Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.06.08, 09:06   #1 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Tahkoojat 197

Jännäilyt jatkuu...
  Vastaa viestiin

25.06.08, 10:02   #2 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Kyllä jännäilyt jatkuu, huh huh. Minäkään en suostu ollenkaan vielä uskomaan Sanelman(kaan) kohdalla mihinkään ei-toivottuun ennenkuin lopputulos on varmuudella selvä. Tsemppiä kovasti nyt piinaan, on se hermoja raastavaa... Ihan hyvä suunnitelma sulla on, ja ajatukset kuulostaa järkeenkäypiltä ja tutuilta jos ajattelisi itseään samaan tilanteeseen. Gissalta olikin hyvä viesti edellisessä ketjussa, kiteytti niin hyvin asiat siihen varmaan meidän kaikkien puolesta, että ihan kuin olisi lukenut meidän ajatuksia.

Mannan kanssa oli tosiaan kiva tavata, kiitos vaan kehuista, hih :) Voitte uskoa, että Mannakin on yhtä söötti livenä kuin kuvissakin ja niiin herttanen ja ihana tyttö. Tuntui kuin oltaisi vanhoja ystäviä jo, oli niin paljon juteltavaa, ja yhteisistä tutuistakin juoruttiin :) Hyvässä, ei pahassa, tietenkään. Me muuten uppouduttiin niin keskusteluihin ja höpötettiin sen verran kauan, että loppuviimeksi lähdettiin treffipaikasta maksamatta laskua!!! :D Manna soitteli mulle jälkeenpäin, että arvaa mikä unohtui... Noh, täytyy käydä tänään hoitamassa, hih.

Joko Manna testasit??
  Vastaa viestiin
25.06.08, 10:58   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Hui kuinka jännää, mikä tilanne Manna? Peukut pystyssä!

Sanelmalle tsemppejä, ällöt tuhrut. Kuitenkin vielä pidetään toivon kipinä yllä. Ja tosi hinoa, että saitte sen blastokystan kuitenkin!
  Vastaa viestiin
25.06.08, 10:59   #4 (linkki)

Huomenia!

Voi vitsit, että on jännää. Sydän pamppaillen tulin koneelle odotellen Mannan uutisia, mutta ei vielä... Voimia kovasti sinne testin tekemiseen, tiedän, että se on hermoja raastavaa. Itse tärisin viimeksi ihan kauttaaltaan kun tein sitä testiä. Argh, on se piinaa. Oireet kuulostavat kuitenkin oikein hyvältä, peukkuja peukkuja!!

Sanelmalla myös, ainahan se on hyvä merkki kun jotain on eri tavalla kuin aiemmissa kierroissa. Tuhruthan ei tässä vaiheessa merkkaa mitään, varsinkaan epäonnistumista. Tästä saattaakin tulla oikea kesän jättipotti, jos kaksi tahkoojaa plussaa! :) Mahtavaa, että pakkasessakin on loistokaveri odottamassa. Jaksuja vielä piinaan, täällä ollaan hengessä mukana.

Mollysta oli kiva kuulla myös täällä! Odottelen kovasti kuvia teidän tapaamisista, vink... ;) Kyselit nimistä, ollaan me jotain mietitty ja tosiaan myös otettu vaikutteita vähän tästä maasta, mutta ei olla päätetty mitään lopullista. Tosi vaikeeta.

Me lähdetään lauantaina kohti Suomea, jippii. Tarkoitus on mökkeillä ja käydä tapaamassa ystäviä, ihanaa. Olen siis pretty much nettipimennossa kolme viikkoa ensi lauantaista, mutta yritän päästä jostakin kurkkimaan sekä Sanelman että meidän odottajien tilannetta.

Hih, mua nauratti Mannan ja Mollyn laskun unohtaminen, meiän blondit ravintolassa ;)

Nyt ei oikein pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin Mannan jännäilyyn, iiiks....
  Vastaa viestiin
25.06.08, 11:10   #5 (linkki)

Heipsuu!

Nyt on hiljainen hetki töissä, niin ehdin paneutua tein juttuihin. :)

Jännäksi kyllä vetää täällä. Harmitus Sanelma niitä tuhruja, mutta pidetään tosiaan toivonkipinää yllä.. Hyvä että siellä pakkasessa on kuitenkin blastokysti odottamassa, varmaan pikkasen edes lohduttaa. Mannalla jännä paikka kans. Huijjui!!

Kivaa kun Molly ja Manna on kans nyt sit tavannu. :) Olis kyllä ollu kiva päästä mukaan, mutta ei aina onnistu. Mollyn kanssa tosiaan jutskattiin puhelimessa juhannuksena, hihi, taisin olla juu iloisessa huppelissa.. Rankkaa juhlintaa kyllä oli, onneks juhannus on vaan kerran vuodessa. :) Maanantaina olin ihan zombie. Enivei, hassu juttu tuo, että teillä jäi lasku maksamatta!! :D :D Semmosta sattuu juu joskus.

Mitäs vielä oli.. Juu, aniliinille lähti postia.. Noh, ei mulla nyt oikeen tunnu ajatus juoksevan.. Kovasti tsemppiä mein piinailijoille!

ps. Molly, se mun ystävä, niin negaa tuli passista. höh.
  Vastaa viestiin
25.06.08, 12:06   #6 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Kyllä meitä nyt pidetään jännityksessä... Ja mä pääsen varmaan vasta illemmalla uudestaan koneelle.

Voi harmin harmi Vippe sitä ystävää :( Olisi aina niin kiva kuulla onnistumisista, lohduttavaakin tavallaan vaikkei edes tapausta sen paremmin tunne. Raikasiko muuten vakkari laulu saunassa juhannuksena? :)

Ja siihen juhannukseen piti palata. Oli kyllä niin kiva. Meillä kävi parit eri kaveripariskunnat kyläilemässä mökillä, saunottiin, käytiin uimassakin (merivesi tais olla 16 asteista, mutta yllättävän hyvin meni saunasta) ja miehet teki meille koivunoksista vihdat, suomen lippu oli korkealla kallioiden yllä, auringonlasku niin kaunis. Siis aaaah. Ja ruoka niin mielettömän hyvää! Sori Nasuppi tätä hehkutusta ;) Pian olet sinäkin täällä.

Mekin juotiin sitä Fresitaa jussina, ja tehtiin juhannuspäivänä sangriaa - onnistui tosi hyvin. Sitä lipitettiin kuin mehua koko iltapäivän ja illan :) Pelattiin seurapelejä ja grillattiin kaikkia herkkuja. Otin paljon valokuvia kans, voi taas jälkeenpäin muistella onnistunutta kesäviikonloppua. Mua ahdistaa muuten nyt jo töihin paluu... Vähän päälle viikko lomaa enää.....

Muut kommentit jää seuraavalle kerralle.

Manna, huu huuuu.
  Vastaa viestiin
25.06.08, 16:00   #7 (linkki)
Vippeejk
(Vierailija)

Mannan kuulumisia kytistelin..

Molly, kyllähän se vakkarilaulu raikasi lauteilla pariinkin otteeseen. :) Samalla katseltiin auringonlaskua saunan ikkunasta. :) Meillä oli muuten myös Fresitaa Jussina. Aika namia. Tehtiin myös useita (hih!) kannullisia Moskovan muulia (limeä, vodkaa ja Ginger Alea. NAM!) Eniveis, niin ne lomapäivät kuluu pikaiseen.. :( Nautihan täysin siemauksin vielä viimeisestä (reilusta) viikosta!!
  Vastaa viestiin
25.06.08, 16:12   #8 (linkki)
mannaejk
(Vierailija)

Testi oli puhdas nega.Nyt ei tule enempää juttua.
  Vastaa viestiin
25.06.08, 18:24   #9 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Äh, mä oon ihan sanaton Mannan negasta :( Lohdutustekstiviesti Mannalle lähti jo, muuten tekisi vaan mieli sanoa kans, että eipä tuu enempää juttua. Mua masentaa nämä negauutiset :( Niin epäreilua! Niin vaikeeta.
  Vastaa viestiin
25.06.08, 19:02   #10 (linkki)

En löydä sanoja minäkään, tuli niin paha mieli Mannan puolesta. Niinkuin Molly sanoi, niin epäreilua. Ja aivan liian vaikeeta ja rankkaa. En voi muuta kuin toivottaa oikein kovasti voimia ja jaksamista jatkaa eteenpäin. Lohdutushalaus ystävälle. Huoh :(
  Vastaa viestiin
25.06.08, 22:40   #11 (linkki)

voihan paskanpaskanpaska :( hali mannalle...
  Vastaa viestiin
26.06.08, 08:23   #12 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Mä en ala mitään. Miksi hemmetissä tämän pitää olla niin vaikeeta meille.

Nyt ei taida mitkään sanat auttaa, joten Mannalle oikein suuri ystävän rutistus.

Täällä tuhruttaa jatkuvasti vaan... :(
  Vastaa viestiin
26.06.08, 10:58   #13 (linkki)

Voi ei Manna! Pahoittelut ja lohdutukset täältäkin. Epäreilua, niin epäreilua! Jaksamista lähipäiviin, toivottavasti sitten taas jossain vaiheessa jaksatte jatkaa...

Sanelmalle vielä peukutuksia tuhruista huolimatta!
  Vastaa viestiin
26.06.08, 11:30   #14 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Huomenta, just nousin runsaasta aamiaispöydästä. Pakko lomalaisen vähän hehkuttaa nyt kun vielä voi...

Toivottavasti Manna jakselet ok. Testipäivä (ja ilta) tuuppaa kai olemaan se rankin ja vaikka surettaa pitkään niin jotenkin on kai vaan pakko ottaa se Nasupin koiran suorittaja-asenne ja yleensä tulevan suunnittelu sitten auttaa nousemaan suosta. Meidän täytyy vaan ajatella, että ei tämä vielä mitään lopullista ole. *halii*

Vaikka kieltämättä Mannan nega sai itsellänikin sellaiset ajatukset nousemaan pintaan, että mitä mekin tässä yritetään, että ihan turha kai meidänkin tuleva hoito on, kun ei näytä kukaan onnistuvan :( Noh, pakko yrittää ja tässä olisi vielä Sanelmalla pieni toivonkipinä! Vaikka tuhruttaa, niin pidetään peukkuja. Sulla on kans kaksi kyytiläistä siellä ja ties vaikka toinen vähintään selviää.

Vastaa viestiin
26.06.08, 12:25   #15 (linkki)
**Keijukainen
(Vierailija)

Mannalle iso lohtuhalaus. Voi itku. Kuulin eilen ikävät uutiset MOllylta kun en päässyt koneelle ja tekstailtiin, oli pakko kysyä.Vaikea tässä on mitään sanoa, elää vaan mukana.

Sanelmallekaan en osaa oikein mitään sanoa kun pitää vaan vielä peukkuja. Tuhrut kyllä vetää mielen matalaksi mutta toisaalta taas poikkeaa sun edellisten hoitojen oireista, eikö?

Molly (ja muutkin), mä laitoin ne treffikuvat s-postilla :-) Oli tosiaan aivan ihana nähdä, kiitos vielä kerran!
Ymmärrän että loman loppuminen ahdistaa, niin aina. Kyllä se siitä sitten taas suttaantuu.. :/
  Vastaa viestiin
26.06.08, 14:56   #16 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Tosiaan latistaa aina tunnelmaa nämä hoitojen epäonnistumiset. Ja usko onnistumiseen sen kuin karisee :( Mutta me ei olla vielä valmiita luovuttamaan. Ainakin vielä tuo viimeinen hoito käydään julkisella ja mies jo puhuu ihan, että sitten jatketaan tarvittaessa yksityisellä. Olin ihan ihmeissäni. Oli ilmeisesti kuunnellut, kun kerran juttelin siitä kuinka jäykkää toiminta julkisella on verrattuna yksityisen yksilöllisempään palveluun. No mutta ei mennä asioiden edelle vaikka se tosiaan monesti helpottaakin.

Tuhrutelluthan mulla on muistaakseni jokaisen siirron jälkeen, mutta ei ihan näin pitkään (nyt viidettä päivää). Yleensä se vuoto vain on alkanut parin tuhrupäivän jälkeen. Mutta on myös ollut eri lääkkeet, eli ilmeisesti tuo Pregnyl tosiaan on voimakkaampi ja pitää vuodon poissa lugeja paremmin. Mutta uskoisin tädin kurvaavan paikalle viimeistään alkuviikosta.

Mulle ei muuten tullut niitä kuvia. Vai pistitkö Keiju mulle?
  Vastaa viestiin
26.06.08, 15:37   #17 (linkki)
Vippeejk
(Vierailija)

Voi Manna.. :( Tuli kyllä täälläkin surku sun puolesta. Huoh. Ihan p-skaa! Sanelmalla sen kun tuhruttaa. Jospa kuitenkin? Noh, ymmärrän ettei toisaalta halua toivoa liikoja.

Kävin tänään kolposkopia- ja papakontrollissa. YH. Ei voi kuin toivoa, ettei niistä koepaloista löydy enää muutoksia. Muuten on se looppi-hoito edessä. Eipä se taida mitään kamalaa olla, mutta inhottavaa ja ärsyttävää kuitenkin. Kaiken maailman alapäävaivoja sitä pitääkin ihmisillä olla. :( Tai siis naisilla. :D

Jaksuja Mannalle ja Sanelmalle!!
  Vastaa viestiin
26.06.08, 15:46   #18 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Voi.. ei tässä sanat auta mutta kyllä tuosta taas nousee, niin kuin vahvat naiset aina.

Vippe, mä olen käynyt sen loop-hoidon. Ei ollut sinänsä sen kummempaa, ei kestänyt kauaa eikä sattunut mutta mulla oli vuotoa sen jälkeen muutamia viikkoja, kesällä ja silloin ei saanut uida tms. Ja seksikin oli pannassa. Nou kiva. Nyt käyn kerran vuodessa papassa (ei tarvitse enää kolposkopiaa) vielä muutaman vuoden ajan kun tarkkailevat. Ihan hyvähän se on, ettei pääse muhimaan mitään. Mutta ei ne kivoja juttuja ole..

Onneks on jo torstai. Kohta pitäisi lähteä urheilemaan, sitten illalla kissa hoitoon ja huomenna kohti Tukholmaa. Miehen kanssa pikapyrähdys..
  Vastaa viestiin
26.06.08, 17:11   #19 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Kiitos sympatiasta ja empatiasta kaikille. On tää ollut ihan paskaa suoraan sanoen. Ekan siirron jälkeen ajattelin, kun se epäonnistui, että no, se oli eka karta vasta. Nyt toisen, ja vielä kahden alkion siirron jälkeen, ajatukset on tosiaan aika synkät. Ei vieläkään onnistunut, vaikka kaksi siirrettiin ja kaiken piti olla ok. Mua pelottaa se, ettei me ikinä onnistuta. Vaikka tiedän, että toisilla menee kauemmin, toisilla vähemmän aikaa ja jotkut jää kokonaan ilman, niin silti ajatukset menee vaan siihen, ett me kuulutaan siihen huonoimpaan porukkaan. Toisaalta; nämä ajatukset vaihtuu pikkuhiljaa taas uuteen uskoon ja toivoon.

Varattiin aika yksityiselle. Palaan siihen myöhemmin, mutta se helpottaa, kun on joku mitä odottaa. Kävin pitkän puhelun myös oman gynen kanssa ja se helpotti oloa aika paljonkin.

Sanelmalle kovasti peukkuja ja jaksamista kärvistelyn kanssa. Yritetään uskoa onnistumiseen sun kohdalla. Myös Mollylla alkaa pian tapahtua ja senkin suhteen pidetään lippu korkealla.

Vastaa viestiin
27.06.08, 10:17   #20 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Huomenta,

Ihana kuulla Manna, että ajatukset vaihtuu pikkuhiljaa uuteen uskoon. Lähitulevaisuutta on hyvä miettiä ja vähän mielessään suunnitella mikä tuntuisi hyvältä. Tässä on nyt pian loma edessä ja nauti siitä, syksymmällä sitten uudet tuulet. Ymmärrän silti ne synkemmätkin mietteet, ja kyllä kai niitäkin pitää olla ja se on ihan normaalia.

Mä pistin Keijun ottamat pari kuvaa Sanelmalle, Mannalle ja Nasupille, toivottavasti poseeraajat ei pahastu? :) Nasupille pistin sitten vielä erillisen postin ;) Että sitä lukemaan.

Yhyy sitä sun eilistä käyntiä Vippe :/ Tekikö pahaa? Toivotaan, että tulos on puhdas ja pääset helpolla jatkossa eikä mitään loop-hoitoa tule. Milloin saat tietää? Peukui!

Onko muuten Vippe siellä sun uudessa työpaikassa jotain hyviä tyyppejä? Samanhenkisiä?

Mitkä Sanelman fiilikset on tänään? Taitaa olla tasan 14 päivää siirrosta? Hinoa, että mies oli tuollain rekisteröinyt sun aikaisempia puheita ja otti asian esiin. Eihän se mikään huono idea olisi. Mutta katsotaan eka tämä lopputulos ja sitten teillä on se hyvin sinnitellyt ja vahva blastokysti vielä siirtämättä.

Mitäs muille? Mitä vkl-plänejä? Mä näen vanhoja ystäviä, kivaa.
  Vastaa viestiin
27.06.08, 11:06   #21 (linkki)
Vippeejk
(Vierailija)

Heippa taasen! Haleja vielä Mannalle. Hyvä että se toivo sieltä kuitenkin vähän pilkistää, vaikka ymmärrän kyllä että on aika synkät fiilikset tällä hetkellä.

En pahastunut kuvan eteenpäin laittamisesta. Oli kuitenkin tukkakin hyvä, kun olin edellisenä päivänä käynyt kampaajalla. :) HIH! Mut ei se kolposkopia kovin paha ollut, nipisteli inhottavasti ja sen jälkeen oli semmosta menkkaoloa. Vuotoa ei ole onneksi enää tullut. Huuh, looppihoidon jälkeen vuotaakin vissiin senkin edestä. :/ Mää en yhtään tiedä kuinka kauan siinä vastauksessa menee. Viimeksi taisi mennä jotain kk, mutta siinä oli joulu välissä. Toivottavasti menisi loop syksyyn, niin ei tarttisi vältellä uintia. :) Toisaalta se yhdyntäkielto siinä varmaan tiukemmalle ottaa, joten samapa tuo sitten.

Työkaverit on ihan mukavia, mutta ei täällä hengenheimolaisia ole.. En siis usko että vapaa-ajalla tulee vietettyä aikaa. Ei tunnu olevan edes kovin bilehenkistä..

Vkl kutsuu kotikoti. On kyllä ollu vähän kurkku kipeä, ja eilen oli vähän lämpöäkin, joten ans kattoo nyt jaksaako sitä kuitenkaan lähteä. Lepo vois tehdä terää.

Sanelmalle vielä varovaiset peukutukset...
  Vastaa viestiin
27.06.08, 11:10   #22 (linkki)
Sanelma*
(Vierailija)

Ihanalta kuulostaa, kun Mannalta jo juttua tulee. Ja aikakin jo varattu yksityiselle! Ripeää toimintaa. Ja tottahan se on, että toisilla onnaa ennemmin ja toisilla myöhemmin. Meidän ketjuun kun sattui noita onnekkaita, joilla tärppäsi eksta tai tokasta siirrosta, niin siinä tuntuu auttamatta, että jos itselle ei tärppää nopeasti, niin on heti muka toivoton tapaus. Mutta kuten jo eilen taisin kirjoittaa, niin vielä ei luovuteta!

Siitäpä sujuvasti päivän tunnelmiin. Mulla edelleen elää se pieni toivonripe. Kai se elää niin kauan, kuin kunnon vuotoa ei tule. Joten päivä kerrallaan kohti ensi viikkoa. Silloin se kai selviää väkisinkin suuntaan tai toiseen. Vähän väliä käy mielessä se tunne mikä tulee, kun tekee nega-testin. Se aina pudottaa hetkeksi maanrakoon, mutta mä en nyt suostu luovuttamaan vielä. Mies on tainnut saada jotain taottua mun kaaliin. Romahdetaan sitten kunnolla ensi viikolla... Hitsin Pregnyl kun ei tiedä kauanko se pitää vuodon poissa. Lugejen jälkeen kunnon vuoto alkoi aina päivässä tai parissa. Mutta nyt ei voi tietää. Kai viimeistään viikon päästä, kun ei enää näy virtsassakaan pitoisuus. Plääh tätä piinaa.

Koiruuden koepalavastauksetkin muuten tuli tällä viikolla. Syvä helpotuksen huokaus. Ei ollut mitään kasvaimeen tai tulehdukseen viittaavaa, eli ilmeisesti ovat vain luuliiat. Voimme siis jatkaa eloa vähän kevyemmin mielin.

Viikonloppuna meillä tiedossa yhdet 40-vuotisbileet lauantai-iltana. Päivällä varmaan raksahommia ja pihan hoitoa. Eilen jo vähän aloittelin, kun sain monta viikkoa rehottaneen nurmikon leikattua. Puuh, olipahan urakka. Mutta heti näyttää piha siistimmältä, kun paikoin jo 15 cm pitkä ruoho tuli niitettyä. Sateella kun ei voinut hommaan ryhtyä.

Sunnuntaina piipahdamme ehkä äitini vuokramökillä saunomassa ja syömässä. Paljon riippuu mitkä on fiilikset lauantain pippaloiden jäljiltä. Mä en tietty ota alkoa, mutta valvottua tulee varmasti hyvä porukka kun on kasassa.

Hyvää viikonloppua siis kaikille!
  Vastaa viestiin
27.06.08, 11:28   #23 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Huisia, Sanelmalle peukkuja kovasti ja toivotaan parasta!

Vippe, täälläkin kurkku järkyn kipeä. Menen iltapäivällä näyttämään sitä. Oisko sit jotain kesäflunssaa liikkeellä?
  Vastaa viestiin
27.06.08, 12:39   #24 (linkki)
Molly*
(Vierailija)

Sanelmalle peukkuja edelleen :)

Onkohan Kastis ja Tiitu menossa samalle laivalle? Voitte moikkailla siellä käytävillä sitten ;)

Viikonloppuja! Ja hus kesäflunssat!
  Vastaa viestiin
27.06.08, 12:41   #25 (linkki)
*Kastehelmi
(Vierailija)

Ai on Tiitukin lähdössä. Voisin veikata, että Tiitu on eri laivalla, me mennään hinnan perusteella karvalakkipuolelle ;) Moikkailukaan ei onnistu, kun en tiedä miltä daamit näyttävät.. Mutta voinhan mä tuijotella kaikki mahdollisia vatsakkaita ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku