Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla Muistelisin että ovulaation ja seuraavien kuukautisten väli on aika vakio eli noin 14 päivää. Jos olet bonganut ovulaation oikein niin 22.4. kuukautisten pitäisi alkaa. Tosin ihmiskeho ei ole kone ja asian jänskättäminen voi lykätä kuukautisia. Kiertosi olisi palautunut todella nopeasti, jos heti pillereiden lopettamista seuraavassa syklissä irtoaisi munasolu. Ei se toki mahdotonta ole, mutta en ehkä olisi kovin toiveikas.
Periaatteessa raskauden pitäisi näkyä testissä, kun kuukautiset jäävät tulematta. Jos maltat, niin minä kyllä odottaisin vielä viikon tai kaksi. Tulos on varmempi. |
Niin mahan nippailua ja todella venyvää, kirkasta ovulaatiolimaa 6-7.4, seksiä jälkimmäisenä näistä päivistä. Toki voi olla pelkkiä oireita oviksesta, ilman munasolun irtoamista, en odottele liikoja, enkä kyllä jännittäkkään :D
Nyt kp 29 ja ei tädistä oireita. Kävin tänään testin ostamassa ja testailen huomenna niin saan mielenrauhan :) Kuitenkin olen saanut lukea että juuri pari kk e-pillereiden pois jättämisestä on sitä hedelmällisintä aikaa kun keho käy "ylikierroksilla". Normaalikierto mulla 28-30 pvä. Olen tullut aiemmin liiankin herkästi raskaaksi...Saas nähdä, nyt on kuitenkin ikää jo mittarissa yli kolmekymmentä :)