Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä Tilasin noita testejä raskauskeiju.fi:stä,ja en vielä niitä ole käyttänyt.Onko teillä toiminut nuo testit hyvin,ja näyttänyt oviksen? Aiemmin käytin prismasta ostettuja testejä,ja ne oli toimivia,mutta noi tilatut testit tulee halvemmaksi. |
ainakin minulla.Mä tein niin,että käytin sekä prisman testejä että noita david-testejä rinnakkain.Tämä sen takia,kun niin moni niitä täälläkin on sanonut huonoiksi.No,ensin noi david-testin viivat oli tosi heikkoja.Prisman testiin tuli vähän enemmän aina viivaa.Nyt sitten eilen kummankin testin viiva oli jo vähän selvempi,mutta kuitenkin selvästi näki,ettei vielä positiivinen tulos.Tänään sitten kun nuo testit olin tehnyt,ja asetin ne testipurkin päälle,niihin tuli se viiva jo siinä näkyviin.Aiemmin on kestänyt monta minuuttia ennenkuin tuo testiviiva on tullut näkyviin tuossa david-testissä.Tänään siis viiva oli yhtä vahva.Tai jos nyt oikein tarkasti katsoo,ei davissa ollut ihan niin vahva viiva kuin kontrolliviiva,mutta ero oli hyvin pieni,joten tuosta pystyn kyllä jatkossa tulkitsemaan positiivisen tuloksen.
Sen verran vielä,että tein nuo testit klo.9.Davidin ohjeessahan sanotaan että klo.10-20.Minä kuitenkin käyn aina yöllä ja aamullakin pissalla,joten tuo pissa ei siis ole aamun ensimmäinen,mistä testit tein.