Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.06.08, 12:19   #26 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

No olipas ne tehokkaita! Pelkkä ajatus toimi!! :)

Vastaa viestiin
19.06.08, 12:27   #27 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Onnea Mimonalle ja kyytiläiselle tarrasukkia :}

Hyvää juhannusta testiryhmä, Sinililja voisi kertoa meille uutisia heti alkuviikosta ;}

Vastaa viestiin
19.06.08, 14:09   #28 (linkki)
Niimi
(Vierailija)

Hyvää Juhannusta!
  Vastaa viestiin
19.06.08, 14:17   #29 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

Hyvää Juhannusta!

Juu, katsellaan niitä uutisia sitten alkuviikosta.. ehkä mä aloitan Glandinplussa-aallon.. toivottavasti! :)
  Vastaa viestiin
19.06.08, 15:07   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
No heh Sinis, niinpä;)

En tiiä oliko edellisen kierron primaspan kokeilulla vaikutusta tähän kiertoon..söin napin päivässä ja lopetin ennen ovista..menkat olikin sitten todella vaaaluvaa sorttia ja kesti päivän pari pitempään..(sorge;D)..

Sinis sitte kuiteskin alottaa ens viikolla sen glandinplussa-aallon, että saadaan vakuuksia sen toimivuudesta!:)

Jusseja!:)
  Vastaa viestiin
23.06.08, 08:51   #31 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Tää ehti ensin :D
Plussa tuli juhannusaattona, kp 26! :}

Nyt vaan toivotaan että napeilla oli positiivista vaikutusta kohdun limakalvoon (mulla todettu ohut limis) ja kyytiläinen tarraa kynsin ja hampain.

Mikäs Sinililjan tilanne?

Vastaa viestiin
23.06.08, 09:17   #32 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

Onneksi olkoon Ohdis! Se toimii sittenkin.. vai miten se meni? Nyt sitten jännityksellä odotellaan pitikö se sun uni paikkansa eli monta on tulossa.. ;D
Mites se oli, oliko tää sun eka syömiskierto vai ootko popsinut noita jo aikaisemmin?

Mä oon palannut juhannuksen vietosta tädin kera.. ottaa kyllä päähän. Vielä ei vuoda, mutta jo kolmatta päivää tulee pyyhkiessä tavaraa eli eiköhän se siitä. Tänään tai huomennahan sen vasta pitäisi alkaa.

Mutta jatkan varmaan glandinien nappailua, ei niistä varmaan ainakaan haittaa ole. ja Ohdiksella taisi auttaa.
Sinililja kp 28/28-29
  Vastaa viestiin
23.06.08, 10:10   #33 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Tätipahoittelut Sinililjalle.

Toivottavasti ei täällä nyt montaa kyydissä ole kuitenkaan, tai tulee kiire hommata isompi talo ;}

Meillä on ollut yritystä 2/08, joka ei sinänsä ole kauaa, mutta gyne totesi toisen munatorven olevan kelvoton ja kohdun ohuen limakalvon, joten se tuntui kovalta tuomiolta..
Glandinit, Gelee Royale sekä sinkkitabletit tuli mukaan kesken viime kierron ja söin alkuun Glandinia ja Geleetä 2/pvä.

Oli apua tai ei, niin ei niistä haittaakaan ole ollut :P
Syön paketin Glandinia loppuun ja sinkkiä jatkossakin, koska ei haittaa raskaudelle (toivon pitävän limistä nyt kunnossa), mutta Geleet lopetin plussaamiseen, ihan varmuuden vuoksi.

-O
  Vastaa viestiin
23.06.08, 14:44   #34 (linkki)
Niimi
(Vierailija)

Onnea Ohdis!

Mä en tässä kierrossa bongannu ovista ihan tarkasti, mutta 2vk päästä pitäis menkat alkaa, jos on alkaakseen. Ihanan pitkät kierrot mulla, tänään kp 26
  Vastaa viestiin
23.06.08, 21:33   #35 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Paljon onnea Ohdis!!:) nyt toivotaan, että kyytiläinen pysyy lujasti parannellussa limakalvossa:)

Vastaa viestiin
25.06.08, 12:39   #36 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Ei vielä tullut meille pientä nyyttiä, varhainen keskenmeno yllätti (rv 4+2) ja yritys jatkuu..
En ole vielä päättänyt mitä teen glandinien ja geleen kanssa, syön nuo loppuun, katsotaan sitten hommaanko enää uusia. Sen verran kuitenkin jurppii, että ajattelin luopuvani koopeen laskemisesta ja tikuttelusta.
  Vastaa viestiin
25.06.08, 13:28   #37 (linkki)
Wilma80(kirjautumatta)
(Vierailija)

Voi ei Ohdis!!!!!Pahoitteluni!!En ehtinyt edes onnitella....No ehkä hyvä, että tässä vaiheessa tuo sitten tapahtui ettei myöhemmin. Ymmärrän silti, että jurppii ja surettaa. Nyt pupuilua kehiin kuiteskin, sillä km:n jälk. voi tärpätä nopeastikin!

Mulla oli kierto kans ihan kummallinen, en edes tajunnut ajatella et olisko Glandinien syytä...Tiputtelu alkoi kp26 ja menkat alkoi kp30, mut vuodin vaan 2pv ja sitten tiputtelu jatkui ja ma-ti testasin ovisplussat, mut negan r-testillä. Eli en tajua yhtään missä mennään...Mitään oireita ei ole. Eli ehkä mulla on sit ovis sen tiputtelun seurauksena jos kp26 olikin kp1 niin nyt olis kp11.

En tajua yhtään....Syön kuiteskin glandinia nyt 1tbl./pvä.

Ohdis-koeta jaksella!Positiivistä et kuitenkin plussasit!!

T.Wilma ja kp11 tai kp6 ??? Mistä sen tietää??
  Vastaa viestiin
26.06.08, 16:34   #38 (linkki)
vilukisu
(Vierailija)

Mitä nää Glandinit on, ja mihin pitäis vaikuttaa? Apteekista vai luontaiskaupoista? Joo, googlaan, mutta kun nyt tähän ketjuun osuin, niin kysynpä samalla nyt teiltäkin..
:D
  Vastaa viestiin
26.06.08, 16:41   #39 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

No höh Ohdis! Onpa harmi! Mutta jotain kuitenkin tapahtui, ehkä sekin on positiivista.. ? Pahoittelut!

Mä en enää ees muista mitä nää oli, kunhan syön.. ;) no ei, limakalvoille pitäisi jotain tehdä. Helpompaa kuin greipin litkiminen.. Sopii minulle laiskiaiselle siis hyvin! ;) Mä ajattelin napsia ton levyn pois ja katsella sitten tilannetta uudelleen. Ei siis tärppiä ekasta satsista tullut. Taisin ostaa ne Stockalta, mulla on niitä tavallisia, Glandin25 muistaakseni. Wilmalla oli vissiin jotain muuta?
  Vastaa viestiin
27.06.08, 10:25   #40 (linkki)
ohdakkeenkukka -
(Vierailija)

Vilukisu varmaankin jo löysi googelista tietoa, joten en nyt ala sen kummemmin rustaamaan siitä :}

Täällä elämä alkaa voittamaan, vuoto katosi parin päivän jälkeen (tietääkseni sekin kertoo ohuesta limiksestä) ja eilen pystyi taas pupuilemaan. Kiertoa en laske, aion vaan keilailla mahdollisimman usein ;} ehkä nyt mieskin jaksaa panostaa, kun jää kesälomalle.
Glandineja ja geleetä muutama nappi jäljellä, anoppia näen vasta jonkin ajan päästä, pitää kysäistä, josko postittaisi lisää jossain vaiheessa.

Viikonloppuja testiryhmälle :}
  Vastaa viestiin
27.06.08, 10:58   #41 (linkki)
Wilmis
(Vierailija)

Ohdis-ootko varma, että sulle siis tuli se varhainen km,jos kerran se vuoto loppui??testasitko uudelleen??Älä luovuta!!

Glandinin pitäis auttaa limakalvon vahvistamiseen.
Mä syön niitä normi glandineita, e-epaa, raskausvitamiinejä ja tällä hetkellä myös sinkkiä (yhden haavan vuoksi, että paranisi nopeammin). En tiiä onko mistään noista mitään hyötyä, mutta yrittänyttä ei laiteta!!

Viime kierto siis eka glandin kierto ja oli niukemmat menkat ja ovisplussaa näytti heti vuodon loputtua...Eli en tiiä mitä tarkoittaa ja missä mennään...

No nyt mun kroppa on kesälomalla elokuuhun asti ja koetan olla stressaamatta...hehheh...

Wilma
  Vastaa viestiin
27.06.08, 11:38   #42 (linkki)
ohdis
(Vierailija)

Wilma, mulla on ollut todella niukkaa vuoto muutenkin muutaman kierron ajan ja gyne selitteli sitä juuri sillä limiksen ohuudella. Kun ei ole matskua, mitä vuotaisi.
Täti siis ollut kylässä vain noin 2-3 vrk, kun ennen oli ainakin 6 vrk. Mietin sitä testaamista, mutten ala testaamaan ennenkun pari viikkoa on kulunut, ettei ole enää varmaan sitten hcg:tä tuosta jäänyt.
Toivotaan Wilmis, että kropan lomailu auttaa ;}
  Vastaa viestiin
04.07.08, 14:27   #43 (linkki)
yk 14
(Vierailija)

Mitä teille kuuluu? Vieläkö syötte glandineita? Kävin tänään luontaistuotekaupoissa katselemassa pakettia, mutta en vielä ostanut.. kiinnostaisi kokeilla, jos en tästäkään kierrosta raskautunut.. Jos vielä kokeilisi jotain ennen lääkärireissua.. Viime talviset lääkärireissut eivät tulosta tuottaneet ja ajattelin olla kevään ja kesän ihan vaan luomuna.. jos vaikka onnistais.. Nyt olen muka tuntenut oviksen jo kaks kertaa tässä kuussa.. taitaa olla kroppa sekaisin, paitsi jos nyt oliskin tärppi käynyt =)
  Vastaa viestiin
04.07.08, 16:48   #44 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Niin, mitä tosiaan kuuluu testiryhmään? Moniko on vielä mukana?

Täällä edelleen glandineita syödään, kiertopäiviä ei laskeskella ja kyllä se uusintaraskaustesti näytti negaa.

En nyt kauheita enää odottele raskautumisen suhteen, elokuussa on annettu ohjeet ottaa yhteyttä neuvolaan ja saadaan mulle "lääkitys kohdilleen".
  Vastaa viestiin
04.07.08, 17:15   #45 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2007
Täällä myös syödään glandineita 2.kierto menossa...Aion jatkaa elokuulle asti ainakin kun silloin on lääkäri varattu jos ei tulosta synny sitä ennen. Varastossa yx paketti lisää ja sen syön myös loppuun. Mulla päänahassa hilseilyä&kuivuutta niin toivon sen auttavan siihenkin. Katellaan...Mut nyt alkoi LOMAAAA!!!!

Kropat lomalle vaan!Tsemppiä kaikille!

Wilma ja kp??
  Vastaa viestiin
05.07.08, 15:07   #46 (linkki)
Niimi
(Vierailija)

Tänään ostin apteekin oman testin ja testasin negan, testiajan jälkeen tuli haalee viiva. Jos oisin raskaana viikkoja olis alle tai vähän yli rv4. Eli eipä auta kuin odotella!
  Vastaa viestiin
07.07.08, 13:55   #47 (linkki)
Niimi
(Vierailija)

Täälä testattu parempi plussa, mutta ei hyvältä näytä. Nyt on ruvennut tuhruamaan enemmän, joten kesken menee. Tämä olis jo 3.km 5kk sisään. Taidan siirtyä taka vasemmalle. Jatkossa kyllä syön vielä glandineja...
  Vastaa viestiin
07.07.08, 15:25   #48 (linkki)
Ohdis
(Vierailija)

Voi Niimi, täällä pidellään peukkuja että pikkuinen pitäisi lujaa kiinni!

Kolmas keskenmeno oli muistaakseni jokin kriteeri ottaa yhteyttä lääkärille, jos niikseen tulee. Mutta toivotaan parasta!
  Vastaa viestiin
07.07.08, 20:33   #49 (linkki)
safiiri,
(Vierailija)

Niimille toivotukset että vuoto on harmitonta!

Huomasin just äsken tämän testiryhmän ja totta kai kiinnostuin. Mikä kumma tämä tällanen glandini on??
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku