| |  | |
19.09.05, 12:52
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusi mies ja lapset
Olen löytänyt miesystävän, erostani on kulunut vuosi. Olemme seurustelleet kaksi kuukautta.
Minulla on 10 v ja 13 v. tytöt sekä 15 v. poika.
Minusta tuntuu, että olisi aika esitellä mies lapsille ja vuoden sisään hän muuttaa meille asumaan, mutta vähän pelottaa miten lapset suhtautuvat.
Kertokaa, miten teillä on sujunut nämä tutustumiskuviot murkkuikäisten kanssa ja miten yhteenmuutto on mennyt? | |
| | |
19.09.05, 13:04
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Uusi mies ja lapset
Mihin sulla on kiire? Oletko varma, että mies vuoden sisällä muuttaa teille? Muutaman kuukauden tuttavuuden jälkeen olet noin varma? Minä en olisi? Jäitä hattuun eihän erostakaan ole vielä, kun vähän aikaa.
| |
| | |
20.09.05, 07:49
|
#3 (linkki)
Taas sitä samaa.
| |
| | |
20.09.05, 11:10
|
#4 (linkki)
Jarruta hieman! Olet melko vauhdissa uuden rakkaasi kanssa! Ethän unohda tärkeintä;lapsiasi! Ota hitaammin, onnistutte paremmin.Jos rakkaus on aitoa, jaksaa odottaakin! Onnea sinulle uudesta elämästä, mutta lapset ovat numero uno AINA!
| |
| | |
20.09.05, 18:30
|
#5 (linkki)
Minulla on 10v ja 15v tytöt. Uuden miesystäväni lapset tapasivat vuoden seurustelun jälkeen.
Nuorempi suhtautui mieheen hyvin luontevasti ja kaikki sujuu ok.
Vanhempi tytär ei sulata miestä, on yrittänyt, mutta kun kemiat ei käy yksiin niin ei.
Olemme nyt seurustelleet 2 1/2 vuotta emmekä vieläkään ole muuttaneet yhteen. Suurin syy on se, että molemmat lapset eivät hyväksy miestä !
Ajattele hyvä nainen! Olet tuntenut miehen NOIN vähän aikaa; älä vaan mene sotkemaan suhdettasi häneen ja lapsiin liian nopealla yhteenmuuttamisella.
| |
| | |
21.09.05, 12:09
|
#6 (linkki)
Ollaan miesystäväni kanssa oltu yhdessä kaksi vuotta. Meillä molemmilla on kaksi poikaa. Asumme tosi lähellä toisiamme ja lapset oppivat aluksi tuntemaan miehen ihan vaan mun ystävänä. Käytiin yhdessä kävelyllä ja joskus tulivat koko perukalla meille syömään, siis ihan kuten muutkin ystäväni tapaavat tehdä. Vajaan vuoden jälkeen mies jäi yöksi ekan kerran ja siitä olin jutellut lasteni kanssa, sopi heille ihan hyvin, päivittäiset tapaamiset olivat meille jo arkea silloin. Meillä onneksi kaikki tulemme toistemme kanssa hyvin toimeen ja ymmärrystä löytyy.
Haaveillaan yhdessä asumisesta ja arjen jakamisesta, ei tässä kiirettä ole, on lapsille helpompaa ymmärtää meitä ja toisiaan kun ei ole pelkoa oman vanhemman menettämistä. Meitä kun on vielä niin montakin että tarvitaan aika tilava huusholli, miehellä ovat lapset joka toinen viikko, ei siis vain viikonloppuisin.
Jos valita pitäisi niin lapset menisivät aina miehen ohi.
Onhan se ihanaa kun rakkaus on tuoretta ja hehkeää, ainahan haluaisi olla toisen kanssa. Lapsilla ei kuitenkaan ole valinnan varaa joten aikuisena on sinun katsottava lapsen etua, ei vain omaa halua olla miehen kanssa.
| |
| | |
02.10.05, 17:13
|
#7 (linkki)
Moi! Hyvin voit esitellä, mikä estää? Ärsyttää noi että yh-äidin pitäisi asettaa mukulat vähintään se 18v, kaikkien muuden juttujen edelle, Sulla on myös OMA elämä niinkun näillä lapsokaisillakin ja kaikilla. Älä ole liian vaativa taikka ankara itsellesi! Jos menee mönkään ,sitten menee, ELÄ elämää, ei ne lapset siitä rikki mene vaikka se esitelty mies ei olisikaan se lopullinen jne.. Itse esittelin samassa iässä oleville murkuille , ja hyvin meni, ei epäilystäkään !! Oikeasti; Elämä ON laiffii!!
Kaikkea Hyvää!! ELETÄÄN !!!
| |
| | |
03.10.05, 11:24
|
#8 (linkki)
Kyllä kannattaisi vähän hidastaa ja katsoa onko siitä suhteesta pitkäaikaiseksi.
Olen itse seuranut erästä yh-äitiä, jolla jo alle kolmen vuoden päästä erosta oli ehtinyt olla ainakin 3 eri miestä jotka kaikki on esitelty lapsille. Ja taas on viimeisin suhde päättynyt suuriin riitoihin.
Lapset oireilevat kovasti, mutta äidin mielestä hänen entinen miehensä on syyllinen kun on tuonut ainoan eron jälkeisen pitkäaikaisen naisystävänsä lasten elämään.
Tämä äiti ei tajua mitä hallaa tekee lapsilleen ja millaisen mallin parisuhteesta antaa.
| |
| | |
03.10.05, 13:05
|
#9 (linkki)
ap:lle
Kyllä tuosta muuttamisesta pitää kysyä mielipide myös lapsilta. Sinun kotisi on myös heidän kotinsa.....
| |
| | |
04.10.05, 17:41
|
#10 (linkki)
Ei kun uusia isiä kehiin vaan. Ehkä niistä joku jääkin niin että saa lapsille uuden iskän. Isät on aina korvattavissa jos se oikea ei äitiä miellytä.
| |
| | |
17.11.10, 14:14
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä Ei kun uusia isiä kehiin vaan. Ehkä niistä joku jääkin niin että saa lapsille uuden iskän. Isät on aina korvattavissa jos se oikea ei äitiä miellytä. | Mutta lapsen oikeaa isää ei voi KOSKAAN korvata. Paha paikka lapselle!
| |
| | | | |