Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.05.11, 14:29   #1 (linkki)
Freesia86
(Vierailija)

Clomifenilla raskaaksi ?!?

Moikka!

Olen 24 vuotias nainen ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Epäsäännöllinen kierto taustalla, mutta ei kuitenkaan mitään PCO:ta diagnosoitu.

Nyt käytössä eka kirtoa Clomifen, annoksella 1tbl/pv, kp 3-7. Eilen kävin kp12 ultrassa. Siellä todettiin kohdun limakalvo 6mm paksuiseksi, ja molemmissa munasarjoissa rakkulat, toinen 1,5 mm ja toinen 2.0 cm.

Gyne epäili, onko toinen oikee rakkula, vai mikä. Siinä näky himmeesti jotain väliseinää. Ei se kuitenkaan osannu selittää, mitä muuta se ois, jos ei rakkulaa. Tähän luuloon siis jäimme, et kaks rakkulaa siellä ois.

Jännittää kovasti, miten tässä nyt käy. Ei millään malttais odottaa kahta viikkoa, enne kuin jotain vois selvitä.

Toivoisinkin teidän kokemuksia raskautumisesta clomifenilla. Kirjoitelkaapa, jos tää helpottais vähä mua. :)
  Vastaa viestiin

20.05.11, 14:33   #2 (linkki)
Freesia86
(Vierailija)

äh... kirjoitusvirhe noissa mitoissa.

Olen 24 vuotias nainen ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Epäsäännöllinen kierto taustalla, mutta ei kuitenkaan mitään PCO:ta diagnosoitu.

Nyt käytössä eka kirtoa Clomifen, annoksella 1tbl/pv, kp 3-7. Eilen kävin kp12 ultrassa. Siellä todettiin kohdun limakalvo 6mm paksuiseksi, ja molemmissa munasarjoissa rakkulat, toinen 15mm ja toinen 20mm.

Gyne epäili, onko toinen oikee rakkula, vai mikä. Siinä näky himmeesti jotain väliseinää. Ei se kuitenkaan osannu selittää, mitä muuta se ois, jos ei rakkulaa. Tähän luuloon siis jäimme, et kaks rakkulaa siellä ois.

Jännittää kovasti, miten tässä nyt käy. Ei millään malttais odottaa kahta viikkoa, enne kuin jotain vois selvitä.

Toivoisinkin teidän kokemuksia raskautumisesta clomifenilla. Kirjoitelkaapa, jos tää helpottais vähä mua. :)[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
20.05.11, 14:35   #3 (linkki)
Freesia86
(Vierailija)

ääh. kirjoitusvirhe noissa munarakkulan mitoissa

Nyt käytössä eka kirtoa Clomifen, annoksella 1tbl/pv, kp 3-7. Eilen kävin kp12 ultrassa. Siellä todettiin kohdun limakalvo 6mm paksuiseksi, ja molemmissa munasarjoissa rakkulat, toinen 15 mm ja toinen 20 mm.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku