Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.07.08, 00:48   #1 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

koska testaan?

viime menkat alko toukokuun 31pvä nyt siis kierron 31-32pvå kovasti yritetään saada vauvaa mutta kun en tie onko nuo ny myöhässä vai ei ku kierto heittelee 28-53 välillä . Lopetin e-pillerit vuosi sitten eikä oo vieläkään tasottunu:( koska olis järkevää testata?? en haluis iha kp 50 asti odottaa näkyiskö nyt jos on näkyäkseen??:)
  Vastaa viestiin

01.07.08, 09:55   #2 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

mulla alkoi kans viime menkat toukokuun vika ja kierto on se 29pvää. Lopetin myöskin pilsut reilu vuos sitten ja nyt tosiaan menkat myöhässä.
Ainoa ero meillä on se, että mun kierto on aina ollut tosi luotettava...
Mutta tuosta testauksesta: minkälainen fiilis sulla on? Voisitko mahdollisesti olla raskaana? Ja mten sulla viime kierrot on menny? Meinaan, että ovatko olleet lähempänä 31pvää ko 53:a?

Mä päätin, että teen testin perjantaina, mikäli monkulat ei oo alkanu...Kyllä sen sit pitäis tietää...
  Vastaa viestiin
01.07.08, 10:21   #3 (linkki)
+++++
(Vierailija)

Onko teillä kummallakaan mitään oireita? Mulla oli ainakin rinnat tosi kipeinä ja päätin testata niin plussahan sieltä pamahti:)
  Vastaa viestiin
01.07.08, 10:48   #4 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

Mulla on oireina ollut tässä jo noin viikon päivät paha olo ja väsymys - pitää mennä duunin jälkeen pötkölle pariksi tunniksi, kun tuntuu, että voimat ei yksinkertaisesti riitä. Ja jano vaivaa koko ajan...
Nännit oli myös kipeät, muttei enää. Tosin mulla ei oo mitään menkka-oireitakaan, joten noi rinnat vähän ihmetytti tossa muutama päivä sitten.
  Vastaa viestiin
01.07.08, 10:49   #5 (linkki)
sama vika
(Vierailija)

Ja eikös tulokseen vaikuta myöskin se, miten keho tuottaa sitä raskaushormonia; toisilla nopeammin ja toisilla hitaammin?
  Vastaa viestiin
01.07.08, 11:52   #6 (linkki)
Aurora Vee
(Vierailija)

Testaamalla ei menetä mitään - paitsi muutaman euron - joten mars apteekkiin! :-) Oireet ovat lupaavia, mutta ihmismieli on sikäli kummallinen että se voi keksiä oireita jos niitä oikein kaipaa.

Suosittelen herkkää testiä (esim. Clearblue), aamupissaa/pitkä pidättelyä ja että puikkotestinkin upottaa kuppiin, jolloin sitä "liottaa" varmasti tarpeeksi pitkään.
  Vastaa viestiin
01.07.08, 12:29   #7 (linkki)
Voisiko millään
(Vierailija)

Joku plussannut testata, onko ruumiinlämmöt kohollaan? Onko se automaattisesti niin että elimistön "poikkeustila" nostaa sitä?
Tää mua mietityttää kovasti, kun on menkat muutaman päivän myöhässä, rinnoissa kipuilua mutta lämpö on vain noin 36.
En vielä uskalla testailla, pitkään olemme yrittäneet ja pettymys on aina aivan mieletön :(
  Vastaa viestiin
01.07.08, 14:13   #8 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

oireista

mulla kans nännit tosi arat et se vähä ihmetyttää.. välil vähä pistää alavatsat mut tie sitte:/ ei siis kauheest oireitakaan oo ja lämmöt on mul siin n36.5 et ihan normaali:/ nouseeko se lämpö aina kun o raskaana? viime kierto oli kyl se 53pvää sitä enne 35. Hitsi ku en haluis taas pettyä..:(
  Vastaa viestiin
01.07.08, 14:48   #9 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

..

torstaina testaan.. apuva!:) toiv sit näkyis jo jos on näkyäkseen:/
  Vastaa viestiin
02.07.08, 07:49   #10 (linkki)
MillaLilla
(Vierailija)

Mulla kans menkkojen alkamispäivä ohitettu eilen... Eikä varsinaisia menkkaoireita ole ollut. Pientä vatsan nipistelyä, järkyttävä väsymys on vaivannut viikon ja närästää ihan älyttömästi!!! Minä myös testaan heti kun testitikut tulee postissa!!! Jännittää.. Tsemppiä teille! :-)
  Vastaa viestiin
02.07.08, 12:58   #11 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

eilen tuli kauhee selkä ja vatsa kramppi kesken kauppareissun, oli pakko lähtee poies. Sitä kesti yli tunnin, vatsaa pisteli tosi kovaa,toiv jotai raskautee liittyvää eikä mitää muuta:/ Eipä ole tollasta kyl ennen tullu:) Nyt välillä pientä nipistelyä vatsassa hmmm..toivossa on hyvää elää:)
  Vastaa viestiin
02.07.08, 13:00   #12 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

MillaLilla

kiitti:) pidän peukut pystyssä teille jospa sieltä plussa tulisi:)
  Vastaa viestiin
03.07.08, 07:58   #13 (linkki)
MillaLilla
(Vierailija)

Voihan nenä! Testasin eilen ja uudelleen tänään aamulla. Haamuviivahan tikkuun sitten ilmestyi.. Samoin kuin ykköstä odottaessa. Tosin oli kyllä niin hailakka, että en vielä tiedä mitä uskoa?? Ja ihan hirmuisesti tekisi mieli kertoa jollekkin!!! No nyt olen ainakain sanonut sen tänne.. :-O

Joko olet Hellluuu testannut? Toivottavasti kramppi oli kiinnittymiskipua tms...??
  Vastaa viestiin
03.07.08, 14:26   #14 (linkki)
hellluuu
(Vierailija)

testasin

tänää aamust RFSUlla kp 33 kauheesti yritin peilailla sitä jos olis vaik haamu mut negahan sieltä tuli:( hämäs sellane haalee viiva siin kontrtollin vieres mut ei se olllu ees alueel mihin pitäis tulla:( onks toivo jo heitetty tästä kierrosta? vai voiko olla niin ettei vaan vielä näy? kun mulla toi kierto voi heitellä paljonkin:/ aika epätodennäköstä varmaan.. tais krampit olla sit jotain muuta:( vkon päästä testaan uudestaa jos menkat ei ala..
ONNEA haamusta!:)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku