| |  | |
25.09.10, 16:23
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | olenko raskaana?
Raskaustestin voin tehdä vasta 5 päivän kuluttua mutta voinko olla raskaana, koska ovulaation jälkeen oli menkkamaista kipua ja kuvottava olo.
Nyt puolestaan paleltaa, huimaa ja mielialat vaihtelee laidasta laitaan lisäksi hikoilen öisin kuin mikä. Hikoilu on täysin epänormaalia, koska normaalisti en hikoile lainkaan.
Aikaisemmin himoitsin kaikkea missä on sokeria ja rasvaa, mutta nyt taas ei pysty edes katsomaan noita, vaan tekee mieli kokoajan hedelmiä ja raikkaita ruokia.
En malta odotta testia siksi laitoin tähän......
Kiitos vastauksista.
ps. olen ensimmäistä kertaa täällä, joten tekstin muotoilu ei ole paras mahdollinen
| |
| | |
25.09.10, 17:25
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Totta puhuen tilanne on aika "fifty-fifty. Valitettavasti sitä usein toivoessaan/pelätessään raskautta "kuvittelee" monia oireita, jotka eivät kuitenkaan kerro totuutta.
Jos raskautta toivot, niin toivottavasti nuo oireet lupaa hyvää ja olet raskaana. :) Ainakin ihan hyviä oireita. Mutta kuten sanottu, vasta testi sen kertoo. Jaksamista odotteluun.
| |
| | |
25.09.10, 17:33
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fifty-fifty Totta puhuen tilanne on aika "fifty-fifty. Valitettavasti sitä usein toivoessaan/pelätessään raskautta "kuvittelee" monia oireita, jotka eivät kuitenkaan kerro totuutta.
Jos raskautta toivot, niin toivottavasti nuo oireet lupaa hyvää ja olet raskaana. :) Ainakin ihan hyviä oireita. Mutta kuten sanottu, vasta testi sen kertoo. Jaksamista odotteluun. |
jeps esikoista toivotaan. Onneksi mies on tuossa pitämässä jalat maassa :D
| |
| | |
25.09.10, 22:35
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2010 Sijainti: Varsinais-Suomi
|
Niin, siinä vaiheessa kun kovin jotain toivoo, voi mielikuvitus ottaa vallan. Itseä melkeen häiritsee kun "oireita" ei ole. Toivon todella että olet raskaana ja testi kertoo positiivista! Pettymys on suuri jos käy toisin, mutta uudestaan sitten vaan;) Harva kuitenkaan samantien raskautuu.
Kerrothan testin tehtyäsi miten kävi!
| |
| | |
26.09.10, 13:34
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
jeps ilmoittelen, kun olen tehnyt testin. Onko kukaan kokeilut Clearblue:n raskasutestiä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää? Oliko testi luotettava?
| |
| | |
26.09.10, 14:25
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse plussasin Clearbluen testillä haalean plussan 2 päivää ennen odotettujen menkkojen alkua ja 2 päivää sen jälkeen Clearbluen digitestillä sain plussan (= 1-2 viikkoa raskaana). :) Jos luteaalivaihe tarpeeksi pitkä (vähinään 10pv, mieluiten kai vähintään 12pv) niin plussa voi hyvinkin näkyä. Sekin on niin henkilökohtaista, kun eri ihmisillä nousee raskaushormonit niin eri tahtiin. Joillain kun se plussa saattaa näkyä vasta, kun menkat viikon myöhässä.
Itse olen kuullut, että jos haaleankin plussan vain saat, niin olet raskaana. :) Sitä kun ei voi tulla ellei ole raskaana, koska testi reagoi raskaushormonin nousuun.
Toivottavasti teillekin plussa tulee! :)
| |
| | |
30.09.10, 12:32
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
testit negatiivisia :(, mutta menkkoja ei kuitenkaan kuulu. Mitä teen?
| |
| | |
30.09.10, 12:49
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yirtäppäs nyt vaan vähän malttaa...
| |
| | |
02.10.10, 09:17
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
menkat alkoi eilen :( uusi yritys kahden viikon päästä.
| |
| | |
02.10.10, 11:28
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
No voi kurjuus isopeikko. :(
Mutta ei muuta kuin uutta yritystä. Tiedän kokemuksesta, että haaveilu on tuskaista, mutta uskotaan että teillekin palkinto siitä jossain kohtaa tulee. Ehkä jo tässä uudessa kierrossa. :)
Itsellä oli muuten vaikka mitä ns. raskausoireita vähän joka toisessa kierrossa, mutta silti ne menkat aina kierrosta toiseen vain tuli. Tässä viimeisessä onnistuneessa kierrossa oli vain sellainen vahva tunne, että nyt oon raskaana. Sen vuoksi uskalsinkin testata jo aiemmin, vaikka normaalisti en testannut koskaan vaan odotin menkkojen alkua. Ja näin kävi! :)
Kovasti tsemppiä teille - älä luovuta! :)
Ps. Kannattaa osallistua johonkin aktiiviseen haaveilu-ketjuun. Helpottaa, kun pääsee jonnekin toisten kanssa piinailemaan ja jakamaan ajatuksia ja tunteita.
| |
| | | | |