Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.06.08, 11:35   #51 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Ohdikselle vielä, eipä tuokaan hyvältä kuullosta, että teidän ostamat vaatteet ym. häviää sen siliän tien!!

Hyvä Titti ettet noteera ja mieltäs vaivaa moisen örkin jutuilla enään!
  Vastaa viestiin
03.06.08, 11:45   #52 (linkki)
Aurora Vee
(Vierailija)

Mun isä on aika samanlainen kuin teidän exät, paitsi ikävämpi (taustalla mm. henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä). Vaikka vanhempani ovat eronneet 23 vuotta sitten, lähettää ukko äidilleni niin pahoja viestejä että äitini päätti antaa hänelle viimeisen varoituksen ennen rikosilmoituksen tekemistä.

Nyt kun minäkin aikuisena päätin katkaista yhteydet sinnepäin eri syistä, on viestejä alkanut tulla minullekin. Onneksi yleensä ei yhtä ikäviä kuin äidilleni. Kuitenkin isän "haamu" varjostaa kaikkea mitä teen ja vaikuttaa esim. omien lasten kasvatukseen.

Vuosikaudet äiti jaksoi sietää sitä meininkiä. Kun vihdoin aikuistuin, hän sai vapauden ukosta. Sanoo isääni "elinkautisekseen". Aika osuva ilmaisu! :-)
  Vastaa viestiin
03.06.08, 12:57   #53 (linkki)
ohdakkeenkukka - töissä
(Vierailija)

Papu, Saatana saapuu Moskovaan oli paras kirja IKINÄ <3
Alku oli jähmeetä mut sit sen jälkeen siihen jäi koukkuun ja luin kirjan kaksi kertaa peräkkäin läpi ja edelleen se on ykkössuosikki :}
Jos joku suosikkikirjailija pitäisi sanoa, olisi vastaus H.P Lovecraft ja Edgar Allan Poe. Toisaalta tykkään myös Kaari Utriosta ja Patricia Cornwellin trillereistä.
Tällä hetkellä menossa on Kyösti Pietiläisen Legioonalainen Peters, kertoo miehen palveluksesta Ranskan muukalaislegioonassa.

Olen katsonut Natural Born Killersin useampaankin otteeseen, se on mainio :}
Signs oli kyllä pelottava, siinä oli ahdistava tunnelma.
Kauna oli nimenomaan huvittava, mekin tirskuimme tuttavani kanssa.

Ringin ostin kotia silloin kun se tuli myyntiin, oli vielä vhs-kasetti ja oli melkoisen mielenkiintoista kun sen oli katsonut kerran niin sen jälkeen iski joku häiriö, sellainen poikittainen lumisade-viiva keskelle ruutua eikä sitä voinut toista kertaa siis enää katsoa :D
(ne jotka ei ole leffaa nähneet, niin kerrottakoon et juoni perustuu videonauhaan, sen kun katsoo kerran niin kuolee 7 päivän sisään ;})

Mitähän muuta piti kommentoida..hmmh..en mä muista, leffoista voisin jatkaa vaikka kuinka, exän kanssa keräsimme elokuvia ja niitä on tullut katsottua melkoinen läjä.

Titti, tosiaan, vettä myllyyn vaan ;} lähinnä exäsi on varmaankin näyttänyt muiden silmissä aasilta jos on tollaista huudellut ympäriinsä :P
  Vastaa viestiin
03.06.08, 13:15   #54 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Äääh... kai mun tarvii sitten puhaltaa pölyt siitä kirjasta, en tosiaan ole niitä muutamia alkusivuja pidemmälle päässyt. Se on todella harvinaista meikäläiseltä...

Patricia Cornwellista piti sanomani, että mä kyllästyin siihen jossain vaiheessa, rupes menemään rietosteluksi ja toistamaan itseään. Nyt luin tämän viimeisimmän ja se oli taasen hyvä. Mutta kun on se maku mennyt jo...
Vähäkös muuten olin ylpiä äitee kun esikoinen luki ensimmäisen Cookinsa! Voi niitä aikoja kun itse ne löysi... huoh... siitä on ainaskin miljoona vuotta...

"Löysin" (kirjatukku kaupasta...) juuri tuon Utrion Kiilusilmä feministi, siinä oli
hauskoja juttuja, mutten vielä ole paremmin perehtynyt. Sain aikanaan tädiltäni kaikki Utrion kirjat.... (niihinkin kyllästyy kun tarpeeksi monta lukee perätysten..)

Soiko puhelin tuon leffan jälkeen? Hyytävää.... oikeesti!!
  Vastaa viestiin
03.06.08, 13:26   #55 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Edelliseen, tarkoitin siis tuosta Cornwellistä, että meni _liialliseksi_ rietosteluksi..
Ohdis, tuli mieleeni, oletkos lukenut Robert Holdstockin Alkumetsä sarjaa? Suosittelen lämpöisesti!

Okei, nyt lopetan, menee ihan jorinaksi..

Tästä tuli mieleeni vielä uusi G!!!!

Mikä teillä on sellainen mihin tulee laitettua "ylimääräistä" rahaa, rahaa vaikka ei olisikaan varaa, törsättyä, ym.... Onko se ravintola, musiikki, leffat, vaatteet, käsilaukut, meikit????

Ja taas itse... mulla on ne kirjat. Ostan välillä ,vaikka kirpasee tämänpäivän törkeät hinnat... Käyn kyllä kirjastossakin, mutta yleensä omistamisen halu iskee päälle...
Kirjat on sellaisia mitä myös muksut saa aina halutessaan, jos ei heti, niin tilipäivänä.
Innokkaita lukijoita pojatkin jo ovat. Neitikin "lukee"..
  Vastaa viestiin
03.06.08, 14:06   #56 (linkki)
ohdis-
(Vierailija)

Alkumetsä..ei kuulosta tutulta, Papu mutta pitää laittaa korvan taakse. Kiitti vinkistä!
Talvisin ei ole tullut luettua mutta kesällä menee sitäkin enempi.

Galluppi: Njaa-a..paha sanoa. Oikeastaan mä en törsää vaatteisiin, koska kierrän paljon kirppiksiä ja suurin osa lempivaatteistani on maksanut pari egeä.

Kengät! Joo, sehän se on :D Jos mä näen ihanat kengät, ne on ostettava. Mä en voi elää ilman niitä! Onneksi tätä tapahtuu harvoin, suurin osa kengistäkin on kirpparilta mut sitten löytyy muutama pari joiden hinta on useampia satasia.

Hmm..meikkiin kyl menee rahaa mut en mä niitäkään tarpeettomasti osta, vaan aina kun jokin on lopussa.
Leffoja ja musaa tulee netistä, kirjoja saa kirjastosta..
Nyt rahaa menee häihin. Mä ostan jotakin ja sitten löydänkin jotain parempaa tai mieli muuttuu.
Oliolla on työkalut. Sitä ei voi päästää yksin Biltemaan. Jos sen pitää nostaa autonhelmaa jotakin varten, niin se ostaa 5 tonnin hallitunkin ja pulttipyssyn ja kaikkee muutakin "pakollista".
Pääosin meidän tuhlailu on tuolla safkapuolella kyllä..tulee ostettua herkkuja harva se päivä.
  Vastaa viestiin
03.06.08, 14:08   #57 (linkki)
ohdis-
(Vierailija)

^ tuli mieleen vielä jotakin..mä törsään ihonhoitoon! Hajustettuja kosteusvoiteita purkissa, pullossa, purnukassa, tuubissa, ruskettavaa, ei ruskettavaa, kimaltavaa, mattaa, sävytettyä, puhdistavaa..jokaista löytyy :D
  Vastaa viestiin
03.06.08, 16:27   #58 (linkki)
Mirkku33
(Vierailija)

G;tä Millaisia leffankatsojia ja kirjanlukijoita löytyypi täältä?

No, mä tykkään ihan sikana Jane Austinin romaaneista, niin kirjana kuin leffanakin.
Joten jonkinasteinen romantikko (??) kait olen.
Toisaalta, mikään ei ole niin mahtavaa kun kunnon Van Dammen leffa tai Steven Segalin, tai uusimman Bondin (D.Craig) bond-leffa ja toinenhan tuleekin marraskuussa. Arvatkaa kuka menee ensi-iltaan hinnalla millä hyvänsä ;o).
Ja lisäksi tvstä töllötän saksalaiset poliisidekkarit, lähinnä Kettu ja Kahden Keikka.

Noita "tosi kehittäviä ja mieltä virkistäviä" Harlequin-pokkareita luen joskus, harvoin. Mulle tulee sellaisia ahmimis-kausia, jolloin menee noita pokkareita 3-6kpl päivässä, muuta ne tee silloin kun luen, hyvä että muistan syödä. Mutta ehkä kerran tai kahdesti vuodessa, kun tylsistyttää normaali tylsä elämä :oD!
Muutapa en oikein lue, ei ole aikaa... tai no, lasten satukirjoja sitten sitäkin enemmän, mut niitä kait ei tässä huomioida :o)).

Jaaha... kuuluu PYYHKIMÄÄN!! Pakko mennä ;o)
  Vastaa viestiin
04.06.08, 08:41   #59 (linkki)
Aurora Vee
(Vierailija)

Huomenta!

Ensin Geetä:

"Ylimääräistä" rahaa laitetaan herkkuihin. Kauneudenhoitotuotteet ovat syntisen kalliita: kun varastot tyhjenevät, kauppaan menee väkisin useampi kymppi vaikka ostaisikin edullisia tuotteita. Niitä vähän häpeän, kun miehellä ei ole vastaavaa menoerää ja talous on yhteinen.

lukemisista ja leffoista:
En ole jaksanut pitkään aikaan paneutua mihinkään kirjaan eikä leffaakaan saada ikinä katsoa rauhassa! :-) Mutta yleensä jännitystä/actionia, miedompaa kauhua (mm. The Others), sarkastista huumoria (Housut pois) tai ajankohtaisiin ilmiöihin pureutuvia (Michael Moore, Al Gore, joita toimittajana tykkään kritisoida). Näistä kummatkin pitävät. Itselleni kelpaisi romantiikkakin, mutta ei hömppäsellainen vaan jokin erilainen rakkaustarina (esim. Piano). Mies taas tykkää näistä Tarantinoista yms.

Lapsena ja nuorena ahmin kirjoja, mutta viime vuosina olen lukenut vaan teoriakirjoja opintojen takia. Mutta yleensä luen lehtiä kun ehdin, sanomalehtiä, naisten hömppää ja sisustuslehtiä (saan ilmaiseksi), perhelehtiä, Pirkkaa... Ristikoita joskus kielen vahvistamiseksi.

Telkkarista tulee yhä useammin töllötettyä sellaista mitä voi katsoa pikakelauksella...
;-D Aiemmin jaksoimme keskittyä rikossarjoihin, nyt nekin ovat vähentyneet. Mies katsoisi vaan auto-ohjelmia ja uutisia, itse olen koukussa Teho-osastoon, Täydellisiin naisiin sekä sisustusohjelmiin. Lastenohjelmista valitaan päivän paras suomeksi tai ruotsiksi (mukavaa olla kaksikielinen!).

Vielä vähän (.):
Eilen illalla mulla oli jo melko negatiivinen suhtautuminen vauvaprojektiin, olin niin väsynyt... En pystykään heittäytymään tähän kuten aina ennen, aiemmin olen noudattanut vaistoani ja ollut varma päätöksistäni. Nyt en tiedä kumpaa "fiilistä" seurata, sitä joka kutsuu luottamaan siihen että elämä kantaa, vai sitä joka sanoo ettei vielä.

Ja sitten tänä aamuna oli jo parempi fiilis. Ilmeisesti aamupäivällä noussut kuume laskee illaksi miinuksen puolelle. Puitteet olisivat loistavat juuri nyt ja mahdollisesti paljon huonommat myöhemmin, mutta jaksammeko? Luulen että helpottaisi jos vaan "sinetöisi" homman pian vällyjen välissä ja asennoituisi siihen. Ehkä.

Oli niin helppoa haaveilla kun mies vielä oli kielteisellä kannalla! :-)
  Vastaa viestiin
04.06.08, 09:55   #60 (linkki)
joox Galluppiin
(Vierailija)

Ylimääräistä rahaa ???
Toi "ylimääräinen" on varmaan joku vieraskielinen sana (?)
ei löydy mun sanavarastosta ollenkaan tommosta ;o/ höh.

No mut jos johonkin törsään, ne on kengät.
Ei omiin ( ostan juu kalliit, mut käytän sitten niitä samoja seuraavat 5 vuotta )
Vaan lasten ja olion.
Kun pääsen kaupan kenkäosastolle, olen aina kuin liisa ihmemaassa...
aah. niiin paljon ihaaaaaaaaaaaania popoja kaikille.
Viimeksi sekosin niin, että tytöllä on nyt neljät lenkkarit ja kahdet sandaalit - kaikki toooooooooooooooooosi tarpeellisia.
Edelliskerralla ostin kumisaappaat kaikilel, unohtaen että just olin jostain
edellisviikolla ostanut.
Noh, myyn niitä huuto.netissä sitten sikahalvalla, prkl !!
Tai jos naapurit kyselee, niin myyn niille.
Olio ei kengistään luovu, vaikka oliskin ollut " vikaostos" - se piti ekaa kertaa
just lenkkareita, jotka ostin sille 5 vuotta sitten ( säästäväinen ! jep )

Ja sitten tuo maalaisromanttinen sälä on se, johon sorrun.
Siinä olen kyllä pitänyt maltin eli ostan vaan sellaista,
mille tiedän olevan käyttöä ja sopivan paikan kotoa valmiiksi.
Muuten jää ostamatta, vaikak se korventaakin...

Noin. Nyt "asiaan" :
eilen oli niiiiiiiiiin ihana terassi-ilma, viihdyttiin oikein hyvin.
Mun ystävätär on vaan niin s-tanan kipee, kun sillä on se reuma,
ettei paljon sitten mihinkään liikuttu.
Mutta olut on lääkkeenä oiva vaikka reumaankin,
ja kesästadin näkymät oli niiiiiin silmiä hiveleviä, että taas on
pitkäksi aikaa oikein hyvä mieli siltä osin *=o} !!!

Syötiin suht hyvin ja juotiinkin hieman *hik*
mutta ajoissa olin kotona, ei ole edes huono olo.
Siitäkin on hyvä mieli !

Aurora; samojen fiilareiden kanssa täällä painii aika-ajoin itse kukin,
kovin on tuttua siis.
joopa-eipä-kyllä.ehdottomasti-ei. ei ikinä- no jos...- tai ei- tai sittenkin joo, heti.
tai ehkäpä....
nii-i. Tää on niin tätä.
Etukäteen kun et koskaan voi tietää ja varmaksi
sanoa tosta jaksamisesta millään.
Sen jos tietäiskin, tää ois niin paljon helpompaa.

Mutta voi; mäkin toivoisin niin, että olio sanois vihdoin jees.
Menisköhän mulal sitte pupu pöksyyn...?
mitä luultavimmin kyllä.

Tässä välissä oli pakko tsekata koopeet,
en ole kellistänyt olioo ainakaan tilastollisesti mahdollisina ovispäivinä,
mutta sehän ei vielä kerro mun tapauksessa mitään.
Jatkan siittiöiden saalistusta siis edelleen.
Enhän mä tarvii kuin yhden vaan....sopivana hetkenä ;o)

Vastaa viestiin
04.06.08, 10:48   #61 (linkki)
ohdis-
(Vierailija)

Hätäseen pyörähdän..Joox, nappaat kato suuhun lastin, syljet sen pakastepussiin ja käytät vähän joka päivä ;D
  Vastaa viestiin
04.06.08, 10:52   #62 (linkki)
joo Xo)
(Vierailija)

kjähkjäh.....
Tolla reseptillä sit koitetaan mennä..... ;oD
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:00   #63 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Tärkein eka; Kuinka joku voi saada ilmaisesksi sisustuslehtiä? Epistä.. :(
Ei vaiteskaan, meillä olio määräis kaikki sisustuslehdet laittomiksi jos vaan pystyis jotenkin. Mulle kun välillä iskee inspiraatioita... Ainiin, en ole vieläkään saanut otettua niitä kuvia lastenhuoneen muutoksesta, kun mun digikamera on rikki. Tarvis käydä jostain kysymässä, mitä maksaa ja kannattaako korjaus.. (Olion kameraa EN lainaa, siinä on ihan kauheesti nappeja ja mua pelottaa edes olla sen lähellä etten riko sitä... norsu...)

Ohdis, eiköhän kaikilla olioilla ole vastaava tarve hankkia tarvittavia ja "tarvittavia" työkaluja, mitä sitten ikinä tekeekin. Siis pojat ovat poikia, lelujen hinta vain kasvaa...

Ja muuten, mulla on sama juttu kuin Jooxilla, muksuille ostan vaatteita (siis ei niin tarpeellisia..) ja kenkiä, itelle en niinkään..
Thaimaastakin raahasin likalle iiiison kassillisen ihquja mekkoja, paitoja ja läpäreitä,prinsessakenkiä ja pojille kanssa, mutta ei ihan niin paljoa (siis raahasivat itse...) Ostin itellekkin jopa 2 t-paitaa, kahdet läpärit sekä yhdet biksut... (n.15egee..)
Hyvä että oli nautinnollinen stadireisu! Tosi kurjaa että ystäväsi on niin kipeä :(

Voi, mua rupes ihan naurattaa (elä nyt siis vaan loukkaannu!) Auroran pähkäilyt vauva-asiassa, voi.... tuo on just niin tätä naisen elämää! Ei sitä ensimmäista kuumeillessaan aatellut moisia, eikä vielä niin kakkostakaan odotellessa... Mutta nyt; Jooxi sen hyvin sanoi : "joopa-eipä-kyllä.ehdottomasti-ei. ei ikinä- no jos...- tai ei- tai sittenkin joo, heti.
tai ehkäpä.... "
Tuumasta toimeen vaan! ;))))))))))))

ainiin, täydellisiä naisia minäkin seuraan, muuhun ei nyt resurssit /kiinnostus riitä.

Aurinkoista päivää toivottele, Papu
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:02   #64 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohdis-
Hätäseen pyörähdän..Joox, nappaat kato suuhun lastin, syljet sen pakastepussiin ja käytät vähän joka päivä ;D
Pitäsköhän sitä itekkin... tosin mä yökkään toooosi herkästi XDDDDD
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:08   #65 (linkki)
joox lisää vielä
(Vierailija)

Niin, meilläkin olio aina, siis tehdessään ihamitävaan,
tuskailee ekana: mutku mul ei oo sellasii ruuvei, mitä tohon tarvii.....
pitänee mennä rautiaan.
(minä) Ai siis ei vai ?? mitäs hittoa sulla sit on koko varasto täynnä ??
Hei miljaardi laatikkoa pelkkii ruuvei ja nauloi ja prikkoi ja muuta sälää...
(olio) mutku ei oo JUST sellasiii...ja menee rautiaan. Ostaa kassillisen muutakin "tarpeellista" - ja toteaa huomenna: ois mul sittenkii ollu näitä täällä, katos vaan...

Tässä kohden yleensä kilahdan ja karjun ku palopilli,
et miks helevetissä tota paskaa pitää säilöä nurkissa muka tarvittaessa käytettäväks,
jos aina käy ostamassa uutta ja sit niitä on satoja samanlaisia....
ja enskerralla taas ostetaan uusia ??!
AAARRGHH....................#%¤&"?¤###$£##........ .............................OLIOT !!

Vastaa viestiin
04.06.08, 11:10   #66 (linkki)
joo Xo)
(Vierailija)

NYT mä tiedän mikä musta tulee isona !
RAutakauppias !...voisin vaik heti pitää
rautakauppasälän pihakirppiksen...tuuttekos ostoksille ??
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:13   #67 (linkki)
joo Xo) Taas
(Vierailija)

Pinkki Pyörremyrsky kertoi tarhassa tarinaa siitä,
kuinka meidän äiti ei laula silleen kivasti ( niinku muiden äidit )
vaan kovalla äänellä kailottaa pyykkikasan takaa " voi paska perkele...."
( tässäkohin tarinaa mä en enää tiennyt,
itkeäkö vai nauraa, mut päätin lopettaa kiroilun....lähes ainoa paheeni.nyyh)
- sitten tarhantädit yrittää; no mutta voihan se äiti joskus laulellakin jotain, jos et vaan muista ?
Tyttö; ei se laula, se vaan karjuu !
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:18   #68 (linkki)
Papu75*
(Vierailija)

Voi Joox! XD Aikamoinen totuudentorvi teillä!
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:33   #69 (linkki)
ohdakkeenkukka - töissä
(Vierailija)

Pinkkis iski jälleen :'D on siinä varmaan tädeilläkin ollut pokassa pitelemistä.

Meillä toi työkaluhomma on hieman koominen, kun olio mun luo muutti, ei sillä ollu työkaluja. Siis ollenkaan. Mulla oli kaikki kirvesmiehen vasarasta tulppa-avaimeen (siis kämpän remppaa ja autoremppaa varten). Kun muutettiin meidän taloon, se osti työkalupakin ja vei mun kaikki työkalut autotalliin. Ja alkoi kutsua niitä sen työkaluiksi :D mä en niitä enää näe kun satunnaisesti, muutaman toin takasin sisälle, missä niitä tarviin pikkuhommia varten.
Ja siitä se sitten lähti..mopo meinaan..kun se pääsi sillä alkuun niin alkoi keräämään ihan oikeestikkin omia työkaluja.
Tai yhteisiähän ne kai on ;}

Vastaa viestiin
04.06.08, 11:49   #70 (linkki)
Titti*
(Vierailija)

Päiviä!! Lääkärissä käyty ja kaikki hyvin, paitsi paino... Kohta neljä kiloo tullut lisää, apua........ Sen täytyy olla kaikki tossa mahassa, joohan?!?!?!? ; )

Meitin olio on sit tosi outo, ei omista kuin yhden pienen ruuvinvääntimen minkä just osti kuukausi sitten. Sit AINA pitää mennä kavereilta lainaa kaikkee kun itellä ei oo... Ja yllättäen siellä menee aina kolme-viisi tuntia ja kaljat on tullut juotua siinä samalla. Joopa joo...

Kiroilusta tuli mieleen kun poika oli eilen yläkerrassa tyttöjen kanssa niin tytöt sanoi että poika oli kirota pärryyttäny siellä. Kyselin sit että mistäs se on mahtanut oppia moista niin vastaus oli että SINULTA!! Eeeiiii kaaaaiiii... Täytyy kyl myöntää että pinna on välillä vähän kireellä.. ; )

Jaa, pitäiskö vähän ruokaa ruveta laittaa, mun taitaa olla parempi tänään tyytyä salaattiin kun en halusi olla jouluna satakiloinen... Ei se kyllä mihinkään riitä, mitähän jälkkäriksi ottais....
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:52   #71 (linkki)
Titti*
(Vierailija)

Nii ja kuten edellisestä voi päätellä mä tuhlaan ruokaan!!! Välillä sisukkaa ja lohta kun ostelee niin meneehän sitä rahaa. Koko ajan kyllä vähemmän kun ei vaan ole rahaa...
  Vastaa viestiin
04.06.08, 12:26   #72 (linkki)
Aurora Vee
(Vierailija)

Voi jumankekkula tuota Pyörremyrskyä!! eeehhehhehheeee.... X-D

Papu, en loukkaannu, vaikka kirjoitinkin vakavissani. :-) Herättävää ja virkistävää huomata miten hauskalta pähkäilyni vaikuttavat. On vaan niin NOLOA kun koko kevään kärsii vauvakuumeesta ja painostaa miestä, ja kun saavuttaa "päämääränsä" niin menee pupu pöksyyn!

Ja näin se on, että kaksi ekaa meni kivuttomasti (toki niissäkin miehen taivuttelu vaati vahvaa naista, kirjaimellisesti), kun ei yhtään aavistanut mihin ryhtyy. Mutta kun nyt jo on äärirajoilla, ja tietää että se voi vaan pahentua, niin eihän tässä hommassa ihan järjissään voi olla. Eli jos näet kadulla vanhemmat useamman kuin kahden lapsen kanssa, heillä mitä todennäköisimmin viiraa päässä. Tahtoo sellaiseksi!

Jep, taas on myönteisemmät fiilikset kuin aamulla. Mutta kysykää illalla uudestaan.
  Vastaa viestiin
04.06.08, 12:43   #73 (linkki)
ohdis-
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora Vee
Eli jos näet kadulla vanhemmat useamman kuin kahden lapsen kanssa, heillä mitä todennäköisimmin viiraa päässä. Tahtoo sellaiseksi!
Ollaanko me niinkuin kylähulluja? :D
Njoo, kai mä voinen tunnustaakin, ihan kaikki palikat ei kai ole kohdillaan ;}

Vastaa viestiin
04.06.08, 12:49   #74 (linkki)
Papupikana
(Vierailija)

Tittille vilkutuksia, hyvä lekurireisu ollut. Kyllä se on kaikki paino tullut siihen massuun!!

Aurora, mulla iskisi ihan varmasti täysin pakki päälle jos olio yht' äkkiä rupeaisikin ihan innolla suunnittelemaan vauvaa! Tosin, mä kyllä tiedän varmasti, ettei sellaista päivää ikinä tule. (Ette sitten kukaan mene sille sanomaan mitään käänteissykolokiasta!!)
Kylähulluja =)))))) Ollaan vaan!!! (Siis minä vissiin olen jo...)
  Vastaa viestiin
04.06.08, 12:50   #75 (linkki)
palikka1+2=?.....
(Vierailija)

Jaa mitkä palikat Ohdis?? Emmääää löyrä mittää palikoit????

Upap
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku