Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.06.08, 00:00   #1 (linkki)
Utelias pahalainen
(Vierailija)

Haaveissa Vauva 26

Jännäyslista:

Liliania 13.6
*tiiti 17.6
Wilma 20.6.
Sinililja 24.6.
Prätkämimmi 25.-26.6
Utelias pahalainen 15.7.

Jooh, mua ei tartte enää jännäillä. Tätsy hyökkäs tänään paikalle ja näytti tulleen jäädäkseen eli ei täällä raskaana olla ei. Perkele kun hiukan ehdin jopa jo toivoa. No nautin tässä parhaillaan punkkua kun kerran ei ole mitään vaaraa raskaudesta =)
Aloitin siis uuden ketjunkin tässä suutuspäissäni =)=)=)
UP 1/31
  Vastaa viestiin

17.06.08, 00:01   #2 (linkki)
Utelias pahalainen
(Vierailija)

Siis taas kerran UP kp1/31 =)
  Vastaa viestiin
17.06.08, 00:03   #3 (linkki)
Utelias pahalainen
(Vierailija)

Haaveissa Vauva 25
Utelias pahalainen 29v/30v Y 02/08, Varsinais-Suomi
Lumikukka, 27v./29v. TJOT 10/07
hippu81, y 08/07
Wilma80, 28v/27v, TJOT 10/07
Viirulainen 25/28, TJOT 06/08, pk-seutu
Aurora81 26/25, Y 03/08
Sinililja 30/32, Y 01/08
*Tiiti 30/30 Y 9/07, pk-seutu
Tuuli79 28/34 TJOT 11/07 PK-seutu
Hensku 23/22 tjot
Prätkämimmi

Plussanneet: -Ama- 24/25 v., y09/06, plussa 10/07
Mi-iu 22/26 y08/07, plussa 11/07
Emeliina* 24/25, (tjot) y 11/07, plussa 12/07
Tähti*, 23v. / 28v., Keski-Suomi, y08/07, plussa 12/07
*Helmi, 35v/29v, pk-seutu, Y 08/07, plussa 02/08
Sanibel 31v/35, Pohjois-pohjanmaa, Y 12/07, plussa 02/08
Sacha 28v, plussa 03/08
Ainikki plussa
Hertta 26/28 Itä-Suomi Y12/07, km 03/08, plussa 04/08
philippa 27 v/29 v, Keski-Suomi, y 02/08, plussa 04/08
Noa 27/39 v. Itä-Suomi Y 12/07, km 03/08, plussa 05/08
~Miisa 26/26, Y 4/08
Liliania 28/33 y 10/07 pk-seutu

Noin, tässä vielä lista ja lisäsin plussanneet loppuun...
  Vastaa viestiin
17.06.08, 08:27   #4 (linkki)
Lumis
(Vierailija)

Hipulle peukkuja :)
  Vastaa viestiin
17.06.08, 08:28   #5 (linkki)
*tiiti
(Vierailija)

Tulin heti kurkkimaan onko Hippu ja Wilma laittaneet testaus-uutisia. Peukkuja molemmille.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:04   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2007
Testasin aamulla negan...*miljoona kirosanaa* Ei näkynyt toista viivaa tai edes haamua vaikka kuinka koetin tihrustella valoa vasten...Et se siitä.

Tuhrua tulee vielä vähän, mutta ei vertakaan...Eiköhän ne menkat tässä tänään tai huomenna jo ala.

Tsiigailin jo taas lapsettomuushoito sivuja ja mietin, jos sittenkin varais ajan...Paitsi, että mies pitää ottaa mukaan ja en haluis pilata sen kesistä, joten paras kai odottaa vielä ensi kierto ja sit jos ei tulosta synny koettaa saada mies niihin testeihin vielä hienäkuun puolella, jos ne on auki ne klinikat.Vittu, että vituttaa taas....juhannus vietetään siis kosteissa merkeissä....

Wilma kp 28
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:21   #7 (linkki)
Lumikukka''
(Vierailija)

Halit Wilmalle negasta! On se niin kurjaa tahkota kuukaudesta toiseen.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:25   #8 (linkki)

Päätöksiä...

Oh my God!Soitin yhdelle klinikalle ja kyselin nyt niitä aikoja ja miten tässä pitäis edetä ja ajat menivät niin pitkälle kuin elokuun lopulle, eli varasin silloin ajan. Ajattelen, että kun tiedän, että se aika on varattu voi vaikka relata siihen asti...Voisin vaikka koettaa olla laskematta päiviä ja tikuttamatta ja vaan nauttia kesästä, niinkuin muut normaalit ihmiset. Miten siistiä se olis??
Ekalla tapaamisella ilm. keskustellaan ja ehkä ultrataan jotain ja sitten varmaan pyydetään mieheltä siemennäyte tms. Eiköhän sitten olla taas viisaampia jos ei mitään ole tapahtunut siihen mennessä...
Oikeastaajn olo paljon parempi ja huojentuneempi nyt!!Täti tuu tänne vaan, en mä sua pelkää!!!!!

P.s. Mitenköhän kerron tän miehelle nätisti, ettei se friikkaa. Se aika on nim. klo 14 ja se joutuu siis lähtemään töistä aiemmin. Parasta olis sopia sille...

Wilma kp28/28-30
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:36   #9 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

No höh, taas ihan tyhmiä uutisia täällä :( Paitsi Hipulla, Hippu plussaa!!!! Jee jee!!
Mutta pahoittelut UP:lle ja Wilmalle!

Wilma: mitäs jos et vielä kertoisi mitään? Kuten itse sanoit, otatte ens kierron rauhassa ja nautitte kesästä! Ja luultavasti sä siitä sitten plussaat ja voit perua koko ajan. Näinhän se menee. Ja turha miestä vielä hermostuttaa.. tai en mä tiedä, tuli vaan tällainen ajatus.. Sullahan taitaa olla vielä kaksi yritysmahista ennen sitä aikaa?

UP: suutuspäissä yleensä ilmenee yllättävää energiaa! :) Pitäisi vaan osata kohdistaa se oikein..

Täällä on edelleen vähän kipeä olo, höh. Timmiysprojekti etenee aika heikosti.. vaikka oli niin hieno alku. Nenä vuotaa taas ja yöllä heräsin siihen, kun iski vatsa kipeäksi ja huono olo.. vieläkin vähän. Sain onneksi nukutta. Ja tää ei tod. oon mitään raskausoiretta, en ainakaan niin usko.

Jospa kahvi piristäisi oloa..
Sinis kp 22/29
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:42   #10 (linkki)

Sinis:Ihan hyvä idea....Voin sitten elokuussa jos ei testit oo vieläkään näyttäneet plussaa (mitä ne tietty on) sanoa, että saatiin se aika heti. Paitsi, että ne lähettävät sieltä jotain materiaalia sieltä klinikalta...No voin sanoa, että tilasin esitteitä.
Katotaan miten tilanne kehittyy...En viitti ainakaan nyt ennen jussia mitään sanoa siitä ajasta....

Tuhrut viittaavat kyllä siihen suuntaan, että täti on pian täällä. Onko sen pakko änkeä tänne juhannuksena juuri!!??Törkeätä!!

HMPF!
  Vastaa viestiin
17.06.08, 09:51   #11 (linkki)
*tiiti
(Vierailija)

Harmi että ilkeät kuukautiset löysivät tiensä UP:n luo... Toivotaan että tämä olisi se kuukausi kun meillä kaikilla tärppää!!!

Pahoittelut Wilmalle negasta. Varmaan ihan hyvä että kerrot miehelle vasta myöhemmin. Toisaalta jos kerrot aikaisemmin niin se saa aikaa sopeutua ajatukseen, ettei viime metreillä kieltäydy lähtemästä. Tai sitten et kerro ajasta, mutta varmistat että on valmis tarvittaessa lähtemään jo tutkimuksiin.

Toivottavasti Sinililjan oireet olisivat superaikaisia raskausoireita :) Etenkin toivon ettet tule juhannukseksi kipeäksi.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 13:57   #12 (linkki)
*tiiti
(Vierailija)

Jännäyslista:

Wilma 20.6.
Sinililja 24.6.
Prätkämimmi 25.-26.6
Utelias pahalainen 15.7.

Päivitin vähän jännäyslistaa kun ei töitäkään jaksa tehdä. Ja onhan tämä satakertaa tärkeämpää :) Olen myös miettinyt juhannuksen ruokalistaa, jos kävisi kaupassa ennen torstain ruuhkia. Mitä olette ajatelleet syödä juhannuksena? Me ollaan täällä kaupungissa eikä jakseta grillailla parvekkeella joten jotain muuta kuin perinteisiä grilliherkkuja pitäisi keksiä...

Olipa mulla muuten erikoiset menkat. Alkoivat sunnuntaina, vuoto rusehtavaa mutta runsasta. Kovat kivut kuten tavallisestikin, mutta nyt jo koko menkat loppuneet... No hyvä vaan, en valita.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 14:04   #13 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

Hih! ;) Täällä yksi yhtä innokas työntekijä! Ravaan täällä koko ajan..

Tiiti, jos sun menkat loppui jo nyt, niin sittenhän voisit kuitenkin olla raskaana? Ja jos ei ollenkaan punaista? db db db db db db db db!!!!
Sori kun tällaista ehdottelen, mutta mulla oli kyllä niin varma tutina sun plussaamisesta, että en vielä luovuta! :) Todellinen meedio olenkin, kaikki aiemmat "ennusteet" ovat kyllä menneet ihan metsään..

Me mennään mökille juhannuksena eli grillausta olisi tiedossa. Tein jo eilen ruokalistaa eli ei riitä siitä hommia enää tälle päivälle.. Kaikkea muuta tosi hyödyllistä kyllä olen keksinyt aikani kuluksi! ja koittanut sinä välillä tehdä myös vähän hommia, oikeasti. Mitäs te voisitte tehdä? Mun kestosuosikki on aina erilaiset fajitakset tai tortillat, niihin pystyy keksimään vaikka minkälaisia täytteitä. Yksi suosikki on savulohi, nam! Siihen tuli jotain maissia yms. mukaan. Hmm, tätähän mä voinkin sitten pohtia loppupäivän :)

Mun maha on tosi omituinen.. vaikka en haluaisi, niin kieltämättä sitä alkaa vähitellen toivomaan, että oireet johtuisivat jostain muusta kuin mahataudista.. mutta pitää vaan malttaa odotella ensi viikkoon, sittenhän se selviää.

Äh, nyt tulee joku törkeästi häiritsemään palstailua,, palaan..
  Vastaa viestiin
17.06.08, 14:16   #14 (linkki)
*tiiti
(Vierailija)

Harmi vaan, mutta en usko olevani raskaana :) Ruskeaa tuli kuitenkin niin runsaasti ja limakalvoa oli mukana (sori yksityiskohtaiset kuvaukset, mutta ehkä ette hätkähdä). Ja kivut oli kovat. Mutta ei hätää: nyt olen taas sillä mielellä, että pakko meidänkin on pian plussata, jospa saisin sieltä lääkäristä jotain apukeinoja. Onneksi se on ihan kohta.

Olen edistynyt ruokalistan suunnittelussa sen verran että yhtenä päivänä syödään cazpacho keittoa ja halloumi-salaattia + patonkia. Voisin tehdä myös uuniperunoita ja maisseja ihan uunissa. Salaattia ja mansikkakakkua. Namnamnam...

Ehkä tämä kuukausi onkin sun vuoro onnistua :) Se olisi ihanaa. Sulla on kuitenkin noin hyvät oireet otolliseen aikaan... Jaksamisia pitkiin päiviin, odottavan aika on piiiiiitkä.

Vastaa viestiin
17.06.08, 14:21   #15 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

Mä oon joskus tehnyt tota soppaa ja hyvää oli! Ja ah, halloumia.. miten mä oon sen voinut unohtanut?? Pitääkin nyt ostaa sitä juhannukseksi, sillä jos sattuisi onni potkaisemaan ja olisinkin raskaana, niin sit sitä ei vissiin vois syödä. No niin, taas oli hyötyä tästä palstailusta :) Laita uuniin maissin kaveriksi herkkusieniä ja niiden sisään esim. vuohenjuustoa, hyvää on!
  Vastaa viestiin
17.06.08, 16:21   #16 (linkki)
Liliania
(Vierailija)

Sinis: Mullahan siis oli plussauksen jälkeen pari päivää vatsa aivan sekaisin, kakkosella piti käydä jatkuvasti (sori)

Wilmalle: iso voima hali, varmaan kuitenkin hyvä juttu se ajanvaraaminen, koska mulla ainakin pitää asioiden aina "edistyä", tarkoitan, että on vaikea kestää sellaista epätietoisuutta ja pysähtyneisyyttä. Pitää olla suunnitelma ja varasuunnittelma ja varasuunnitelman suunnitelma, että jaksaa.

UP:lle pahoittelut tädistä, mutta ajatukset sitten uuteen kiertoon. Joka kierrolla ne mahikset aina paranee.

Omaa napaa: Mä olen duunissa ja kävin sitä ennen jumpassa ja vielä pyöräilin töihin. No vetäsin sitten duuniruokalassa sellaisen rekkamiehen satsin, että se niistä kuntoiluista.

Nyt ei ole oikein mitään oireita. Tissit on turvoksissa which is nice näille a-kupeille. : )
  Vastaa viestiin
17.06.08, 16:30   #17 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Mä en oo vielä testannut :/ En uskalla. Hirvee negapelko iski eilen illalla ja ajattelin vielä odotella. Eihän mulla tässä toisaalta ole mihinkään kiire. Viisainta olis tietty jussin yli odotella, kun jos se ovis olikin vähän myöhemmin. Viime viikolla siis. Silloin voisin odotella tätiä alkavaksi ensi viikon alkupuolella. Limoja tuli nimittäin viime viikolla aika runsaasi kuten kirjoittelinkin. Enemmän kuin on koskaan oviksen aikaan tullut. Sitten on siitä asti ollu nännit arat, kuten aina oviksen jälkeen. Siispä mitä vois päätellä..
Maha mullakin ollut sekaisin ja viime viikolla olin flunssassa. Lisäksi niitä kipuja aika ajoittain alavatsassa, mutta en kyllä testaa. En halua. Menee jussi pilalle jos testaan negan. Älkää suuttuko :/
Se miinuspuoli on, että en oikeen voi sitten juhannuksen aikana mitään ottaa. Mä ilmoittelen, jos päätänkin testata. Tosin lähtö juhannuksen viettoon on ovella ja joudun nettipimentoon joksikin aikaa.

Jännäilyä tosissaan :)
  Vastaa viestiin
17.06.08, 17:02   #18 (linkki)

Se täti ei oo vielkään löytänyt tänne ja tuhruakaan ei enää tule...vatsaan sattui tänään kyl siihen malliin et menkkoja ootan. Ihme, että se tuhruili alkoi jo su jolloin oli kp26 vasta, yleensä se alkaa vasta kp28, jos alkaa. No en nyt rupea kuvittelemaan mitään ennen perjantaita jolloin olis kp31 ja menkkojen pitäis viim. kunnolla alkaa.

Haluan kuiteskin varmuuden ennen jussia, jotta en "turhaan" ole kuivin suin...Eli siis nyt vaan odotellaan. Onpahan tosiaan se elokuun varasuunnitelma sitten jos ei natsaa sitä ennen....

Wilma kp28 edelleen...

P.s. Tiiti: sanoit et sulla tuli ruskeaa ja limakalvoa?Mullakin tuli tänään sitä ruskeaa ja jotain pientä hötöä, mut sit loppu kuin seinään se tuhru. Eikö ruskea voi myös olla vanhaa verta joka poistuu ja punainen, kirkas sitä uutta = täti???
  Vastaa viestiin
17.06.08, 17:15   #19 (linkki)
Myy80
(Vierailija)

Jännäyslista:

Liliania 13.6
*tiiti 17.6
Wilma 20.6.
Sinililja 24.6.
Prätkämimmi 25.-26.6
Utelias pahalainen 15.7.
Myy80 20-21.6.

UP oli suutuspäissään jättäny mut listalta....:) joten lisään itseni mielivaltaisesti tänne mukaan...(jos siis sopii) Hirrrrveästi juttua päivän aikana tullut...pitää ihan ajatuksella lukea...nyt töistä kotiin ja äkkiä.

Myy.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 20:27   #20 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2008
Heis!

Mahtuuko tähän poppooseen vielä mukaan? Katsastelin nimittäin vähän ihmisten ikiä (hmmm, näyttääpä hassulta kirjoitettaessa) ja ajattelin, että samaan ryhmään tässä kuulutaan :-) (31v, M35, TJOT 09/07) ja haaveessa on tietenkin se vauva. Haaveissa olis myös mahtava juhannussää eli lämmin ja aurinkoinen.
Haluisin kysyä, et meinaako kellään ikinä usko loppua (siis sen plussauksen suhteen), varsinkin jos on yrittänyt melkoisen pitkään? Mullon ollut ihan hirvee vauvakuume parisen kuukautta ja tuskastuttaa tää venaaminen (kp 18/29). Toisaalta yritän pitää pään kylmänä ja olla vakuuttunut siitä, että kyl se sieltä tulee kun on tullakseen :-)
  Vastaa viestiin
17.06.08, 21:28   #21 (linkki)
Viirulainen
(Vierailija)

Wilmalle pahoittelut negasta ja UP:lle tädin saapumisesta! Hipulla onkin jännät paikat.. toivotaan, että tärppää!

Sars eiköhän tänne joukkoon mahdu mukaan.. :) Itsekin vasta aktivoiduin, kun pillerit lopetin. Muuten olen roikkunut enemmän tuolla taustalla.

Tänään iski sellanen kauhea tunne, että mitä jos ei voikaan saada lapsia ja sitä plussaa ei tule (tooooosi positiivista ajattelua, kun ekaa kiertoa mennään ;)). Onkohan tää jotain alkupaniikkia? Mieskin pari päivää ihmetellyt ja kysellyt hämillään, kun olen ollut niin alakuloinen. Tosin vetäähän tuo täti aina vähän mielen maahan..

Tiitille juhannussapuskoihin vastausta, että pääsen onnekkaana sukulaisen valmiiseen juhannuspöytään. Sattuu olemaan vielä aivan loistava kokki! Nam.. ihan vesi kielellä odotan.. ruokalistaan ei tässä tapauksessa pääse vaikuttamaan, mutta itse toivosin jotain aika perinteisiä grilliherkkuja ja uusia pottuja.
Saakos tuota halloumia ihan normaaleista kaupoista? Niin moni sitä kehunut, että pitäs maistaa.. aukko sivistyksessä! ;)
  Vastaa viestiin
17.06.08, 22:47   #22 (linkki)
Myy80
(Vierailija)

Pelonsekaisin tuntein Juhannusta odottelen... Se tunne mikä tulee, kun vuotaa ja pönttö punaisena verestä on niin masentava...joka kerta täytyy kasata itsensä kokoon, raapia jostain vähän toivoa ja uskoa - hymyillä niin, että ihmiset ala kyselemään. Näin viime yönä unta, että menkat alkoi ja sitähän tuli...aamulla heräsin "vuotavaan tunteeseen"... Mutta ei onneksi vielä mitään (tosin vielä olisi vähän aikaista ellei kroppa olisi ihan sekaisin...ja sitähän ei tapahdu...just joo...)

Voi Wilma...pahoitteluni negasta. Hyvä, että otit härkää sarvista ja tilasit teille ajan. Ehkä miehelle kannattaisi silleen "by the way"-mainita siitä, ettei tule kommenttia "kuinka kauan sä olet salannut tän multa?" :)) Mainitse ohimennen joko tarpeeksi ajoissa ennen Jussia tai sit sen jälkeen..."Ai, niin muuten varasin meille VARMUUDEN VUOKSI ajan, mut ei me varmaan tarvita mennä sinne..." :)

Viirulainen: Älä huoli, kaikki olemme käyneet läpi nuo samat tunnetilat. Epätoivo valtaa välillä, mut ei saa antaa sen lannistaa...muuten helposti parisuhteessa se alkaa näkymään. NAUTITAAN NYT JUHANNUKSENA IHANISTA MIEHISTÄMME! Aika velikultia...

Sars: Tervetuloa mukaan jännäämään...ja purkamaan tuntoja.

Ihanaa, että Liliania jaksaa meitä käydä täällä tsemppaamassa!

Tiiti: (ja Wilma) olette varmaan tietoisia "valemenkoista". Todistakaa nyt tämä todeksi tällekin "seurakunnalle". Valemenkoissahan vuoto saattaa olla myös "ruskeaa", vähän omituista ja limakalvoista lähtee kaikenlaista kökön näköistä juttua, vertakin voi tulla hieman (joillakin kuulemma paljonkin)...Onhan se vähän oljenkorsiin tarttumista, mutta kun ei voi tietää...

Anteeksi, tuli lörpöteltyä...;)

Myy.
  Vastaa viestiin
18.06.08, 08:19   #23 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

Juu, seurakunta odottaa todistuksia täälläkin ;)
Mäkin oon sitä mieltä, et jos punaista ei tuu, niin jotain voi silti tapahtua. Mutta ymmärrän kyllä, että sitä ei jaksa turhaan innostua kaikista pienistä oljenkorsista.

Hippu: järkeväähän se varmaan on venyttää sitä testaamista, jos pystyy. Jos pulussa tulee, niin ei tartte arpoa haamujen yms. kanssa. Tsemppiä kovasti!!

Tervetuloa mukaab Sars! Eikös se ole joku bakteeri? ;) Sori, mut ensimmäinen mielikuva, mikä tuli mieleen.. ja tietenkin olipa kerran elämä-animaationa :)

Toi epätoivon tunteeseen on kai vaan totuttava, sieltä se aina tulee.. Meillä on nyt menossa yk6 ja pahinta oli siinä yk3-4, silloin oli koko ajan sellainen fiilis,et ei tästä tule mitään ja meillä ei ikinä tule sitä vauvaa.. ja itku oli kurkussa vähän väliä. Ja lisäksi plussauutisia sateli silloin joka puolelta. Nyt se on helpottanut, pari kk on ollut paljon rennompaa. Luultavasti syksyllä taas iskee epätoivo. Menee mulla näköjään tällaisissa sykleissä.. ja vähän pelkään, et seuraavan kerran se iskee sit taas kovempana.. Mutta sitten meillä on toivoa tuomassa tällaisia Lilianan kaltaisia tapauksia, jotka on jo ihan epätoivoisia ;) mut plussavat silti! Ja taas tulee uutta virtaa meihin muihinkin! Näin se menee. Näköjään. Ainakin mun mielestä :)

Taas sataa, tyhmää. Toivottavasti ei koko juhannusta.
Silti toivottelen teille mukavaa keskiviikkopäivää!

Sinililja kp 23/29
  Vastaa viestiin
18.06.08, 08:20   #24 (linkki)
Sinililja
(Vierailija)

pulussa, hah! Mulla on näköjään joku oma murre kehittynyt tässä palstailun aikana.. siihen kuuluu myös mm. sana mukaab :)
  Vastaa viestiin
18.06.08, 09:10   #25 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2007
mä jo luulin että sinililja oli plussannu ku Pulussaa tollee huuteli :D mut näköjään viittaus edelliseen tekstiin... :) no toivotaan nyt että mahdollisimman moni plussais kerralla täällä <3

Nyt aamupalalle, tämä kuolee nälkään...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku