Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.08, 13:07   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Tahkoojat 196

Kesän kunniaksi uusi ketju meille.

Jäi taas edelliset viestit vanhaan ketjuun ja mitään ei mukamas muista. Miten Vippe meinaa viettää viimeisiä vapaapäiviä ennen töihin menoa? Entä miten olette Manna sopeutunut väliaikaisasuntoon, joko tavarat on paikoillaan, alkaako näyttämään edes vähän omalta kodilta? Teet siitä varmaan oikein viihtysän, en yhtään epäile.

Mitäs muille? Mitä juhannussuunnitelmia porukalla, vai onko mitään erityistä? Yritetään nyt vääntää tikusta asiaa jos saisi vähän eloa ketjuun kun ei oikein ole muuta juteltavaa :) Alkavien hoitojen myötä sitten tätä varsinaista asiaa myös ja ehkä vähän vilkastuu. Sanelma taitaa olla jo aloittanut? Manna odottaa Kyröä, kuten minäkin. Sitten päästään vauhtiin.
  Vastaa viestiin

26.05.08, 13:29   #2 (linkki)

Jahas, uusi ketju, uudet kujeet.

Viikonloppu meni taasen sutjakasti. Kummityttö oli meillä muutaman tunnin hoidossa ja hitsi että olin ihan puhki sen jälkeen. Rankkaa hommaa toi lastenhoito.. Grillailtiin myös viikonloppuna, kokonaista häränfilettä ja ratatouille-kasviksia. Nam!

Kyllä täällä kotona puuhaa riittää. Tuntuu että kesällä saa siivota enemmän.. Toki kaikki pikkuroskat tuntuu jalkapohjissa nyt enemmän, ku paljain jaloin kulkee. Mutta perusjuttuja, jumpassa käyn ja semmosta. Otan kaikki irti viimeisestä kahdesta viikosta. :)

Juhannussuunnitelmissa perinteistä mökkeilyä hyvällä porukalla. Eiköhän siitä hauskaa tule. :)

Eipä tänne sit kummempia. Ihan mukavaa olla täysin vapaalla, kun ei tarvii stressata mistään. :)
  Vastaa viestiin
26.05.08, 14:08   #3 (linkki)

Kiva kun löysit linjoille Vippe, mun seuraks :) Nyt kun kerran ehdin pyörimään täällä. Loppuviikko voi olla sitten taas kiireisempi.

Tuo on just mukavaa, kun voit vaan ottaa ihan rauhassa ja nauttia vapaista arkipäivistä. Loppukesän nautit sitten pitkistä valoisista illoista ja viikonlopuista enemmän. Onko teillä vakkariporukalla mökkeilyä juhannuksena? Sama jengi kuin viime vuonna - vai sitä edellisvuonna? ;) Oliko porukassa yhtään ei-raskaanaolevaa naista nyt tällä kertaa?

Meillä on kans mökkijuhannus saaristossa, jeeei. Odotan jo niiiin kympillä. Parhaat ystävät tulee sinne ja sisko, ja muitakin kavereita kyläilee pitkin viikkoa. Mukavaa, saa itse pysytellä yhdessä paikassa mutta näkee kuitenkin ystäviä vähän eri puolelta. Toivottavasti olisi hienot säät.
  Vastaa viestiin
26.05.08, 15:41   #4 (linkki)

Ei oo mein perinteinen juhannusporukka koossa kuin osittain, mutta eiköhän me hauska juhannus saada silti aikaiseksi. Raskaanaolevat jää pois, koska lasketut ajat on niin lähellä.. Viime vuoden porukasta ei tule paikalle kuin yksi pariskunta, jos sekään. Enivei, Teinkin juhannus kuulostaa mukavalta. Varmasti ihanaa saada parhaat ystävät koolle. :) Ah, juhannus. Ihmisen parasta aikaa. :) :)

Vastaa viestiin
26.05.08, 16:24   #5 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Ai jai, teidän juhannussuunnitelmat kuullostaa niin ihanilta! Mökkijuhannus on meilläkin tiedossa jos ei tule yllättäviä..hmm, esteitä. Mökkijuhannuksesta onkin aikaa joten odotan innolla. Ensimmäinen selvä juhannus varmaan viimeiseen..öö 18 vuoteen?? :D

Mollylla alkaa loma ihan just! Ihanaa!!
  Vastaa viestiin
26.05.08, 16:33   #6 (linkki)

Hehee, mä rupesin oikein Keijukaisen viestiä miettimään ja kelaamaan omia juhannuksia vuosien varrelta :) Kyllä raskaus taitaa olla ainoa syy miksi ei edes skumppaa tms. ottaisi juhannuksena vähäsen :)

Ah, ihana loma tosiaan häämöttää, ja olen kyllä sen tarpeessakin! Mutta ensiviikko on vielä tiukka aamusta iltapäivään, sen jälkeen voi relata ja lähteä hyvillä mielin LOMAN viettoon. Eikä Keiju sullakaan taida montaa aamua enää olla, vai onko? 1-2 viikkoa jos sitäkään? Mieletöntä! Aika rientää.

Miten Nasupin synttärit meni?
  Vastaa viestiin
26.05.08, 16:45   #7 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Ei mulla ole Molly enää töitä kuin tää viikko :-)
Eli siis tarkalleen 4 aamua.
Mäkin kaipailen Nasupin synttärikuulumisia!
  Vastaa viestiin
26.05.08, 17:53   #8 (linkki)
Mannaejk
(Vierailija)

Moikka!
Uusi ketju, huh, lähes 200 ketjua takana jo Tahkoojia!
Vipen grillailut kuulosti ihanalle. Kyllä olisi ihanaa laittaa pihaa, grillata jne. Entisessä kodissa olisi jo monet kerrat grillattu. Nyt on hikinen sähkögrilli, ei oikein nappaa. Eilen fillaroimassa kun olin, niin välillä asuntoalueella leijali grillin tuoksu; olisi tehnyt mieli kurvata jonkun takapihalle tuoksun perässä:) No, juhannksena sitten kunnon syömissessiot, niinkuin yleensä. Meillä juhannukseen liittyy perinteenä syöminen, saunominen ja juoma:) Mökkijussi tiedossa, niinkuinyleensä, porukka saattaa kanssa olla poikkeuksellinen, kun on kavereiden LA:t lähellä. Aina on seuraa kuitenkin riittänyt, joten eiköhän myös tänä vuonna.

Molly, Kyröä tässä ootellessa. Mutta on tehnyt menkkojen lajipäällikkö temput, kun antaa odotuttaa tuloaan:D Menossa jo vissiin KP26?! Mutta, nou hätää; kivut alkoi viikko sitten ja sitten helittivät ja viikkis meni kivuitta. Nyt taas alkaa jomotella, joten Kari on tulossa. Alkaa tosiaan ne Zumet. Ja myös sulla nappien nieleminen. Sanema onkin jo vauhdissa hoidon suhteen. Ja sulla Molly loma pian! Ihanalta kuulostaa kamujuhannus ja ylipäätään loma!Toivotaan hyviä lomakelejä, mukavia hetkiä koko loman ajaksi. Onko miehellä kesis ihan samaan aikaan ja samanpituinen?

Voi Keiju jää mammalomalle! Aika rientää, 4 päivää!!! Miltä tuntuu?
Nasupin kuulumisia kanssa kaipailen? Emmiä on niin paljon huhuiltu, että olen jo toivoton sen suhteen, että kuultaisiin, miten ivf/icsi meni?!Ja muutkin kuulumiset olisi mukava saada rouvalta.

Vipen kesä alkaa duunilla, kun muuta odottelee lomaa:D On niin hinoa, että sait paikan ja saavat susta loistoyksilön. Saas nähdä, että eivät päästä sua 5 kk:n päästä pois.

Mun kesäkuu alkaa muuten opinnoilla. Otin, hullu kun olen, niin yhden kurssin tohon kesän alkuun ja läsnäolopakko hyvin pitkälti on:( Sitten olis alkukesäll yks kisareissu ja se jotenkin katkaisee arkea kivasti. Vielä se PAS johonkin väliin parin viikon päästä JOS alkio sulaa. Hei, siitä pitikin kysyä..Onkos siinä sulatus JA jakautuminen vielä edessä? Vai onko se pakastettu jakautuneena...?On varmaan niin tyhmä kyssäri, mutta kysyn nyt kuitenkin?? No, en uskalla ajatella vielä, ett päästäisiin siirtoon, kun voi olla, että takapakkia tulisi. Toivotaan, ettei.

Nyt on pakko pestä ikkuna, kun aurinko meni pilveen.Kyll tää koti alkaa olla jonkinlainen, mutta viihdy en siltikään:(
  Vastaa viestiin
27.05.08, 11:19   #9 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Aijai, grillailut kuulostaa kyllä tosi hyviltä! Häränfilettä, mmmm. Mekin tykätään grillata ihan kunnon sisäfilepihvejä, ai että niistä tuleekin hyviä.

Mä laitoin muuten Gissan ja Tiitun kuvat eteenpäin Mannalle, kun niistä oli puhetta.

Sanelman uutiset veti kyllä mielen matalaksi, toivotaan jaksamista asianomaisen lähipiirille ja että toivoa täydelliseen toipumiseen annettaisi. Sanelmalle ja miehelleenkin tsemppiä. Mikä alku kesälle :(

Keijulla enää tämä viikko töitä, jaiks!! Miltä tosiaan tuntuu? Onko sellainen "pitäkää p*skanne" fiilis? :) Varmaan paljon hommia nyt tietty viimeisille päiville. Nekulla tais olla tänään vika päivä, hurjaa. Julian kertomus plussapuolella oli kaunis.

Manna, vaikkei ole omaa kokemusta asiasta, niin mä olen käsittänyt, että jakautuneet alkiot pakastetaan. Sitten kun ne sulaa niin ei välttämättä tarvitse viljellä niitä enempää vaan siirto tehdään suoraan, tai jossain tapauksissa kuten Sanelmalla viimeksi taisi olla, että viljeltiin vielä vähän pidemmälle sulatuksen jälkeen esim. yhden ylimääräisen päivän. Toivottavasti nyt pääsette siihen PAS:iin. Jos ei elämä yllätä sitä ennen ;)

Mulla on kierrot venynyt ikävästi sen km:n jälkeen ja varsinkin nyt epäonnistuneen IVF:n jälkeen kevät on ollut ihan arpapeliä. Viime kierto tais olla 38 päivää tai jotain, ja nyt mennään taas kp33 eikä mitään merkkiä menkoista. Mulla kun on AINA ollut 29-30. Tosi veemäistä tää. Mutta kunhan ne sieltä alkaa, ennemmin tai myöhemmin, niin alan napsimaan e-pillereitä ja päästään niillä säätämään seuraavan vuodon ajankohtaa ja siitä hoidon kimppuun.

Lomaa siis tässä odottelen :) Miehellä on vähän lyhyempi loma kuin mulla, mutta yhtä aikaa ollaan se pätkä kun hänelläkin on. Mulla vaan alkaa vähän aikaisemmin.

Ah well, täytyy tässä jatkaa. Pidetään ketjua pinnalla.
  Vastaa viestiin
27.05.08, 12:02   #10 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Hello!

Manna, ymmärrän kyllä fiiliksen väliaikaisasumisesta. Meilläkin oli sellainen "luukku" vuoden päivät kun odotettiin tuohon nykyiseen kotiin pääsyä ja kyllähän se ahdisti. Loppujen lopuksi sekin paikka tuntui kyllä aika liikkikseltä ja siihen vaan sopeutui mutta tippaakaan ei ollut kyllä haikea olo kun tehtiin loppusiivousta ja sieltä lähdettiin.
Kissat eivät viihtyneet koko aikana vaan onnellisina kurisivat ja pyörivät jaloissa kun päästiin muuttamaan =)

Jos Manna haluutte sijoittaa kunnon sähkögrilliin tuoksi ajaksi niin suosittelen OBH-Nordican Steakhouse BBQ-parilagrilliä. Meillä on se ja on iso eikä yhtään "hikinen" :) ja ihan yhtä hyvää tulee kuin kavereiden kaasugrillillä, voin luvata :) Mutta toisaalta, kyllähän sitä yhden kesän kärvistelee ja pääsette tosiaan mökille.

Ollaan kaikki sitten yhtä aikaa mökillä juhannuksen tienoilla, tosin ehkä eri puolilla maata? Meillähän on Sandemanin kanssa mökit lähekkäin mutta ei kuitenkaan ihan piipahdusmatkan päässä.

Kyllä tässä on kieltämättä välillä sellainen "pitäkää p:nne" olo kuten Molly kuvaili hyvin :-) Mutta kyllähän se jännittää, oon kuitenkin ainakin lähes 1½ v pois. Ihanaa kuitenkin, vähän kuin olis jäämässä pitkälle kesälomalle ainakin tälläisenä vuodenaikana.

Jännää kun hoidot taas teillä etenee!
  Vastaa viestiin
27.05.08, 12:58   #11 (linkki)

Heipat!

Kauhea kiirus, meidän parhaat ystävät tulevat huomenna kylään loppuviikoksi, jeee! Pitää vähän järjestellä asioita ennen sitä. Kirjoittelen siis nyt pikaiseen ja palailen linjoille varmaan vasta ensi viikolla.

Kiitos kysymästä, synttäripäivä oli ihana :) Aamulla sain aamupalan katettuna pöytään skumpan (alkottoman :)) ja mansikoiden kera. Mies oli järkännyt kulttuuripitoista ohjelmaa koko päiväksi. Plan a oli saarihyppely, joka valitettavasti jouduttiin skippaamaan, koska vettä satoi koko päivän. Sen sijaan käytiin paikallisen kuuluisan taiteilijan taidenäyttelyn avajaisissa, sen jälkeen kuuntelemassa live jazzia ja päivän päätteeksi mentiin syömään aika fancyyn ravintolaan. Listalla oli alligaattoria, jaiks... No en ottanut sitä, mutta söin kyllä parhaan pihvin ever - ja kalleimman sellaisen. Maistelin vähän punkkuakin ruoan kanssa, mutta ei se kumma kyllä oikein uponnut. Ehkä se on liikaa alitajunnassa, että "ei saa" juoda. Anyway, illallisen jälkeen kotiin euroviisuja katsomaan - sitä en halunnut missata :) Päivä oli ihan täydellinen ja parasta oli oman kullan seura ja huomio koko päivän.

Keiju taisi kysellä siitä kriisistä, kyllä mulla vähän sitä pukkaa. Koko synttäripäivän oli vähän haikea olo ja itku herkässä. Nyt se taitaa olla mennyttä, se kirpaisi vaan sen hetken ;)

Mä en ole saanut Sanelmalta sähköpostia. Jotain kamalaa on ilmeisesti tapahtunut? Voimia toivotan kovasti, vaikka olenkin pihalla asioista.

Manna, kuulostaa tutulta. Mulla on vähän sama tilanne nyt, kun asutaan täällä ulkomailla väliaikaisessa kämpässä, ei oikein tunnu kodilta. Jos jäämme tänne pidemmäksi aikaa, niin varmaan on muutto edessä. Mutta sitä kivempi on joskus palata Suomeen, kun oma rakas koti siellä odottaa. Sama teillä, vielä sen unelmien kodin ovet teille aukeavat :)

Ikävä kun Mollyn kierrot heittelee. Alkais nyt niin pääsisitte hommiin. Tai no, alkaa silleen hissukseen, mutta kuitenkin. Eikös muuten ole ihanaa, kun voi kesäloman ajaksi unohtaa koko homman? Siis kun syöt vielä pillereitä, niin ei edes tarvitse miettiä sitä luomuplussan mahdollisuutta. Mulla ainakin on koko tahkoamisen ajan kytenyt takaraivossa pieni toivo jokaikisessä kierrossa. Pieni hengähdystauko tekee hyvää, lataat akkuja ja sitten hyvinvoivana uuteen hoitokiertoon. Mitkä nyt on muuten fiilikset akupunktion suhteen, onko kroppa hyvässä kunnossa? Ai niin, ja kiitos Molly ihanista onnitteluista :)

Meidän juhannussuunnitelmat on vielä auki. Mökille halutaan ehdottomasti, mutta kaikki riippuu miehen lomista. Saatiin vihdoinkin paikka synnytyssairaalasta ja rakenneultra-aika, se on nyt 10.6. Jee, alkaa tapahtumaan. Sen puolesta voisimme siis lähteä lomalle ja jussin viettoon Suomeen. Vippekö se niin hyvin sanoi, että ah juhannus, ihmisen parasta aikaa :) So true.

Nyt on kyllä pakko ryhtyä hommiin. Mollylle oikein ihanaa, rentouttavaa, aurinkoista ja löhöilyntäyteistä lomaa (jos en ehdi linjoille ennen sitä)!! Keijulle kivoja viimeisiä työpäiviä ja onnea mammiksen alkamisesta jo etukäteen! :)
  Vastaa viestiin
27.05.08, 12:59   #12 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

TAYSin terveiset:
Sisuksissa kaikki niin kuin pitääkin. Limis olematon ja munasarjat nukkumassa.

Perjantaina aloitan Puregonin, annos 225. Pääsee eroon hikisistä öistä, joita nyt on ollut. Eka kontrolliultra 5.6. minkä jälkeen mukaan Synarelan SUMUT. Kääks. Pakko ottaa, kun tuon Progren-pistoksen teho ei riitä loppuun asti ja uutta ei voi tässä vaiheessa enää pistää. No kai noista sumuista on vaan jotenkin selvittävä. Täytyy suhteuttaa ympäristön tapahtumiin, niin aika pieneksi muuttuu tuokin murhe. :(

Punktio alustavasti sovittu ke 11.6. ja mahdollinen siirto sitten ma 16.6. jos on siirrettävää. Meillä nyt tosiaan suunnitteilla pitkä viljely, mikä kasvattaa riskiä siihen että siirtoon ei ehkä päästä ollenkaan. Ja muutoksena siirron jälkeiseen lääkitykseen se, että ei tule Lugeja vaan Pregnyl pistokset joka kolmas päivä. Tämä siksi että aina siirtojen jälkeen mulla on tullut tuhrut ennen testausta. Pregnylin pitäisi ylläpitää kohdun limakalvoa nyt sitten tehokkaammin kuin Luget. Sitä en sitten huomannut kysyä, että kuinkas testaus suoritetaan, kun Pregnylhän antaa plussan tikuun...? No se selvinnee varmaan joskus.

Että näillä mennään eteenpäin. Rapsaan taas, kun jotain tapahtuu.
  Vastaa viestiin
27.05.08, 17:24   #13 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Moikka.

Nasupin syntymäpäivä kuulosti ihanalle. Täytyy sanoa, ettei oma mieheni keksisi kaikkea tuota tai saisi aikaan. Kyllä mun syntymäpäivät kalpenee puitteiltaan tuosta, mutta tunnelmaltaan se päivä on aina mukava. Tosin sullahan oli pyöreät vuodet ja niitä on varmasti ihana juhliakin hiukan ikimuistoisemmin; vai onko joka vuosi noin heinot suunnitelmat:)? Ihania muistoja sait ja onneksi se ahdistuskin siitä helpotti. Mukavaa vielä että saatte bestikset sinne kylään; kruunaa vielä juhlinnan! Kiva kuulla myös, että nyt on r-ulra varattu ja asiat menee eteenpäin. Hienoa!

Kiitos Keijis grillivinkstä..Mutta..meillä on iso kaasugrilli varastossa tallessa, ei aiota hankkia toista isoa. Meillä on Obh Nordica-sähkäri, viimevuonna hankittu, jota olemme käyttäneet, kun sähkögrillille on tullut tarvetta. Mulla on vaan sellainen fiilis ett sama kun paistaisi sisällä ruuat, kun on teflon-taso eikä kaasu tuoksu:D uskon kyllä, että kunnon sähkärilläkin saa grillattua vallan hyvin. Tosta tuli mieleen, että erään ystäväpariskunnan mies on vannoutunut hiiligrillaaja ja viime vuonna hankkivat kaasugrillin, kun mies antoi periksi. Ovat tyytyväisiä nyt. No, grillikeskustelu on vähä samaa kuin muutkin maku/tottumusasiat. Kukin tavallaan:)

Sanelma Tays-kuulumiset hyvät. Hyvä myös, että kokeillaan Pregnyliä (mikä mulle ihan uutta) Lugejen tilalla. On muuten käytännössäkin miellyttävämpää. Toivotaan, että toimii! Pidetään peukkuja, että pääsette siirtoon ja kaikki etenisi hyvin. Ei taideta muuten olla yhtäaikaa siellä, kun mulla on vasta menkat alkamassa ja sit siitä varmaan se 2 vkoa. No, katotaan. Voimia ja halauksia sinne, olet tärkeä.

Sori vaan, mutta pakko lopettaa commentsit tähän, kun aika juoksee ja kiirettä pukkaa..

Kuullaan..
  Vastaa viestiin
28.05.08, 08:31   #14 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Grillaus on varmasti makuasia.. Itse olen vannoutunut hiiligrillaaja mutta eihän se sovi oikein kaikkiin olosuhteisiin. Mökillä ehdoton, himassa menis kaasu (ennen siis oli, nyt ei saa grillata). Sähkö on musta ihan ehdoton nou-nou.. Sama fiilis kuin Mannalla, että ihan kuin pannulla paistais.

Jos on kierrossa muillakin heittoa niin ilmottaudun kerhoon. Hienosti 4 kiertoa putkeen ollut 28 on nyt hukassa. Normi su-ma hikiyö oli kyllä takana eli senkin perusteella oisin voinut veikata kp1 eilistä mutta ei.. No, eiköhän ne löydä sieltä tiensä tänne, elämässä on ollut nyt niin paljon kaikkea jännää ettei yhtään ihme jos elimistö vähän "reagoi".

Viikonloppuna olen lähdössä (sinkku)kaverin kanssa Turkuun hengailemaan. Ihan kiva, kun on luvattu hyviä kelejä. Mulla tulee varmaan lyhyt ilta kun munahaukka bongaa varmasti jonkun heebon ja mä voin mennä nukkumaan ;)
  Vastaa viestiin
29.05.08, 14:21   #15 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Hello!
Nasupin synttärit kuullosti ihanilta, wau mikä kulturelli mies sulla :) Aivan ihanan päivän järjesti. Alligaattori olis multakin jäänyt syömättä..jäiks!
Oikein ihanaa viikonloppua teille ystävien kanssa, tosi nastaa kun pääsevät sinne teitä moikkaamaan!

Mitäs vielä..niin, mun mielestä kesässä on ihaninta se ruuan laitto ja syöminen ulkotiloissa auringossa, se fiilis :) Mökillä meillä on sellainen perinteinen muurattu hässäkkä mihin laitetaan puita, siis hidasta mutta niinhän lomalla kaikki muutenkin on. Kaikki kaasulla toimiva on mulle kauhistus. Eli makunsa tosiaan kullakin, eipä niistä voi kiistellä :)

Kiitos kaikille toivotuksista, huomenna tuskin ennätän koneelle, hommia on ihan kiitettävästi ja lomalla käyn täällä harvemmin, joten haluan vaan sanoa että hengessä olen mukana kaikkien hoidoissa ja muutenkin, ja toivon ihan mielettömästi niitä onnistumisia vaikken joka päivä olekaan täällä peukuttelemassa :) Molly korkkaa ekana lomansa, eikös se niin ollut, ehdin vielä toivottelemaan ihania lomia sun ensi viikon rutistuksen jälkeen :)

Ihania aurinkoisia päiviä!

Vastaa viestiin
29.05.08, 19:13   #16 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Moikka!
Ihanaa mammalomaa Keijukainen!!Tätä on odotettu ja tästä haaveiltu yhteisen Tahkooja-taipaleen aikana. Tuntuu aivan ihanalle, että olet nyt oikealla äippälomalla ja pian vauva syntyy:) Tulehan ilmoittelemaan kuulumisia välillä ja tietty kun alkaa h-hetki lähestyä, niin olemme kaikki hengessä mukana ja odotamme sitten malttamattomana viestiä, tekstaria, mailia tai jotain ;)

Vipen eka työpäivä takana! Tule kertomaan kuulumisia työpaikalta ja kuinka pyörällä pää onkaan ekan päivän jälkeen. Toivottavasti saat hyvän perehdyttäjän, joka opastaa työhön kunnolla eikä vain haaveile jo kesälomasta:D

Mollylle ihanaa lomaa!!!Joko kierto vaihtui uuteen ja aloit popsia pillereitä?

Mulla menossa kp2 ja Zumenonia nappailen. En ole varma, että pyörryttääkö ne mua vai olenko vaan niin väsynyt ollut tänään, että pää on sekaisin. Heräsin 5.20 ja nousin ylös..Oli aikaa aamulla istua partsilla ja juoda kahvia...Päivällä en uskaltanut käydä edes lounaalla, kun ajattelin, jos simahdan tärkeään tilaisuuteen lounaan jälkeen, heh* Soitin hoitajalle ja menen ultraan 6.6.08 ja sitten seuraavan vkon alussa siirto, JOS alkio sulaa. Alkaa taas jännittää tää touhu. Yritän olla mahdollisimman coolina, mutta saa nähdä. Menkat alkoi aika kivuliaana (viimeviikolla kipuja ja sitten häipyivät ja nyt kun alkoi, niin nää kaksi ekaa päivää on ollut kivuliaat) ja oon napsinut pari kipulääkettä kumpanakin päivänä. Vuodon määrä ei ole niin runsas, kuin ekoissa menkoissa epäonnistuneen icsin jälkeen. Onneksi.

Mitäs vielä. gissasta ja Tiitusta ei ole kuulunut. Kiitos muuten gissa mailista:) Ja nyt mulla on molempien teidän kasvotkin mielessä:) Annu on varmaan remppa- ja pihahommissa. Sanelma on mielessä myös, luonnollisesti, paljon.

Mutta nyt ihanan aurinkoisen loppuillan viettoon..
  Vastaa viestiin
30.05.08, 12:56   #17 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Sanelmalle iso halaus täältä. Todellakin olet ajatuksissa päivittäin ja toivotan kovasti voimia.
  Vastaa viestiin
30.05.08, 12:57   #18 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Ja kiitos Manna toivotuksista! Toki tulen täällä piipahtamaan jo ennen h-hetkeäkin vielä monesti =)
  Vastaa viestiin
30.05.08, 13:00   #19 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Mitä, oliko se Vippen eka duunipäivä tänään? Vai siis eilen? Hurjaa! Tulehan kertomaan mitkä olivat ensi vaikutelmat!

Itselle on vahvistunut fiilis, että vaikka töitä on paljon ja välillä tosi hektistä, niin olen oikealla paikalla. Saa uusia hommia, vastuuta ja oppii koko ajan uutta. Jengiä tulee koko ajan lisää, kun kasvu on niin kovaa. Edut ovat kohdillaan, samoin bileitä ja reissuja on riittävästi. Työterveyshuoltokin paranee nyt ja nousee sellaiselle tasolle, etten ole ennen moisia etuja nauttinutkaan. Tai siis toivottavasti ei tule tarvetta edes nauttia niistä. Että joskus duunipaikatkin voivat olla ihan jees.

Elämässä on tainnut olla hieman liikaa virityksiä yms kun pää sanoi eilen illalla sopimuksensa irti. Nyt jo hieman parempi vointi. Niin ja voihan tämä vihdoin olla menkkoja enteilevää hedaria, mulle tulee usein sellainen n. vrk ennen menkkoja. Pakko oli katsoa kalenterista, että näin pitkä kierto on ollut viimesksi marraskuussa 2007 ja sitä ennen joskus syksyllä 2006. Sais alkaa jo.. GRR.

Huomenna sitten reissuun kaverin kanssa. Upeita kelejä on luvattu, saattaa nahka vähän käristyä terassilla ;)
  Vastaa viestiin
31.05.08, 09:59   #20 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Karkaan äkkiä linjoille, mulla/meillä vähän samaa ohjelmaa menossa kuin Nasupilla, eli hyvä ystävä vähän kauempaa on kyläilemässä joten pitkä viikkis menee tosi tiiviisti tässä (öh, pieni darra tänään mutta proggis jatkuu). Ja naulan kantaan muuten Nasuppi, aivan ihanaa mulle kun ei tarvii kesäloman aikana miettiä näitä juttuja, vaan voi rauhassa popsia e-pillereitä ja keskittyä aivan muihin asioihin, ai että aion nauttia elämästä ja ennen kaikkea mökkeilystä, rauhasta ja luonnosta! Unohtamatta ystäviä, grillailua, saunaa, skumppaa...

Vau mitkä synttärikemut Nasupin mies järkkäsi! Mullakaan todellakaan mitään tuollaista :/ Vaikka tärkeintä kai on, että muuten ja yleisesti huomioi mukavasti. Laita nyt säkin sitä masukuvaa tulemaan ;)

Sanelman puolesta on tosi paha olla. Mietin sua usein, että minkälaisia ahdistuksen tunteita joudut varmaan läpikäymään monesta syystä. Sain sähköpostin, kiitos. Toivottavasti hoito etenee kuitenkin suunnitellusti ja vihdoin toisi aurinkoa elämän sille saralle. On tosi kiva, kun pidät meidät ajantasalla. Haleja oikein kovasti sinulle.

Ai niin, onnea menkoista Manna :) Nyt on sitten uusi yritys. Tiedät miten paljon toivon onnistumista teillekin ja olen hengessä mukana. Mä sen sijaan odottelen Koo-Peeta edelleen, mur, nyt 37. Kävin taas häiritsemässä lääkäriä joka totesi että vasemmalla puolella on kysta joka estää menkkojen alkamista, mutta ei tehdä sille mitään sillä se näyttäisi jo pehmentyneen (poistumassa/kuivumassa kasaan) ja ne alkaa pikkuhiljaa itsestään. Tällaistakin vielä, tietysti. Mutta muutenkin katseltiin samalla käynnillä tarkemmin sitä aikataulua hoidolle joten sävelet on aivan selkeät, siinä mielessä nyt on hyvä olla. Ja lääkäri oli taas oma vanha itsensä, eikä hajamielinen ja kiireinen kuten viimeksi.

Vippetyttö se taitaa vielä nauttia viimeisistä vapaapäivistä, sillä uusi työ alkaa muistaakseni vasta reilun viikon päästä. Päivitellään kuulumisia lisää pian ;)

Keijukaiselle onnittelut äippälomalle jäämisen johdosta! Uskoitko vuosi-pari sitten että tällainen päivä koskaan koittaa?? :)

Mulla on ensvk tosi kiireinen duunin puolesta, ja sitten suoraan kesälaitumelle siirtyminen joten jos musta ei täällä paljon kuulu, niin ollaan yhteydessä tärkeistä asioista muuten, tekstareilla ja silleen.
  Vastaa viestiin
31.05.08, 11:52   #21 (linkki)

Heis! Hih, tosiaan Manna olet jotenkin sekoittanut päivät.. Työ alkaa 9.6 (ei 29.5). Joten valitettavasti vielä ei ole raportoitavaa.. Tässä on kyllä ollut muuten haipakkaa, kun pitäis kaikennäköistä tässä saada tehtyä ennenkuin työt alkaa, kun sitten ei ole aikaa "mihinkään".

Onnittelut Keijikselle äippäloman alkamisesta. Vau. Koittihan se päivä vihdoinkin. :) Kuinkas kauan Tiitu joutuu vielä olemaan töissä? Jokusen viikon? Mites muuten onko sulla jo helpottanu, ootko palannut töihin? Varmaan oot kertonutkin, mutta viimeaikoina on tullu luettua turhan nopeasti näitä viestejä.

Höh, Molly sitä kystaa. No, eiköhän se Kyrö sieltä kohta ilmesty. Kastiksellakin kierto venyy. Liekö sielläkin sitten jotain semmosta.

Pittee taas kiitää. Mutta tsemppiä ja halauksia kaikille tasapuolisesti. Sanelma varsinkin on ajatuksissa. Palataan!
  Vastaa viestiin
31.05.08, 21:03   #22 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2006
Lauantai-iltaa! Aivan mahtava keli ollut tänään, aika on tosiaan vierähtänyt puutarhahommissa ja tänään myös järvellä. Siellä tulikin vähän kärvähdettyä vaikka aurinkorasvaa laitoinkin. Nyt on nää sisäremppahommat jääneet vähemmälle kun ilma on niin ihana.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti, että nää hoidot jumitti nyt kesäks paikoilleen. Tasan tarkkaan elokuun eka päivä mä soitan tayssiin. Tietysti pitäis osata nauttia kun ei tarvi stressata ym. mutta kun ei osaa. Välillä tulee ihan hirveitä ahdistuskohtauksia etenkin kun kuulee tuttujen raskausuutisia.
Oikein mukavaa ja antoisaa äippälomaa Keijulle. Ja kaikille tietysti paljon tsemppejä myös multa.
Mukavat viikonlopunjatkot!
  Vastaa viestiin
01.06.08, 13:29   #23 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Pikainen terhehdys täältäkin.

Ekaksi Keijukaiselle oikein antoisaa ja palkitsevaa äippälomaa! Nauti!

Nasupista olis tosiaan mukava nähdä masukuvaa ja Tiitusta kanssa.

Mannalla alkoi sitten pas. Saas nähdä ollaanko samaan aikaan polilla sitten viikolla 24. Ollaan yhteydessä!

Mollylla harmillinen kysta. Mutta toisaalta hyvä, että sait nyt lääkärin kanssa aikataulut ym. selväksi ja kun oli lekurillakin taas normaali mielentila, niin varmasti rauhoittaa sinuakin tietyllä tapaa. Tuntuu siltä, että homa on hanskassa ja hanskat tallessa. :)

Mulla pistelyt menee kuin vanhalta tekijältä. Siinä ohimennen vain tuikkaan mahanahkaan menemään ja taas touhut jatkuu. Hyvä näin. Sais vaan nämä hikoilut pikkuhiljaa loppua. Niitä tulee edelleen päivin ja öin.

Ja Annulle tsempit odotteluun. Tuttua on. Ja kannattaa varmaan vaikka vähän aikaisemminkin pommittaa sitä jononhoitajaa. Saattaa joku näin loma-aikaan herkästikin perua aikansa ja silloin vois olla saumaa päästä aikaisemminkin toimenpiteeseen.

Nyt täytyy lähteä kylään. Illalla olis vielä firman juttuja tehtävänä, niin kuin aina näin kuun vaihteessa. Palaillaan!
  Vastaa viestiin
01.06.08, 17:48   #24 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Vai että kysta. No, ei ollut täällä siitä kyse. Eilen kaveri pakotti testaamaan, kun oltiin menossa Turussa radalle olan takaa ja hailakka viivahan sieltä tuli. Tosin tänään tuli sitten niin kovat selkä- ja vatsakivut että tiesi mitä tapahtuu. Nyt on sitten taas kunnon tulvaa, eli joku siellä yritti hetken aikaa roikkua. Kohta on varmaan pakko aloittaa pillerit, on tämäkin rankkaa elimistölle. Fyysisesti siis.

Mä kun en noita maileja "saa", niin en yhtään tiedä mikä kurjuus on Sanelmaa kohdannut, mutta kovasti tsemppiä joka tapauksessa.

Ja Vippelle nautinnollisia vikoja lomapäiviä!
  Vastaa viestiin
02.06.08, 15:30   #25 (linkki)
pelipom
(Vierailija)

pom

onko joku erityinen syy miksi kukaan ei juurikaan kommentoi kastiksen juttuja? Satuin vaan huomaamaan ja ihmettelemään...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku