Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.05.08, 15:05   #1 (linkki)
louyg
(Vierailija)

onko MITÄÄN mahdollisuuksia??

Eli nyt kp 27/30-32 ja sain aconilla selvän negan. Täällä itkeä tihrutan, niin varma olin plussasta... Onko enää mitään mahiksia, että nega muuttuis plussaks? Toi aconhan on tosi herkkä ja oon lukenut, että sen pitäis näyttää jo useita päiviä ennen menkkoja plussaa, jos siis raskaana. Mun kaveri sai plussaa jo 22/28.
  Vastaa viestiin

15.05.08, 15:27   #2 (linkki)
Hertta81
(Vierailija)

Elä vielä hätäile! Hormonin nousu on jokaisella yksilöllistä eikä välttämättä kaikilla testi näytä plussaa yhtä aikaisin. Odota rauhassa vielä muutama päivä, ainakin siihen päivään asti, kun menkkojen PITÄISI alkaa ja testaa sitten uudestaan :) Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
15.05.08, 15:48   #3 (linkki)
ohdis -
(Vierailija)

Niinkuin Hertta sanoikin jo, älä hätäile, toi on todella yksilöllistä ja voipi olla että plussa tulee vasta kun menkatkin on jo paljon myöhässä. Pidellään peukkuja :}
  Vastaa viestiin
15.05.08, 19:15   #4 (linkki)
Haaveileva pupu
(Vierailija)

Yhdyn edellisiin. Taisit testata liian aikaisin. Se voi hyvinkin muuttua vielä plussaksi. Eikös niissä testiohjeissa kehoteta testailemaan vasta kun menkat on myöhässä?
Kaverisi taitaa olla harvinainen tapaus, kun plussasi noin varhain. Älä suotta kiusaa itseäsi testailemalla ennen kuin oletettu menkkojen tulopäivä on jo mennyt, menee vain testejä hukkaan.
  Vastaa viestiin
15.05.08, 23:01   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
negat voi aina muuttua plussiks, plussat ei negoiks! =)
  Vastaa viestiin
15.05.08, 23:20   #6 (linkki)
ap.
(Vierailija)

kiitos kaunis vastaajille:)

Kiitos nopeista vastauksista kaikille. Täältä saa ihanasti tukea:) Nyt päätin, että en enää testaa kun vasta jos/kun menkat myöhässä reilusti. Enhän mä itseäni raskaaksi saa testailemalla, joten nyt täytyy laittaa malttia peliin:)
  Vastaa viestiin
19.05.08, 21:01   #7 (linkki)
Viona79
(Vierailija)

Mulla näky vasta kp47:llä ja kierto epäsäännöllinen 30-37. Siinä oli jo varma, että kyllä se täti punainen tulee mutta eipä tullutkaan ja nyt kovasti jännätään että pikkunen pysyy matkassa. 1-2.1 laskurien mukaan laskettuaika, mutta ultrassa ei ole vielä käyty tarkentaan.
Yritystä meillä oli noin 8 kuukautta (takana 10 vuotta pillerien popsimista)

ONNEA YRITYKSEEN!! Toivon siskot teille parasta!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku