Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.05.11, 20:13   #1 (linkki)
kakku
(Vierailija)

clearbluen haamusta

Menkat myöhässsä muutaman päivän.
Olen tehnyt myöskin muutaman testin. Kaikki olleet negoja, paitsi yksi viivan paikka ja tänään Clearbluen testissä roskishaamu. Sen haamun huomasin noin tunti testin teon jälkeen kun olin testiä laittamassa roskikseen ja katsoin vielä viimeisen kerran.
Onkohan tuo clearbluen puikko miten herkkä antamaan haamuja?
Onko muut saaneet?
  Vastaa viestiin

08.05.11, 23:03   #2 (linkki)
haamuhaamu
(Vierailija)

Mä olen saanut ko. testillä haamun, ovat kai suht tavallisia. Predictorilla olen saanut useammankin väärän positiivisen. (Imetysaikana kuopuksen ollessa 5 kk testasin "varmuuden vuoksi" kun olin menossa röntgen-kuvaan ja väärä positiivinen aiheutti melkoisen hässäkän meidän perheessä :( )

Mutta yhdellä tutulla CB:n roskishaamu merkitsikin ihan oikeaa plussaa. Totuuden kertonee vasta aika. Uusi testi muutaman päivän kuluttua, eiköhän se sillä selviä. Onnea!
  Vastaa viestiin
09.05.11, 09:45   #3 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Hassusti kirjoitat, kun sanot "Kaikki olleet negoja, paitsi yksi viivan paikka ja tänään Clearbluen testissä roskishaamu." Ihan kuin viivanpaikka tai roskishaamu olis positiivinen tulos tai ainakaan ei negatiivinen. Itselläni on jopa tullut digitestiin teksti "raskaana", enkä kuitenkaa ole ollut. Noihin viivanpaikkoihin tai roskishaamuihin ei kannata aikaa tuhlata, jos olet raskaana niin kyllä se positiivinen tulos sieltä testiin tupsahtaa kun sen aika on. Testailet muutaman päivän päästä uudelleen.
  Vastaa viestiin
09.05.11, 19:55   #4 (linkki)
kakku
(Vierailija)

no joo..

tarkotin siis että muut testit olleet puhtaita negoja, täysin valkosia, vailla viivanpaikkoja taikka muitakaan haamukummituksia.
Tottahan se on että noita ei pitäisi testiajan jälkeen katsoa.
Mutta kun odottavan aika on pitkä ja jännittää eikä mieleen mahdu muuta kuin tämä raskausajatus. Ei voi muuta kuin spekuloida ja vatvoa mielessään.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku