| Haamuja haamuja haamuja
Kuinka kauan voin testata "haamuja". Siis menkat on myöhässä nyt 6 päivää, torstaiaamuna tein ensimmäisen testin (david raskaustestiliuska) ja se mielestäni näytti hyvin haalean vaaleanpunaisen viivan. Perjantaiaamuna uusi testi ja sama tulos. Nyt tein lauantaiaamuna taas uuden testin ja yhä näyttää haamua (tosin mielestäni ehkä vähän selkeämpi viiva, mutta onko toiveajattelua, en tiedä). Joten kuinka pitkään menee ennnen kuin raskaus varmasti näkyy testissä? Olen jo ihan innoissani mahdollisesta vauveliinista, mutta toisaalta yritän olla ajattelematta ettei tarvitsisi karvaasti pettyä (taas) jos testi alkaakin näyttää negaa. Toisaalta voinko edes ajatella että menkat on myöhässä kun pientä ruskeaa vuotoa ja välillä myös hieman veristä vuotoa on tullut pikkuisen lähes joka päivä torstaista lähtien (ei kuitenkaan mitään kunnon vuotoa niinkuin yleensä). Edellisten kiertojen aikana olen ollut tuntevinani vaikka mitä tuntemuksia, nyt en oikeastaan mitään, paitsi että palelen ehkä enemmän mutta toisaalta olin kovassa flunssassa. Ja nälkä on koko ajan.
Tuntuipa hyvältä saada kaikki ulos. Toivottavasti joku osaisi auttaa. Vauva olisi kovin tervetullut.
|