Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.04.11, 10:26   #1 (linkki)
minä
(Vierailija)

Löytyykö David-ovistestien käyttäjiä?

Tilasin noita testejä raskauskeiju.fi:stä,ja en vielä niitä ole käyttänyt.Onko teillä toiminut nuo testit hyvin,ja näyttänyt oviksen? Aiemmin käytin prismasta ostettuja testejä,ja ne oli toimivia,mutta noi tilatut testit tulee halvemmaksi.
  Vastaa viestiin

23.04.11, 20:37   #2 (linkki)
Huonoja ovat
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minä Näytä viesti
Tilasin noita testejä raskauskeiju.fi:stä,ja en vielä niitä ole käyttänyt.Onko teillä toiminut nuo testit hyvin,ja näyttänyt oviksen? Aiemmin käytin prismasta ostettuja testejä,ja ne oli toimivia,mutta noi tilatut testit tulee halvemmaksi.

Minä ostin kanssa Raskauskeijusta sekä raskaus- että ovisliuskoja. Liuskoihin lopulta tullut viiva oli tosi heikko, joten ohje ei pidä paikkansa. Kun heikon viivan sain ovisliuskaan, ilmeisesti oli ovispäivä vaikka ohje sanoi, ettei niin heikolla viivalla ole ovista. Tuosta kierrosta raskauduin ja raskaustestin viiva oli taas todella heikko ja kesti kauan ilmaantua eikä ohjeen mukaan olisi ollut positiivinen (seuraavana aamuna tehty clearblue-testi antoi positiivisen heti). Ärsyttäviä liuskoja, mutta eipähän ainakaan tule haamuja :)
  Vastaa viestiin
25.04.11, 20:51   #3 (linkki)
Sannukka'
(Vierailija)

Lainaus:

Mie en ainakaan tuu enää ostamaan davidin liuskoja. Tulin tilanneeksi 28 tikkua,enkä niillä tikuilla saanut kahdessa kierrossa yhtäkään positiivista... Muilla liuskoilla kylläkin. En tiedä onko minun hormonnipoitoisuuteni jotenkin poikkeava, ja aivan ohjeiden mukaisesti tehdyt. Ja ei aamupissaa, toki antoihan ne joskus kaksi viivaa,mutta testi viiva oli AINA haalea, tosi haalea.
No tietääpä ainakin mihin ei enää rahojansa haaskaa.
On tullut tikuteltua oviksia 5 kuukautta,kun minun tapauksessani oviksen ajan kohta on ollut tärkeä tieto, no enpä kyllä silläkään tiedolla ole raskautunut,,,mutta silti.

Onnea sinne!
  Vastaa viestiin
29.04.11, 10:19   #4 (linkki)
toimii Ap
(Vierailija)

Näköjään toimii

Lainaus:
ainakin minulla.Mä tein niin,että käytin sekä prisman testejä että noita david-testejä rinnakkain.Tämä sen takia,kun niin moni niitä täälläkin on sanonut huonoiksi.No,ensin noi david-testin viivat oli tosi heikkoja.Prisman testiin tuli vähän enemmän aina viivaa.Nyt sitten eilen kummankin testin viiva oli jo vähän selvempi,mutta kuitenkin selvästi näki,ettei vielä positiivinen tulos.Tänään sitten kun nuo testit olin tehnyt,ja asetin ne testipurkin päälle,niihin tuli se viiva jo siinä näkyviin.Aiemmin on kestänyt monta minuuttia ennenkuin tuo testiviiva on tullut näkyviin tuossa david-testissä.Tänään siis viiva oli yhtä vahva.Tai jos nyt oikein tarkasti katsoo,ei davissa ollut ihan niin vahva viiva kuin kontrolliviiva,mutta ero oli hyvin pieni,joten tuosta pystyn kyllä jatkossa tulkitsemaan positiivisen tuloksen.
Sen verran vielä,että tein nuo testit klo.9.Davidin ohjeessahan sanotaan että klo.10-20.Minä kuitenkin käyn aina yöllä ja aamullakin pissalla,joten tuo pissa ei siis ole aamun ensimmäinen,mistä testit tein.
  Vastaa viestiin
13.05.11, 19:14   #5 (linkki)
maajo
(Vierailija)

Minä tilasin myös tuolta noita david testei ja kiertoni on 20 päivää noin niin on vaikea löytää ovulaatiota, testasin tiistaina niin näytti haaleaa viiva ja kun keskiviikkona testasin niin ei näyttänyt enään mitään, eli ovulaatio oli ollu menkkojen aikana tai silloin kun ollut loppumassa. Netin oviksen laskurin mukaan olisi ollut ovis lauantaina 7 päivä tai maanantaina 9 päivä. Seuraaavaksi yritän menkkojen aikaa saada oviksen jos se auttaisi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku