Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.12.10, 20:52   #1 (linkki)
tapanintonttu
(Vierailija)

Oonko tulossa hulluks vai olisinko raskaana?

Mulla on kaks lasta jotka molemmat ovat olleet hyvin erilaisia raskauksia oireineen yms.
No nyt mulla on 10 pv. oviksesta ja jouluna itkeä tillitin pienimmästäkin ja sain anopinkin kanssa riidan aikaan. Toisaalta lahjaksi saamani "vitsikirja" nauratti niin että vedet tuli silmistä - koskaan ennen en ole nauranut niin että ois kyyneleet tullut. Olo oli superflunssainen ja paleleva vaikkei kuumetta sitten ollutkaan. Vatsassa nippailee ja juilii vähän väliä. Nyt salaa toivoisin että josko tää nyt ois sitä itseään... onko kellään muulla ollut ym. oireita ennen plussaa... testin kun voin tehdä vasta melkein viikon päästä!
SIlloinhan vastaus selviää eikä tämä kirjoittelu sitä miksikään muuta mutta kun jännittää niin etten nahoissani meinaa pysyä :D
  Vastaa viestiin

28.12.10, 20:50   #2 (linkki)
Buga
(Vierailija)

Itsellä ei ole kokemusta tuollaisesta, mutta tuuthan kertomaan sitten miten kävi:)
  Vastaa viestiin
30.12.10, 14:24   #3 (linkki)
Ehkä ei kumpaakaan
(Vierailija)

Nythän sulla on jo 14 vrk oviksesta eli huomenna pitäisi menkkojen alkaa tai testin kertoa jotain.
Kuvailemasi kaltaisia oireita ei ole sen kummemmin ollut, mitä nyt väsyneenä ja pitkän kiire-rypistyksen jälkeen on tullut riideltyä ja itkettyä onnesta. Väsyneenä myös paleltaa ja tuntuu flunssaiselta mutta hyvien unien myötä nekin tuntemukset ovat sitten kadonneet. Ja mulla nuo "oireet" eivät ole olleet merkki hulluudesta saati raskaudesta.
  Vastaa viestiin
31.12.10, 18:54   #4 (linkki)
Tapanintonttu
(Vierailija)

Jep.. tänään sitten tein testin ja haamuplussahan sieltä tuli.. nyt on tosi aikainen vaihe, joten toivoa sopii jotta se viiva siitä vahvistuisi :) :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku