| |  | | |
30.05.08, 10:25
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007
| Glandin-testiryhmä GLANDIN testiryhmä
Eli tässä ketju kaikille jotka toivovat raskautta ja syövät Glandinia!!
Vertaillaan fiiliksiä ja toivotaan parasta!! TESTIRYHMÄ:
Wilma80 Glandin25(+E-EPA) (koko kierto)
Hensku?
Mimona (Glandin25 kesäkuun puolesta välistä lähtien)
Ohdakkeenkukka Glandin25 + Gelee Royal (koko kierto)
Sinililja: Glandin25 (kp1-ovis)
Niimi Glandin25 (koko kierto)
-----------------------------------------------------------------------
Kp 10 ja pikkuhiljaa alkaa limat paksuuntua ja ovis lähennellä, vaikka laskureiden mukaan vasta viikon päästä. Kuitenkin testasin eilen haaleimman ovisplussan, joten pitänee nyt olla tarkkana kuin porkkana...Luin, että glandinia voi vallan mainiosti syödä koko kierron ja raskaanakin, joten päätin syödä nyt koko kierron. Lisäksi sitten sitä Omega-3 (E-Epa) ja raskaus vitamiinejä...
Mitään erityisiä Glandinin vaikutuksia en ole huomannut vielä...toiv. ei siirrä ovista myöhemmäksi. Mites muut?
| |
| | |
30.05.08, 10:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä on menossa vasta kp 4, joten eipä vielä mitään raportoitavaa. Ihme kyllä, olen toistaiseksi muistanut ottaa tabletit aamuisin :) Koitan syödä niitä ovikseen asti, ehkä vähän yli. Ajattelin koittaa olla tikuttamatta ovista tässä kuussa, koska tiedän kuitenkin suunnilleen koska se on. Mutta voi olla, että en malta olla koskematta tikkuihin, kun niitä kaapissa on odottelemassa.
| |
| | |
30.05.08, 13:35
|
#3 (linkki)
|
|
Mäkin ajettelin et jos ei tikuttelisi vaan kokeilis sitä jtp taktiikkaa...Riippuu tietenkin onko se mies nyt sittenkään niin messissä tässä jutussa kun sanoi vaiko ei...jos spontaania seksiä on tarpeeksi ei kait tikkuja tarvii...olis yx stressi vähemmän...
Katellaan!
| |
| | |
30.05.08, 13:48
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täälä olis ehkä kp3, pikkasen tiputellu 3 päivää. Eka kierto vasta 2 peräkkäisen km jälkeen, niin en kyllä odotakkaan ihan normaaleja menkkoja.
Mäkin tiedän aika tarkasti koska on ovis. En aijo tikkuttaa, 1 stressi vähemmä. Laskeskelin, että juhannuksena olis oikee aika=)
| |
| | |
02.06.08, 10:12
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tiedä onko gelee royalilla jotain tekemistä sen kanssa, että naamaan on tullut muutama pieni näppy ja rintoja jomottelee, tällainen ei ole mulle mitenkään normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Glandinit vähensin nyt kahdesta yhteen tablettiin.
Enpä ole koskaan ehkäisypillereitä tai antibiootteja muistanut tunnollisesti ottaa, mutta nää on menny joka ikinen aamu sinkkitabletin kera ;}
Tikuttelu alkaa loppuviikosta.
| |
| | |
04.06.08, 09:26
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ensimmäinen hyvä puoli havaittu Glandinista, pakkauksen tyhjistä koloista näkee hyvin mikä kp on menossa.. ;)
| |
| | |
04.06.08, 10:25
|
#7 (linkki)
|
|
Heip!
Kp15 menossa ja ma & ti tikutettu yhtä vahvat viivat. Voikohan tää Glandin vaikuttaa siihen, ettei limaa erity ihan yhtä paljon kuin aiemmin??En tiiä??No eipä haittaa ku aiemmin on melk. sidettä saanut käyttää....En kuiteskaan usko siihen, kun laskureiden mukaan ovis olis vasta to/pe.Eilen onneksi simpat lähetetty matkaan, toivottavasti löytävät perille ja tarttuvat entistä vahvistuneempaa limakalvoon!!!
Jussina katellaan tulos sitten!!
| |
| | |
04.06.08, 10:40
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä ainakin peukutellaan Wilmalle! bdbdbd
Kp 10, rintoja kivistää melkoisesti, kananmunalimaa bongattu, lähipäivinä alan tikuttelemaan.
| |
| | |
05.06.08, 13:47
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täälä menossa jo kp9. Parin viikon päästä tulevaa ovista odotellen...
| |
| | |
09.06.08, 17:24
|
#10 (linkki)
|
|
Nyt kun ovis on ollut niin olen tästä pvstä lähtien siirtynyt ottamaan vain yhden glandinin kahden sijasta....ajattelin, että sillä säästäisi tabuja hieman.Kaipa se limakalvo on tarpeeksi paksu, että siihen jotain kiinnittyisi, jos on kiinnittyäkseen...Onkohan hyvä strategia??Pitäisikö sittenkin syödä koko kierto vaan kaksi tabua??Help!
Wilma kp20
| |
| | |
09.06.08, 17:59
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täällä on menossa kp 14 ja limaa ei kyllä tule juuri yhtään.. Outoa. Yleensä tähän aikaan on runsain vaihe menossa, mutta nyt ei. Ilmeisesti Wilmalla oli samansuuntaista? Eilen illalla asiasta hieman huolestuneena tein ovistestin ja sehän näytti plussaa eli ovis on ehkä nyt? Mutta vanhat "merkit" ei siinä tapauksessa pidä kyllä yhtään paikkaansa. Hmm.. mielenkiintoista. Mä varmaan syön vielä muutaman päivän niitä tabuja ja lopetan sitten. Tuloksia odotellaan sitten parin viikon päästä.
| |
| | |
09.06.08, 22:52
|
#12 (linkki)
|
|
Sinis:mulla kans ollut paljon "kuivempi" tää glandin kierto...ovistikut näyttää vieläkin haamua ja vahvimman viivan sain ti-to akselilla, eli siihen uskon ja toivon (kun oli ajoitus niin kohdallaan silloin). Toivottavasti ei vaan nää tabut oo mitenkään siirtäneet ovista tai tehneet muuta häikkää...Tulos katellaan sitten ensi viikolla!!bdbdbdbdbdb
Sinis jännäilläänkö me samaan aikaan rtw??Mä ajattelin testata ennen landelle lähtöä to aamuna tai sitten landella pe aamuna....Että tietää uskaltaako juoda jussina!!!:)
| |
| | |
10.06.08, 09:07
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mun jännäilyt taitaa mennä juhannuksen yli, aikaisintaan silloin sunnuntaina. Eli pitää koittaa malttaa sinne saakka. Tohon "kuivuuteen" vielä, vaikka sitä vuotoa on vähemmän, niin muuten on kyllä paikat märkinä.. enemmän kuin aikaisemmin.. Sori vaan näistä kuvauksista, mutta eikös täällä kaivattu kokemuksia? Tai sitten oon vaan normaalia himokkaampi tässä kuussa.. ;-)
Sinililja kp 15
| |
| | |
10.06.08, 09:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huomenta testiryhmä :}
Kappas kummaa, täälläkin on ollut normaalia kuivempaa :/
Sain kp14 melko vahvan viivan (huomattavasti vahvempi kuin aiempina päivinä), eilen oli hitusen haaleampi. Eli en tiedä, oliko plussa vai ei, jatkan tikuttelua toistaiseksi, koska ei ole muuten normi oviksen jälkeinen olo (ts. nännit kipeät. Muuten rintoja jomottelee tuon tuostakin ja pistän sen royalin piikkiin.
Jos ei tästä enää ovisviivat vahvemmaksi muutu, niin täälläkin testaillaan jussina :D
Ja kyllä mä Wilma uskoisin, että se yksi tabu loppukiertoon on ihan riittävästi :}
| |
| | |
10.06.08, 09:10
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sinililja kerkesi väliin :}
Voin allekirjoittaa tuon sun kuvauksen myös :D
| |
| | |
12.06.08, 15:30
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täälä on parin päivän sisään ovis, kipujen perusteella, mutta ei limojen. Tääläkin on huomattavasti kuivempaa kuin yleensä. Hassua et noi vaikuttaa tällä tavalla. Eikös se kuitenkin ole niin et mitä kosteempaa niin sitä paremmat mahdollisuudet?
| |
| | |
12.06.08, 16:35
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niinhän sitä tosiaan luulisi :/ tosin pupuillessa kai se kosteus ratkaisee, simppojen kannalta?
Mulla kuivuus päättyi kuin seinään, pari iltaa sit tuli kunnon "limatulppa", mitä ei kyllä koskaan aiemmin ole ollut ja eilen näytti ovistikku taas siltä että voisi ollakin plussa (tosi ohut vaan, mut hyvin tumma..vidu, et menee hermo noiden tikkujen tulkitsemiseen, ensi kierrolle hommaan kyl joko digitaalisen tai sylkitestin) ja nyt ei taas mitään (kuiva kausi?).
Viimeyönä vatsassa tuntu kovaa "tylppää jomotusta" ja väliin vihlasuja (tässä kierrossa ollut muutenkin ihan megaovisfiilikset), se vissiin kirvoitti hauskan unen jossa niitä muniksia sitten irtoilikin melkoinen kasa ja kun raskaus alkoi, lääkärit vaan arvaili, montako sieltä voisi olla tulossa ;D
Ohdis kp 18/33
| |
| | |
12.06.08, 20:31
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä oon nyt tätä asiaa tässä pohdittuani päätynyt siihen, että tän vaikutus ei näy ulospäin.. ei tuu tavaraa samaan malliin, mutta kuivuudesta ei voi tod. puhua.. mikä on siis hyvä niiden simppojen kannalta. Mutta pöksyt siis pysyy kuivina.. Mulla tuli oletettuna ovispäivänä pyhkiessä ihan vähän sitä kirkasta limaa, jota yleensä tulee, nyt sitten tänään on tullut vähän ihan normivalkkaria. Nyt sitten pohdin, että lopetanko noiden syömisen ja jatkanko loppuun saakka? Mitäs mieltä olette? Yhen tabun päivässä oon syönyt, nyt on kp 17/29 menossa.
Ihanat eritekeskustelut meillä! ;-)
Sinis (kp 17/29)
| |
| | |
12.06.08, 20:32
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai niin, se "limatulppa" tuli mullakin joskus kp 10 paikkeilla, kuten aiemminkin. Mut sit taas kuiveni.
:DD hauska uni Ohdiksella! Pian nähdään oliko se enne-sellainen.. :)
| |
| | |
16.06.08, 09:10
|
#20 (linkki)
|
|
Täällä kp27/28-30 ja eilen tuli vähän tuhrua ja nyt sellaista tummaa tuhrua...joten eiköhän ne menkat taas ala. Ei tainu miraclepillerit auttaa ei...En tiiä mitä tässä keksis nyt sitten. oon sopinut itteni kanssa, että vielä tuon ensi kierron kattelen kun on silloin kesis ja kaikkee ja sitten elokuussa vasta lääkärille. Nyt kuiteskin tekis mieli jo varata aika...vituttaa niin paljon että...
Huomenna aion testata sen negan ettei mene taas viikko siihen et kuvittelen et mul on jotkut valemenkat tms. ja juhannus pilalle...Paskaako tälle nyt sitten voi. Vauvaa ei meidän huusholliin ole tarkoitettu helpolla tulevan ainakaan...
Wilma ;(
| |
| | |
16.06.08, 14:17
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nö höh! Mutta pitää varmaan kuitenkin vetäistä tähän ne perinteiset "älä nyt vielä heitä kaikkea toivoa"-kommentit.. Jos se täti sieltä tulee, niin mä varmaan viettäisin kuitenkin sen loman välissä ja sit menisin tutkimuksiin. Mutta se on vaan mun ajatus.
Mä en tänään enää ottanut sitä Glandinia eli söin niitä kp1-kp20. Viikonloppuna ja tänään erityisesti on sitten alkanyt tulemaan sitä valkkaria, mitä ei alkukuusta juuri ollenkaan näkynyt. Mielenkiintoista. Ei nyt mistään tulvasta ole kyse, mutta selvästi enemmän kuitenkin. Seurailen siis tiiviisti alapään tapahtumia ja raportoin sitten tänne :) Eikös tässä koekaniineja oltu? ;)
Sinililja kp 21/29 | |
| | |
16.06.08, 15:20
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Koekaniineja nimenomaan, Sinililja ;}
Pahoittelut Wilmalle, joko se täti sieltä sitten tuli vai vieläkö jännättäisi?
Mulla oli viimeviikolla kolme-neljä päivää kestänyt nipistys vatsassa, navan alapuolla. Mikä lie :/
Oviksen jälkeinen nännien kipeytyminen puuttuu kokonaan, eli liekö mulla ovista sittenkään ollutkaan vielä, mistäs sen tietäs... Aargh, ihan oikeesti mun puolesta voi noilla ovistikuilla heittää vesilintua..
Limaa tulee hieman ja ukkoparka ei pääsisi sängystä pois jos se olisi musta kiinni ;} | |
| | |
16.06.08, 15:24
|
#23 (linkki)
|
|
Ei oo vielä auenneet hanat ei....testailen siis aamulla jos ei mitään dramaattista tapahdu illalla. En jaksa odotella ja kuvitella ja haaveilla turhaan....Onpas tämä turhauttavaa touhua. oon kohta kokeillut kaikkea muuta paitsi "unohtamista". En vaan tiiä miten se: "mä vaan unohdin koko jutun ja yht´äkkiä olinkin raskaana!" onnistuisi...ideoita????
| |
| | |
17.06.08, 14:13
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lukaisin kuulumisiasi Wilma, tuolta toisesta ketjusta ja näytti siltä, että keksit itse sen relaamiskeinon ;} hieno juttu, jyvä jos voit nyt pariksi kuukaudeksi vähän "hellittää". Tulisi itse kullekin tarpeeseen :D
Tänne ei mitään uutta, rintoja kihelmöi ja selkää särkee mutta niinpä on tehny miljoona kertaa aiemminkin.
Ohdis kp 23
| |
| | |
19.06.08, 12:09
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2008
|
TESTIRYHMÄ:
Wilma80 Glandin25(+E-EPA) (koko kierto)
Hensku?
Ohdakkeenkukka Glandin25 + Gelee Royal (koko kierto)
Sinililja: Glandin25 (kp1-ovis)
Niimi Glandin25 (koko kierto)
---------------------------------------------------------------------
poistin itseni listasta kun plussa ehti tupsahtaa ennen kuin kerkesin alkaa glandineita popsimaan:)
Kaikille oikein paljon plussatuulia!! dbdbdbdb | |
| | | | |