| täällä..
Minä äsken havahduin saunan lauteilla maatessa että tissit on (eka kertaa elämässäni) rintojen alta ja hieman sivuilta kipeät. Ja nyt kun sen tiedostin,niin itse asiassa liikkuessakin tuntuu. Nyt ois Ehkä dpo 12, päivistä en ole ihan varma sillä en tikuttanut, vaan katoin vaan aamulämpöjä ja tuntemuksia tällä kierrolla.
Se mikä on tässä kierrossa merkille pantavaa minun muihin kiertoihin verrattuna, on ollut nyt kolme päivää järkyttävä palelu, ihan kuin jääkellarissa olis koko ajan, eikä palelu helpota edes peittojen allakaan.
Lämpö onkin ollut nyt nelisen päivää päälle 37, kun se kp1- kp 10 oli 36,0, sitten kp 11 36,4 ja siitä lähtien ollut joka aamu 36.4-36-6, kunnes nyt sen yli 37. Saapa nähdä....
Kierto on ollut yleensä sen 23-25 päivän mittainen.
Ei kyllä jaksa alkaa edes toivoa mitään, ettei taas kerran pety turhaan. En edes testejä tee, paitsi jos menkat kovastikin myöhästyisi.
Toissa yö oli erikoinen, yks kaks nukkumaan mentyä iski hillitön paha olo, niin että sitä imelää sylkeä sai nieleskellä tiuhaan ja kaks kertaa sai rynnätä vessaan,mutta ylös asti ei sentään mitään tullut. Kesti useita tunteja niin että ihan käsiä vapisutti. Mikähän juttu tuokin lie oli.
^^ Toivotaan sinne teille muille että tärppäisi :)
|