Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.04.11, 16:36   #1 (linkki)
Pikkukakkonentoiveissa
(Vierailija)

Voinko jo testata?

Kp 1 oli 24.3 ja ovulaation havaitsin 7-8.4, 8.4 harrastimme seksiä. Jätin pillerit pois ja tyhjennysvuoto alkoi tuolloin 24.3. Jos ovisoireet nyt paikkansa pitivät olisi siitä tänään 15 pvää kulunut. Iltaisin palelee ja öisin on juilinut mahaa tätimäisesti mutta päivällä ei mitään. Tämä on hankalaa kun en tiedä normikiertoa kun luomenkoista on aikaa. Kaikki nämä oireet voivat toki johtua pillereiden poisjätöstäkin. Joko huomenna on ok testata?
  Vastaa viestiin

21.04.11, 13:07   #2 (linkki)
Layla
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukakkonentoiveissa Näytä viesti
Kp 1 oli 24.3 ja ovulaation havaitsin 7-8.4, 8.4 harrastimme seksiä. Jätin pillerit pois ja tyhjennysvuoto alkoi tuolloin 24.3. Jos ovisoireet nyt paikkansa pitivät olisi siitä tänään 15 pvää kulunut. Iltaisin palelee ja öisin on juilinut mahaa tätimäisesti mutta päivällä ei mitään. Tämä on hankalaa kun en tiedä normikiertoa kun luomenkoista on aikaa. Kaikki nämä oireet voivat toki johtua pillereiden poisjätöstäkin. Joko huomenna on ok testata?

Muistelisin että ovulaation ja seuraavien kuukautisten väli on aika vakio eli noin 14 päivää. Jos olet bonganut ovulaation oikein niin 22.4. kuukautisten pitäisi alkaa. Tosin ihmiskeho ei ole kone ja asian jänskättäminen voi lykätä kuukautisia. Kiertosi olisi palautunut todella nopeasti, jos heti pillereiden lopettamista seuraavassa syklissä irtoaisi munasolu. Ei se toki mahdotonta ole, mutta en ehkä olisi kovin toiveikas.

Periaatteessa raskauden pitäisi näkyä testissä, kun kuukautiset jäävät tulematta. Jos maltat, niin minä kyllä odottaisin vielä viikon tai kaksi. Tulos on varmempi.
  Vastaa viestiin
21.04.11, 17:11   #3 (linkki)
Pikkukakkonen haaveissa
(Vierailija)

ap jatkaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla Näytä viesti
Muistelisin että ovulaation ja seuraavien kuukautisten väli on aika vakio eli noin 14 päivää. Jos olet bonganut ovulaation oikein niin 22.4. kuukautisten pitäisi alkaa. Tosin ihmiskeho ei ole kone ja asian jänskättäminen voi lykätä kuukautisia. Kiertosi olisi palautunut todella nopeasti, jos heti pillereiden lopettamista seuraavassa syklissä irtoaisi munasolu. Ei se toki mahdotonta ole, mutta en ehkä olisi kovin toiveikas.

Periaatteessa raskauden pitäisi näkyä testissä, kun kuukautiset jäävät tulematta. Jos maltat, niin minä kyllä odottaisin vielä viikon tai kaksi. Tulos on varmempi.

Niin mahan nippailua ja todella venyvää, kirkasta ovulaatiolimaa 6-7.4, seksiä jälkimmäisenä näistä päivistä. Toki voi olla pelkkiä oireita oviksesta, ilman munasolun irtoamista, en odottele liikoja, enkä kyllä jännittäkkään :D
Nyt kp 29 ja ei tädistä oireita. Kävin tänään testin ostamassa ja testailen huomenna niin saan mielenrauhan :) Kuitenkin olen saanut lukea että juuri pari kk e-pillereiden pois jättämisestä on sitä hedelmällisintä aikaa kun keho käy "ylikierroksilla". Normaalikierto mulla 28-30 pvä. Olen tullut aiemmin liiankin herkästi raskaaksi...Saas nähdä, nyt on kuitenkin ikää jo mittarissa yli kolmekymmentä :)
  Vastaa viestiin
21.04.11, 18:52   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
Itse lopetin pillerit (n. 10 v jatkuvan käytön jälkeen) viime marraskuussa, ja heti ekassa luomukierrossa ilmestyi ties mitä raskausoireita oletetun ovulaation aikaan ja oireet jatkuivat parisen viikkoa. Olin IHAN varma että meillä oli tärpännyt heti..!

Kiertoni oli aika tasan 28 pvää ennen pillereitä, ja kun oli mennyt 30 pvää sanoin jo miehelle, että "tiedoksi vaan, että menkat ovat myöhässä.."
Testasin siinä 32 kp:n paikkeilla negan, ja lopulta menkat sitten alkoivat kp34... Nyt on kierto ollut joka kierrossa 33-34 pvää, joten odottele vielä tosiaan ainakin viikon verran..

Kroppa ja hormoonit voivat tehdä aikamoisia temppuja.. ;)

Täällä tosiaan ollaan menty ilman ehkäisyä aina viime marraskuusta lähtien, eikä ainakaan vielä ole tärpännyt..

Plussatuulia ja hyvää Pääsiäistä!
  Vastaa viestiin
22.04.11, 09:12   #5 (linkki)
pikkukakkonen haaveissa
(Vierailija)

kuukaustimaiset kivut öisin?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumma82 Näytä viesti
Itse lopetin pillerit (n. 10 v jatkuvan käytön jälkeen) viime marraskuussa, ja heti ekassa luomukierrossa ilmestyi ties mitä raskausoireita oletetun ovulaation aikaan ja oireet jatkuivat parisen viikkoa. Olin IHAN varma että meillä oli tärpännyt heti..!

Kiertoni oli aika tasan 28 pvää ennen pillereitä, ja kun oli mennyt 30 pvää sanoin jo miehelle, että "tiedoksi vaan, että menkat ovat myöhässä.."
Testasin siinä 32 kp:n paikkeilla negan, ja lopulta menkat sitten alkoivat kp34... Nyt on kierto ollut joka kierrossa 33-34 pvää, joten odottele vielä tosiaan ainakin viikon verran..

Kroppa ja hormoonit voivat tehdä aikamoisia temppuja.. ;)

Täällä tosiaan ollaan menty ilman ehkäisyä aina viime marraskuusta lähtien, eikä ainakaan vielä ole tärpännyt..

Plussatuulia ja hyvää Pääsiäistä!
Kiitos samoin hyvää pääsiäistä ja plussasäteitä myöskin sinne :)

Ei meillä kiire ole tämän asian kanssa, tärppää kun tärppää :) Ihmeellistä kyllä on minulla on ollut kuukautismaisia kipuja jo viikon ajan aina ÖISIN niin että ihan herään niihin ja kipitän vessaan katsomaan että nyt varmaan alkoi vuoto. Päivisin ei yhtään mitään. Outoa. Ska vi se då, testailen tänään että voin hyvällä omallatunnolla ottaa pari lasia punaviiniä pääsiäisenä :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku