| |  | | |
20.05.08, 17:14
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Limailua n. viikko oviksen jälkeen
Moi.
Mistä johtuu, että nyt, noin. vko ovulaation jälkeen valkovuotoa erittyy kummallisen paljon. Tässä vaiheessa yleensä on ollut varsin kuiva kausi. Nyt tuota limaa tulee melkein häiritsevän paljon, niin että housut kastuvat. Muilla vastaavia "oireita"? ;)
| |
| | |
20.05.08, 18:07
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
sama oire mulla kun tulin raskaaksi. tsemiä!
| |
| | |
20.05.08, 18:11
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos tarja. Ai, että tämä voisi olla ihan oikea oire... :) katsellaan.
| |
| | |
20.05.08, 20:41
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mullakin plussakierrossa tapahtui noin. Ajattelin vielä aluksi, että nytkö se ovulaatio vasta onkin kun niin reilusti tuli tavaraa mutta ei se sitä ollut. En kyllä osaa sanoa, että mistä se johtui. Plussaonnea sulle!
| |
| | |
20.05.08, 20:44
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vielä... kerrothan sitten miten kävi, tuliko plussaa. Kiinnostaa. :)
| |
| | |
20.05.08, 20:56
|
#6 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007
|
Mulla kans molemmissa plussakierroissa! Peukkuja!
| |
| | |
20.05.08, 21:23
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tämähän käy mielenkiintoiseksi.. :) No, viikon päästä vasta testailen, jos jotain testailtavaa on. Katsotaan sitten lisää.
| |
| | |
21.05.08, 10:13
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voiskohan kyseessä olla kiinnittyminen?
| |
| | |
21.05.08, 12:59
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin. No ehkä ei kannata mennä vielä asioiden edelle. Saattaahan tämä olla vaan vähän poikkeuksellinen kierto ja jotenkin toi limoittuminen liittyä tähän flunssaankin. :|
| |
| | |
21.05.08, 15:23
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko sulla muita oireita?
| |
| | |
21.05.08, 16:12
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
"Onko sulla muita oireita?"
No jotain pientä. Lämpöä oli tuossa muutamana päivänä (saattaa olla kyllä tätä flunssaa vaan), väsyttänyt on koko elämän edestä ja pientä nipistelyä alavatsassa (ei välttämättä mitään tarkoita).. Että eipä oikeastaan :) Ja toi limailu näyttäis loppuneen.
| |
| | |
22.05.08, 23:26
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tänään mua yökötti pariin otteeseen. Veikkaan siltikin, että mielikuvitus tekee taas tepposet.
| |
| | |
23.05.08, 07:33
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toivotaan ettei ole mielikuvtuksen aiheuttamaa noi yökkäilyt. :) | |
| | |
24.05.08, 10:32
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tänään testasin, kun ei malttanut odottaa. Nega tuli. Nyt on tosin vasta kiertopäivä 28/31.
| |
| | |
26.05.08, 18:02
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haaveilija: mikä sulla tilanne? Pidän täällä peukkuja. :)
| |
| | |
26.05.08, 18:07
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sama tilanne. Tässä odottelen, josko se täti tulisi parin päivän sisään. Ei kyllä ole mitään tätioireita... Sinäällään mielenkiintoista. Katsellaan :)
| |
| | |
28.05.08, 13:01
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
On se nyt kumma. Tarkemmin laskeskeltuna nyt on kylläkin jo kiertopäivä 32/31. Eikä mitään menkkaoireita. Yleensä tissit on tässä vaiheessa ihan sairaan kipeät ja turvonneet ja muutenkin oireita. Nyt ei oikeastaan mitään. Ja viimeksi mulla on menkat myöhästyneet n. vuosi sitten. Yleensä tulevat lähes kellontarkasti. En ole testannut, mutta huomenna aamulla voisi, jos mitään ei tapahdu. En kuitenkaan oikeastaan usko raskautumiseenkaan, koska ei varsinaisesti yritetä lasta, eikä oviksen aikoihin edes hommailtu. Tänään meinas laatta lentää, kun joku hieltä haiseva äijä käveli ohi. Olen tosin aina ollut melko herkkä hajuille, mutta en nyt ihan tässä määrin... Ja olen ollut todella kiukkuinen viimeisen viikon, mikä voi toki olla ihan PMS-oireitakin.
Saattaa toki olla, että keho tekee tepposet, kun jostain sain päähäni tämän mahdollisen raskauden.
| |
| | |
30.05.08, 17:14
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haaveilijalle? Kumpi tuli, menkat vai plussa?
| |
| | |
30.05.08, 17:14
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Haaveilijalle? Kumpi tuli, menkat vai plussa?
| |
| | |
30.05.08, 17:57
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei ole käynyt vielä mitenkään. Eilen tein clearblue-testin keskellä päivää, negaahan se näytti. Ajattelin huomenna aamulla testata uudestaan. :)
Eilen tuli todella erikoinen pahaolokohtaus. Yleensä tykkään kaikesta epäterveellisestä ja en muista kertaakaan, kun olisi hampurilainen jäänyt syömättä (kuulostaapa pahalta :D En siis syö niitä usein). Eilen otin hampurilaisaterian, sain ranskalaiset alas ja yhtäkkiä tuli hirveän huono olo, alkoi oksettaa, enkä yksinkertaisesti pystynyt syömään sitä hampurilaista. Pahaa oloa kesti n. tunti ja sitten oli taas normaali olo. Tissit on hieman turvonneet, mutta eivät ole juurikaan kipeät. Alavatsassa menkkamaisia tuntemuksia. Vielä siis elättelen toiveita raskaudesta :) Jos ei menkat tämän illan tai huomisaamun aikana ala, niin sitten taas testaan.
| |
| | |
31.05.08, 08:54
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juu-u. Tein sitten testin, mutta onnistuin pissimään jotenkin väärin siihen tikkuun, niin jäi vielä arvoitukseksi tämä minun kohtaloni. Ei menkoista jälkeäkään. Kp 36/31 tänään.
| |
| | |
31.05.08, 09:34
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toivotaan, että se plussa testiin pamahtaa. :)
Kiertopäiviä on jo hyvin kasassa.
| |
| | |
31.05.08, 21:25
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä täällä taas kirjoittelen tähän omaan ketjuuni, ihan kuin jotain päiväkirjaa pitäisin. Joka tapauksessa, olen ollut todella viluinenkin ja tänään huvikseni mittailin lämpöä muutamaan otteeseen ja 36,8 näyttää. Normaalisti 36,0. Lisäksi on ollut mielenkiintoisia tuntemuksia kohdun seudulla. Toivottavasti ei enteile menkkoja :/ Ja se, mikä ihmetyttää, on se, että tissit on turvonneet, mutta eivät kipeät! Kuten eilenkin kirjoittelin. Omituista. Ja vessassa olen ravannut ihan hitosti. Viimeksi menkat ovat myöhästyneet useammalla kuin parilla päivällä joskus yläasteella.
Voi voi, kun en nyt vain kuvittelisi tätä kaikkea. Ja jos toisaalta olisin raskaana, mitenköhän mieheni suhtautuu asiaan.. Huoh.
| |
| | |
31.05.08, 21:28
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Saattaahan se olla, että tuo otsikossakin heiluva "limailu" olikin se ovulaatio eikä viikko oviksen jälkeen. En nimittäin varmistanut sitä oletettua ovista millään testeillä. Eli menkat alkais tossa ens viikon puolessa välissä.
| |
| | |
01.06.08, 05:18
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heräsin, enkä sitten saanut unta, joten testasin. Negahan sieltä tuli taasen. Ei vois negampi enää olla. Kai se on sitten uskottava, että en ole raskaana ja sillä selvä. Alkais nyt vaan ne menkat. Ja kun ei tosiaan lasta yritetä vielä, niin saa jännäilyt mun osalta jäädä sitten joksikin aikaa (todennäköisesti vuosiksi) :(
| |
| | | | |