Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.05.08, 15:34   #1 (linkki)
hhhhelp
(Vierailija)

Moniongelmainen

Hei

minulle on tehty loop-hoito ja kaavinta jonka jälkeen kohtutulehdus ja minulla on puhjennut munasarjakysta, joka tosin ei vahingoittanut munasarjaa. Munasoluja näkyi ultratessa normaalimäärä. Olen vielä kärsinyt 9kk lyhentyneestä kk-kierrosta. Ohhohhoijaa...

Vielä ei ole vauvantekoyritykset alkaneet, mutta stressaan jo nyt että siitä ei tule mitään kun minulla on ollut niin paljon ongelmia. Mitä luulette, onko minulla mitään toivoa?!?

Vastaa viestiin

20.05.08, 16:26   #2 (linkki)
Hmhmm
(Vierailija)

Aina on toivoa. En ole asiantuntija, mutta en kyllä usko, että asiantutijakaan paremmin osaa sanoa hedelmällisyyttäsi. Lopeta se stressaaminen, kokeilemalla se selviää :) Ja nykyään lapsettomuushoidotkin ovat niin tehokkaita, että hyvin harva tässä maailmassa jää ilman biologisia lapsia.
  Vastaa viestiin
20.05.08, 16:28   #3 (linkki)
kymysystä
(Vierailija)

MIKÄ toi loop-hoito on ?
  Vastaa viestiin
24.05.08, 09:33   #4 (linkki)
Toivoa on :)
(Vierailija)

Mulle tehty loop ja kaavinta. Vauvan tuloon vierähti neljä vuotta ja muutama keskenmeno. Lääkärin mukaan oli epätodennäköistä, että hoidoilla olisi ollut mitään vaikutusta raskautumiseeni.

Koskaan ei voi varmaksi tietää mikä vaikuttaa mihinkin, mutta kannattaa ajatuksen tasolla valmistautua pitempäänkin "projektiin". Vauvat eivät välttämättä tule "kuin tilauksesta".

Ohjeeni on siis että: kannattaa käydä lääkärissä tsekkauttamassa onko paikat kondiksessa raskauden varalta ja älkää miettikö liian kauaa sopivaa lapsenteko-hetkeä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku