Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.08.11, 09:55   #1 (linkki)
vauvasta haaveileva
(Vierailija)

Haamuja haamuja haamuja

Kuinka kauan voin testata "haamuja". Siis menkat on myöhässä nyt 6 päivää, torstaiaamuna tein ensimmäisen testin (david raskaustestiliuska) ja se mielestäni näytti hyvin haalean vaaleanpunaisen viivan. Perjantaiaamuna uusi testi ja sama tulos. Nyt tein lauantaiaamuna taas uuden testin ja yhä näyttää haamua (tosin mielestäni ehkä vähän selkeämpi viiva, mutta onko toiveajattelua, en tiedä). Joten kuinka pitkään menee ennnen kuin raskaus varmasti näkyy testissä? Olen jo ihan innoissani mahdollisesta vauveliinista, mutta toisaalta yritän olla ajattelematta ettei tarvitsisi karvaasti pettyä (taas) jos testi alkaakin näyttää negaa. Toisaalta voinko edes ajatella että menkat on myöhässä kun pientä ruskeaa vuotoa ja välillä myös hieman veristä vuotoa on tullut pikkuisen lähes joka päivä torstaista lähtien (ei kuitenkaan mitään kunnon vuotoa niinkuin yleensä). Edellisten kiertojen aikana olen ollut tuntevinani vaikka mitä tuntemuksia, nyt en oikeastaan mitään, paitsi että palelen ehkä enemmän mutta toisaalta olin kovassa flunssassa. Ja nälkä on koko ajan.

Tuntuipa hyvältä saada kaikki ulos. Toivottavasti joku osaisi auttaa. Vauva olisi kovin tervetullut.
  Vastaa viestiin

13.08.11, 11:36   #2 (linkki)
plussannut
(Vierailija)

Itsellä oli valemenkat juuri oikeaan aikaan, mutta kun tuli juurikin sitä pelkkää tuhrua ja yhtenä pävänä (varsinaisena oletettuna menkkapäivänä) vähän runsaampaa tuhrua, ja sen jälkeen loppui kuin seinään, rupesin sitten epäilemään, että "josko olisi tärpännyt??" Odottelin muutaman pvän (olisikohan ollut 4 pvää) ja testasin sitten kolmella r-testillä haalean viivan kahtena peräkkäisenä päivänä.

Varmuuden sain sitten Clearbluen digitestillä, kun siihen tuli selkeällä suomenkielellä "Raskaana" :D

Varovaiset onnittelut siis! Digitestit rulaa, joten käyhän apteekissa! ;)
  Vastaa viestiin
14.08.11, 08:09   #3 (linkki)
vauvasta haaveileva
(Vierailija)

:)

No kävin sitten apteekissa ja hain digitestin (clear blu), testailin tossa juuri ja myös mulle kertoi "raskaana". Jeee... :) Joten nyt voin olla varma, onpa helpottavaa ja ihanaa. :)

Niin ja onnittelut myös sun plussaamisesta plussannut!
  Vastaa viestiin
14.08.11, 08:38   #4 (linkki)
plussannut
(Vierailija)

Oih! ONNITTELUT!! :)))
Digitesti on aina paras, kun siinä lukee ns. mustaa valkoisella, eikä tarvitse arvuutella että "onko tuossa nyt viiva vaiko ei...??" ;)

Ihanaa odotusta sinne!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku