Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.02.11, 10:10   #1 (linkki)
Henna*
(Vierailija)

haaveissa lapsi...

Kysyisin tällaista kun en netistä löytyy liian monta eri tietoa… Itselläni on kierto 23-25 päivää, keskiarvo siis 23 päivää. Koitamme miehen kanssa tulla raskaaksi mutta hänen reissutyö ei auta aina asiaa… ;-) Nyt viimeisin kierto alkoi 11.02. harrastimme seksiä pe-la (18.-19.02). Netin mukaan näin pienellä kierrolla, ovulaatio tapahtuisi tänään. itse kyllä en huomannut valkovuotoa vasta kun eilen todella vähän ja tänään aamusta tosi paljon. osaako joku sanoa kuinka kauan sperma säilyy „valmiudessa“ vaikkei olosuhteet olisi parhaimmat? Mietin että onko tämä(kin) kuukausi nyt ajoituksen suhteen mennyt mönkään… tiedän että joka puolella lukee n. 2-3 päivää mutta onko se näin jos ei ole vielä paljon valkovuotoa? kiitos kamalasti jos joku osaa auttaa…
  Vastaa viestiin

21.02.11, 11:36   #2 (linkki)
Miinuska
(Vierailija)

Mun käsityksen mukaan siittiöt elää 3-5 vuorokautta.
Ovulaatio ei välttämättä ole sinä päivänä, ku nuo laskurit sanoo, ei mulla ainakaan. Ovulaatiosta pitäs olla 12-16 päivää menkkoihin, yleensä ihmisellä aika vakio: vaikka toisella saattaa olla yleensä se 16 päivää niin toisella voi olla yleensä 12 päivää, mutta yksilöllä sen välin ei pitäs hirveästi heitellä. Ovulaation ja menkkojen välillä pitäs olla tarpeeks pitkä aika, että alkio ehtii kiinnittyä. Ovulaation oireet on kaikilla erilaiset, toisilla tulee enemmän limoja ja toisilla vähemmän. Melkeen ehdottaisin sulle ovulaatiotestejä, jotta saisit hieman tarkempaa tietoa oviksen ajankohdasta :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku