Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.12.10, 17:07   #1551 (linkki)
Hansu...
(Vierailija)

Ottis: Kiitos sunkin patistuksista :) Kävin lääkärissä kuuntelemassa sydänääniä ja sieltä ne kuului. Saatiin pari potkuakin :) Ihan uskomatonta, että oikeasti oon näinkin pitkällä ja kaikki on hyvin <3

Ja Ottis toivottavasti et pidä meitä tietopimennossa noiden ulkopuolisten kusipäiden takia... Mua ainakin harmittaa jos en enää mitään sun jännäilyistä kuule :(

Mukavaa viikonloppu kaikille. Vielä kolme yötä ja kesä kutsuu :)

Hansu 13+6
  Vastaa viestiin
17.12.10, 18:34   #1552 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2009
Hansu: Ihanaa, ett kävit ultrassa ja saitte pari potkuakin. Nyt uskallat varmaankin turvallisemmin mielin matkaan :). Ihanaa!

En teitä ihan pimennossa pidä, lupaan sen. Ts. Jos plussaan joskus, niin sen varmasti kerron ulkopuolisista piittaamatta :). Niin hurja tuki olette olleet mun elämässäni jo yli vuoden, ett epistä olisi jättää iso asia kertomatta. Oih! Mä haluun sun mukaan kesään. Mulla tulee ikävä sua :(. t. Ottis
  Vastaa viestiin
19.12.10, 15:46   #1553 (linkki)
Hansu...
(Vierailija)

Tännekin puolelle toivottelen kaikille teille ihanaisille tukipilareille oikein rentouttavaa, plussarikasta, mukavaa ja rauhallista joulua :) <3 Samoin hedelmällistä uutta vuotta jos vuosi 2010 ei vielä tuottanut hedelmää ;)

Kiitos ihan mielettömän paljon kaikesta tuesta teille jokaiselle <3

Käyn välillä lukemassa teidän juttuja, pitäähän mun tietää kuka plussaa seuraavaksi ;) Kommentoin välillä jos ehdin, ei tule varmastikaan kauheasti istuttua koneella :)

Voikaa hyvin ja aivan mielettömästä plussatuulia!!!! :)

Hansu 14+1
  Vastaa viestiin
19.12.10, 15:57   #1554 (linkki)
No jopas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu... Näytä viesti
Ja Ottis toivottavasti et pidä meitä tietopimennossa noiden ulkopuolisten kusipäiden takia... Mua ainakin harmittaa jos en enää mitään sun jännäilyistä kuule :(

Hansu 13+6
Nyt sitten ulkopuoliset ovat kusipäitä. No jopas, mielenkiintoinen ja kypsän kuuloinen kommentti. Välillä sanotte, että ulkopuolisetkin saavat kommentoida mutta ei tuota nyt kovin yleväksi tervetulotoivotukseksi voi sanoa.

Ihme kiukkupusseja tuntuu olevan tässä ketjussa. Vai hormonitko ne vaan heittelee?
  Vastaa viestiin
19.12.10, 16:11   #1555 (linkki)
Hansu..
(Vierailija)

Tosi kypsää mennä mun joulutoivotusviestin jälkeen kommentoimaam jotain tuollaista... kiitos ihan hemmetisti. Ja kyllä tommonen on kusipäistä touhua. Olin sitte raskaana tai en niin oon sitä mieltä. Sori.
  Vastaa viestiin
19.12.10, 16:55   #1556 (linkki)
No jopas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu.. Näytä viesti
Tosi kypsää mennä mun joulutoivotusviestin jälkeen kommentoimaam jotain tuollaista... kiitos ihan hemmetisti. Ja kyllä tommonen on kusipäistä touhua. Olin sitte raskaana tai en niin oon sitä mieltä. Sori.
Eli muiden pitää huomioida mitä sinä kirjoitat ja miettiä sitten saavatko kirjoittaa mitään? Just.
  Vastaa viestiin
19.12.10, 22:56   #1557 (linkki)
Viveca
(Vierailija)

Hyvää joulua ja onnellista Uutta vuotta!

Oikein ihanaa reissua Hansu - ja tunnelmallista joulua kaikille ihanille, joiden kanssa on tullut kuluneena vuonna tällä palstalla jaettua toiveita, haaveita, pettymyksiä, tunnelmia ja niitä maailman ihanimpia asioita! Ootte olleet korvaamatonta tuki!
Toivotankin täydestä sydämestäni kaikille meille maailman parasta Uutta vuotta 2011! Sisältäköön se kaiken sen, mitä kukakin eniten toivoo. <3

Tätä palstaa ei pahatkaan viestit pysty kaatamaan, koska tämän palstan sydän ja henki on niin täynnä toivoa ja oikeasti toistensa tukena olevia samankokeneita naisia. Väittäköön vastaan ken haluaa, en usko kuitenkaan. :)
  Vastaa viestiin
19.12.10, 23:32   #1558 (linkki)

No jopas: Eihän Hansu välttämättä tarkoittanut sinua sillä 'kusipäällä', vaan niinkus olet varmasti huomannut, niin tänne on sadellut aika ilkeitäkin viestejä välillä ja niiden kirjoittajia Hansu tarkoitti. Ulkopuolisten kommentit ovat tervetulleita ihan varmasti, mutt haukkuminen ja ilkkuminen ei.

Hansu: Byeeeeeeeee!! Kiva tietää, ett juttuja kuitenkin pääset välillä lukemaan, ettet ole kokonaan poissa. Hali!!

Viveca: Samat sanat, mutt eri mausteilla :). Ihanaa joulunaikaa sinullekin!
  Vastaa viestiin
20.12.10, 13:34   #1559 (linkki)
eräs äitykkä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja No jopas Näytä viesti
Nyt sitten ulkopuoliset ovat kusipäitä. No jopas, mielenkiintoinen ja kypsän kuuloinen kommentti. Välillä sanotte, että ulkopuolisetkin saavat kommentoida mutta ei tuota nyt kovin yleväksi tervetulotoivotukseksi voi sanoa.

Ihme kiukkupusseja tuntuu olevan tässä ketjussa. Vai hormonitko ne vaan heittelee?

Olen sivusta seuraillut ja jännäillyt tämän ketjun kirjoittajien puolesta (itsekin muutaman keskenmenon aikoinaan läpikäynyt ja sittemmin kolme lasta saanut). Kun täällä syytellään herkkähipiäisyydestä ja heittelevistä hormoneista, niin voin vaan todeta, että kyllä minullakin kiehuttaa tätä ainaista JANKKAAMISTA lueskella. Ei ole näillä ihmisillä sitten mitään parempaa sisältöä elämässään kuin käydä täällä härkkimässä ja tahallaan ärsyttämässä. Montaa ASIALLISTA viestiä ei ole näkynyt. Näiden viestien tarkoitus tuskin on yhtikäs mitään muuta kuin saada otsasuonet sykkimään. Ja huonosti nukutun yön jälkeen minulla ainakin sykkii. Onnistunut suoritus siis tuon ylläolevan viestin kirjoittajallakin. Sait mitä halusit, minua ainakin ärsyttää suunnattomasti! :))

Tunnelmallista Joulua kaikille ja joululahjaksi toivottakoon kaikille vahvoja plussia. Tämä No jopas tulee varmasti tätäkin viestiä vielä kommentoimaan "jankuti-jankuti"-tyylilleen uskollisena, joten hänelle voinen toivottaa hyvää joulua vielä erikseen seuraavan tai sitä seuraavan hänen lähettämänsä viestin jälkeen.
  Vastaa viestiin
20.12.10, 14:26   #1560 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
eräs äitykkä: Naulan kantaan!!! Ajattelin juuri, että nämä taustalla huutelijat ovat juuri sellaisia kuin koulukiusaajat; huonolla itsetunnolla tulevat tänne hakemaan huomiota, kun eivät sitä kai muualla saa. Ja kun sitten ärsyynnytään ja kommentoidaan heidän juttujaan, niin se vain palkitsee heitä. Eli mitä jos vakkarit sovittaisiin, että jätetään tästä lähin sivustahuutelijoiden jutut kokonaan lukematta ja kommentoimatta. Ollaan jo kuitenkin kymmeniä kertoja huomattu, ettei se mihinkään muuhun johda kuin turhien meilien eestaas kirjotteluun. Eli kirjoitellaan vaan palstan vakkareille ja niille, jotka tulee tänne OIKEASTA asiasta kirjottelemaan eli km:stä ja sen jälkeen raskautumisesta ja jätetään muiden huutelut oman onnensa nojaan. Jos sen jälkeen jaksavat vielä tulla tänne aukomaan päätään, niin sitten ei voi muuta sanoa kuin että on hemmetin köyhä elämä, jollei muuta keksi kuin huudella ja kommentoida tällaisilla palstoilla asioista, jotka eivät mitenkään aiheeseen liity.

Oikein hyvää joulun odotusta kaikille ihanaisille!!!

Toivottaa: juissis rv 8+4
  Vastaa viestiin
21.12.10, 14:41   #1561 (linkki)

Eräs äitykkä: Kiitos kommentistasi :)! Hyvää joulunaikaa sinulle ja perheellesi myös!

Juissis: Vaude ku olet jo 'pitkällä'. Justhan sinä plussasit. Hyvää joulua teille ja pikku masuasukille myös :).

Suostun, ett jätetään asiattomat kommentit omaan arvoonsa eikä välitetä niistä.

Onnellista joulun odotusta kaikille!! t. Ottis
  Vastaa viestiin
21.12.10, 15:24   #1562 (linkki)
Strumppis
(Vierailija)

Mitä ihaninta joulun aikaa kaikille haaveilijoille! Toivon sydämeni pohjasta, että pikimmiten "tapaan" teitä plussanneiden ketjussa. Olette olleet korvaamaton tuki myös minulle, kuten monelle muulle. Toivon, että ensi vuodesta tulee kaikille haaveiden täyttymyksen vuosi

Ottikselle kiitos onnitteluista! Kiirettä pitää, joten kommentoinnit multa varsin vähissä tänne. Elän silti mukana ja luen kaikki kuulumisenne. Voikaa hyvin!

T. strumppis ja "Iita" n.1,5 vkoa
  Vastaa viestiin
21.12.10, 19:05   #1563 (linkki)
Mimis
(Vierailija)

Ihanaa Joulua ja Plussarikasta Uutta Vuotta 2011 minunkin puolestani teille kaikille mahtaville naisille <3 <3

Mimis ja "D" kohta 8 vk
  Vastaa viestiin
22.12.10, 11:04   #1564 (linkki)
J-R
(Vierailija)

Toiveikasta joulua ja plussalahjoja kaikille toivottavat J-R ja tyttö 6,5kk
  Vastaa viestiin
22.12.10, 16:27   #1565 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2010
joulun odotusta kaikille!

moikka kaikille!

olipa taas pitkästä aikaa ikävä tulla tänne lukemaan kuulumisia ja mitäs täällä kun sana kopua taas huutelijoiden kanssa, voivoi! :(

ensinnäki kaikille plussanneille hurjan paljon onnea <3 <3 <3

tulin kertoakseni, kävin tänään istutuksessa ja nyt odotellaan pari vko.a ja tehdään testi ollakko vaiko eikö olla!

mahtava fiilis jotenki ja lääkäri vielä halasi ja sanoi että kyllä teillä on niin hyvät mahdollisuudet! :) toivottavasti :)

olen yhden biisin aina kuullessani miettinyt teitä ja kuinka kaikilla menee?! minulle henk koht tämän biisin sanat koskettaa todella syvältä ja eri asiassa kuin mihin se on ehkä kirjoitettu ja suunnattu! te varmasti kuullessanne osaatte arvata ilman että kerron!

halusin sen nyt jakaa teidän kaikkien kanssa:

YouTube - Laura Närhi (2010): Mä annan sut pois +Lyrics.

toivotan kaikille erittäin rauhallista joulua ja onnea (plussaamiseen kaikille meille jotka eivät vielä pientä sisällään kanna) vuodelle 2011!

<3: memmuska (5.1.2011 tietäen enemmän)

olette ollut iso tuki ja turva kuluneen vuoden aikana!

Viimeinen muokkaaja memmuska; 23.12.10 06:41.
  Vastaa viestiin
23.12.10, 11:20   #1566 (linkki)
Mimis
(Vierailija)

Uusi ketju vuodelle 2011

Perustin uuden ketjun koska vanha alkoi olla niin pitkä. Uusi ketju löytyy täältä:

http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per.../#post10753297

Toivottavasti ette pahastu että perustin uuden pinon vaikka en tänne enään virallisesti kuulukkaan. Olen kuitenkin hengessä mukana ja toivon teille kaikille plussaa enemmän kuin mitään muuta!

memmuskalle paljon plussatuulia lähettelen! toivotaan että heti ensimmäisestä siirrosta tärppää! pidäthän meidät ajantasalla :))))

Mimis
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku