo jonkinlaista lohtua. Mahdollisuuksia on vielä paljon onnistumiseen! Kummasti alkaa itsekin miettimään vähän positiivisemmin kun tsemppaa kaveria. Kyllä me Manna vielä! *haleja*
  Vastaa viestiin
02.05.08, 09:21   #22 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Lyhyt gallup: olettko facebookissa?

Mä olen murtumassa paineen alla. Viimeisin kommentti kaverilta joka just vasta liittyi oli, että Darfurin pakolaisten lisäksi olen ainoa ihminen koko maailmassa jolla ei ole fb profiilia.

Onks teillä kaikilla?...
  Vastaa viestiin
02.05.08, 10:05   #23 (linkki)

Mannalle suuret pahoittelut:( Toivottavasti on jo parempi mieli ja katse kohti tulevaisuutta.

Molly, en mäkään ole facebookissa, enkä aio liittyäkään. Tökkii se, että kaikki mitä sinne laittaa, jää ikuisiksi ajoiksi verkkoon ja mitä tahansa voidaan käyttää mihin tahansa. Ok, mulla ehkä vähän turhankin jyrkkä mielipide, mies on "alalla" ja saarnannut niin paljon, että on saanut aivopestyä;)

Mites vapunjälkeinen elämä? Meillä meni erittäin rauhallisesti, vähän käytiin eilen päivällä tuolla tungoksessa, mutta muuten oltiin lähinnä kotiterassilla, ihanat ilmat.
  Vastaa viestiin
02.05.08, 10:26   #24 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

No sepä se. Muakin hämää tuo sama juttu, ja tällä mun alalla näkee kans vähän kaikenlaista tuollaiseen hämäräperäisyyteen liittyvää, netistä kaapattuja henkilöllisyyksiä ja muuta sellaista. Hmm.

Meillä oli mukava ja rauhallinen vappu. Tänään ihan maanantaiolo, mutta onneksi onkin perjantai!! :)

Miten Manna jakselee?
  Vastaa viestiin
02.05.08, 13:50   #25 (linkki)

Molly, mä oon facebookissa, varmaan sen jo tiesitkin ;) Munkin mies on "alalla", ja kyllä hän on siellä myös. Siinähän saa suojattua oman profiilinsa niin, ettei sitä näe kukaan muu kuin ne, joille on antanut oikeuden siihen. Onhan niitä kaikenmaailman hakkereita, jotka varmaan jotenkin voisivat päästä niihin tietoihin käsiksi, mutta ei mulla siellä ainakaan ole mitään liian henk.kohtaista tietoa.

Manna, mikä vointi?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku