Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.06.08, 21:42   #101 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Mä täällä jännitän..Sanelman tuhrut kuullostaa kieltämättä inhalta, itse olisin kans varmaan heittänyt kirveen kaivoon mutta onhan tässä aikaa vielä jännätä..Ei mitään kutinoita mutta peukut kuitenkin edelleen pystyssä. Hienoa että se blastokysti saatiin pakkaseen!

Manna, menkkaoireet kuullostaa oikein lupaavilta kyllä. Itse olin ihan varma kans että menkat alkaa just mutta ei sit kuitenkaan. Mä oon päivistä sekaisin kun tultiin mökiltä vasta viime yönä ja oltiin viikko joten joko sä huomenna testaat? Pakko siis tulla koneelle :) Rohkaisuhalaus täältä, se testin tekeminen vaatii kyllä rautaisia hermoja..
Peukkuja siis satelee täältä!
  Vastaa viestiin
24.06.08, 22:04   #102 (linkki)
Mannaejk
(Vierailija)

Iltaa vielä..
Mollylle kiitos treffeistä, oli niin jänskää ja kivaa:D Molly on niin nätti, mukava ja symppis!!
Kiitos Keijis peukuista, THE Day on huomenna, mutta en tiedä testaanko..Näin pitkälle on päästy ilman vuotoja ja ihan kunnollisia menkkaoireita, vaikkakin kokoajan on sellainen fiilis ja joitain menkkoihin viittaavaa. Kuitenkin ne "kunnon" kivut puuttuu. Yön aikana voi tapahtua ihan mitä vaan, joten yritän katsoa rauhassa...huoh*. Hain testin ennen tapaamista Mollyn kanssa ja heitin se piiloon äsken vessan kaappiin; pois silmistä, pois mielestä;)

Nyt nukkumaan ja yritän laittaa ajatukset muihin asioihin..
  Vastaa viestiin
25.06.08, 09:04   #103 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Mannalle tsempit testaukseen. Kyllä on jännää! Ja lupaavaakin, jos kerran kivutkin on hellittäneet eikä vuotoa näy. Tuuthan sitten heti kertomaan ;)

Mollylle tervetuloa takaisin linjoille!

Oma napa sen sijaan ei edelleenkään ole positiivisella puolella. Tänään tuhruttaa enemmän :( Yritän olla positiivinen. Niin kauan kuin suurta tulvaa ei tule niin yritän pitää hengissä jotain toivonkipinää. Menkkajuilintaa ja turvotusta on täälläkin ja se jotenkin omituisesti pitää yllä sitä toivoa, mulla kun yleensä tulee jomotuksia vain menkkojen jo alettua. Testaamisesta en oikein tiedä. Tänään menee viimeinen Pregnyl. Olen ajatellut, että jos massiivinen vuoto pysyy poissa, niin testaan ehkä vasta viikon päästä viikonloppuna. Haluan siinä tapauksessa olla varma, että jos kaksi viivaa jotenkin ihmeen kaupalla tikkuun tulisi, niin ei sitten ainakaan johtuis Pregnylistä. Ja jos onnea ei ole matkassa, niin luultaavasti vuoto alkaa hyvissä ajoin ennen sitä eikä tarvitse enää arvuutella.

Mutta nyt on pakko yrittää keskittyä töihin. Toivottavasti ei tule veskihätää, koska housujen laskeminen tulee koko ajan pelottavammaksi ;)
  Vastaa viestiin
25.06.08, 09:05   #104 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

P.s. Tulkaa uuteen ketjuun 197
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku