Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.06.08, 14:16   #251 (linkki)
Haidi kirjautumati
(Vierailija)

Joox...oliks sulla ihan varppina oikee osote, sillä tätiä ei täällä näy. Kp 33/31...siis viime kierto oli tuon 31 clomeilla ja voihan olla, et kierto hakee vielä paikkaansa???
Toissayönä kipeytyi oikee tissi, mikä outoa sekin, yleensä ne kyllä heti oviksesta tulevat kipeeksi jos tulevat. Nyt on oviksesta kulunut 17vrk??? Muutama päivä sit nipisteli alamahaa menkkamaisesti, nyt ei mitään??? Tää on yhtä suurta kysymysmerkkiä tää meikäläisen kropantoiminta. No odotellaan taas muutamia päiviä jos se täti on matkalla eksynyt, ellei se oo niin sivistymätön, että tulee huomenna kutsumatta mun synttäreille:) (joita ei juhlita) niin taas sitä vanhetaan ja kello tikittää vielä kovemmin plussaamisen kannalta. Tässäpä pähkäilyt näin työpäivän päätteeksi. Lähden viemään tyttöjä tallille.
  Vastaa viestiin
15.06.08, 17:22   #252 (linkki)
joo Xo)
(Vierailija)

Haidi ; ( salaa bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd =)
Emmää tiä mihin tuo meni, ei kyllä sanonut varsinaisesti sun luo tulevansa....
eikä kyllä mistään kakkukekkereistä ollu puhetta --- ehkä se meni jollei muulle sittenkii.

OIKEIN IHANAA HUOMISTA SYNTTÄRIPÄIVÄÄ ( olixe 25? )
Ja toivotaan ettei se täti sua ainaskaan silloin häiritse !

Jokos on olion kans lämmennyt, vai mitenseoli ?

Tosiaan, toi tikitys...mä vähän ihmettelinkin, miksei kukaan muu kuule sitä...??!
Mut onhan meitä sit muitakii ;o)

Vastaa viestiin
16.06.08, 08:25   #253 (linkki)
Aurora Vee
(Vierailija)

Aloitan uuden ketjun! Sinne kaikki, myös uusi kirjoittelija! Teillä onkin pitkälti samanlainen elämäntilanne kuin meillä vielä viime vuonna. Mikäs sulle laitetaan nimimerkiksi, niin pääset listoille?
  Vastaa viestiin
16.06.08, 15:30   #254 (linkki)
sopu sijaa antaa
(Vierailija)

terveyssisarhan minä olen joten laittaa vaikka se nimmariksi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: