|
Kiitos vastauksista! Olette ihania, kun viitsitte valistaa "tyhmää"
Itse asiassa luinkin sitten viestin lähettämisen jälkeen tuon lauran tietoisku ketjun. Olen aivan uusi tällä palstalla. Olisin varmaan löytänyt vastauksen, jos olisin lukenut muitakin viestejä.
Vaikka yksi lapsi jo on, olen kovin tietämätön näistä kaikista. Ehkä juuri johtuen siitä, että eka tärppäsi noin vain, ei edes "yritetty". Ikinä ei ole näihin asioihin tarvinnut perehtyä. Ekan jälkeen lämmöt oli 37 asteen tuntumassa, jopa yli. Joten vain oletin, että aina kun ovulaatio tapahtuu, niin lämmöt ovat niin korkealla. Ja kuvittelin, että tippuvat vasta edellisenä päivänä, kun menkat ovat alkamassa.
Ilmeisesti siis ovulaatio todella tapahtuu. Helpottava tieto. Kiertoni eivät tosiaan missään tapauksessa ole yli 30 päivää. Ehkä joskus ja vähän heittelevät.
Voikohan olla niin, että samallakin ihmisellä lämmöt vaihtelevat eri kuukausina? Vai oliko noin korkea lämpötila vain siitä johtuen, kun todella olin raskaana?
Edellisellä kerralla myös tajusin jälkeenpäin, että limatkin oli kohdallaan. Vaikka ei tosiaan "yritetty". Mutta nyt en ole huomannut oikein limoissakaan mitään muutosta. Liekö yritys liikaa hiipinyt mieleen?
|