|
Heippa! Niinkus varmaan tiedätkin, niin jos km on tullakseen, niin eipä sille valitettavasti oikein mitään voi. Itse olen ajatellut, että jahka (jos!) tärppää, niin yritän alusta asti olla mahdollisimman rennoin mielin ja nauttia niin pitkälle kuin luoja suo, oli se sitten km:oon asti tai sitten loppuun saakka. Tietysti itse päätät koska testin teet, mutta luulen että kaikista suurista päätöksistä huolimatta se tulee tehtyä aika pikaisesti ;) Ja nimenomaan niin, että jos se kuumottaa kaapissa, niin sen vaan repii sieltä ja auki ja sitten vaan tekee, itsellä ainakin on joskus ollut ajatuksena että testaan vasta parin päivän päästä kun on selvästi myöhässä tms., mutta seuraavassa hetkessä huomaan että oho, se menikin jo :D ! Itsekin olen kokenut aikaisen keskenmenon (/kohdunulkoinen?), eikä se tuntunut niin pahalta kuin olisin luullut etukäteen. Tai itse ainakaan en kokenut menettäväni vauvaa (toki joku kokee asian niinkin ja se suru heille suotakoon), menetin vaan toiveen, joka alkoi mutta josta ei ollut sen pidemmälle, enkä sitä sen enempää oikeastaan miettinyt. Ainakin se todisti, että minusta ainakin ON siihen puuhaan, uho päällä seuraavaa uutta mahdollisuutta kohti!
Saanko kysyä kauanko olette yrittäneet? Kerrohan sitten testin tulos, toivon lujasti että se on toivomasi :) !
|