Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.05.08, 08:41   #1 (linkki)
2009, tulisi jo!!
(Vierailija)

(Vasta) kevään 2009 yrittäjä

hei
menemme mieheni kanssa naimisiin ensi helmikuussa ja haluaisimme heti tämän jälkeen alkaa yrittämään lasta. olemme olleet jo 8 vuotta yhdessä ja tähän aikaan on mahtunut myös yksi raskauden keskeytys. ajatukseni ovat kuitenkin tällä hetkellä koko ajan vauvoissa. minulla on aivan mieletön vauvakuume. miten ihmeessä saisin ajatukseni pois vauvoista ensi helmikuuhun astI?!? tulen pian hulluksi kun koko ajan kävelee raskaana olevia naisia vastaan ja uutisia vauvoista tupsahtaa tuon tuosta.
  Vastaa viestiin

24.05.08, 09:24   #2 (linkki)
Antaa tulla, jos on tullakseen
(Vierailija)

Miksi odotatte? Pettymys voi olla kamala, sitten jos ei heti tärppääkkään. Jos olette ensi vuonna valmiita antamaan lapselle kodin ja vanhemmat, niin kai te olette sitä jo nyt?

Kun antaa vauvakuumeelle pikkusormen, niin se vie koko käden...
  Vastaa viestiin
24.05.08, 20:13   #3 (linkki)
taiju*
(Vierailija)

Sama juttu, vasta 2009 alotetaan kolmosen yritys ja aika tuntuu olevan tooooooooooooosi pitkä..minkäs teet..
  Vastaa viestiin
03.06.08, 13:52   #4 (linkki)
OM,
(Vierailija)

Meillä vasta keskustellaan asiasta, että tehdäänkö kakkonen vai ei. Tällä hetkellä keskustelu siis avataan toden teolla kesällä 2009. Ensin itse olin sitä mieltä, että tämä yksi riittää, mutta nyt sitten on vähän vauvakuumetta ilmassa. Tosin työkuviot ym laittaa tosiaan miettimään asiaa.... Aika näyttää....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku