| |  | | |
02.05.08, 21:02
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Haaveissa vauva 23
hippu81 5.5. Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.
| |
| | |
02.05.08, 21:06
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haaveissa Vauva 22
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Johkuliini, 24 v. vauva haaveissa (Y.kevät/kesä 08...ehkä ;))
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, pk-seutu, TJOT
~Miisa 26/26, Y 4/08
Viirulainen 25/27
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, pk-seutu, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08 Prätkämimmi
Plussanneet:
-Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Avasinpas meille taas uuden ketjun kun saatiin satanen rikki.
Vapusta on selvitty täälläkin ja mahdollinen lähellä oleva ovisaika on hyödynnetty useaan kertaan =)
En tiedä onko muilla sellaista, mutta mulla tuntuu tämä lähestyvä (tai jo ohimennyt-en jaksa laskeskella) ovisaika saavan himot kiitolaukkaan. Rakastella vois vaikka kuinka paljon =) Mies ainakin tykkää,hehheh! Sori mut oli pakko hehkuttaa hyvää olotilaa.
Himot meinas kyl vappuna tehdä tepposet kun alko tekemään mieli vierastakin tyyppiä ja oma kulta vielä vieressä...HYO mua!
| |
| | |
02.05.08, 21:17
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näyttää siltä että utelias pahalainen on samaan aikaan koneella :) ilmestyi uusi ketju sillä aikaa kun kävin tuolla odotuspuolella surffailemassa. saas nähdä ehtiikö muita juttuja pinoon sillä aikaa kun tätä kirjoittelen.
Kummasti tuo ekaa kertaa jännäyslistalla olo aiheuttaa ajatusten karkailua. töissäkään ei millään osaa keskittyä oikeaan asiaan. mulla on tulossa tosi tärkeä kokous just 14.5. ja sitä varten pitää valmistautua omaan osioon, eikä kyllä pysy ajatus yhtään kasassa.
Vappu meni ihan rauhallisesti mulla, punaviiniä join pari lasillista ;) oltiin kavereiden kesken, ja ajattelin että punkku ei ainakaan haitasta ole. mulla ei kyllä ole mitään tuntemuksia, ovis lienee menneen ohi koska olo on kuiva, siinäpä ainoat tuntemukset sitten onkin.
Rentouttavaa viikonloppua koko porukalle!
~Miisa
| |
| | |
02.05.08, 22:38
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Kirjoittelenpa minäkin taas kuulumisia. Mun kierto on ollut n. 30-32 päivää ja sen mukaan itseni tuonne jännäyslistalle laitoin silloin. Nyt kuitenkin näyttää, että ovis olikin vasta alkuviikosta eli vähän myöhempään. Hitto kun ehdin jo koko paketin ovistestejä tuhlaan iha turhaan ;) No minkäs teet. Mun jännäyspäivä siis siirtyy eteenpäin, muutan sen kohta. No pääasia, että ovis on nyt hyödynnetty! Viikon päivät pitäis vielä odotella tuloksia.
Mites muut jännäilijät?
| |
| | |
02.05.08, 22:42
|
#5 (linkki)
|
|
Jännäyslista: Prätkämimmi 5.-6.5
Noa 7.5.
hippu81 9.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.
| |
| | |
02.05.08, 22:44
|
#6 (linkki)
|
|
Oikein mukavaa ja rattoisaa viikonloppua kaikille mun puolesta myös! Ens viikolla meillä onkin sit jännätäävää oikeen urakalla, mahtavan pitkä lista kasassa!
| |
| | |
03.05.08, 10:49
|
#7 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007
|
Juu kyllä ensi viikosta tulee jännä! Jännittää itteeni varmaan eniten tähän mennessä. Kuten aiemmin jo sanoin yhtään ei ole sellainen olo et olisi tärpännyt, mutta toivoa ei kuitenkaan ole heitetty. Monena päivänä on ollut jo lieviä menkkakipuja alavatsassa plus muita nipistyksiä, mutta ne nyt voi olla oireita myös taas kylään tulevasta tädistä. Nyt kyllä en meinaa hötkyillä testauksen suhteen, jos pystyn niin venytän sitä torstai- tai perjantaiaamuun. Se vaan vituttaa niin paljon se nega että mieluummin otan menkat.
Ytritän nyt saada muuta ajateltavaa (just joo, ihan kuin onnistuisi...) ja nauttia viikonlopusta. Kohta lähdetään ostelee grilliherkkuja ja kaupungille hengailee :) Nauttikaahan muutkin viikonlopusta, ensi viikolla jännätään oikein urakalla!
Noa kp 27/32
| |
| | |
03.05.08, 10:49
|
#8 (linkki)
|
|
Noa 7.-8.5.
hippu81 9.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
Sinililja 25.5.
| |
| | |
03.05.08, 12:20
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka ja aurinkoista lauantaita kaikille! Mulla ei oo kerrassaan yhtään mitään oireita. Siis ei nipistele eikä muutakaan. Ainoastaan pää on hömelö, kun tais flunssa iskeä. Kurkku on kipee ja väsyttää. Harmittaa kun on niin kaunista ulkona ja ei voi siitä ihan täysillä nauttia.. ei auta. Mulla ei oo toivon hiventäkään jäljellä raskautumiseen, tässä kierrossa, liittyen mutta kokka kohti seuraavaa kiertoa. Noalle!! erityisesti peukkuja kuitenkin:) :)
| |
| | |
03.05.08, 13:23
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
No niin, se on ilmeisesti kevättä rinnassa muillakin, ainakin pahiksella ;) kun noin himottaa.. Hyvä niin! Tulosta sitten jännäillään seuraavilla viikoilla.
Mä meen vähän eri rytmissä, ensi viikolla alkaa vasta oviksen odottelu ja miehen ahdistelu. Mutta jostain luin, että valoisaan vuodenaikaan eli Suomessa kesällä oltaisiin hedelmällisempiä kuin talvella (ainakin vuohet ja lampaat, miksei myös ihmiset..) eli luotetaan me tytöt tähän! ;) Eiköhän tulosta ala pian syntymään!
Mä lähden nyt ulos nautiskelemaan tuosta auringon paisteesta.
Mukavaa viikonloppua!
Sinis kp 6/28
| |
| | |
03.05.08, 19:25
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Noa 7.-8.5.
hippu81 9.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 25.5.
Lisäsin itseni listalle, ovista odotellaan ensi viikolle ;) Onpa meillä kuuma jännäyslista, toivottavasti plussa plompsahtaa kaikille!!!
| |
| | |
03.05.08, 20:06
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heippa kaikille pitkästä aikaa..
Täällä vaan olla möllötellään ja ihmetellään omaa kroppaa.. Menkat tuli just ajallaan ja aivan kauheiden kipujen kans, mutta vuoti vaan kolme päivää ja älyttömän niukasti, yöllä tullu mitään. kp7 alko liman tulo ja jatku kp12 asti, kp10 meni rinnat ihan sairaan kipeeksi, mitä ne on edelleen (kp16). Kierto 31pv. Viime kierrosta bongasin oviksen kp19, limoista. Lisäksi kp11 oli aivan kauhee mahakipu, helpotti kyllä buranalla. Ei pystyny ku makaamaan vaan, istumaan meno ja siitä ylös nousu oli yhtä tuskaa. Niin ja kp13 ja 14 oli kiusana elohiiri mahassa koko päivän. Aluksi nauratti, mutta kyllä se sitten iltaa myöten rupesi jo pikkusen ketuttamaan..
Minä tulen hulluksi itseni kans ennen ku tää kierto on lopussa. Tämä on ihan sairasta tämä ittesä vahtaaminen ja pienenki nykäsyn miettiminen ja toiveajattelu.. Huhhuh..
Lauantain jatkoja kaikille..
| |
| | |
03.05.08, 20:08
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Noa 7.-8.5.
hippu81 9.5.
~Miisa 11.5.
Liliania 12.5
Utelias pahalainen 15.5.
hensku 19.5.
Wilma80 21.5
*tiiti 21.5
Sinililja 25.5. | |
| | |
05.05.08, 09:08
|
#14 (linkki)
|
|
Mikä kp sulla Hensku on nyt? Jos sulla on ollu ovis aiemmin niin sulla on kiertokin silloin lyhyempi aivan varmasti!
Yhtä odottelua tuntuu tämä olevan. Nännit on hieman arat, kuten on ollut nyt aina oviksen jälkeen. Jos aikasempien kiertojen mukaan mennään niin täytyis kohta tuon arkuuden hävitä ja sitten 4-5pv:n jälkeen tädin tulla vierailulle. Toivotaan että ei tule! Oon laskenut, että mulla taitaa olla aika tarkaan 10 pv tuo oviksen ja menkkojen väli eli kohta pitäis sen kiinnittymisenkin tapahtua, jos olis tullu täysosuma. Prätkämimmille ja Noalle hurjasti peukutuksia!
| |
| | |
05.05.08, 09:56
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hipulle peukkuja, toivotaan ettei täti tule käymään.
).( kp 12/26-27 menossa. Oviksen pitäisi olla keskiviikkona jos aikaisempien kiertojen mukaan mennään. Aloitin ovistestaamisen vasta tänään kun eilen unohdin. Viime kierrosta jäi digitaalisia tikkuja muutama. Kuitenkin tänään aamulla oli kovat kivut alavatsalla ja venyvää limaa housuissa (sorry tarkat kuvaukset). Ovistesti näytti negaa. Hmhh...
Peukut Prätkämimmille ja Noalle.
| |
| | |
05.05.08, 11:20
|
#16 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007
| I survived Vappu!! Kivaa oli joo....Onneksi oltiin sitten pe-su landella paossa ja "rauhoittumassa"...
Sopivasti myös oltu silleen pe ja su kun ovis kolkuttelee ovella. Tiitin kanssa samoilla kp:llä mennään...;)nyt pitäis vielä saada mies kaadettua vaikka ti ja to, niin olis aika hyvin jyvät kylvetty...;) Mut ei sais nyt taas liikaa stressata...
Landella sain hoivata sitä miehen siskon 1,5kk vanhaa vauvaa 3pvää ja ei se nyt niiiiin hankalalta näyttänyt...Vetivät päikkäreitä sitten silloin kun vauva nukkui...ja se nukkui aika paljon....ja söi...Hihhih.Eihän se muuta tehnytkään. Mieskin oli ihan fileissä siitä kun se oli niin suloinen pötkylä. :) Ai ai...
Tein ekaakertää muuten ovistestin eilen illalla ja näytti vahvempaa viivaa kun koskaan aiemmin, siis ei vahvempaa kuin se testiviiva, mut selkeä viiva oli. Eli ovis vois olla jo tänään/huomenna eikä vasta ke???Kaipa sen sitten vasta tietää kun se on jo ollut... Kauheaa allergiaa pukkaa...Jouduin hakemaan työpaikkalekurilta lääkkeitä, vaikka en haluis syödä jos vaikka tärppäis. Mut se sano kyl et jos ihan huonona on niin parasta vaan syödä kunnes tärppää ja sitten lopettaa.Ja nenäsumutteethan ei oo pahasta....Pakko kait sitä on sitten lääkitä itteänsä ja toivoa, että + pärähtää pian. Ootteko muut ellergisia ja miten hoidatte itteänne?Ootteko ajatelleet, et jos plussa tulee mitä teette?Niissä lääkkiessähän lukee, ettei ole tieteellisesti todettu haittaavan, mutta ei suositella. Mä kyllä sit heti lopettaa ja vaan sinnitellä...
Räkäisin terkuin, Wilma, kp14
| |
| | |
05.05.08, 11:21
|
#17 (linkki)
|
| Tarkennus:Siis tein sen ovistestin ekaa kertaa illalla(klo 22), yleensä oon tehnyt n.klo 16 kun tullut kotiin...
| |
| | |
05.05.08, 11:32
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällähän on oviksen metsästykset jo kiihkeimmillään! :) Hyvä niin. Wilmallakin on loistosuunnitelma, jos tuon saat toteutettua eli miehen kaadettua, niin sitten on kyllä ihan hyvät mahikset vaikka mihin. Ja muilla myös.
Mä saan vielä muutaman päivän odotella ennen tositoimiin ryhtymistä.
Mä oon kanssa allerginen, oon nyt käyttänyt vaan nenäsumutetta ja se on toistaiseksi riittänyt. Nyt viikonloppuna kutisi silmät oikein kunnolla, mutta muuten allergiat on pysynyt aika hyvina aisoissa ilman antihistamiineja. Mulle koivu on pahin enkä nyt oo juurikaan edes huomannut se kukkimista. Mutta kohtahan se jo helpottaakin, kun näyttää jo lehdet olevan puissa.
Mukavaa viikkoa! Se on kuulkaas jo toukokuu!!
Sinililja kp 8
| |
| | |
05.05.08, 16:07
|
#19 (linkki)
|
|
Heipskukkuu!
Vitsit kun olikin tylsä koulutus koko päivän, meinasi väkisin painua silmät kiinni! Täällähän tuntuu olevan oviksen metsästyskausi kiihkeimmillään, toivotaan että saatte hyvät kylvöt alulle :) Missäs on Prätkämimmi, onko kerrottavaa???
).( Mulla sitä ois vielä pari kolme päivää odottelua. Eilen oli taas menkkaoireita, tänään ei mitään. Jos jotain haluaa etsiä, niin valkovuoto on ollut nyt taas runsaampaa eli varsinaista kuivaa kautta ei ole ollutkaan. Sama oli silloin viime raskaudessa, mutta en uskalla tuon perusteella toivoa mitään. Niin, ja eilen illalla jouduin käymään vähän väliä vessassa, klo 20 ja 23 välillä vähintään 5 kertaa, enkä edes ollut normaalia enempää juonut. Mutta tuokin voi johtua jostain tilapäisestä nesteenpoistosta. Odotellaan siis, voi kun hauskaa tää odottelu. Täti vai plussa?
Noa kp 29/32
| |
| | |
05.05.08, 16:11
|
#20 (linkki)
|
|
Apua....löysin tällaisen lapsettomuus jutun netistä ja nyt huolestuin ihan täysillä. Kun tässä sanotaan, että: "Alle kolmekymppisillä nuorilla pareilla raskaus alkaa käytännössä kuukaudessa, parissa sen jälkeen, kun ehkäisy on jätetty pois. Suurempia ongelmia asiassa ei pitäisi olla, jos molempien hedelmällisyys on kunnossa. Jos raskautta ei kuulu nopeasti, kannattaa hakeutua lääkärin tutkimuksiin jo kolmen, neljän kuukauden yrittämisen jälkeen, sillä yritykset saattaa tehdä turhaksi joku selkeä hedelmällisyyttä alentava tekijä"
Siis mitä???Että jo 3-4kk jälkeen?????Meillä yritystä jo/vasta n.6kk eikä kukaan ole käskenyt mihinkään hoitoon vielä...Mun duunikaveri (34.v, lapseton) suositteli ihan vaan sen takia, että tulisi mielenrauha jos kaikki on hyvin. Musta vaan tuntuu, että nyt tulee paniikki jos miestä pitäis tällaiseen nyt jo suostutella kun just vasta suostui TJOTtailuun.Kuitenkin haluan sitä lasta niiiiin paljon...
Googlailin sitten kaikki lapsettomuushoidot ja kaikissa firmoissa sanotaan, että yleensä hoitoihin hakeudutaan kujn yritystä takana minimi se vuosi. Taidanpa kuitenkin odotella syksyyn/talveen ennekuin mihinkään vastaanotolle menen.
Pelästyttävä vain toi juttu jossa sanotaan, että pitäisi alle 30.v tärpätä nopeasti.Eihän se niin aina ole....
Artikkeli löytyy tästä:
http://www.pulssi.fi/6.php?nid=1116933403&avnid=-1&show=1&sl=0
Huom!Se on vuodelta 2005...
Eikä tarkoitus ollut pelotella teitä muita....
Wilma
| |
| | |
05.05.08, 16:12
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moi kaikille! Ei oo tätsy viel saapunut mutta oireet on sellaiset, että saattaa pamahtaa kylään hetkenä minä hyvänsä. Toivoa ei tietty sais heittää ennenkun "näkyy punaista" mutta katsellaan ;) Prätkis kp 26/25-26
| |
| | |
05.05.08, 18:05
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Moikka! Tästä se superjännä viikko sitten lähtee! Itse on yrittänyt kuulostella kaikenmaailman oireita mutta ei niitä ole..tänään on alavatsaa nipistellyt ensin aamulla vasemmalta ja nyt oikealta. Sekin ehkä ihan vain kuviteltua juttua..
Hyvä että prätkis, noa ja hippu olette ennen mua, kihisen jo niin uteliaisuudesta saada jotain uutisia, toivottavasti ne on teidän plussauutiset sitten! Onko Liliania kuulolla? Meillä kun on melkeen sama tuo testipäivä, minkä mittanen kierto sulla on? Mulla on ollu kaks viimeistä 24-25 päivää, joten luulen että samaa tulee tämäkin olemaan.
Lämpimiä ja aurinkoisia jännäilyhetkiä! bd bd
| |
| | |
05.05.08, 18:16
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikös se suositus ole, että jos ei vuoden yrittämisen jälkeen vauva ilmoittele tulostaan, niin sitten tutkimuksiin. Mä oon taas lukenut, että pareilla joilla on kaikki kunnossa, niin silti raskautumisen mahdollisuus per kuukausi olisi vaan 20-25% (siis "ideaalitilanteessa"). Ja sitten luin jostain, että 60% raskautuu 3-4kk:n kuluessa, 75% 6kk:n ja 90% 12kk aikana. Eli eipä tässä vielä pitäisi mitään hätää olla. Paitsi itsellä (päässä..). Kaipa sitä oman mielenrauhan takia voisi tutkimuksiin mennä jo nyt, mutta se olisi sitten yksityinen. Julkinen ei varmaankaan ota. Että ei Wilma vielä hätää! :)
Hui, jännä viikko! db db db db db db db db db db db db db db db vaan kovasti kaikille! :) | |
| | |
05.05.08, 23:04
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2007
|
ohhoh, aika huikea toi "tutkimus"...
miten kannattaa hakeutua lääkärille melkein heti jos ekoja menkkoja joutuu odottelemaan ehkäisyn loputtua jopa puolvuotta ennenkuin ne suostuu mitään tekemään?!
Täällä jätettiin ehkäisy tammikuussa pois.. tai siis hormonaalinen ehkäisy ja kondomia käytettiin varmaan kuukaus kaks, ennen ku siitä alettiin lipsumaan... eli periaatteessa vauvalla olis ollut mahkuja tulla jo pitkään eikä mieleen kyllä tullut mitkään lääkärit ennen kuin olisi kierto suht kohdillaan ja yritystä takana se lähes vuosi..
tai siis tottakai jos kierto ei meinaa löytää paikkaansa niin olisin lääkäriin sitten ajan kanssa mennyt, mutta pillereiden jälkeen se tosiaan voi olla pitkään sekaisin..
jotenkin ihmettelen kyllä koko tutkimusta..
Tänne ei ihmeitä, olin vapun lomalla ja tämän päivän vielä... kyllä loma on ihanaa:)
mitenhän sitä huomenna jaksaa mihinkään töihin mennä :P
Mi-iu rv30+6
| |
| | |
06.05.08, 08:58
|
#25 (linkki)
|
|
Hyvähyvähyvä....voin siis rauhottua. Toi juttuhan oliv.2005 enkä tosiaan tiiä oliko mitenkään kauhean luotettava juttu. Ajattelin nyt kuitenkin olla kärsivällinen ja katella tuonne syssymmälle asti. Toiv. tietty mukavia uutisia tulee ennen sitä. Kaipa se on tätä ovishermoilua vaan...:)
On tosiaan Haaveilijoilla jännä viikko tulossa!!!Toiv. plussajuna täyttyy ja paikkoja olisi just sopivasti kaikille jännääjille. Olispa kiva matkata yhdessä loppuun asti!(Kuulostaapa hölmöltä kun on alkanut kirjoittamaan tällaista hassua "palstakieltä"...plussajunat yms.hihhii...)
Täällä on ovis todella lähellä, joko nyt tai huomenna ja jännittää onnistuuko miehen kaato tänään...kun en haluis stressata asian kanssa liikaa (niinkuin ennyt jo stressaisi..).
Mukavaa viikkoa kaikille!
Wilma kp 15
| |
| | | | |