Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
10.09.10, 17:02   #1 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Vaikeuttaako kuivat paikat raskautumista?

Mietin vaan,että mahtaako siittiötkään selvitä,jos paikat on liian kuivat.Mulla on ennestään lapsia,mutta heidän yritysaikaan tällästä ongelmaa ei ollut.
Onko täällä ketään,kellä olisi sama ongelma?Pitäisköhän ostaa jotain liukastetta,mikä olisi kuitenkin siittiöystävällinen?
  Vastaa viestiin

16.09.10, 13:15   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2010
Sijainti: Varsinais-Suomi
Jostain olen lukenut, että naisen aito kiihottuminen ja kostuminen helpottaa siittiöiden kulkua. Ja myöskin, ettei liukastetta tulis käyttää, koska niissä on siittiöitä hidastavia jotain ominaisuuksia. En tietty tiedä onko näitä siittiöystävällisiäkin liukasteita olemassa :)
  Vastaa viestiin
16.09.10, 15:38   #3 (linkki)
haavelapsesta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sajj Näytä viesti
Jostain olen lukenut, että naisen aito kiihottuminen ja kostuminen helpottaa siittiöiden kulkua. Ja myöskin, ettei liukastetta tulis käyttää, koska niissä on siittiöitä hidastavia jotain ominaisuuksia. En tietty tiedä onko näitä siittiöystävällisiäkin liukasteita olemassa :)
Nämä ohjeet on ihan hölynpölyä ja vaan lisää paineita meille naisille. Eli kyllä ne siittiöt perille osaa jos ovat mennäkseen eli siihen ei orgasmit tai orgasmittomuus tai päälaellaan seisominen toimituksen jälkeen auta. Nämä ohjeet on vain omiaan lisäämään tuskaa raskautta yrittäville.

Liukasteitakin voi käyttää, kunhan varmistaa ettei kyseinen merkki tosiaan ole siittiöille haitallista. Sellaisiakin tosiaan on.

Ja enpä usko, että kuivat paikat hankaloittaa siittiöiden kulkua koska niillähän on oma liukasteaine mukana :) Tietysti jos erityisen kuiva on niin eihän se seksi tunnu hyvältä, joten siinä mielessä voi kokeilla liukasteita.

Tsemppiä yritykseen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku